Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeov rival BMW-u Serije 5 / naslednik 166-ce

Recommended Posts

ied gloria.jpg

 

Nakon što je Alfa Romeo ispunio obećanje i predstavio u Ženevi serijsku verziju modela 4C, ponovo kruže glasine o novim modelima. Ovog puta Car & Driver donosi informaciju da je novi prioritet za Alfu model više srednje klase, odnosno naslednik već pomalo zaboravljene Alfe 166. Iako je Alfa poslednjih godina više puta izneverila očekivanja, postoji nekoliko razloga zašto bi ova informacija mogla da bude tačna. Prvi razlog je koncept IED Gloria koji je oduševio posetioce ovogodišnjeg Ženevskog sajma automobila, a koji po dimenzijama pripada upravo u višu srednju klasu. Drugi razlog je nedavno predstavljanje novog Maseratija Ghibli, a čiju mehaniku bi trebalo da koristi i nova velika Alfa.
 
I dok Maserati sa novim Ghiblijem puca na segment luksuznih sportskih limuzina, Alfa bi svojim modelom trebalo da konkuriše modelima poput BMW-a serije 5 ili Audi A6. Naziv koji se pominje za novi model je 6C, što je i sasvim logično. Alfa Romeo je već uspešno sarađivao sa Maseratijem kod modela 8C, a sada se predviđa i saradnja as Ferrarijem, odnosno korišćenje 4×4 pogona sa modela FF. Takođe, pogonska mehanika novog Ghibliija, V6 benzinski i dizel motori, savršeno bi se uklopila i u Alfu 6C. Osim limuzine, pominje se i veliki Coupe na bazi modela 6C. Tako bi nakon modela 4C i sledeća nova Alfa trebalo da ima zadnji pogon, odnosno ono čemu se alfisti najviše nadaju. Preostaje jedino pitanje cene i da li će Alfa Romeo postati nedostupan većini ljubitelja.
 
 
 
Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

alfa a166 01.jpg

 

Još ranije je saopšteno da Alfa Romeo planira osam novih modela, pri čemu je jedan od njih već predstavaljen prošle godine (nova Giulia na bazi Giorgio platforme sa zadnjim pogonom). Podsećanja radi, Alfa Romeo je Giuliju promovisao 24. juna 2015. u Milanu, na 105-godišnjicu osnivanja ove slavne marke.

 

alfa a166 02.jpg

 

Giulia je međutim tek početak jer Alfa Romeo planira brojne novitete kako bi povećao svoju globalnu prodaju. 

Jedan od noviteta je i Project 961, sedan koji će se u Alfinoj ponudi smestiti iznad pomenute Giulije, a kojim Italijani planiraju napad na BMW Serije 5 i Mercedes E klase. Neki mediji ovaj veći Alfin sedan nezvanično nazivaju Alfetta, a ako sve bude išlo po planu, Alfetta će se po nekim najavama u prodaji pojaviti do 2018. godine, i to u verzijama sa zadnjim i verovatno 4x4 pogonom. Kako stvari stoje, jedno od važnijih tržišta za ovaj sedan će biti SAD. U gami se između ostalog mogu očekivati četvorocilindrični i šestocilindrični motori (uključujući i dizelaš sa 6 cilindara i V6 twin-turbo benzinac sa 510KS), dok se od menjača pominju šestostepeni manuelni i osmostepeni automatik. Takođe, jedna od ponuđenih varijanti bi trebalo da bude sa plug-in hybrid pogonom. Dok je Giulia dugačka 464 cm, buduća Alfetta bi trebalo da ima dužinu približnu Maseratiju Ghibli (497 cm). Što se cene tuče, britanski mediji procenjuju da će ovaj veći Alfin sedan startovati od oko 35.000 funti, koliko bi trebalo da košta entry-level dizelaš.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda Alfa Romeo Alfetta

 

alfa alfetta 1.jpg

 

Još ranije je saopšteno da Alfa Romeo planira osam novih modela, pri čemu je jedan od njih već predstavaljen prošle godine (nova Giulia na bazi Giorgio platforme sa zadnjim pogonom). Giulia je međutim tek početak jer Alfa Romeo planira brojne novitete kako bi povećao svoju globalnu prodaju.

 

Jedan od noviteta je i Project 961, sedan koji će se u Alfinoj ponudi smestiti iznad pomenute Giulije, a kojim Italijani planiraju napad na BMW Serije 5 i Mercedes E klase. Neki mediji ovaj veći Alfin sedan nezvanično nazivaju Alfetta, a ako sve bude išlo po planu, Alfetta će se po nekim najavama u prodaji pojaviti do 2020. godine, i to u verzijama sa zadnjim i verovatno 4x4 pogonom. Kako stvari stoje, jedno od važnijih tržišta za ovaj sedan će biti SAD. U gami se između ostalog mogu očekivati četvorocilindrični i šestocilindrični motori (uključujući i dizelaš sa 6 cilindara i V6 twin-turbo benzinac sa 510KS), dok se od menjača pominju šestostepeni manuelni i osmostepeni automatik. Takođe, jedna od ponuđenih varijanti bi trebalo da bude sa plug-in hybrid pogonom. Dok je Giulia dugačka 464 cm, buduća Alfetta bi trebalo da ima dužinu približnu Maseratiju Ghibli (497 cm). 

