Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Aston Martin Valkyrie / Aston Martin Valhalla (raniji AM-RB 001 & AM-RB 003)

Recommended Posts

aston%20rm%208.jpg

 

Britanski mediji su objavili prve slike dugo najavljivanog hypercara AM-RB 001 koji je nastao saradnjom Aston Martina i tima Formule 1 Red Bull Racing.

 

aston%20rb%201.jpg

 

U pitanju je sportista sa centralno postavljenim V12 motorom, legalizovan i za drumski saobraćaj, a za koji se najavljuje da će postaviti nove standarde koji se tiču performansi drumskih vozila.

 

aston%20rb%2011.jpg

 

Opisan kao najbrži i najnapredniji Aston Martin do sada, AM-RB 001 predstavlja i prvi drumski auto koji je kreirao F1 dizajner Adrian Newey.

 

aston%20rb%201111.jpg

 

Britanski Autocar navodi da je promocija ovog dvoseda održana danas u Gaydonu u Velikoj Britaniji, kao i da je u planu proizvodnja između 99 i 150 komada drumske verzije, uz 25 primeraka trkačke varijante.

 

aston%20rb%20111.jpg

 

Glavni dizajner Aston Martina Miles Nurnberger inače kaže da je AM-RB 001 ''katamaran sa točkovima, a ne automobil.''

 

aston%20rb%2011111.jpg

 

Kako bilo, finalni proizvod će biti širok oko 1900 mm i visok manje od metra, a verovatno će biti nešto veći od vozila koje je prikazano.

 

aston%20rm%2088888.jpg

 

Za sada nije poznato sa koliko KS će tačno raspolagati V12 motor, ali se očekuje da će to biti oko 900KS. Takođe, budući da će težina iznositi manje od tonu (pominje se lagana struktura od ugljeničnih vlakana), odnos snaga / težina bi mogao da bude blizu 1:1. Ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati malo više od dve sekunde, dok će najveća brzina iznositi značajno više od 200 milja/322 km/h.

 

aston%20rm%2088.jpg

 

U paketu je i ERS (energy recovery system) inspirisan Formulom 1, a treba napomenuti da će postojati manje vizuelne razlike između drumske i trkačke varijante, uz naravno razlike u gumama, aero paketu, oslanjanju i unutrašnjosti.

 

aston%20rm%20888.jpg

 

Prvi prototip će početi da se testira sredinom sledeće godine, dok će prvi primerci kupcima biti isporučeni tokom 2018. U Aston Martinu navode da već imaju više od 300 zainteresovanih kupaca, a cena bi trebalo da iznosi između 2 i 3 miliona funti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lici na Pagani Zondu, samo mu fale retrovizori na prednjim blatobranima....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Red Bull AM-RB 001 će biti hibrid?

 

aston%20rm%208.jpg

 

Listing radnih mesta na Red Bull Racing internet stranici potvrđuje glasine o tome da bi AM-RB 001 hiperautomobil mogao da bude pokretan hibridnim sistemom, uz posedovanje poluaktivnog ogibljenja. Potraga za kvalifikovanim radnicima i nije neka tajna, jer je otvoren konkurs za ''AM-RB 001 inženjere''. Ono što se zna je da će AM-RB 001 koristiti novi atmosferski V12 zapremine manje od 5.2 litre, sposoban da se ''zavrti'' na 11.000 o/min. Ukupna snaga bi se našla između 900 i 1.000 konja, a na nju u velikoj meri utiče ''hibridizacija''.

 

aston%20rm%2088888.jpg

 

Poluaktivno ogibljenje i elementi aktivne aerodinamike bi trebalo da pomognu Edrijenu Njuiju da kreira automobil koji će krug na trkačkoj stazi preći brže od F1 bolida.

