Jesha 9 Posted May 24, 2016 Pozdrav svima. Kao što naslov kaže u pitanju je Grande Punto 1.4 T-jet 88kw. proizveden u drugoj polovini 2008. godine. Ovaj auto uopšte nisam imao u planu da kupim, tražio sam GP 1.9 mjet, posle par meseci traganja pojavio se ovaj primerak u fantastičnom stanju i prosto nisam mogao da ga propustim. Auto je kupljen krajem Aprila, rekigstrovan je tek pre par dana (čekao sam uverenje agencije za bezbednost) tako da ga nisam previše vozio, ipak prvi utisak je fenomenalan. Auto je maksimalno očuvan i utegnut u vožnji, ubrzava odlično... Što se tiče nekog daljeg sređivanja, u planu mi je prvo da mu promenim obuću, na njemu su trenutno čelične felne 15" sa gumama 185/65, prva ugradnja (dot 1408). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 24, 2016 Jako lepo...dostojan naslednik HGT-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted May 24, 2016 odličan! sportska sedala od sport modela obavezno! grehota je da takav motor ima obična sedala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesha 9 Posted May 24, 2016 Hvala. Videćemo za sedišta, za sada ostaje ovako. Prvo felnice i nove gume. Razmišljam i o naslonu za ruku, krovnom spojleru (kačket) sa GP 1.9 mjet... dosta toga je u planu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 24, 2016 On 5/24/2016 at 8:58 AM, Zvezdo said: grehota je da takav motor ima obična sedala. Kakav motor? To je ljudi 1.4 sa 88kw koje ima svaki drugi motor na putevima. Čemu dizanje u nebesa konstantno nečeg što je prosečno? Jedino što je retko je to što je turbo benzinac. @Jesha Lep primerak, u zdravlju da se navozaš! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted May 24, 2016 hajde nabroj koliko ima GPova sa tim motorom kod nas. Jadan nam je onda tvoj prosek! kada od ukupnog broja vozila Fiat grupe kod nas bude bar 10% tih motora onda ga neću ni spominjati. Ovako je u poplavi dizelaša retkost! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 24, 2016 Ne kažem da je svaki drugi 1.4 benzinac već da je motor sa oko 88kw toliko čest i običan da ne vidim ništa spec u tome. I lepo sam napisao da je retkost jedino što je turbo benzinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 24, 2016 (edited) Meni je interesantnija cinjenica da ovaj TB motor npr. sasvim stablino gura 155ks u GP-u, 150ks u bravu, da ne govorimo tek kako radi na ovih 120ks, dok recimo jedan Mjet slicne kubikaze za oznakom SPORT ima FANTASTICNO MAGICNIH 90ks, idemooooooooo! Evo zamoljavam Jeshu da kada stigne, tj posle malo vise predjenih km uporedi performanse bivseg 1.9 Mjeta u puntu koji je imao 500cc vise, i interesantno 20 ks manje... Bice ih sve vise... Edited May 24, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 24, 2016 Pa taj sa 90ks i oznakom sport je tek smejurija i običan....o tome i pričam. Ja ne ulazim u to da li ili ne ovaj konkretno motor ide solidno, dobro ili odlično već da nema mesta ne znam kakvom divljenju i dizanja u nebesa (a to je za ovaj motor gotovo konstantno na forumu - svrš čim se pomene) jer je više nego prosečno motorče po snazi. Pa moja usrana Lybra '01 ima 81kw i jel to za neki respect? Ponavljam jedina retkost je to što je T-jet sve ostalo je normal Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted May 24, 2016 Zanimljiv Grande u zdravlje da te sluzi kao prethodnik... Moj ima 59 kw e to je za respekt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 24, 2016 (edited) Dobro, ja sam samo onako ubacio pricu o performansama... Quote Ponavljam jedina retkost je to što je T-jet sve ostalo je normal Slazem se...svrs i na nekim vecim prostorima (Italija, Nemacka, a kamoli sto bi bio kod nas) je Abarth sa 155ks, da ne pricam o Essesse sa 180 ks iz istog motora. Ovo je jedna fina, ugladjena varijanta koja skroz prilici i sedistima i broja vrata i svemu... Edited May 24, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 24, 2016 Just now, Milutin-NS said: Ovo je jedna fina, ugladjena varijanta koja skroz prilici i sedistima i broja vrata i svemu... E o tome ja pričam Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted May 24, 2016 17-ke felne,i ja bi ovo posedovao !Jel prva fotka iz Save Kovačevića? