Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Vidjao sam bre neka da pobele stvarno. Moja normalna sem vozacevog na bubregu ono standardno ali da ih operes bila bi ko nova

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, dekirs said:

Sta znam, gledao sam i C4, DS4, to bi isto uslo u uzi izbor samo iskreno ne vozi mi se 1.6 sa 120ks,

Ima ih i u Turbo varijanti i sa preko 150ks. Ako ćeš benzinca

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, MS PK said:

Ne znam, citam temu pa mi nikako nije jasno sta vas radi toliko kod ovog auta koji ovoliiko kosta pritom? :D Ljubitelj sam AR oduvek ali ja ovaj auto ne vidim nikako

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

 

Licno, mislim da je Giulietta 'najvozackiji' FCA proizvod u tom nekom dohvatljivom segmentu, a s druge strane, mislim da je jedna od najracionalnijih Alfi (koliko god ovo pogresno zvucalo) - najvise zbog bolje pouzdanosti. Koliko sam istrazivao, uopste nema nekih specificnih problema. To je razlog zbog kojeg sam je sebi nekako 'dopustio'. A razlog zbog koje je zelim, je taj sto mi se svidja izgled, svaki put kad je vidim na ulici okrenem se za njom, iako vise i nije tako retka pojava + svidja mi se kako se vozi. Kombinacija udobnosti i dinamike je savrseno pogodjena za moj ukus (i naravno za tu klasu). Sto se izgleda tice, tu naravno ne treba raspravljati, ukusi su u pitanju. Ja se i dan danas secam utiska sa sajma automobila 2011. godine kada sam je prvi put video. Bukvalno, od svih auta na tom sajmu (bio je i SLS), ja sam po povratku kuci samo o Giulietti pricao :) 


P.S. zanemarite tadasnji nedostatak fotografskog skilla :D 

 

CIMG0458.JPGCIMG0460.JPGCIMG0463.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Ivan said:

 Ako mi verujes, u obzir sam poceo da uzimam cak i na oko ocuvanije i opremljenije Giuliette 1.6 105, eto dokle je to doslo :). A slozicemo se da je takav motor u takvom autu greh uizmati, ako vec dajes pare.

Baš tako i sam razmišljam.

16 hours ago, MS PK said:

Ne znam, citam temu pa mi nikako nije jasno sta vas radi toliko kod ovog auta koji ovoliiko kosta pritom? :D Ljubitelj sam AR oduvek ali ja ovaj auto ne vidim nikako

Radi me jer nisam probao auto u toj kategoriji sa preciznijim i generalno boljim upravljanjem(ne računam seriju1 koja mi je bezobrazno preskupa).

O stabilnosti na putu ne bih trošio reči. Sa 16'' felnama je kao zakovan za asfalt, a sa 18''... 

U toj kategoriji, to godište, auto sa različitim režimima vožnje i q2 diferencijalom u standardnoj opremi nije baš česta pojava. Mnogi zanemrauju što je to auto koji je u svojoj generaciji najbezbedniji u klasi. 

Auto u kom se istog sekunda osećam kao da ga vozim ceo život. Ceo ambijent unutrašnjosti, dizajn i sedenje mi apsolutno odgovaraju. 

Enterijer nije loš, ima dosta tvrđe plastike, ali nije nekvalitetna(grebljiva).

Dve sam gledao sa perfektnim enterijerom, jedna mi je umakla, a drugu nisam uzeo iz nekih drugih razloga. 

Ona varijanta sa kombinacijom koža-štof je verovatno osetljivija na onaj habajući deo na bočnim osloncima...

 

Treba da pogledam još jednu kod nekog čiče koji je uvezao sam za sebe i kaže da ga je izašla 12500e... Zato je tvrd na ceni, jer ne može da shvati da je ovde ne može prodati nikome ni za približne pare, ali hoću da je pogledam svakako.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, horvat said:

Ja se i dan danas secam utiska sa sajma automobila 2011. godine kada sam je prvi put video. Bukvalno, od svih auta na tom sajmu (bio je i SLS), ja sam po povratku kuci samo o Giulietti pricao :) 

 

post-3-0-84219400-1301507709.jpgDSC-5322.jpgpost-3-0-59158300-1301506812.jpgpost-3-0-41340400-1301506948.jpg

post-3-0-45133300-1301507464.jpgpost-3-0-45237900-1301507456.jpgpost-3-0-73266000-1301507064.jpgpost-3-0-97342400-1301507484.jpg

post-3-0-94745900-1301507330.jpgpost-3-0-86889500-1301506803.jpgpost-3-0-88929400-1301507470.jpggiulietta3.jpg

 

I kako nastaje ova poslednja slika:

 

IMAG0116.jpg

 

 

Video FLCS sa tog Sajma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to :D Dobre fotke :) 

 

I cak do danas mi je ovo ostala omiljena specifikacija za Djulijetu : 18" classico felne, bocne sajtne, dvostruki izduv (bez difuzora), povecana crvena Brembo klesta (hehe obavezan detalj) - uz facelift volan i prednju masku, i crvenu boju, ako moze :):D  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj post ću početi sa onom čuvenom frazom: ''Garancija na kilometražu i legalnost...''.:whistle: 

Da ne skrećemo sa teme, i ne raspravljamo šta to uopšte znači i da li nečemu vredi, nastaviću sa svojom novom anegdotom.