 

aston%20rm%20888.jpg

 

Aston Martin planira da proizvede 99 primeraka AM-RB 001, koji će se cenovno naći iznad 1 milion evra po primerku, a moguća je i čisto trkačka verzija. Red Bull ima dovoljno vremena na raspolaganju da kreira razvojni tim, jer isporuke neće započeti pre 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 0-320-0 km/h za 15 sekundi

 

aston%20rm%2088888.jpg

 

Aston Martin AM-RB 001 bi mogao da bude najekstremniji hiperautomobil ikada kreiran. Ovo se može pretpostaviti na osnovu novih komentara genija aerodinamike i glavnog tehničkog inženjera Red Bull Racinga, Edrijena Njuija. Njui je podelio neke interesantne informacije u vezi sa AM-RB 001. Naime, novi hiperautomobil bi trebalo da ubrzava do 320 km/h za oko 10 sekundi, dok masivne kočnice zaustavljaju vozilo za polovinu tog vremena, što će reći da kompletnu radnju ubrzanja do 320 km/h i povratka u stanje mirovanja obavlja za samo 15 sekundi. Neke verzije 001 će ostvarivati vertikalni aerodinamički pritisak od 2 tone, a ukoliko to nije dovoljno da drži vozilo zalepljeno za asfalt kroz 4g krivine, Njui kaže da je aktivno ogibljenje ekstremnije nego na bilo kojem drugom automobilu.

 

''Studirao sam aerodinamiku na Univerzitetu u Sautemptonu'', rekao je Njui. ''Moj završni projekat 1979. i 1980. je bio vezan za aerodinamiku sa efektom na voznu podlogu, primenjenu na serijske i sportske automobile.'' Pored nagoveštaja o kakvim se performansama radi, Njui je potvrdio neke odgovore na opšta pitanja. Aston Martin i Red Bull će napraviti 175 primeraka hiperautomobila koji bi mogao da obori brojne rekorde, s tim što je 150 predviđeno za upotrebu u svakodnevnom saobraćaju, dok će 25 biti vezano isključivo za trkačku stazu. Cena će biti oko 3 miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin objavio nove detalje o modelu AM-RB 001

 

aston%20rm%208.jpg

 

Ultrasportski automobil u ovom slučaju podrazumeva V12 motor, 1.000 konjskih snaga i maksimalnu brzinu iznad 400 km/h. U Aston Martinu do sada nisu bili previše rečiti o svom projektu ultrasportskog automobila u čijem nastanku učestvuje tim Red Bull Racing, ali i čuveni britanski inženjer Adrian Newey koji već dugo radi na razvoju bolida Formule 1.

 

aston%20rm%2088.jpg

 

Stvari se ipak menjaju, jer je Marek Reichman, direktor odeljenja za dizajn u Aston Martinu, otkrio nove detalje o Astonovom automobilu koji bi trebalo da bude uzor svima koji u budućnosti planiraju da prave slične automobile. Reichman je u izjavi za medije potvrdio da će ''Aston svih Astona'' razvijati 402 km/h i kroz krivine vozaču i njegovom saputniku demonstrirati kako izgleda kada na telo deluju g-sile s kojima se suočavaju vozači Formule 1.

 

aston%20rm%208888.jpg

 

Aston Martin-RB 001 će pokretati centralno smešteni atmosferski V12 motor radne zapremine između 6 i 7 litara koji će raspolagati sa 1.000 konjskih snaga, a nešto širi ugao između cilindara doprineće nižem težištu automobila za čiji prenos snage je odabran sekvencijalni menjač Xtrac. Deo paketa čini i sistem KERS koji je prvi put upotrebljen u bolidima F1. Što se tiče konačnog izgleda karoserije, Reichman je rekao da će AM-RB 001 pretrpeti minimalne izmene u odnosu na već predstavljeni koncept, a vezane su za poboljšanja sistema hlađenja i još bolju aerodinamiku. Spoljašnjih retrovizora neće biti ni na produkcijskom automobilu, jer će vozaču za pogled iza leđa služiti kamere smeštene u A nosačima krova. Jedna od karakteristika koja će odlikovati ovaj automobil je individualno prilagođavanje vozačke pozicije. U Astonu će tako svakom vlasniku podesiti sedište, papučice i upravljač prema njegovoj (ili njenoj) konstituciji, a takve su se stvari do sada radile samo vozačima iza upravljača trkačkih automobila.

Aston Martin će drumski AM-RB 001 proizvesti u 150 primeraka i svi su već dobili svoje vlasnike koji su pristali da plate 2.82 miliona evra. U slučaju da se neko od njih predomisli, tu je i lista na kojoj je nekoliko stotina onih koji svoj primerak nisu rezervisali na vreme. Prve isporuke planirane su za kraj 2018. godine, a Aston Martin će paralelno s proizvodnjom drumskih primeraka napraviti i dodatnih 25 primeraka koji će se moći koristiti samo na stazi. Konačan naziv automobila još nije poznat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin AM-RB 001 će pokretati Cosworthov V12 motor

 

aston%20rm%2088888.jpg

 

Aston Martin je saopštio da će njihov ultrasportski automobil AM-RB 001 pokretati Cosworthov 6.5 litarski V12 motor. Aston Martin i F1 tim Red Bull su nosioci projekta ultrasportskog hibridnog automobila AM-RB 001 čija masa ne sme da pređe 1.000 kilograma, jer je prvi čovek dizajnerskog odeljenja Marek Reichman planirao da na svaku od 1.000 konjskih snaga ide samo jedan kilogram.

 

aston%20rm%208888.jpg

 

Ispunjenju planova će pomoći i čuvena britanska kompanija Cosworth koja će za RB 001 isporučiti 6.5 litarski atmosferski V12 motor u koji će biti implementirano svo znanje koje su inžinjeri Coswortha decenijama sticali u Formuli 1. Za prenos enormne snage na podlogu AM-RB 001 će koristiti 7-stepeni menjač za koji je zadužena kompanija Ricardo. Pored kompanije Multimatic koja je zadužena za produkciju jednodelne karbonske šasije, u projektu kojim će se Aston Martin ''suprostaviti'' sličnom projektu AMG-a (Project One) učestvuje i hrvatska kompanija Rimac iz koje će se za hibridni sistem isporučivati ultralagane baterije. AM-RB 001 bi od 0 do 322 km/h trebalo da stiže nakon 10 sekundi, a njegova maksimalna brzina će iznositi više od 402 km/h. Aston Martin će napraviti samo 150 primeraka koji će moći da se koriste na javnim putevima i 25 primeraka koji će moći da se koristie samo na stazama. Svi drumski primerci (s cenom oko 2.82 miliona evra) već su rezervisani, a prve isporuke kupcima očekuju se početkom 2019. godine. U Aston Martinu još uvek nije odlučeno o zvaničnom nazivu automobila, a produkcijska verzija zadržaće blizu 95 posto izgleda koncept izdanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Valkyrie

 

aston%20martin%20v.jpg

 

Hibridni hypercar koji je nastao saradnjom Aston Martina i Red Bulla je do sada bio poznat pod kodnom oznakom AM-RB 001, ali je sada dobio i pravo ime - Aston Martin Valkyrie (iz nordijske mitologije). Ranije informacije kažu da će se za njegov pogon brinuti Cosworthov 6,5 litarski atmosferski V12 motor, u paru sa 7-stepenim menjačem za koji je zadužen Ricardo (maksimalna brzina će iznositi više od 400 km/h). U zvaničnom saopštenju za medije je nedavno navedeno da će automobil mati lagani sistem baterija koji proizvodi Rimac Automobili, hrvatska firma koja je priznata kao svetski prvak u tehnologiji baterija za automobile visokih performansi. U vesti se još kaže da je svih planiranih 150 komada već prodato (po ceni od 2.82 miliona evra po primerku).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Valkyrie će dobiti mlađeg brata

 

aston%20martin%20v.jpg

 