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17588 Posted May 24, 2016 Zaboravio si da okines neku fotku meni najinteresantnije stvari na ovom autu - motora . U vreme nasih suludih taksi na vozila preko 2000 ccm, a na osnovu dosadasnjeg iskustva, tesko da bih ubuduce kupio auto bez turbine, tj. bilo kakav atmosferac. Nebitno da li je dizel ili benzinac. Jedino da je novo, da mi se bas svidja, da ima dobru opremu pa da na motoru pravim kompromis - ali mi je JTD za sve ove godine posedovanja i poredjenja sa drugim masinama poprilicno visoko postavio lestvicu po tom pitanju. Zato i mene interesuje tvoje licno vidjenje i predjenje turbo dizela i turbo benzinca - potrosnja, performanse, cene odrzavanja, a vezano za razliku u motorima. Naravno posle nekog pocetnog perioda upoznavanja. Da te lepo sluzi i da ga u zdravlju vozis ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesha 9 Posted May 24, 2016 5 hours ago, nstyner said: 17-ke felne,i ja bi ovo posedovao !Jel prva fotka iz Save Kovačevića? Jeste, Prva fotka je iz ulice Save Kovačević. 4 hours ago, Ivan said: Zaboravio si da okines neku fotku meni najinteresantnije stvari na ovom autu - motora . U vreme nasih suludih taksi na vozila preko 2000 ccm, a na osnovu dosadasnjeg iskustva, tesko da bih ubuduce kupio auto bez turbine, tj. bilo kakav atmosferac. Nebitno da li je dizel ili benzinac. Jedino da je novo, da mi se bas svidja, da ima dobru opremu pa da na motoru pravim kompromis - ali mi je JTD za sve ove godine posedovanja i poredjenja sa drugim masinama poprilicno visoko postavio lestvicu po tom pitanju. Zato i mene interesuje tvoje licno vidjenje i predjenje turbo dizela i turbo benzinca - potrosnja, performanse, cene odrzavanja, a vezano za razliku u motorima. Naravno posle nekog pocetnog perioda upoznavanja. Da te lepo sluzi i da ga u zdravlju vozis ! Hvala. Evo je jedna ispod haube. :-) Što se tiče poređenja sa turbo dizelom videćemo za par meseci. Prvi neki utisak posle pređenih 250-300 km je da auto odlično ide, odlično ubrzava, povlači jako lepo i na malim obrtajima. Neki subjektivni osećaj je da ubrzava bolje u odnosu na predhodnog Punta 1.9 HGT. lošije sigurno ne, naglašavam to je neki moj subjektivni osećaj, nisam merio vreme ni jedno ni drugom tako da ne mogu sa sigurnošću da tvrdim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted May 24, 2016 Evo ko ne zna kako treba izgledati posuda za antifriz na autu koji je prešao 50 000 Km. Nađi na nekom otpadu poklopac za pozitivnu klemu akumulatora. I naravno ovo T jet u belu boju ili crvenu i preko znaka Fiat sticker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted May 24, 2016 Cestitke na kupovini. :-) Svojevremeno sam bio na ivici da kupim GP-a sa tim motorom, ali mi je bio skup. Bas me zanima koliko sam propustio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted May 24, 2016 U zdravlju da se navozas! Bas lep grandisa, boja sedista mi se jako dopada, a i motor sigurno lepo vuce. Sve u svemu, pravi izbor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted May 26, 2016 Odlican izbor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 26, 2016 Cestitke na kupovini! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesha 9 Posted May 31, 2016 Namontirana letnja obuća... Fabričke felne Grande Punto 16" 6j. ET45 sa gumama 195/55 R16 Jedan detalj na masci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted May 31, 2016 (edited) Koja je masa vozila? Baš me interesuje odnos snage i mase u ovom slučaju. Više puta sam razmišljao kako bi se ponašao Punto mk2b sa ovim motorom i mnogo mi je žao što nisu išli na T motor u Sportingu. edit: Mislim da ovaj motor paše u Punta mk2 šraf na šraf. Edited May 31, 2016 by loodilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted May 31, 2016 1150-1200Kg onako napamet. Grande je jako težak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesha 9 Posted June 1, 2016 Ako sam dobro video u njegovoj knjižici masa vozila je 1150 kg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesha 9 Posted June 15, 2016 Odrađeno par sitnica, ispolirani farovi, vizir.... Volan presvučen kožom... Quote Share this post Link to post Share on other sites