horvat 6451 Posted November 26, 2018 Jeste. Danas sam bas zvao za crvenu benzinca, i rekose mi da su obe crvene prodate... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip_89 0 Posted January 23, 2019 (edited) Pozdrav svima,procitao sam vase postove ,pa me zanima da li bi bio neko rad pomoci malo. Gledam vec mesec dana Alfa Romeo Giulietta i ima raznih motora u ponudi,trazim neki polovan benzinac izmedju 7k i 8k. Zivim u Nemackoj od skoro ,pa gledam njihove oglase ovde,ali nemam blage veze koja verzija se pokazala kao dobra. Eto ako neko ko se dobro razume u Alfe neka da par predloga pa cu uporedjivati sa oglasima. Hvala unapred. Pozdrav iz Minhena. Edited January 23, 2019 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted January 23, 2019 @Filip_89 Pitanje je iz Predstavljanja vozila prebaceno u odgovarajucu temu o kupovini Giuliette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted January 24, 2019 11 hours ago, Filip_89 said: Gledam vec mesec dana Alfa Romeo Giulietta i ima raznih motora u ponudi, trazim neki polovan benzinac neka da par predloga Ako gledas iskljucivo benzince, imas nekoliko opcija u razlicitim varijantama snage, koje bih podelio u 3 osnovne: TB, MultiAir (oba na 1368ccm bloku) i 1750 TB. 1.4 TB ide u varijantama 105 i 120 KS, sa 206Nm. Klasican mali turbak, isto tako klasika za troskove i odrzavanje. Na istom bloku od 1368 ccm imas i 1.4 MultiAir, koji je malo komplikovaniji, u pitanju je dodatni hidro-razvod koji omogucava varijabilni rad ventila u nekoliko modova. Na taj nacin ovaj motor ostvaruje veci obrtni momenat i manju potrosnju (narocito po gradu) u odnosu na klasican 1.4 turbak. U tvoju pomenutu cifru se uklapaju verzije pre facelift, pa je taj motor u verziji 170KS, sa 250Nm. Posle facelift, cini mi se da postoji i MultiAir verzija od 150KS. Za oba motora smo dosta pisali, posto idu i u Fiate, o menjacima koji idu na njih (FPT C635 npr.), turbinama, odrzavanju, cenama servisa, potrosnji, pa mozes da pogledas pomocu Search. U sustini TB je osnovna varijanta, MultiAir slozenija zbog hidro-razvoda, sa lepsim performansama, manjom potrosnjom ali i potencijalnim troskom za servis MA jedinice. Oba imaju slicne i relativno niske troskove registracije, velikog i malog servisa. Pri kupovini pretresti sve sto treba za polovan auto, plivajuci redje odlaze zbog manjeg obrtnog momenta u odnosu na dizele, obratiti paznju na stanje turbine obavezno (zbog vise temperature izduva), ako je menjac C635 ima li problema sa ulaskom u 1. i 2. brzinu... 1750 TB je vec redja zver, ozbiljna motorizacija od 235KS i 340Nm, sumnjam da ces se sa tim motorom uklopiti u cifru koju planiras. Moj predlog ti je da provozas ako imas prilike i vidis sta ti odgovara - svako od nas ima svoj subjektivni utisak u voznji, kao i razlicit stav u vezi odrzavanja. 2 banjo1990 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 24, 2019 Iskreno ti želim sreću, jer sam i sam više od 6 meseci tražio Giuliettu, ali dizel, i na kraju sam odustao jer nisam mogao nikako da uklopim ono što sam zahtevao. Kada bih našao ono što mi je OK, cena bi uveliko zašla u višu kategoriju, i to ozbiljnih automobila. Iskren da budem, viđao sam jako interesantne benzince, iako su dosta ređi od dizela, i mislim da je veća šansa naći nekog takvog sa korektnom i pravom kilometražom. U svakom slučaju, srećno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted January 24, 2019 Ne znam da li je vec spominjano, kod benzinaca je u inostranstvu propisani servisni interval 30.000 km, sto mnogi smatraju za previse. Te savetujem, ako postoji izbor, da se (u slucaju benzinca) uzme model kupljen u Srbiji, jer je kod nas servisni interval 15.000 km. Takodje, kod MultiAir varijante postoji poseban filter MA jedinice, koji navodno retko koji servis menja pri zameni ulja (jer nije propisano) a trebalo bi (tako mi je rekao Brana majstor). Vise o tome na linku: https://www.mitoregister.com/fileadmin/MitoRegister/Docs/HowTo_Guides_Useful_Info/MiTo_MultiAir_Filter_howto.pdf Generalno su ti motori robustni, ne trose ulja, oce da crkne turbina ako nije pazljivo 'cuvana' - ne stiskati na hladno i ne gasiti odmah posle jace voznje, nego hladiti turbinu - s tim da