Na salonu automobila u Ženevi Aston Martin je pokazao model kojim namerava da pokori tržište superautomobila u budućnosti. Model Valkyrie je punokrvni rasni superautomobil, koji ima centralno smešten motor i raspolaže snagom od čak 850KS. Kompanija je na krilima velikog interesovanja za ovaj model najavila da je uskoro moguće očekivati čitavu seriju modela sa centralno smeštenim motorom. Prvi u nizu biće mlađi, odnosno manji brat Valkyrie, a trebalo bi da se proizvodi u Gaydonu. Moguće je da će koristiti V12 umesto Daimlerovog motora V8 koji se nudi s ostalim modelima, a očekuje se da bi na tržište mogao da stigne 2020.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa ne prepuštaju slučaju: Aston Martin će svakom kupcu Valkyre skenirati telo

 

aston%20martin%20v.jpg

 

U očekivanju najradikalnijeg Astonovog sportiste u istoriji, pored koga će i super brzi Vulcan biti inferioran, stižu nove informacije koje potvrđuju da se ništa ne prepušta slučaju. Aston Martin Valkyre pretenduje na mesto najbržeg na stazi, ali i jednog od najskupljih. Svi budući vlasnici tako će, nakon što su na neviđeno potrošili tri miliona evra, dobiti zaista poseban tretman. Patrik Nillson, šef Astona za Aziju tako je izjavio da će svim budućim vlasnicima koji su uplatili nemali depozit napraviti 3D snimanje tila i zatim im napraviti sedište koje savršeno prati formu njihovog tela. 

 

aston%20rm%208.jpg

 

Takođe, Nillson je istakao da nije sve u maksimalnoj brzini, koja na kraju i nije u fokusu razvojnog tima. ''Kao u Formuli 1, pobednički bolid je onaj koji najbrže zakoči, prođe krivinu i ubrza. A ne onaj s najvišom konačnom brzinom'', pojašnjava Nilllson. Podsetimo, serijska verzija ne bi trebalo da ima više od tone, a pokretaće je hibridni pogon predvođen 6.5 V12 atmosfercem i Rimčevim KERS sistemom. Epilog bi trebalo da bude oko 1.000KS i imaće status najbržeg na asfaltu. Da, iako krajnje ekstreman, ovaj Aston Martin će moći na put.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Valkyrie u serijskoj verziji

 

aston%20valkyrie.jpg

 

Aston Martin je na Twitteru objavio slike serijske verzije njihovog hypercara Valkyrie, predstavljenog na događaju u Monaku. Podsećanja radi, ovaj automobil je nastao kao plod saradnje Aston Martina i Red Bulla, a pokretaće ga Cosworthov 6.5 litarski V12 motor (u paru sa Ricardo sedmostepenim automatskim menjačem), uz KERS sistem kompanije Rimac.

 

166994-aston%20v%2012.jpg

 

Trenutno se još uvek čeka da Aston Martin objavi zvanične performanse i druge detalje, mada se očekuje da će Valkyrie raspolagati sa 900-1.000KS.

 

aston%20v%20122.jpg

 

U planu je da se napravi samo 175 komada, od čega 25 za trkačku stazu, dok će isporuke startovati tokom 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijska verzija Aston Martina Valkyrie

 

166994-aston%20v%2012.jpg

 

Nakon što je nedavno Aston Martin na Twitteru objavio prve slike serijske verzije njihovog novog modela Valkyrie, sada se pojavio i kraći video ovog hyperacara u kome se vidi i unutrašnjost.

Podsećanja radi, ovaj automobil je nastao kao plod saradnje Aston Martina i Red Bulla, a pokretaće ga Cosworthov 6.5 litarski V12 motor (u paru sa Ricardo sedmostepenim automatskim menjačem), uz KERS sistem kompanije Rimac.

 

aston%20v%20122.jpg

 

Trenutno se još uvek čeka da Aston Martin objavi zvanične performanse i druge detalje, mada se očekuje da će Valkyrie raspolagati sa 900-1.000KS. U planu je da se napravi samo 175 komada, od čega 25 za trkačku stazu, dok će isporuke startovati tokom 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin u borbi protiv preprodavaca

 

aston%20martin%20v.jpg

 

Šef Aston Martina je jasno poručio da će na svaki pokušaj preprodaje njihovog najekstremnijeg bolida odlučno reagovati. Naravno, u pitanju je Valkyre, poznat i kao AM-RB 001. To je automobil koji donosi sve najbolje iz Aston Martina i Red Bull racinga, ali i verovatno najbolje što celokupna autoindustrija može da napravi u domenu drumskih trkača. Zbog izuzetnog interesovanja za automobil, u Astonu su otvorili listu narudžbina. Budući se radi o ograničenoj seriji jasno je da će ovaj Aston biti itekako tražena roba. Tu se za cenu neće pitati, a to bi u prevodu značilo potencijalno veliku zaradu za svakog koji ima rezervaciju za automobil.

 

Osim ako ga uhvate ljudi u crnom iz Aston Martina. U tom slučaju će trenutno biti izbrisan s liste narudžbina, ali će mu i trajno biti zabranjen pristup u slučaju ponude nekih novih specijalnih modela. Upravo je to na društvenim mrežama rekao i čelni čovek Aston Martina Andy Palmer. Podsetimo, Aston Martin će napraviti samo 150 primeraka od čega će njih 25 biti u trkačkoj verziji. Hibridni pogon uključuje Cosworthov 6.5 V12 atmosferski dragulj i elektromotor, a ukupna snaga će prelaziti 1.100KS. Cena je veća od 3 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Valkyrie: nove slike

 

aston%20v%201111111.jpg

 

Aston Martin je objavio set novih slika njihovog dugo najavljivanog hypercara Valkyrie (ime je inače dobio iz nordijske mitologije), i to u verziji koja je po njihovim rečima veoma blizu definitivnog automobila (95%).

 

aston%20v%202222.jpg

 

ovaj dvosed sa gullwing vratima je nastao kao plod saradnje Aston Martina i Red Bulla, a pokretaće ga Cosworthov 6.5 litarski V12 motor (u paru sa Ricardo sedmostepenim automatskim menjačem), uz KERS sistem kompanije Rimac.

 

aston%20v%202222222.jpg aston%20v%202.jpg

 

Fabrika navodi da automobil raspolaže sa ''više od 1.000KS'' (na testovima je imao 1.130KS), kao i da je težina malo iznad 1.000 kg (neki izvori navode da se radi o 1.030 kg).

 

aston%20v%2022222.jpg aston%20v%2011111111.jpg

 

Treba napomenuti da Valkyrie umesto retrovizora ima kamere, a tu su i displej osetljiv na dodir kao i sedište za vozača koje će biti napravljeno tek nakon 3D skeniranja njegovog tela. U planu je da se napravi samo 175 komada, od čega 25 za trkačku stazu, dok će isporuke startovati tokom 2019. godine.

 

aston%20v%2022.jpg

 

Što se cene tiče, ona iznosi 2.5 miliona funti (2.81 milion evra).

 

168019-aston%20v%2011111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Valkyrie AMR Pro

 

aston%20pro%201.jpg

 

Aston Martin je obećao da će predstaviti 25 primeraka svog Valkyrie hiperautomobila, koji će služiti samo za vožnju na stazi. Obećanje ispunjeno! Znali smo da se sprema ovakav automobil još od kada je Aston Martin predstavio svoj neverovatni Valkyrie superautomobil u martu ove godine. Tom prilikom je proizvođač rekao da priprema 150 automobila koji će biti legalni za javne puteve, ali i 25 atomobila koji će moći da se voze samo po stazi. Predstavljen je jedan od pomenutih 25 automobila, i oni će nositi ime Aston Martin Valkyrie AMR Pro.

