Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Onda to znaci da Grande Punto bolje pegla od Ferarija?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, zrnkemiki said:

Onda to znaci da Grande Punto bolje pegla od Ferarija?

Ferrariju je u braniku, jedino ga malo ove Pagani Zonde muče, ali i to se rješava ako je bolji vozač u Puntu.

 

A sad ozbiljno, 1.3 Multijet 90 ide bolje od 1.6 Twin Sparka sa 105 konja, s ovim od 120 je li-la, tu je vozač prevaga. Isprobano više puta, ovog slabijeg imam u kući, a prijatelj ima jaču verziju s varijatorom faze pa smo par puta probali. Na uzbrdici gdje sa Alfom izađem cca 120, Puntu je izlazna cca 130ak, s tim da Alfu treba goniti kao vrag grešnu dušu.

 

Na praznoj, zavojitoj i ne prebrzoj cesti svakako bih radije uživao u zvuku Twin Sparka, savršenom volanu i odazivu na gas, te rasporedu komandi, ali u svakodnevnim uvjetima ne može se reći da je 147 brz auto, pogotovo u današnjem svijetu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam je kupio, kolega mi je pričao kako ima lagan zadnji kraj i kako hoće da zabaci zadnji deo u krivini. Posle spuštenog Punta, Stila, ovaj auto mi baš leži lepo i prezadovoljan sam kako leži u krivinama. Na volanu je jako precizan i prija mi svaka krivina, a volim kada sam sam u autu da ga zadam dok gume ne zapište, na pravcu 110-120, jedino kad se pojurim sa nekim, pa vozim malo brže, ali izbegavam jurnjave preko 140. Na auto putu vozim u rasponu 140-160 i to je neki moj režim vožnje. 

Ko je navikao da vozi dizela, šalta auto max na 3.000 obrtaja, ja na 3.000 šaltam hladan auto, kad se zagreje nikad ispod 4.000, na otvorenom putu u preticanjima na 5-6.000, sad ne znam da li je neko od vas vozača dizel agregata šaltao auto slične snage u tim obrtajima, ali izlazak iz krivine sa benzincem u 4.000 obrtaja i mogućnošću da se potera još do 6.000-7.000 meni ne može da zameni nijedan turbo dizel.. A probao sam ih mnogo, u rasponu od 69 do +200ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako se vozi benzinac Sikter i koristi onaj njegov potencijal ma papiru

A posteno, taj dozivljaj kada sa 4000rpm izadjes iz krivine i nabodes na dalje je nesto prelepo, samo zna da kosta dosta u danasnje vreme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa moze samo bolje i to dosta bolje da lezi na putu i krivinama od bilo kog punta i tu stice ogromnu prednost, samo ti teraj taj TS u obrtaje to je benzinac nista mu nece skoditi i redovno kontrolisi ulje i samo GAS!:devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa TS i nije nesto za u velike obrtaje, ali kada sam sam u kolima ne mogu da mu odolim..

Da ne ispadne da sad mislim da je ovo super brzi auto, samo kazem da jako lepo lezi i da koristim sav njegov potencijal kada se ukaze prilika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, sve ok i slažem se.

Vozio sam 147, do duše kratko, ali baš prirasta za srce. Odličan je.

Ali nemojte se zajebavati i upoređivati Ferari sa Alfom.

Budimo ozbiljni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, SikterBre said:

ali izlazak iz krivine sa benzincem u 4.000 obrtaja i mogućnošću da se potera još do 6.000-7.000 meni ne može da zameni nijedan turbo dizel..

 

 

:thumbup:

 

4 hours ago, MS PK said:

samo zna da kosta dosta u danasnje vreme :)

 

Micooo, pa nije sve u parama majkumu... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, SikterBre said:

Ko je navikao da vozi dizela, šalta auto max na 3.000 obrtaja

Ne bih se nikako slozio, sto se mene tice jedino u nekoj mirnijoj ili ekonomicnoj voznji. Tacno je da su predvidjeni za rad na nizim obrtajima, ali mi je smesno sto je taxi voznja i davljenje motora u niskim obrtajima nekako postalo standard za shvatanje dizela.

Pisao sam X puta, jedva cekam da se dokopam magistrale i krivina i cesto poteram JTD u crveno do oko 5000 rpm. Tacno je da je max torque na 2000 rpm (sto je i optimalni opseg rada), ali se zaboravlja da je maksimalna snaga na 4000 rpm. Kao sto mi je, sto rece Sikter, uzivanje poterati benzinca u obrtaje i uzivati u zvuku - uzivanje mi je isto to i sa dizelom, uz dodatni uzitak kamionskog obrtnog momenta, elasticnosti i lakoce voznje i preticanja. Tu bi negde mogla da se uglavi i turbo benzina :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikter, nisi probao 2.0 disela, sa 150ak ks, pa kad izadjes iz krivine trecom ili cetvetom sa 2200obr, pa potopis do 5000obr., to nijedan benzinac slicne snage ne moze da zameni. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečko kaže da je probao i da ga ne impresionira i da voli benzince, al ste bre dosadni traktoristi hoćemo i mi neku našu benzinjarsku temu da uživamo ne skrnavite je molim vas :D Baš je lepo počela, klipovi, Ferrari :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cuo da u Srbiji postoji legenda da ima motora koji idu i preko 5000 obrtaja :D Ako ljudi misle da je uzitak voziti na 5000 obrtaja, onda ne znaju kako je na 7500 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije mozda 1.1 EFI , i šta dobijaš na tih 7500 obrtaja osim gubitka snage?

Pobiće nas Sikter zbog off-a.

Послато са HTC Desire 526G dual sim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej, predjite u temu benzin-dizel ako ocete da se zezate, ne gusite coveku temu ovde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jugisu hebe malo boja na Yugicu, nije to ta crvena, ali mozda bi mogao i on da pegla Ferrarija. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, YUgisa said:

Ja sam cuo da u Srbiji postoji legenda da ima motora koji idu i preko 5000 obrtaja :D Ako ljudi misle da je uzitak voziti na 5000 obrtaja, onda ne znaju kako je na 7500 :D

 

Kome je do okretaja, uvijek može posuditi bušilicu u majstora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, YUgisa said:

Ako ljudi misle da je uzitak voziti na 5000 obrtaja, onda ne znaju kako je na 7500 :D

Ima nas ovde dosta koji smo sa licnim vozilima sa benzinaca presli na dizelase, i ja spadam u njih.

Nemam nista ni protiv jednih ni drugih, a trenutno sluzbeno vozikam jednog 1.4 Miki Mausa i jednog vrlo lepog 2.0 SkyActiv Japanca od 164 KS.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...