Jump to content
FAS Goran
Iceman312

Lancia Kappa 3.0 24v - gde je i kako održavati?

Recommended Posts

Pozdrav ljud, 

 

Nadam se da sam ubo pravi deo foruma za ovo pitanje. Dakle matori je svojevremeno kupio Kappu 3.0 i dok mu je isao posao taj auto je odrzavan u Delti. Elem, vec protekle 2 godine auto stoji kod njega u dvoristu i sad je vreme da predje kod mene. Kao sto mozete da zamislite, auto je u prilicno diskutabilnom stanju iako je bio pedantno upakovan za vreme stajanja. Vec znam da pumpa za gorivo mora da se menja, i celo kuciste pumpe (neka gumica koja odvaja samu pumpu od kucista se bukvalno rastvorila), a cela avantura ko zna kuda ce da me odvede. 

 

Ali to nije strasno, ono sto je strasno je da sam zvao sve servise koji su preporuceni od strane foruma i dobio sledece odgovore. Devojka/gospodja/gospodjica koja se javila kod Gorana u servisu mi kratko rekla da oni ne rade Kappe vec neko vreme. Gospodin Toma iz TiM servisa od danas u penziji izgleda pa mi je porucio da trazim dalje. Ekipa iz Abarth-a se ne javlja. 

 

Ljudi, da li neko zna ko uopste radi 3.0 Kappe u ovom gradu (Beograd), a onda da li neko zna ko ih radi pouzdano. Ocekujem masu problema s kolima, i treba mi neko ko je spreman i sposoban da ih resava, a ocigledno izbor nije kao sto je bio. Ako neko zna kome mogu da se obratim, bio bih zahvalan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj pogledaj na forumu , ima kolega @MilosNis celu 3.0 u delovima. Ima i @Paja nesto sigurno a i znaju svasta nesto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

javi se ivanu sa dedinja, broj telefona je 064 212 83 15, meni je radio neke stvarcice koje ja nisam mogao i sve je bilo korektno, kako usluga tako i cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala SkyBlu, pozvacu coveka da vidim dal moze da pomogne i kako. Isto se zahvaljujem MS PK na odgovoru, jurim pumpu goriva i kuciste pumpe ceo dan bez uspeha. Pokusavam da izbegnem kupovinu nove ako je moguce, posto u ovom trenutku nisam u stanju da izbijem taj trosak, a moram auto da pomerim danas sutra. Obraticu se kolegi Milosu da vidim dal mozda ima to sto mi treba. 

 

Znam da ovakvih tema iskace 100 dnevno, i koliko to iritira regularne posetioce foruma, ali verujte da ne bih pitao a da nisam iskoristio sve moje kontakte i generalno pretrazivanje interneta. Tako da hvala jos jednom na odgovorima, ako neko jos ima neki predlog, dobrodosao je. 

Edited by Iceman312

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avantura se nastavlja. Kolega Ivan sa Dedinja ne radi ovaj model Kappe. Ako ovako nastavi, moracu da idem na obuku negde u Italju pa sam da je radim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma svi su majstori... Rade od punta 1.2 do 1.9JTD i mjet. I dosta, 2.0 20v je nauka, a V6 3.0 je svemirska tehnologija.

 Okreni Gorana sa Altine. 

A probaj i Zvezdana sa Banjice, taj radi sve živo, i šta uradi to je dobro: 0641117704