Na ovom nezvaničnom renderu je prikazan eventualni izgled Alfette, a kreator je nemački entuzijasta Thorsten Krisch

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda veliki Alfa Romeo sedan

 

156634-alfa a166 01.jpg

 

Alfa Romeo je nedavno najavio da nas u periodu periodu između 2017. i 2020. očekuje šest njihovih novih modela. Prema planu koji je otkriven tokom prezentacije akcionarima FCA grupacije, Alfa Romeo planira jedan veći sedan (možda pod nazivom Alfetta), pa još dva SUV vozila (jedan manji i jedan veći od Stelvia), novi hatchback (verovatno u C segmentu kao naslednika Giuliette), kao i dva sportska modela (verovatno Coupe i Spider). nVećina ovih modela će se bazirati na platformi sa zadnjim pogonom koju već koristi Giulia, a ako sve bude išlo po planu, videćemo ih do sredine 2020. nJedan od noviteta je i Project 961, sedan koji će se u Alfinoj ponudi smestiti iznad Giulije, a kojim Italijani planiraju napad na BMW Serije 5 i Mercedes E klase. Neki mediji ovaj veći Alfin sedan nezvanično nazivaju Alfetta koaj bi u prodaji trebalo da se pojavi do 2020. godine, i to u verzijama sa zadnjim i verovatno 4x4 pogonom. Kako stvari stoje, jedno od važnijih tržišta za ovaj sedan će biti SAD.

 

156635-alfa a166 02.jpg

 

U gami se između ostalog mogu očekivati četvorocilindrični i šestocilindrični motori (uključujući i dizelaš sa 6 cilindara i V6 twin-turbo benzinac sa 510KS), dok se od menjača pominju šestostepeni manuelni i osmostepeni automatik. Takođe, jedna od ponuđenih varijanti bi trebalo da bude sa plug-in hybrid pogonom. Dok je Giulia dugačka 464 cm, buduća Alfetta bi trebalo da ima dužinu približnu Maseratiju Ghibli (497 cm). Na ovim nezvaničnim renderima je prikazan eventualni izgled Alfette, a kreator je Maltese Design.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će ovako izgledati Alfa Romeo Alfetta?

 

alfa alfetta001.jpg

 

Alfini noviteti Giulia i Stelvio imaju zadatak da revitalizuju svog proizvođača, ali ukoliko Alfa Romeo zaista želi da se nametne kupcima i baci rukavicu nemačkoj konkurenciji onda je Italijanima potrebna prava poslovna limuzina. Koliko je za sada poznato, ovaj automobil bi na tržište trebalo da stigne za koju godinu i to pod nazivom Alfetta, a trebalo bi da se bazira na produženoj verziji platforme Giorgio, što znači da će pogon biti na zadnje i na sva četiri točka. Za motorizaciju nema brige s obzirom da Alfi na raspolaganju stoji celokupna ponuda Grupe FCA, pa će se u gami naći pogonski agregati s kojima će moći da konkuriše BMW-ovim, Mercedesovim i sl. modelima. Ono što bi Alfetti trebalo doneti prednost jeste atraktivan izgled koji će u osnovi predstavljati daljnji razvoj glavnih karakteristika trenutnog Alfinog dizajna. Kako bi taj model mogao da izgleda možete videti na priloženoj skici.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo sedan u E-segmentu na putevima i koncept u Ženevi?

 

156634-alfa a166 01.jpg

 

Ovih dana se pojavila informacija u kojoj se kaže da je novi Ghibli-Frankenstein viđen na putu. Opisan je kao veća verzija prvih mula Giulije kada su se one pojavile na putevima. I to je rečeno da je viđen u Orbassanu kraj Torina gde se inače nalazi centrala CFR-a (Centro Ricerche Fiat). Više osoba je javilo da ga je videlo, a ako je istina prve fotografije mule bi mogli da ugledamo u sledećim danima. Sve ovo ide po prvobitnim planovima koji su Alfa Romeo sedan u E-segmentu najavljivali kao treći model na novoj modularnoj RWD platformi Giorgio.

 

156635-alfa a166 02.jpg

 

Ako se neko pita gde bi trebalo da bude proizvodnja odgovor je Cassino gde se trenutno na istoj traci proizvode Giulia i Stelvio.

 

alfa alfetta 1.jpg

 

Ovo je različito od planova za proizvodnju Alfinog SUV-a u E-segmentu koji bi trebalo da izlazi iz Mirafioria. To znači, a tako javljaju i izvori, da bi SUV assembly line i body shop trebalo da deli sa Maserati Levanteom, dok bi zbog različite platforme trebalo uložiti u zaseban body shop. Priče o izlasku novog Grand Cherokeea na toj istoj platformi Giorgio nisu slučajni kao ni gotovo isto vreme dolaska na tržište. Naravno treba se ograditi i reći da će Grand Cherokee verovatno imati kompletno drugačije oslanjanje kao i AWD sistem. I za kraj. Verovatno dolazi i Alfa Romeo koncept na sajam u Ženevi. Ovo je nekakav prekid FCA tradicija da ne troše resurse na koncepte, a ujedno i znak da finansijski stvari idu na bolje.

