Jump to content
FAS Goran
nesobn

Fiat Grande Punto 1.4 8v / Linea 1.4 8v - check engine lampica

Recommended Posts

Pozdrav društvo.Od nedavno sam vlasnik Grande Punta 1.4 8v kog sam uvezao od prvog vlasnika iz Švajcarske.Auto je  u perfektnom stanju,redovno servisiran i održavan a i limarija mu je u besprekornom stanju jer je auto garažiran,mažen i pažen.Međutim,pojavio mi se jedan problem a da se nisam ni provozao takoreći jer sam u postupku prevoda papira i registracije vozila.Po dovozu auta,nakon prvog pranja,na prvo hladno startovanje,auto upali,radi par sekundi i ugasi se.Odmah po tome se upali ventilator hladnjaka i check engine žuta lampica koja se ne gasi.Kada se auto malo zagrije,ventilator se gasi i auto radi sasvim ok i ima sasvim normalnu temperaturu rada motora.Da li se kome šta slično dešavalo i zna li ko u čemu je ovde problem?

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klima mi takođe ne radi kad je već spominješ.Vjerujem da je prazan sistem i da ga treba napuniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provjereno.Sve je ok.Sad došlo hladnije vrijeme i opet se isto dešava.Negdje pročitah kako problem može praviti senzor za hladan start koji ne aktivira automatski saug.I tačno on se sada ne aktivira jer auto odmah radi na 800 obr/min. za razliku od startovanja u toplijem periodu kad odradi minut-dva na 1200 i vrati na 800 obrt/min kad se zagrije.Zna li ko kako se zove taj senzor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prođe vremena evo samo da javim da je problem bio u MAP sezoru na usisnoj grani.Dakle u pitanju je senzor BOSCH kat. br. 026 1230 030 i nalazi se na dosta modela FIAT/LANCIA/ALFA ROMEO modela,kako benzinaca,tako i dizela.S kim god sam razgovarao,svi su preporučivali zamjenu istog,međutim,ja sam ga sam skinuo i očistio sredstvom za čišćebnje karburatora i štapićem za uši kako sam i pročitao na par tema po netu.Auto sada pali na pola ključa a i lampicu je sam ugasio.Dakle bio je zamašćen i garav pa je samim tim bio u spriječen da očitava tačne podatke.Na jednom forumu to detaljno i piše.

 

https://www.google.ba/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjZrpSp-bnQAhWJtRQKHW1jDNEQFggyMAY&url=http%3A%2F%2Fwww.fiatforum.com%2Fgrande-punto-guides%2F227405-1-2-1-4-map-sensor-replacement.html&usg=AFQjCNEoFHMX999_od2bmhqxRqBoVqbBVQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime, dešava mi se po nekada da na manjim obrtajima bila to treća, četvrta ili peta brzina kad stisnem gas auto krene da se guši(štuca) i krene da blinka check engine, kada popustim papučicu i postepeno počnem da je stiskam onda prestane da blinka check engine i auto ne trokira.
Ima li neko ideju šta može biti?

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@simke

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom sa istim naslovom ;) .

Baci pogled i na ovu temu za 16v: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76263-fiat-grande-punto-14-16v-check-engine-lampica/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, simke said:

Naime, dešava mi se po nekada da na manjim obrtajima bila to treća, četvrta ili peta brzina kad stisnem gas auto krene da se guši(štuca) i krene da blinka check engine, kada popustim papučicu i postepeno počnem da je stiskam onda prestane da blinka check engine i auto ne trokira.
Ima li neko ideju šta može biti?

 

Desila mi se identicna situacija. Prestalo je samo od sebe i nije se ponovilo. Posumnjao sam na lose gorivo a preventivno sam promenio kablove i svecice (bile u dobrom stanju) i sipao Wynns Total petrol cleaner u rezervoar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani članovi,

Ja sam novi član i vlasnik Fiata Linea 1.4 8v sa gasom. Auto sam kupio pre dva meseca, prešao sa njim oko 2000 km bez ikakvih problema. Nakon toga sam uradio veliki servis i počeli su da se javljaju sledeci problemi.

 

Prvo je počeo da se pali check engine i na dijagnostici se javljaju greške misfire cilindar 1 i 4. Nakon toga zamenjeni su kablovi pošto su varničili. Nakon toga greška se nastavila i zamenjena je bobina sa novim kablovima i svećice. Međutim, greška se i dalje javlja. Nakon toga sam utvrdio da ima kondenzata na šipci za ulje i u crevu za iberlauf. Zamenio sam ulje i očistio crevo. Problem se i dalje javlja.

Sada sam utvrdio da se problem javlja kada auto ide preko 4000 obrtaja i nizbrdo bez gasa. Kada počne da treperi check engine auto se ugasi i na ler gasu. Nakon ponovnog paljenja auto počinje ponovo normalno da radi. Inače auto na leru radi savršeno tiho i dobro. Molim vas za neki savet ako imate. Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzubljen u ovlašćenom Fijatovom servisu, reklamirao sam i oni kažu da je dobro uzubljen. Navodno pokvario se kompjuter.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tom modelu auta postoji taj problem, niste prvi. Resava se za dvadesetak minuta. Javite se.. 

Edited by Goran Zemun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani Gorane,

Zakazao sam kod Vas za 24.01.2022. godine. Da li do tada mogu da vozim auto? Unapred hvala!

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2021 at 5:57 AM, Goran Zemun said:

Na tom modelu auta postoji taj problem, niste prvi. Resava se za dvadesetak minuta. Javite se.. 

Da li i Punto Evo sa 1.2 8v imaju taj problem sa kompjuterom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav , upalila se check engine lampica, auto ide do 4 brzine normlano na na nagibu hoce da stuca, gubi snagu, kad ubacim u 5 brzinu , nece da prima gas i ne prelazi 90. Zamenio sam senzor radilice,isao i na dijagnostiku,ne izbacu, neki kvar,bila se ugasila lampica,pa se ponovo upalila,auto pali na pola kljuca,ako moze neki savet dok ne oteram kod majstora.

1.4 benzin 8v 57kw 2008 na 2009 auto

1.4 8v 57kw 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

idi opet na dijagnostiku ali kod nekog ko ce ozbiljnije da se pozabavi resavanju problema, cim pali lampicu ima i greske a cesto ne mora biti i striktno samo ono sto greska pokazuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narucio majstor delove,bice polovni,javljam kad sve uradim i zamenim, da pitam ,kad dam kontak prvo paljenje auta,cajger za obrtaje de mrda i ide do 1500 i osecam vibracuju u volanu to traje  1 ,2 min, pa se vrati sve u normalu,sta bi moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz druze,danas nisam koristio auto i ajde da  ga upalim , kad nestane cheking engine, da kazem da se ta lampica upalila na autoputu posle odlaska na pupmu jedno 15min,

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, dexy090 said:

Pozzz druze,danas nisam koristio auto i ajde da  ga upalim , kad nestane cheking engine,ali upalice se sigurno, da kazem da se ta lampica upalila na autoputu,posle sipanje benzina jedno 15min,

 

Edited by dexy090

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...