Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
srdjos

Frdonja Focus C-Max 1.6, 90KS

Recommended Posts

Kako su dosli hladniji dani tako sam primetio da Ford sa ovim motorom sporije dostiže radnu temperaturu nego Idea sa 1.9 motorom na istim relacijama.

S obzirom da ima manji motor, čudno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova narandžasta pahuljica na slici se upali na vanjskoj temperaturi od 4C pa do nule, non stop svetli. Od nule pa ispod je crvena. Signalizira loše vremenske uslove napolju, dakle upozorava, i NON STOP svetli. Mislis da ti je nesto sjebano a ono upozorava. Kakav debilni komp kod Forda....

c9003e473c2cec756c9fd16600e35189.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle Stila i Ideje, ovo mi je totalni debilitet. Pa sta treba, da bleneš u tablu da ti kaze da je napolju dosla zima.



I nije na displey-u nego ima poseban simbol. I crvena koja svetli non stop posebno iritira

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene kopkalo kako je moja eks Idea sa 1.9 motorom brze pocinjala da greje nego Ford a ima veci blok motora

Onda je kum kupio citroena c5, starijeg sa istim motorom kao u Fordu i njemu tek brzo zagreje, kao da vozi benzinca 

Malo cunjam i procitam da Citroeni imaju dodatne grejace rashladne tecnosti. 

Eto sta je je auto podredjen vozacu i putnicima.

 

Razlika u konceptu

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

vidi dal ga i ti možda imaš, samo neispravnog.

 

Zemlja porekla je ITA, to već ne obećava

A šta treba da tražim tj kako se taj deo zove na engleskom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da može. E sad, kod Focusa Mk1 je to rešeno sa tei grejača koja su faktički jako slična grejačima nafte i koja su "pobodena" u crevu rashladne tečnosti. Ne znam kako je rešeno kod novijih generacija Fordova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj grejač se ugradjuje kao serijska oprema za vozila koja idu u severnije zemlje. Taj Citroen od kuma je iz Austrije uvezen i ima ga. Kako je tvoj došao iz ITA a ima, nemam pojma

 

 

heater.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao u Focus upustvu:

 

"Diesel auxiliary heater (depending on country). The diesel auxiliary heater (PTC electrical heater) aids in warming the engine and the vehicle interior on vehicles with a diesel engine. It is switched on or off automatically depending on the outside air temperature, the coolant temperature and the alternator load."

Share this post


Link to post
Share on other sites

elem, u ovaj moj ide grejač kabine električni a ne grejač rashladne tečnosti, kao novija varijacija. I naravno ne može da se ugradi jer nema instalacije za njega. Ta dodatna instalacija koja služi i za grejanje sedišta, to se prodaje kao winter pack.

Sve u svemu, nisam nešto oduševljen rešenjima Ford inžinjera u kabini i sve u svemu, ići će na doboš nagodinu

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradjen veliki servis na 215 kkm

cene delova bez remenice radilice i nosaca motora kostalo 14 500 din, cifra nije skupa nimalo

Ganjamo se dalje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...