 

preuzeto sa - Blog.dnevnik.hr/fcagrupa

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Alfa Romea 166 se neće pojaviti pre 2021.

 

alfa a166 01.jpg

 

 

Model više srednje klase kojim će Alfa Romeo konkurisati Audiju (A6), BMW-u (Serija 5) i Mercedesu (E-Klasa), na žalost poklonika italijanskog brenda, neće se pojaviti na tržištu pre 2021. godine. S obzirom da je kompanija Alfa Romeo proizvodnju svog najvećeg modela 166 završila sada već davne 2005. godine (2007. sa upravljačem na desnoj strani), dok nekolicina drugih automobilskih kompanija bez prekida proizvodi i uspešno prodaje svoje modele više srednje klase, pomalo je neočekivana vest iz italijanske automobilske kompanije prema kojoj naslednik modela 166 neće biti predstavljen pre 2021. godine.

 

alfa a166 02.jpg

 

Alfa Romeo će pre predstavljanja svog novog najvećeg sedana, koji će (ako se desi) svoje mesto pod suncem potražiti među automobilima kao što su Audi A6, BMW 5 i Mercedes E, prvo ponuditi ''osvežena'' izdanja modela Giulia i Stelvio od kojih grupacija FCA očekuje mnogo na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Za Alfu bi mogla da bude utešna činjenica da svi proizvođači automobila D segmenta (i u Americi i u Evropi) generalno beleže pad prodaje, jer njihovo mesto preuzimaju dimenzijama komparativni crossoveri i SUV-ovi, pa bi Alfine probleme sa prodajom Giulije trebalo da anulira nedavno predstavljen model Stelvio. Potražnja za crossoverima i SUV-ovima ne jenjava, a i to bi mogao da bude jedan od razloga zbog kojih Alfa Romeo odlaže predstavljanje svog najvećeg sedana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da budem pogresno shvacen, ali velika Alfa limuzina bi na trzistu bila prodajni promasaj, pa mislim da je i ne treba predstavljati. Fokus treba staviti na manji i veci SUV od Stelvia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Verovatno, isto kao što se umesto Giulie u karavan verziji, sve se više priča o njenoj Coupe verziji:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37973-alfa-romeo-giulia/&do=findComment&comment=1408578

 

Ok, lepo je imati kupe ili kabrio verziju takvih modela, ali 55% prodaje u tom segmentu vuku karavan verzije, na limuzine ide trećina prodaje, i ono malo što ostane pokupe kupe i kabrio verzije zajedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U toj klasi limizina globalno su zakon BMW5, E i A6. Negdje se ugura i S90, XF, ali to je to.

Mislim da je bolje uloziti novac u crossover modele manje i vece od Stelvia. Cross izvedbu Giuliette, tj ono sto ce se sigurno prodavati. I naravno da uvodjenje modela na globalnoj razini ne traje 2 godine kao sto smo imali slucaj sa Giuliom i Stelviom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Alfa Romeo u E segmentu

 

alfa romeo e.jpg

 

Nije tajna da su Alfi Romeo očajnički neophodni novi modeli da bi opstala na tržištu. Sa Giulijom i Stelviom (Giulietta i 4C su na putu da kažu ''adio''), italijanskom proizvođaču su potrebni novi modeli da bi se uhvatio u koštac sa nemačkom dominacijom u premium segmentu.

 

Dok Alfa Romeo Tonale krosover treba da debituje u septembru ove godine, u izveštaju Motor.es se govori o novom ''kecu iz rukava''.

Naime, Žan-Filip Imparato, šef italijanske marke, najavio je dolazak rivala BMW-a serije 5, prenose Vrele Gume. Španski portal se čini upoznat sa materijom, ističući da će limuzina na scenu stupiti 2025. kao i da je trenutno u fazi dizajniranja. Ipak, priložen je ekskluzivan render, za koji se nadamo da je dovoljno autentičan, jer prikazano vozilo svojom pojavom prosto fascinira.

 

Motor.es je takođe podelio neke detalje u vezi sa budućim sedanom, koji će počivati na skupocenoj Giorgio platformi. Biće dostupan u benzinskoj, ''plug-in'' hibridnoj i električnoj varijanti. Naravno, sve treba uzeti s blagom dozom rezerve dok ne budemo imali ''čvršće'' dokaze. Ono što znamo je da Alfa Romeo, DS i Lancia zajednički razvijaju novu generaciju automobila koja će biti lansirana 2024. Nova kolaboracija je formirana u okviru novopečenog koncerna Stellantis, tako da će tri spomenuta proizvođača deliti pogonske sklopove i tehnologiju koji neće biti dostupni za ostale marke u okviru Stellantisa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...