 

aston%20pro%2011.jpg

 

Kao što je i obećano, Aston Martin je napravio još ekstremniju verziju, već ekstremnog automobila. Dizajniran specijalno za trkačke staze, ova zver, kako je slobodno možemo nazvati, ima sjajnu aerodinamiku, i još manju težinu, kao i jači agregat, što će mu omogućiti da dostiže brzinu od 402 kilometara na čas i da generiše čak 3,3G u krivinama. Naime, AMR Pro će imati znatno veće spojlere napred i pozadi, što će mu pomoći da prijanja za zemlju, a karoserija će biti izrađena od još lakše kompozicije ugljenikovih vlakana. Grejači i infotjement sistem kakav se nalazi u Valkyrie su uklonjeni, jer je ipak reč o trkačkom automobilu. Aston Martin nije otkrio puno detalja o agregatu, rečeno je samo da je V12 motor zapremine 6.5 litara naštimovan tako da sad proizvodi više konjskih snaga i veći broj obrtnog momenta. U svakom slučaju, Aston Martin tvrdi da će ovaj automobil moći da se nosi sa bolidima Formule 1, ali s obzirom da oni generišu čak i do 6G u krivinama, moramo biti skeptični povodom te izjave. Međutim, da bi se upravljalo ovim automobilom, potrebna je iuzetna veština, te će iz tog razloga svaki kupac morati da prođe trening. Drugim rečima, Aston Martin ne prodaje samo trkački automobil, već prevo trkačko iskustvo. Što se cene tiče, ona još uvek predstavlja misteriju i verovatno će tako i zauvek ostati. Sigurno je da je ovaj autmobil skup, ali mora da zaista vredi tih para, jer je prodat svaki od 25 automobila. Dostava Valkyrie AMR Pro će početi od 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojavio se prvi preprodavac ekskluzivnog Aston Martina Valkyrie

 

aston martin valkyrie

 

Na nemačkom sajtu Mobile.de pojavila se ponuda za Aston Martin Valkyrie. Šef Aston Martina Andy Palmer je bio veoma jasan kada je objavio da kompanija neće tolerisati bilo kakve pokušaje preprodaje ili ustupanja rezervacija za model Valkyrie, već će takve rezervacije stornirati i poništiti. Ipka, na Mobile.de se pojavio oglas kojim firma ustupa rezervaciju za dotični model. Cena je ni više ni manje nego tri miliona evra. Ako se oglas pokaže autentičnim, biće zanimljivo videti reakciju Aston Martina. Takođe i potencijalni kupac bi trebao dobro da se konsultuje sa svojim advokatima pre same uplate. Inače, ista firma nudi i rezervaciju za Mercedes-AMG Project One, a u ponudi ima najbolje od najboljih iz domena egzotičnih sportista, pa su tako tu Lamborghini Centenario i Sesto Elemento, Ferrari LaFerrari Aperta, FXX-K i, naravno, Bugatti Chiron.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin želi da učestvuje na trci 24 časa Le Mana sa modelom Valkyrie

 

aston martin valkyrie

 

Šef Aston Martina, Endi Palmer, je priznao da bi voleo da njegova kompanija učestvuje na trci 24 časa Le Mana sa novim super automobilom Valkyrie. Aston Martin Valkyrie se najbolje može opisati kao nešto što je najbliže trkačkom automobilu legalnom za javne puteve. Njegovo srce čini Cosworth W12 agregat, sa KERS hibridnim sistemom kakav se nalazi u bolidima Formule 1, i koji proizvodi više od 1.000 konjskih snaga, što ga čini pogodnim za vožnju po bilo kom putu ili stazi, uključujući i Le Man. Naravno, da bi se to ostvarilo, FIA mora da promeni pravila kako bi dozvolila ovoj verziji (koja je legalna i za puteve) ovog modela da učestvuje na trci.