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao Gorana danas, kaze ne radi Kappe vec godinama, iako je on i odrzavao ovu neko vreme. Pozvacu Zvezdana da vidim sta kaze covek, jer vec mi ponestaje opcija. Svako koga okrenem nece ni da pipne auto, kao da je ko zna sta u pitanju. Hvala drugar, dok god stizu predlozi za majstore ima nade. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cudi me da izbegavaju tako bas u samom startu. Mislim, pumpa ko pumpa, mehanika ko mehanika. Ajde da je nesto specificno pa da razumem. Najeli se, sto bi rekli mi sa juga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pumpu nisam ni spominjao, to resavam u domacoj radinosti. Nego ono, okrenes ljude, pitas dal rade taj model Kappe, kazu ne. Bukvalno se na to svodi. Najvise me Goran iznenadio, al ajde kapiram porastao mu je servis pa moze i da bira sta ce da popravlja. Ivana decka ne mogu krivim jer je malo specificna masina. Bice veselo definitivno. Sad gledam po italiji setove zupcastih kaiseva i dihtunga glave, mozda cu od tamo da uzimam te gluposti. Al nema veze, naoruzan sam strpljenjem i hiljadama stranica service manuala, pa kom opanci kom obojci. Samo da nadjem nekoga da odradi ono sto ja ne mogu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj i Amazon.de , imaš opciju da ga staviš na engleski i šalju svukuda,  problem je ako narucujes u Srbiju da te carina može lupiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, sp said:

Probaj i Amazon.de , imaš opciju da ga staviš na engleski i šalju svukuda,  problem je ako narucujes u Srbiju da te carina može lupiti.

Ma navikao sam na carinu i te gluposti, u principu bolje su cene na Amazon.de nego ovo sto sam nasao u Italiji, jedino sto bi za ovo iz Italije mogao da nadjem nekog da mi donese. Kakva je situacija kod vas u komsiluku sto se tice delova? 

55 minutes ago, knezevic76 said:

Okreni ovog lika, dobar lik skroz, svašta sam viđao da radi u radionici, stara garda majstora, ništa te ne košta da pitaš

(011) 675-9971

Hvala na preporuci, jel znas mozda ime coveka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sve kupujem priko amazona, amortizeri su kod nas sa dobrim popustom 83 eura komad(možeš u mojoj temi pogledati koliko sam plaćao pojedine dijelove). Dalje nisam gledao,  kupujem samo neke sitnice kad mi zatrebaju na primjer ulje, filteri itd.

 Imaš za cijene stranicu autokreso,  klikneš na kolica za kupovinu i odvede te na web Shop,  na sve cijene možeš dobiti 15tak posto popusta.

Ja imam brata u Austriji pa sve kod njega šaljem i onda mi on donese kad dođe. 

Možeš mi i reci Šta ti sve triba pa ti provjerim.  U trgovinama je set zupcastog sa svime oko 380 eura koliko sam čitao po forumima. 

Edited by sp

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice odrzavanja kappe zovi dr. martinija a sto se tice delova i ovako tips-tricks mozes i meni, majstor paji ili vec nekom drugom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, sp said:

Ja sve kupujem priko amazona, amortizeri su kod nas sa dobrim popustom 83 eura komad(možeš u mojoj temi pogledati koliko sam plaćao pojedine dijelove). Dalje nisam gledao,  kupujem samo neke sitnice kad mi zatrebaju na primjer ulje, filteri itd.

 Imaš za cijene stranicu autokreso,  klikneš na kolica za kupovinu i odvede te na web Shop,  na sve cijene možeš dobiti 15tak posto popusta.

Ja imam brata u Austriji pa sve kod njega šaljem i onda mi on donese kad dođe. 

Možeš mi i reci Šta ti sve triba pa ti provjerim.  U trgovinama je set zupcastog sa svime oko 380 eura koliko sam čitao po forumima. 

 

Iskreno jos nisam ni siguran sta ce mi trebati, znam da ce morati da se radi zamena zupcastih sad dal cu i spanere da menjam to cu videti. Pored toga definitvno ide i set dihtinga glave, jer mesa ulje i vodu. Za ostalo cu videti kad uspem da je upalim. Ja sto sam nasao po italijanskim nekim online radnjama i ebay.it, setovi zupcastih kaisa su nesto 250 evra zavisno od proizvodjaca. Sad dal je to realna cena il nije, nisam siguran vise. Ne bih da te opterecujem nesto preterano, ali svaka informacija pomaze u svakom slucaju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad već radiš zupasti obavezno i sve ostalo u kompletu previše se riskira za male novce. Brtve  ne bi tribale biti skupe, ali zato mehaničar je sigurno. moraju glave ići na obradu i ako netko kaže da ne mora nemoj ga slusati ( jest da izađe skuplje ali opet jeftinije nego da ponovno skidaš i radiš to).