je ovo utoliko potrebnije na benzincu usled vecih temperatura na izduvu. MA varijanta ima i direktno ubrizgavanje, ali nisam jos cuo da je neko imao problema sa tim diznama, dok TB varijanta nema direktno, nego klasicni 'port injection'. MA jedinica moze odnedavno i da se servisira, u zavisnosti u kojoj je fazi 'otkazivanja'. Cene se krecu od 18.000 rsd za samo rastavljanje i sastavljanje jedinice (sa zamenom dihtunga dekle, tog malog filtera i tamo jos nekih sitnica) pa do 600e koliko kosta zamena kompletnog dela, ukoliko potpuno crkne... TB 120 ks verzija deli plivajuci zamajac sa 1.6 jtdm od 105 ks, i Goran majstor mi je rekao da su vidjali slucajeve da ode zamajac, iako navodno ne bi trebao jer podnosi manji moment od dizela, ali ocigledno da je gradska voznja u stanju da uradi svasta... MA 170 ks verzija, ne znam tacno sa kojim motorom deli zamajac, ali to se moze videti u ePeru... Potrosnje se krecu od minimalnih 6.5L/100 km pri striktno laganoj voznji na otvorenom (ne autoput) pa do nekih 10L za gradsku ostriju voznju. TB 120 ks navodno dobro podnosi plin, postoji i varijanta sa fabricki ugradjenim... MA varijanta ne znam ni da li moze da se ugradi, ako i moze, enormno je skupo zbog direktnog ubrizgavanja. Nadam se da sam pomogao 3 Ivan, Pluto and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 24, 2019 Istraživao sam, multiair od 140ks u Delti i Bravo nije sa direktnim ubrizgavanjem, što je po meni velika prednost, zato što nema problema sa stvaranjem naslaga ugljenika na ventilima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted January 24, 2019 Ostavljao sam ranije nesto malo oko MA jedinice, kao i opis i slike njenog filtera. Pisano je vec dosta toga po tehnickim temama, da ne ponavljamo, tu je Search. 3 hours ago, horvat said: Potrosnje se krecu od minimalnih 6.5L/100 km pri striktno laganoj voznji na otvorenom (ne autoput) MultiAir je tu najmanji potrosac, pisao sam vec da sam proslog leta do Dalmacije i nazad (uglavnom magistrala, ali prilicno zahtevna, sa dosta krivina i visinskih razlika, uz malo autoputa) normalnom voznjom imao cep-cep potrosnju od 5.1l do tamo i nazad (oko 1100km). Fabrika deklarise 4.8l, a poredjenja radi Stilo 1.9 JTD je na istoj deonici sa istim opterecenjem i istom voznjom ostvarivao okruglo 4.5l. Doduse, MultiAir verzija kod mene je od 140KS, a u Djulku pre facelift ide 170, posle facelift i verzija od 150KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted January 27, 2019 On 24.1.2019. at 5:37 PM, marko.jovanovic said: Istraživao sam, multiair od 140ks u Delti i Bravo nije sa direktnim ubrizgavanjem, što je po meni velika prednost, zato što nema problema sa stvaranjem naslaga ugljenika na ventilima. U pravu si, moja greska, nema direct injection... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted January 27, 2019 (edited) Pratim ove Grke sto rade tuning na MA motorima, pa evo neko njihovo misljenje kako treba odrzavati MA motor. Jedino mi prva stavka bode oci, mislim da je 10k za servisni interval sasvim okej. Zanimljivo je da se javljaju ljudi u komentarima kako im je crkla MA jedinica posle 35k, 90k itd.. Znaci prilicno je random izgleda.. Edited January 27, 2019 by dekirs 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted January 28, 2019 Isprati revlimit grcki sto tuniraju 1.4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted January 28, 2019 11 hours ago, dekirs said: Zanimljivo je da se javljaju ljudi u komentarima kako im je crkla MA jedinica posle 35k, 90k itd.. Znaci prilicno je random izgleda. Problematicne su one sa prvih serija motora. Kasnije je uradjen redizajn uljnih kanala, tako da je vec od 2. generacije totalno drugacija prica. Mislim da se ovaj prekratak interval zamene ulja odnosi upravo na te pocetne serije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted January 28, 2019 Aha da, dalje u tekstu se isto to spominje.. Ne znam kada pocinje ta druga generacija MA? Fora je sto po oglasima benzinaca ima i to 2010, 2011o godiste.. Mozda izleti po koji mladji sa bezobraznom cenom.