 

Endi Palmer je bio jasan da ne želi da učestvuje u takmičenju za prototip modele, ali ako se situacija promeni u korist toga da i trkački automobili legalni za puteve mogu da učestvuju, onda bi trka svakako postala još zanimljivija. Za nas bi svakako bilo zanimljivo videti borbu između Valkyrie i modela kao što su LaFerrari, McLaren P1 i ostalih. U svakom slučaju, ako se pravila i ne promene, Aston Martin je već najavio trkačku verziju svog modela koja će nositi oznako AMR Pro, i koja bi trebalo da bude predstavljena do 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Valkyrie - sa mesečevom prašinom

 

175881-aston valkyrie.jpg

 

Aston Martin Valkyrie jedan je od onih automobila koje samo nekolicina srećnika ima privilegiju da poseduje, a samim tim su u mogućnosti i da vrše bezbrojne kustomizacije. Tako je korisnik Instagrama pod imenom Lamborghinikis, koji već poseduje Pagani Huayru BC, Lamborghini Veneno, Koenigsegg Ageru XS i slično, otkrio da će njegov primerak Valkyrie imati mesečevu prašinu. Ovaj uspešni preduzetnik otkrio je putem Instagrama da je kupio kamen sa meseca i da će se prašina u koju će ga samleti naći u Karosserie Lunar crvenom premazu ovog hiperautomobila. Nema sumnje da će ga to učiniti potpuno jedinstvenim. Ipak, to neće biti jedina stvar koja će ga razlikovati od mnogih drugih automobila ovog tipa: njegove performanse su te koje ga izdvajaju od svih do sada napravljenih automobila ovog proizvođača. Podsetimo se da Valkyrie pokreće 6.5-litarski atmosferski V12 motor tjuniran od strane Coswortha. Motor je upotpunjen baterijom iz Rimac-a, a ukupna snaga mu iznosi 1.130 konja. Na stazi će biti u stanju da postiže vremena poput Formula 1 bolida.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg CarFection video - Ženeva 2018: Aston Martin Valkyrie AMR Pro

 

Biće napravljeno 25 komada. Suštinski, ovakav auto za ulicu dobijete kada kažete glavnom inžinjeru Red Bull-a, gospodinu Adrian Newey, da napravi auto kako on misli da treba da izgeda/ide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li Aston Martin može da sruši Porscheov novi rekord na Nirburgringu?

 

aston pro 11.jpg

 

Izgleda da je Porsche rušenjem 35 godina starog rekorda Nürburgring Nordschleifea, sa vremenom 5:19,546, otvorio Pandorinu kutiju. Navodno u Mercedesu razmišljaju da na Zeleni pakao pošalju F1 bolid, posebno nakon što je Porscheov 919 Hybrid Evo potukao njihovo najbolje vreme na Spa Francorchampsu. Strani mediji sada pišu da su se i u Aston Martinu zagrejali za ovu ideju. Navodno bi projekat Valkyrie mogao da stvori ime upravo skalpiranjem Porscheovog rekorda.

U Aston Martinu su kupcima već obećali performanse iznad nivoa bolida Formule 1, a budući da projekat razvija Adrian Newey u saradnji sa Cosworthom i Red Bullom, ne bi nas uopšte iznenadilo da im sve obećano i pođe za rukom. Valkyrie AMR Pro bi trebalo da raspolaže 6.5 litarskim V12 motorom i KERS sistemom od ukupno 1.100KS. S obzirom na masu od samo 1.000 kg obećanih 402 km/h maksimalne brzine zvuči itekako dostižno. Aston Martin je već prodao 25 primeraka trkačke verzije, kao i svih 150 primeraka homologirane drumske varijante. Valkyrie u proizvodnju kreće 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će Aston Martin Valkyrie AMR Pro biti moćniji nego što je najavljeno?

 

aston martin amr.jpg

 

Čini se da je Aston Martin Valkyrie AMR Pro potcenjen te da su njegove performanse još više ''zastrašujuće''. Kada je britanski proizvođač objavio brojke vezane za novi hiperautomobil, posebno što se tiče verzije za trkačku stazu, mnogi su sa dubiozom prihvatili informaciju da su mogućnosti na nivou bolida Formule 1, prvenstveno zahvaljujući agresivnoj aerodinamici. Aston Martin je saopštio da automobil ostvaruje 3 g u krivinama i 3.5 g pri ekstremnom kočenju. Pored toga, hibridni pogonski sistem u čijem se centru nalazi 6.5-litarski V12, obezbeđuje maksimalnu brzinu od 402 km/h, ukoliko je pravac dovoljno dugačak.

