gile90 0 Posted June 23, 2016 Imam automatsku klimu i pocela je da brljavi, sa vozaceve strane duva hladno, a sa suvozaceve toplo i obrnuto. Izgleda da je riknuo neki mali motorcic, to su mi rekli na par mesta ali NIKO NECE DA POPRAVI!!! Previse ih mrzi da skidaju kontrolnu tablu ida se pozabave time. Vec sam poludeo sa tim stavom kao da ja njih maltretiram sto trazim njihove usluge koje su im u opsiu posla!! Ako neko ima neku preporuku kod koga bihn mogao da odem, pozovem ili slicno bio bih vrlo zahvalan!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 23, 2016 Prelistaj malo forum. Siguran sam da ima raspoloženih majstora iz prestonice Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile90 0 Posted June 23, 2016 Pa nesto i nisu bas raspolozeni, a i ja sam sve manje i manje raspolozen Najblize sto sam dosao je da mi je covek rekao da dodjem za tri meseca, tad ce kao moci time da se pozabavi pa dobro, hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 23, 2016 Jbg, mnogo je komplilovano a ne moze toliko da ti naplati i onda te otkaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted June 23, 2016 Posto je i po ovom pitanju Delta=Nuova Bravo=Stilo, sigurno ce ti biti od koristi ova tema, baci pogled na par zadnjih strana, npr.: Ne znam jesi li probao kod Saleta iz Zarkova ili Gorana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted June 23, 2016 Ja imam isti problem na mom Fiat bravo nuova 2.0 mjet, samo meni vozačeva greje a suvozačeva hladi, nije motoric crkao nego neka plastikica u motoricu i to može da se zameni bio danas kod majstora i zakazao za 7 jul da mi reše problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile90 0 Posted June 23, 2016 Gorana jos nisam zvao, ranije sam isao kod njega za punta 1.9jtd, ali od kada sam uzeo deltu nisam bio kod njega, iskreno ne znam ni sam zasto (nesto je cale imao problema sa svojim kolima kod njega). A za saleta iz zeleznika ne znam, ne znam za taj servis. Ajde pokusacu i sa njima pa javljam da li sam uspeo nesto. Hvala puno za pomoc!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted June 23, 2016 Ja kod gorana imam zakazano da mi reši problem, idi kod njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 23, 2016 Zovi Saleta i resice ti problem. Krajnje korektan lik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 24, 2016 Kao što reče @Ivan , poznat problem sa automatskom klimom koji se vuče još od Stila, a pošto je Nuova Bravo ustvari Stilo sa drugim limom preko, onda problem postoji i kod njega...a, opet, tvoja Delta je prepakovani Bravo (nije samo drugi lim, produžena je i 10cm da putnici pozadi imaju više mesta), onda eto tog istog problema i kod nje. U linkovanoj temi ima objašnjeno šta pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slobodan233 3 Posted October 25, 2019 (edited) Parno duva topli vozduh na sovozacke strane a hladni na vozackoj strani, i na oba zona napravjeno je na max da duva topli vazduh ali nazalost na ljevu stranu hladni, iscistili smo kazan za vodu da ni je bio neki garaz ali nije bilo uspjesno. SAVJET... Edited October 25, 2019 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 25, 2019 Neki od motorica pravi problem tj onaj na strani gde ti pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted October 25, 2019 Možda je i neka od klapni zaglavila, ako je nešto upalo, ili se polomila plastična poluga između motora i nje... Ali definitivno je problem u tome što vazduh nije rutiran kuda treba pre ulaska u kabinu. Kada nije u režimu max grejanja, ako uključiš AQS (preko dugmeta za izbor između cirkulacije vazduha kroz kabinu ili od spolja), da li je i onda vazduh konstantno hladan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slobodan233 3 Posted October 25, 2019 (edited) 1 hour ago, McSteel said: Možda je i neka od klapni zaglavila, ako je nešto upalo, ili se polomila plastična poluga između motora i nje... Ali definitivno je problem u tome što vazduh nije rutiran kuda treba pre ulaska u kabinu. Kada nije u režimu max grejanja, ako uključiš AQS (preko dugmeta za izbor između cirkulacije vazduha kroz kabinu ili od spolja), da li je i onda vazduh konstantno hladan? Isto je nema razliku konstano ke hladan 2 hours ago, skile86 said: Neki od motorica pravi problem tj onaj na strani gde ti pravi problem. Celoj levi strani duva hladan vazduh, Dali e ovaj regulator, i dali se cjela salttabla mora skloniti za da bi se promenio Edited October 25, 2019 by Slobodan233 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 25, 2019 Nisam siguran da li su isti motorici za sve, ali to je to. Mislim da za te sa strane ne mora da se skida tabla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 26, 2019 Najmanje crkava motoric, najcesce puca mala plasticna polugica.. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted October 26, 2019 (edited) 13 hours ago, dekirs said: Najmanje crkava motoric, najcesce puca mala plasticna polugica.. Slažem se, slično sam i pomenuo već... Proveri prvo flapsove i aktuatore, pre no što se upustiš u zamenu motorića. Edited October 26, 2019 by McSteel 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slobodan233 3 Posted November 2, 2019 On 10/25/2019 at 5:07 PM, Slobodan233 said: Parno duva topli vozduh na sovozacke strane a hladni na vozackoj strani, i na oba zona napravjeno je na max da duva topli vazduh ali nazalost na ljevu stranu hladni, iscistili smo kazan za vodu da ni je bio neki garaz ali nije bilo uspjesno. SAVJET... Danas u ovlastenog servisera skinuli su ceo salt table da bi zamjenili jednu plastinu polugi koja se zaglavila i slomila plasticne zubcanicez, deo je kostao 25 eura a radna raka 200 eura. 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 2, 2019 Welcome to Fiat world 1 Slobodan233 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted December 11, 2021 Izgleda da ova tema ne moze da zastarii. Menii se desava iisto. Delta 2009.Levo ladno, desno toplo. Znam da je motoriic za mesanje toplo-hladno i pokazuje tu gresku, diijagnostika odradii sve testove uspesno alii nista se ne popravlja. Rasturiio sam sve sa leve strane, vidiim motoriic ali ne mogu da mu stupim da ga skiinnem jer smeta poprecna alumiiniijumska sipka koja drzii stub volana i sve ostalo. Ima lii neka caka ilii sve to mora da se skida ? Moliim vas da me ne usmeravate na fiat bravu, jeste kliima ista ali ne skida se iisto. Da lii neko iima licnog iskustva iili je gledao kad mu je majstor to radio. Citam forume, znam za Gorana ii Saleta ii Svetu alii ja sam 120 km od njih. A i dosta toga sam vec razmontirao. Slike i video su veoma dobro dosli . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted December 12, 2021 (edited) 21 hours ago, brdaus said: Rasturiio sam sve sa leve strane, vidiim motoriic ali ne mogu da mu stupim da ga skiinnem jer smeta poprecna alumiiniijumska sipka koja drzii stub volana i sve ostalo. Ima lii neka caka ilii sve to mora da se skida ? Moliim vas da me ne usmeravate na fiat bravu, jeste kliima ista ali ne skida se iisto. A zasto ne? Sama jedinica klime je identicna kao sa Stila, samo sto su kod Brava i Delte dodatno zakomplikovali pristup. Tj. nema sipke (koja se kod Stila skida), nego je u pitanju cela armatura, koja moze da se ukloni tek kada se raskupusa tabla. Kako to izgleda, imamo u tutorialu koji smo dobili zahvaljujuci nasem postovanom kolegi Mijailovicu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81025-fiat-nuova-bravo-popravka-motoricaklapni-digitalne-klime/ Sto se tice vozackog miksera (postoji i suvozacki, okacen sa druge strane) - iako nisam zagovornik "kasapljenja", imas na linku ispod kako mu se moze pristupiti, prosecanjem otvora u pomenutom oklopu (armaturi). Mozda ti "pije vodu", ako si pristalica takvih resenja. Vazi naravno i za Nuova Bravo i za Deltu. Navodno onaj momak kod Zmaja (u Zemunu), menja sve motorice bez ikakvog skidanja table ili prosecanja, bilo koji da je u pitanju. Cena je 3000 din po motoricu (samo rad, na to treba dodati i delove, u zavisnosti od toga da li je u pitanju aktuator, polomljena plasticna veza motora sa klapnom, klapna...). Imalo je negde po forumu, ako ti zatreba kontakt javi, mozda sam imao negde po privatnim porukama ili telefonu. Edited December 12, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted December 14, 2021 Ja sam problem resio tako sto sam kupio polovan motor od stila, nazalost desni, ali plastika je bila sasvim ok i nju sam stavio na svoj motor, koji naravno nije crko. Crkava samo plastika. Kod kupovine motora obratite paznju za koji stranu je motor i raspored pinova na motoru. Ili da se nabave samo plastike kod ovlascenih prodavaca, a to se ceka 15ak dana jer trenutno u Srbiji niko nema. Moze da se kupi samo jedna plastika, polu set plastika i sve plastike. Naravna svaka ima svoj OM broj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted December 14, 2021 Gde si nasao na komad, slobodno ostavi info, cene, kontakt, koristice ljudima. Kod ovlascenih mislim da ide samo ceo set za reparaciju koji sadrzi vise tih plastika i poluga, a cena je oko 2000 din. Bar sam ja toliko placao za par drugara sa foruma, kod Bogunovica svojevremeno. 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites