Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

On 06. 02. 2019. at 6:12 PM, horvat said:

Koliko sam cuo, on nije euro6d-temp compliant i discount-ovan je... Njega bi trebalo da odmeni novi 1.3 GSE 180 ks, ali on jos nije adaptiran u Giuliettu... 

 

Ako pogledas recimo cenovnik za 500x, videces da ni tamo vise nema 1.4 MA 140 ks, nego je umesto njega 1.3 GSE 150 ks... 

Svaki ne GDI motor se vrlo jednostavno homologira za Euro 6d TEMP. Tako da nije problem sa 1.4. On je ionako Euro 6d TEMP u Jeep Compassu.

 

Meni se tu više čini da su oni ponudu motora prilagodili talijanskom tržištu. Iako se zadnjih mjeseci i to tržište sve više okreće benzincima.

 

Uz to je u pitanju i kupovanje vremena. Proizvodnja Alfe Giuliette se prolongira dok ne bude krenula proizvodnja Maserati SUV-a na bazi Stelvia. Oni će radnike sa trake Giuliette prebaciti samo na traku gdje se rade Giulia, Stelvio i u skoroj budućnosti taj Maserati SUV. U međuvremenu nikoga neće slati kući.

 

Koliko sam pratio novi GSE motori su nedostupni u većoj količini. Pretpostavljam da tvornica u Poljskoj ne radi dovoljnim kapacitetom. Već su najavili instaliranje proizvodnje u talijanski Termoli. 
Sve za posljedicu ima da američki MY19 500X i Renegade sa 1.3 GSE još nisu u prodaji. 

 

Zanimljivo da kineski Jeep Compass dolazi sa 1.3 GSE za razliku od europskog. No motor za kinesko tržište se proizvodi u Kini kao i sam automobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugaru je izgleda crklo kvacilo na TCT, ima 2,0 170ks, kad usporava trese mu auto i par puta se ugasio. Koliko moze da kosta popravka? Sta se menja sve? U ovlascenom su mu trazili 180k za popravku i to valjda sa nekim popustom

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, shomispc said:

Takvu ima samo Horvat, a obzirom da je ipak FCA u pitanju rekao bih da je sve tvrda plastika :D Tu noviju sa slike nisam imao prilike da pipkam, ali na staroj jeste tvrda plastika..

 

 

Našao sam odgovor na ytb vide, od 08:25 :( 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/18/2019 at 9:39 AM, Elra said:

Untitled52f9598f4a8e0936.jpg 

 

Pretpostavljam da ovdje ima vlasnika Giuliette. Zanima me da li su 1-3 napravljeni od tvrde plastike (ala Grande Punto, Bravo)? Broj 4 je valjda kao kod 159, ne bi trebalo da je neki loš materijal. Broj 5 je vjerovatno tvrda plastika.

Nisam vlasnik,ali sam je dosta gledao. Jedino je broj 2 mekan materijal, ovo ostalo je sve tvrđa plastika.

Jeste to nedostatak u neku ruku, ali meni lično nije smetalo ni malo, jer je auto u vožnji toliko dobar da diskusija o plastici postaje potpuno nebitna. 

Evo sad od kako imam BMW-a, kao predstavnika premium klase, i kod njega ima toliko delova od jeftine i grebljive plastike, da je kritika na račun Italijana nekada zaista neopravdana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Ne zamerite sto malo kasnim sa odgovorom, bio sam odsutan nesto... :)  

 

1: tvrda plastika, ali glatka, krhka cini mi se

2: mekano, mislim da je onako cak sundjer ispod

3: tvrda plastika, jeftina, ali potpuno drugacija od 1. Tipicna za taj deo enterijera

4: tvrda, ali onako grublja i robustnija, deluje dosta kvalitetno

5: iako si stavio broj 5 na dva mesta, nije bas skroz ista, ali u oba slucaja je tvrda. Donji deo ti je onako jeftina tvrda, slicno poput 3. a gornji deo je isto tvrda, ali malo robustnija i cvrsca.... 

 

Ako mogu jos nesto pomoci, tu sam :) 

 

Edit: moja nije facelift, ali dosta sam detaljno gledao i facelift, i poredio sa svojom i generalno nema razlike u trimu, jedino mi se cini da je gornja 5. malo ostrija i nekvalitetnija na faceliftu, sto mi nije logicno, ali to je utisak...

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni je taj deo plastike-vrata, pod brojem 5, najgori koji sam video u klasi.

Bas sam se razocarao sto se toga tice. ( Da ne spominjem sad volan )

Na Bravu je to mnogo bolje reseno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost, moram da se slozim... Mene je to skoro i odbilo od auta, ali ipak su dobre stvari preovladale... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, horvat said:

@Elra

 

Ne zamerite sto malo kasnim sa odgovorom, bio sam odsutan nesto... :)  

 

1: tvrda plastika, ali glatka, krhka cini mi se

2: mekano, mislim da je onako cak sundjer ispod

3: tvrda plastika, jeftina, ali potpuno drugacija od 1. Tipicna za taj deo enterijera

4: tvrda, ali onako grublja i robustnija, deluje dosta kvalitetno

5: iako si stavio broj 5 na dva mesta, nije bas skroz ista, ali u oba slucaja je tvrda. Donji deo ti je onako jeftina tvrda, slicno poput 3. a gornji deo je isto tvrda, ali malo robustnija i cvrsca.... 

 

Ako mogu jos nesto pomoci, tu sam :) 

 

Edit: moja nije facelift, ali dosta sam detaljno gledao i facelift, i poredio sa svojom i generalno nema razlike u trimu, jedino mi se cini da je gornja 5. malo ostrija i nekvalitetnija na faceliftu, sto mi nije logicno, ali to je utisak...

 

Hvala puno. Gledao sam jednu Giuliettu u Sarajevu i sve je kako ste naveli :( Odustao sam od Giuliette, dodatno mi se ni sjedišta nisu "legla". Mislim da ako Alfa cilja na premium nisu smjeli da ugrade ovako palstičan enterijer. Ako naletim na neku 159 limuzinu 2012/2013 god ući će u izbor, ako ne onda ću ići na novu 308, Ceed II i sl. Vjerovali ili ne, Ceed mi je nekako najviše sjeo, materijali enterijra su odlični, izrada bez zamjerki, sjedišta kompromis izmedju sportskih i udobrnih sa dovoljno dugom sjedećom površinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Ceedu materijali odlični? Koji je to paralelan svemir da mi je znati.

 

Inače 308 II ima najkvalitetnije materijale od svih kompaktnih modela. Nisu loši ni Golf 7 ni aktualni Megane. Nije mi jasno što ljudi toliko zamjeraju Meganeu. Jako su se potrudili kod aktualne generacije. Možda samo integracija infotainment sistema koja bi mogla biti bolja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa @N.N.. Kao bivsi vlasnik Cee'd-a (doduse prethodne generacije), mogu reci samo najgore o Kiinim sedistima i materijalima... Sedeo sam u Meganu 4. meni je to odlican auto, samo mi je ponuda motora bila tanka, ali sad sa novim 1.3 turbacima ni to vise nije problem. Sedista su odlicna, auto prelepo izgleda, materijali su stvarno fini... utiske iz voznje nemam jer nisam vozio... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da Ceed II 1.6 CRDI 2014 god. 

 

Untitled17e57c1c495b4a58.jpg

 

1 - mekana/gumirana plastika ugodna na dodir

2 - nešto tvrdja plastika, ali nije jeftina

3 - tvrda plastika, slično kako kod Peugeota 308 I

4 - tkanina ili koža u zavisosti od opreme

 

Kod 308 mi se ne svidja rješenje sa monitorom i upravljanje klimom preko monitora. 

Megane je teški krš od auta, ima ga sestra nov (2.5) godine kupljen i već škripi. Prejeftina centralna konzola i upšte ugodjaj u kabini. Inače drugi nivo opreme (Expresion ili kako se sad već zove 1.5 Bluemotion dCi ili kako je već kod Renaulta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za škripu sedišta na Rešou, potvrđujem, kad sam bio na test vožnji sedište je škripalo kao ludo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema u Ceedu II ništa mekano, a posebno nema kože. 

 

Za Megane ne drži vodu osim ako je Faurecia specijalno za njih sfušala, a za 308 II i Golf 7 ne.

Sva tri dijele dobavljača i sva tri imaju plastiku sličnog kemijskog sastava.