 

Ekipa ''Autocara'' je nedavno imala prilike da razgovara sa Adrijanom Njuijem iz Red Bull Racinga u vezi sa Valkyrie AMR Pro. Čuveni kreator šampionskih F 1 bolida je imao vodeću ulogu u razvoju Aston Martinovog hiperautomobila, a po njemu, inicijalne informacije u vezi sa performansama bi mogle biti netačne. ''Vertikalni aerodinamički pritisak o kojem pričamo je očigledno u povoju'', rekao je Njui. ''Model koji sada vidite predstavlja ideje iza kojih stoji projekat prenesen na Marekov tim. Naravno ,on će se prilično promeniti u odnosu na ovu formu.'' Njui je takođe govorio o odluci da se ide sa V12 motorim, citirajući superiorne karakteristike koje se tiču vibracija, zvuka i kulture rada, kao i bolju prilagodljivost strukturi automobila u odnosu na manje agregate. Težina tu predstavlja potencijalnu zabrinutost, ali je Njui istakao implementaciju turbo punjača, međuhladnjaka i pratećeg hardvera, potrebnog da bi manji motor isporučivao veliku snagu, što na kraju donosi sličnu masu. Na kraju, on je konstatovao da je veliki V12 ''za nijansu superiorniji'', tako da je na njega pala finalna odluka.

Ovo bi moglo da se interpretira i na način da bi Valkyrie AMR Pro mogao da isporučuje više od navedenih 1.115 ks (820 kW). Naravno, interpretacija u vezi sa vertikalnim aerodinamičkim pritiskom i snagom bi mogao da se tumači i drugačije. Ipak, bazirano na ekstremnim primercima Aston Martina od ranije, to verovatno nije slučaj. Ipak, ovaj automobil nećemo videti pre 2020., a kada stupi na stazu, biće kandidat za apsolutni rekord Nirburgringa.

 

preuzeto sa - autorepublika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Valkyrie sa najsnažnijim atmosferskim motorom ikada

 

Aston_Martin_Valkyrie_Cosworth.jpg

 

Iz Coswortha je stigla potvrda da će njihov novorazvijeni 6.5 litarski V12 motor biti ugrađen u Aston Martin Valkyrie i da će se raditi o najsnažnijem atmosferskom motoru do sada. Tačnije, objavljen pa zatim uklonjen tvit (na slici) je tvrdio da će ovaj pogonski agregat razvijati snagu od 842 kW, odnosno 1.145KS. Reč je o priličnoj snazi, posebno za jedan atmosferski motor, ali ostaje pitanje da li je ovo saopštenje tačno.

Naime, iz Astona je već ranije poručeno da će Valkyrie pokretati hibridni pogonski sklop snage preko 1.115KS pa neki sumnjaju da će se pomenuta snaga od 1.145KS odnositi na kombinaciju atmosferskog i električnog motora. U ovom slučaju atmosferski motor bi razvijao snagu od oko 1.000KS. Sa druge strane zar je moguće da u Cosworthu ne prave razliku između samog benzinca i celog hibridnog pogona? U svakom slučaju Cosworthov motor bi svakako trebalo da bude najsnažniji atmosferski agregat do sada. Naime, čak i sa 1000KS će debelo nadmašiti trenutnog rekordera, odnosno Ferrarijev 6.5 litarski V12 iz modela 812 Superfast koji razvija snagu od 800KS. Kada se u obzir uzme i da će Valkyrie imati težinu tek nešto više od jedne tone i da će imati vrhunska aerodinamičke karakteristike, jasno je o kakvoj će se zveri raditi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...