Ako kappu planiraš voziti neko vrijeme onda radi kako triba i nemoj kupovati jeftine dijelove jer su to sve privremena rješenja i brzo odu.

Kappa je zahvalan auto i ako ga sredis sluziti će te.

Ja sam svoju platija 1000 eura i još 700 ulozija u nju, još moram na ovjesu selene prednje mijenjati i otkriti zašto mi radi nemirno na letu,  grijači i onda samo uzivancija i servisi .

 

Svakako sretno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratimo istu ideologiju sto se tice delova i majstora svakako, ovo za spanere sam rekao jer mislim da su bili menjani malo pre nego sto je parkirana da stoji tako da nisu presli puno uopste. Auto nam nikada nije pravio probleme za svih 11 godina koliko je kod nas, sem sto sad eto nije paljen 2 godine pa je prica kakva jeste. Al to je do mene i matorog a ne do nje. Hvala na lepim zeljama i informacijama komsija, takodje svako dobro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si zvao Zvezdana? Ima li nekih novosti? Jeste da je subota, i nadam se da ćeš naći nekog krštenog, i da će makina da se ponovo vozi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam kolega jos nikoga zvao, moram prvo da sredim pricu sa pumpom za gorivo da mogu da je prebacim kod mene gajbi, pa kad mi cucne tu ispred kuce onda mogu na miru da zovem ljude i pravim plan napada. Imam par majostra koje treba da okrenem, pa cemo vidimo kakvo je stanje, samo da skinem ovo sad s dnevnog reda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta nije ista pumpa i u alfi 166/156 3.2 v6?

Kod nas je malo kappa pa znam a sam trazija nešto i sa alfi ali većina toga ne paše. Jedino motori idu.

Ako u Srbiji ne možeš naći dijelova ima u Zagrebu pa ti mogu provjeriti tako da slobodno javi (polovnih mislim)

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, sp said:

i otkriti zašto mi radi nemirno na letu, 

Iz svog iskustva sa 2.4 TDS za nemiran rad na leru proveriti remenicu na radilici. To niko nije na mojoj Kappi mogao da utvrdi menjana pumpa, zupčenje dijagnostike ma niko živi do momenta kad je otkinula kajlu na remenici radilice, pre toga je kajla bila malo oštećena taman koliko da gubi red paljenja. Sve ovo mi se dogodilo na 140km/h :):):) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni remenica radilice izgleda dobro sa vanjske strane, skidati ju neću jer je veliki servis napravljen prije 20 tkm a sam ga se ne usudim raditi. Moram jedan dan uhvatiti prijatelja, dijagnostika i usporedba parametara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oštećenje je skoro ne primetno, dijagnostika nema ništa posebno da kaže, mada treba pogledati pumpu i dizne

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, sp said:

Šta nije ista pumpa i u alfi 166/156 3.2 v6?

Kod nas je malo kappa pa znam a sam trazija nešto i sa alfi ali većina toga ne paše. Jedino motori idu.

Ako u Srbiji ne možeš naći dijelova ima u Zagrebu pa ti mogu provjeriti tako da slobodno javi (polovnih mislim)

Trazio sam je po modelu, posto je Bosch 0580453980, medjutim nisam imao srece ovih proteklih dana. Pokupio sam juce u neku americku koja odgovara specifikacijama (>120L  na 3 bara) i ima isti oblik. Ubacena je i radi, al to ce biti neko privremeno resenje samo da mogu da prebacim auto kod sebe. Posle cu negde nejurim Bosch opet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj googlati i tako dobiti aute na koje je išla,  ali ako to radi ta koju si stavija ne diraj ništa jer su nove 150 eura +

 

Možda da svoju das nekom elektricaru? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...