Oglase listam naravno svakodnevno, i odlučim da pogledam jedan automobil, koji sam preskočio ranije jer se nekako celukupno nije uklapao u neku moju zamišljenu konfiguraciju.

Razmišljam, malo je ružnjikav ali polovan auto, ne može sve da se poklopi, poprilično je mlad, mala kilometraža, košta iznad proseka, mora da je dobar, hajde da ga pogledam. 

U pitanju je ovaj auto. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12892359/alfa-romeo-giulietta-20-jtdm-distinctive 

Dolazim na plac, prilazim kolima i počinjem razgledanje. Spolja, auto u pristojnom stanju, ima nekoliko peckica po vratima, branicima, ali prihvatljivo.

Mada, sve vreme kroz glavu prolazi cena od 11500e koliko stoji na kartonu okačenom o retrovizor.

Diskovi poprilično izrisovani, potrošeni, pločice tanke, prednje gume loše, i ponovo ona misao 11500e...

Enterijer, da nema ogrebotina na kaseti kod suvozača od šape nekog kera bio bi gotovo perfektan. Sedišta sa minimalnim tragovima korišćenja.

Nakon svega što sam se nagledao, pomislih, ovo bi već moglo da odgovara vozilu od 90k km. 

Uključim motor, zvuk lep, međutim pri puštanju gasa, jedva primetno, začuje se neki klaktaj. Pogledam PK kaiš i vidim da španer poprlično poskakuje, a sam kaiš dosta ''baca''.

Razmišljam, ovo je automobil kom se veliki servis radi na 140k km, i na 90 hiljada španer tako ne bi smeo da se ponaša. 

Takođe, po mom mišljenju u leru su za nijansu prisutnije vibracije u kabini nego što bi kod Giulietta trebalo da bude, mada je to sve jako pristojno, i ne može se pripisati neka neispravnost.

Pričam o nekim baš nijansama, jer Alfe poznajem dosta dobro.

Ponovo, po ko zna koji put, ona misao da je to 11500e, a primećujem nekoliko stvari koje mi se ne sviđaju. 

Na kraju priče, uzimam servisnu knjigu, koju mi je prodavac nesmotreno dao, ne znajući ustvari da je to dokument koji su trebali da sakriju.

Listam knjižicu u kojoj je sve uredno zavedeno, i dođem do poslednjeg servisa koji je rađen na 185000km, a od tad je prošlo skoro godinu dana. Zaključak, auto ima najmanje 200 hiljada pravih kilometara.

Vratim prodavcu dokumentaciju, zahvalim se, i napustim plac. 

Jedina stvar koja me hrabri u celoj priči je što su skoro svi automobili koje sam gledao TCT, i sa ovim kilometražama rade bez greške.  

O samom načinu rada ovih nazovi placeva mislim da je suvišno pričati, a o tome se može u temi koja se toga tiče. 

 

To bi bio još jedan zid na koji sam naišao u mojoj potrazi za Giuliettom. Idemo dalje, sledeća meta je jedan čiča, ali ne nadam se previše. 

 

P.S. Iz nekog razloga ne mogu da uploadujem screenshot oglasa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je l' si pogledao onu crvenu sa QV opremom ali sa 105ks? Ona mi je bas bas bas mocna na slikama + nije plac nego vlasnik.

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shomispc Što Ivan reče, nekako mi je greh u njoj imati tih 105 konjića.

Nije da nisam razmišljao i o tom motoru, pa neki remap da radim...Ali sve mi je to nekako mlako.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shomispc said:

A je l' si pogledao onu crvenu sa QV opremom ali sa 105ks? Ona mi je bas bas bas mocna na slikama + nije plac nego vlasnik.

Ta crvena je stajala na placu u NS oko 4-5 meseci, i to za dosta manju cenu od ove koju trazi sadasnji vlasnik. Bio sam uzivo da je gledam, zapamtio sam par karakteristicnih detalja (iako je svakako sam auto poprilicno 'poseban') i gotovo 99% sam siguran da je bas to taj primerak. Automobil je stvarno jako lep, zvuk je izuzetno utisan, kvacilo je fino meko, lepo odvaja, nema vibracija gotovo uopste, jedino eto, to sto svi misle - 105 ks :( 

 

Barem da je benzinac, jer kod benzinaca su 105ks i 120 ks mehanicki identicni motori, te uz remap, idu na istu snagu (~140ks - 150ks), dok kod dizela to nije slucaj, 105 ks ima drugaciju turbinu... 

 

 

@banjo1990 Jesi gledao ovaj primerak?  

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13367045/alfa-romeo-giulietta-20-mjet-nav

 

Nema TCT, ali osim toga deluje fino, razumna je cena za to sto nudi, i relativno je svez na oglasima?

 

 

Untitled.png

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta crvena je bila skoro 12 dok je bila na NS placu, pa je padala i padala i na kraju je bila 10 500, a kod ovog je u startu 10 500, tako da je moguce da hoce da izvuce pare.

Mislim da taj od 105ks samo za ego udara, ali da moze da se vozi skroz korektno (osim ako nije natovarena i sa 5 ljudi). Pa sa 105ks ima 320NM, sto je skroz zadovoljavajuce za potezanje po gradu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam bio na placu, stajao je na autu natpis da je 9.600e i pitao sam da li bi moglo 400e dole, receno mi je da bi morali da razmisle, znaci nisu rekli NE... Mislim da je uprkos odlicnoj opremi tog vozila, 10.500e malo prevelika cena, pogotovo ako nakon kupovine nije nista ulagao... 

 

Za 'ego problem' se mozda i slazem, nisam vozio, ali koliko sam gledao krivulje, dodatnih 15ks je, cini mi se, u gornjem opsegu obrtaja... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je bila niza cena za uzivo nego na oglasima, a u jednom trenutku sam prestao da ih pratim izrevoltiran neuspelom kupovinom one plave...

Vozio sam oktaviu 1.6 sa motorom od 105ks sa 4 coveka i isla je solidno. Kada potopim gas povuce, nije mogla da povuce u visokim obrtajima ali Boze moj, nisam planirao da vozim 170-200kmh ni sa jednim autom...

Sa jedne strane ni ja ne bih uzeo taj "slabiji motor", ali sa druge strane pitanje je da li je i potreban jaci i veci dizel :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije samo ego problem konkretno kod mene, mada ima i toga. :whistle: 

Hvala Bogu, ne bi mi bio jedini auto. Za grad imam druge prndaće na raspolaganju, i slažem se da je suludo uzimati iole jači auto ako će većim delom biti eksploatisan u gradu. 

Moja 147 je veći deo kilometara napravila na otvorenom, a po gradu i kada se vozi u pitanju su noćne vožnje. Konkretno, zadnju godinu dana je prešla oko 7000km, a od toga dva duža puta gde je jedan bio od 3500km. Istoj svrsi bi služila i Giulietta, a kada sam na otvorenom hoću da imam u svakom trenutku dovoljnu rezervu snage na koju mogu da računam. 

Ne ložim se na konjažu da bih se potezao sa nekim ili slično, mada je i lepo videti dve dude kako vire iz branika umesto jedne. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stranu cena ali ako je auto u dobrom stanju kao sto si opisao trebao si odvesti kod majstora i probati da ubijes tu cenu.

Mislim da ces tesko naci auto sa pravim kilometrima.. Sta znam, ako je auto ocuvan i mehanicki je manje vise sve okej kilometre ne bih ni gledao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze ta 105 da ide na 150ks galantno i ubrzanje ide na nesto ispod 10s, sitno ispod. Nije zujalica, ali eto, kao Stilo 115 :)
Ili montiras lepo GTB 1549 turbinu i ides na 170+ks

 

1.6 120 je vec druga prica, moze na 165.

Edited by Bingodalton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to ok, ali kad postoji isti auto sa vec fabricki jacim motorom, onda mi tuning tih baznih varijanti stvarno nema mnogo smisla... Ajde da pricamo recimo o Tipu, gde je max 120 ks, pa tu ima smisla mozda, kome se bas taj auto svidja, a hteo bi ne znam 150+ ks... 

 

Po meni, min za Djulijetu je tih nekih 120ks koji idu uz 1.6 i 1.4, a optimalno je naravno 150-170 uz 2.0 odnosno MA... 

 

Vozio sam 120 ks Djulijetu i pomalooo sam imao osecaj 'podmotorizovanog' auta, mada nista strasno... (ni blizu osecaja moje Kie npr)... Cak ni 235 ks varijanta mi nije ulivala osecaj da je motor snazniji nego sto karoserija moze da podnese... 

 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona crvena u "Autolendu" je bila jako lepa.

Danas promenjen status u "Prodato".

 

Screenshot_20181126-193135_Polovni Automobili.jpg

Edited by IDzO
Typo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...