petarrr888 0 Posted June 23, 2016 Vlasnik sam Lybre 2002 god 1.9 jtd kada sam kupio 2 od 4 grejaca nisu radila jedan zamenim a otkrijem da je jedan slomljen, slomljeni sam odvrnuo a ostao je vrh grejaca u glavi... mislio sam da ce u toku voznje da izleti napolje kako je majstor rekao... ali posle 12000 km je izleteo ali u cilindar i sada se auto cuje kao traktor a ja nemam predstavu sta da radim.... Da li neko zna resenje ili je imao slicna iskustva? (u pon planiram da skidam glavu motora, takodje me zanima da li je bolje nova glava ili remont ove?) Lybra je presla pravih 162000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 23, 2016 Bravo za majstora. Jedino rešenje je da skineš glavu i da vidiš šta je sve sj.bano Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted June 23, 2016 Nemoj samo da ga voziš tako. A majstor je stvarno šampion.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarrr888 0 Posted June 23, 2016 Cuje se kao da se jos taj vrh grejaca nije izdrobio u cilindru mislim da je auto presao oko 100 m u tom stanju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 23, 2016 Neće ga ni zdrobiti. Moli Boga da ne upadne između klipa i cilindra Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarrr888 0 Posted June 23, 2016 Pa on i jeste upao izmedju klipa i cilindra, ne bi se culo ovako da nije upalo ( jedino ako ne mislis da se zavuce gde su karike pa da guli zid cilindra ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 23, 2016 Nema druge nego skidanje glave motora. Glava motora se u prinicpu ne kupuje nova. Nikad nisam čuo da je neko kupio novu glavu motora. Glava motora se nakon skidanja šalje na obradu kod metalostrugara, pa se tako obrađena namesti. Ni jedna Libra nije prodata u Srbiji nova. Niko je nije uvozio. Svi primerci su došli isključivo polovni. Nikad ne možeš znatio koliko je Libra stvarno prešla. Jedino ako veruješ prodavcu na "majke mi, toliko je prešla" Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 23, 2016 Plus za majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted June 23, 2016 Svasta sam do sada cuo ali ovo nisam. Boga pitaj sta je sve ostetio. Skini glavu pa gledaj, a posle skini glavu majstoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 23, 2016 On 6/23/2016 at 3:18 PM, petarrr888 said: Pa on i jeste upao izmedju klipa i cilindra, ne bi se culo ovako da nije upalo ( jedino ako ne mislis da se zavuce gde su karike pa da guli zid cilindra ) Ako je ostalo veće parče onda bude sa gornje strane klipa. Između čela klipa i glave. Ono što sam mislio, a mnogo je gore, da ne bude neki sitan deo koji se zavuče bočno kod karika. Na to se misli kada se kaže između klipa i cilindra Nemoj da ti ovde svašta pišemo ili da puno listaš razne teme. Skidaj glavu i sabiraj štetu (ako želiš/možeš) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 23, 2016 Pa ako je to bilo onda mrka kapa ali ne verujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarrr888 0 Posted July 1, 2016 Ipak nije pukao grejac, vec se pojela radilica na mestu gde se srafi klip.... kazu lose ulje a kupio sam u prodavnici Motul i uradio mali servis posle 600 km prolupalo..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 1, 2016 Bas sam hteo da cujem sta je bilo,jer ne moze nikako da uvuce grejac. Ako ti bude trebala radilica imam odlicnu a i cele motore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
desibe 0 Posted October 2, 2020 (edited) Sve OK, ali imam isti slučaj/problem sa Alfom pa me interesuje kad si skinuo glavu šta je bilo sa vrhom grejača. Da teram ili da skidam glavu. Edited October 2, 2020 by desibe Quote Share this post Link to post Share on other sites