gagyns 35 Posted July 24, 2016 Pozdrav dragi forumaši, poslednjih dve nedelje sređujem konačnmo auto za put, urađen veliki servis, stavljeni novi kablovi za paljenje, promenjena skoro kompletna instalacija plina što se creva tiče ali poslednjih par dana imam jedan problem, naime kada ujutru palim auto, ler gas par puta zaosciluje od recimo 500 pa do 1200 i onda se smiri na 800. Posle trećeg četvrtog paljenja sve je opet ok, dakle dešava se samo kada je potpuno hladan, problem kao da mi se počeo dešavati od kada sam menjao kablove a uzeo sam baš "Boš" kvalitetne od zvaničnog zastupnika ovde u NS-u. Pri tim prvim paljenjima se takođe oseća i miris benzina. Suto je Fiat Aleba 1.2 16V 2003. god sa ugrađenim AC Stag 200 + Atiker boca i mislim da je Tomaseto isparivač... Ako neko ima iskustva sa ovim bio bih mu zahvalan da bar znam šta je, meni nije problem da carb cleanerom očistim leptir, to sam radio i ranije ali mi je malo čudno da jje do njega imajući u vidu da se dešava samo ujutru na prvih par paljenja, uzastopnih, dok se ne zagreje malo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 26, 2016 @gagyns A, pali se na benzin ili na plin? Evo sa istim motorom isti problem u drugim modelima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/49962-fiat-punto-mk2-12-16v-varira-ler-slabo-vuče-problem-sa-snagom/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38720-punto-mk2a-12-16v-problem-sa-radom-u-leru/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
gagyns 35 Posted September 2, 2016 (edited) E samo da javim, gore pomenuti problem sa rešio klasičnim čišćenjem leptir gasa carburator cleanerom bez skidanja kućišta leptira, za neverovati koliko je bilo ulepljeno, posle toga odradio mu kalibraciju i više se nije problem ponavljao, već se vratih s puta ali sada sa novim problemom za koji ću otvoriti novu temu. Hvala puno! Edited September 2, 2016 by gagyns Quote Share this post Link to post Share on other sites