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted January 28, 2019 Ima ih vec dosta vise po oglasima, pogotovo 170 verzije u Alfama. Kontaktirao sam i Branu (Vranic) pre kupovine, rekao mi je da uz veliki servis moze preventivno da raskupusa MA jedinicu i ako je potrebno uradi sredjivanje/remont problematicnih pozicija (uz podrazumevanu zamenu MA filtera). Nije bila neka cifra samo za tu intervenciju, ne secam se tacno, da te ne slazem... Ali sve u kompletu sa velikim servisom, svecicama, prevencijom MA i rukama je bilo oko 52 000 din - znaci da si miran oko masine, sa kvalitetnim delovima. Raspitivao sam se unapred jer sam gledao i Giuliette, ali nisam se kasnije udubljivao u detalje - Sportak smo izbunarili u CH, od sina vlasnika FCA kuce gde je i uzet i na kome je MA jedinica zamenjena novom pre 2 godine (provereno i u nasem ovlascenom). To mi je dalo dodatnu sigurnost konkretno za taj primerak, tako da se nadam da sam miran za tih pi*ljivih par desetina hiljada km dok je auto kod mene, pa sam uradio samo veliki servis kod naseg Gorana (oko 200 EUR sa forumskim popustom). Ako nekome zatreba i taj info, cena velikog servisa za MultiAir u ovlascenom je oko 60 000 din, u zavisnosti od ulja koje se izabere (Shell/Selenia). Evo ispod i ponude koju sam dobio, umanjiti za jednu od prve 2 stavke: Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted January 28, 2019 Kul, nije to neka cifra onda a budes miran dugo.. Imacu to u vidu Jos kad bi naletelo nesto kao tebi, jedinica koja je zamenjena, to bi bilo top.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 5, 2019 Osveženi Alfa Romeo Giulietta za 2019. Italijanski proizvođač Alfa Romeo predstaviće osveženi model Giuliettu na Sajmu automobila u Ženevi. Nije u pitanju ni nova generacija niti nešto konkretnija restilizacija modela koji je na tržištu od 2010. godine. Uz Business i Super pakete, Alfa Romeo u Giulietti nudi nove boje, felne, hromirane detalje branika. U paketu Veloce Giulietta će biti dostupna za detaljnije personalizovanje. Što se tiče motorizacije, i dalje nema konkretnih informacija da li će biti nekih značajnijih promena. Za sada se spekuliše o novom 2.0-litarskom JTDM sa 175 KS, te o 1.75-litarskom i TBI sa 240 KS. Nova generacija Giuliette je planirana tek od 2022. godine. preuzeto sa - Auto Blog 2 horvat and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted February 5, 2019 Ako se stvarno bude prodavala do 2022. to je 12 godina zivotni vek Tacno dva modela mogu da se izguraju za taj period Izgleda da nece biti novih firefly motora, barem u ovom 'faceliftu'... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted February 5, 2019 Najjaci motor 2.0 -.- Sta bi sa 1.4MA 170? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted February 5, 2019 Ala su je osvezili... 1 1 totti and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted February 6, 2019 19 hours ago, dekirs said: Najjaci motor 2.0 -.- Sta bi sa 1.4MA 170? Koliko sam cuo, on nije euro6d-temp compliant i discount-ovan je... Njega bi trebalo da odmeni novi 1.3 GSE 180 ks, ali on jos nije adaptiran u Giuliettu... Ako pogledas recimo cenovnik za 500x, videces da ni tamo vise nema 1.4 MA 140 ks, nego je umesto njega 1.3 GSE 150 ks... 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted February 6, 2019 ma napravice djulijetu EDobar je ovo auto,samo sto su Italijani neozbiljni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 18, 2019 Pretpostavljam da ovdje ima vlasnika Giuliette. Zanima me da li su 1-3 napravljeni od tvrde plastike (ala Grande Punto, Bravo)? Broj 4 je valjda kao kod 159, ne bi trebalo da je neki loš materijal. Broj 5 je vjerovatno tvrda plastika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 18, 2019 Takvu ima samo Horvat, a obzirom da je ipak FCA u pitanju rekao bih da je sve tvrda plastika Tu noviju sa slike nisam imao prilike da pipkam, ali na staroj jeste tvrda plastika.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 18, 2019 I gornji dio konzole, broj 4? Pa jbt oni onda uzeli enterijer Grande Punta i ugurali ga pod "premium" kompakt klasu Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 18, 2019 Za taj deo ne znam, ali mislim da je isto tvrd. Nema mi logike da je tu nesto mekano.. Sačekaj najbolje da @horvat prepipa svog pastuva Quote Share this post Link to post Share on other sites