 

A oni pravu mekani plastiku sa poliuretanom ne zna je li ima itko u C segmentu. Moguće 308 II. Nije to toliko jeftino.

Recimo jedan Jeep Cherokee to ima. Ali dosta američkih Fiatovih proizvoda to ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Na 11 min 20 sec se vidi, to što je meni bitno, a i što sam probao na Ceedu koji sam gledao. Vjerovatno ima više vrsta i materijala od kojih je radjen u zavisnosti od opreme.

Megane, kažem ima sestra i pun je jeftine plastike, loše sastavljene uz katastrofalan multimedijalni sistem i plastiku oko njega. 

 

Što se tiče kompaktne klase, C4 II (2012 - 2015) uz A3 ima najbolje materijale. Čuo sam da su kod C4 II fl zbog ušteta puno toga unazadili, ali nisam uživo isprobao. 

308 II je manje više OK, izuzev tvrde plastike ispod centralne konzile koja još i djeluje prazno.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. I meni je ta plastika kod 308 na centralnoj konzoli katastrofalna. Ne škripi i ne krcka, ali je jako sklona grebanju i uglavnom su sve ofucane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li iko koja je fora sa volanima u Đulki?

Gledam 14 i 15 godište.. imaju sve komande na volanu auto klimu multimediju... Nisu klot... Ali imaju plastični volan?!? Jedino sa kožnim interijerom dolazi volan presvučen u kožu. Također me zbunjuje i displej na ins tabli. Neke npr 13 god imaju klasični sa 3 reda kao u stilu  a neke tzv matrix sa 4 reda o čemu to ovisi?

Nekako mi se čini da je posredi Italijanska zbrka bez ikakvog pravila kao u Grande Puntu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za volan ne znam, ali za displej na instrument tabli sam vidjao dve varijante, i zavisilo je od opreme uvek, nije bilo random... Posle drugog facelifta, ja mislim, dosao je onaj crni displej, posle cega vise nema variranja... to je znaci za 2016+ vozila... 

Sa volanima je bilo price i da su na facelift isli volani od pre-facelifta u prvim mesecima proizvodnje, tako da je sasvim moguce da ima tih 'brlja'...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi logično i potpuno mi je neprihvatljivo da u takav auto ide plastični volan. Hajde ako je klot ali auto klima i komande na volanu nije osnovna oprema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Zvezdo said:

Također me zbunjuje i displej na ins tabli. Neke npr 13 god imaju klasični sa 3 reda kao u stilu  a neke tzv matrix sa 4 reda o čemu to ovisi?

Zavisi od opreme, tj. onoga sto je kupac narucio. Posto sam gledao Giuliette Sport/Bravo Sport, taj drugi zovu "podesivi multifunkcionalni displej". Verovatno mislis na ovu razliku (komentarisali smo kod Milutina na temi, levo je tabla sa njegovog Emotion, zadnje 3 slike sa mog Sporta):

On 11/23/2018 at 5:14 PM, Ivan said:

Ima jos par sitnica razlike - brzinomer i obrtaljka su zarotirani u levo (fazon kao na Alfi, kako bi vise brzine i obrtaji bili u gornjem delu skale) i podeoci su sitnije gradirani. Obicno ide sa "podesivim multifunkcionalnim displejom" kako ga oni krste, tu matricu su gurali i u Giuliette. Turbo benzinke imaju digitalni prikaz pritiska turba.

0-02-01-b1c46f3b6a79dd7f1d860c69d8ffd90ff075a9858fa322c6a0e16083d004923d_full.jpg.2d3b0f103bccc909a48e1b1c9792f65a.thumb.jpg.1e808de933a1559a087e37d4c0ab4d56.jpg 5b07e71e94382_200520185445-Copy.jpg.80fbeaaaaac2a581e0e62a7348a2dec1.thumb.jpg.4c1941ed02dc7b082afc428cfb81352a.jpg 061020185974.jpg.be532020254eeeee05064274598552f9.jpg 061020185977.jpg.8633665376b08b92677f1c59755dd87b.thumb.jpg.dd5c358504bc5a666498339613bef45e.jpg

Sto se Giuliette tice, meni nije jasno kako su u takav auto stavili generalno onakav volan, posle facelift je malo bolja prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...