Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nije mi jasno sta je poenta tvog posta?

Cemu, po tebi, sluzi zaokruzen tockic sa gornje slike?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje kako je izvedena ventilacija ka frižideru. Da li tu dolazi isključivo hladan vazduh ili i zagrejan. Znači tim točkićem u frižideru regulišeš količinu vazduha time verovatno brzinu kojom će nešto da se tu ohladi (ili da se ugreje / zavisno kakav vazduh tu dolazi). Prosto i jednostavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2016 at 11:30 PM, ivan.ik said:

Pitanje kako je izvedena ventilacija ka frižideru. Da li tu dolazi isključivo hladan vazduh ili i zagrejan. Znači tim točkićem u frižideru regulišeš količinu vazduha time verovatno brzinu kojom će nešto da se tu ohladi (ili da se ugreje / zavisno kakav vazduh tu dolazi). Prosto i jednostavno.

 

Upravo to sam i ja napisao. Taj tockic sluzi da se sadrzaj kasete brze (jace) ohladi ili ugreje.

 

On 6/19/2016 at 11:29 PM, totti said:

Ma zovi ga kako hoćeš...

 

Nije mi bila namera da se prepirem sa tobom. Samo mi nije bilo jasno sta tebi nije bilo jasno u mom postu...

Nije bitno kako imenujemo regulator (tockic, sto u ovom slucaju i de facto jeste), bitna je njegova funkcija, sto je kolegi koji je izneo problem bitno. Ukoliko poseduje dati regulator, moze da resi problem.

Samo sam hteo da budem od pomoci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aman... Točkićem ne regulišeš temperaturu, već količinu vazduha. Šta to konkretno znači? Znači da će u kaseti neka zadata temperatura da se postigne za 15 minuta ako je delimično otvoren leptir ili za 8 minuta ako je otvoren skroz. A temperaturu unutar kasete ne možeš da menjaš, ona se zadaje potenciometrom na tabli. Možeš da menjaš samo vreme za koje će ona da se postigne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U redu...Znaci ako otvori skroz, pre ce ohladiti kasetu? Pa to je valjda i poenta. Poenta mog posta je u tome, posticice ono sto zeli, da mu se pice ohladi u kaseti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izlazna temperatura iz leptira je ista, ma bio on otvoren na pola ili otvoren skroz, razlika je upravo u tome sto kad je otvoren skroz veca kolicina, u ovom slucaju, hladnog vazduha ulazi pa samim tim brze ce i da ohladi prostor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje je i da li samo hladi ili i greje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, ivan.ik said:

Pitanje kako je izvedena ventilacija ka frižideru. Da li tu dolazi isključivo hladan vazduh ili i zagrejan. Znači tim točkićem u frižideru regulišeš količinu vazduha time verovatno brzinu kojom će nešto da se tu ohladi (ili da se ugreje / zavisno kakav vazduh tu dolazi). Prosto i jednostavno.

+1!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobogu drugari ... ja postavih pitanje, a vi se posvadjaste.

Tražio sam mišljenje/iskustva od vlasnika 500L i/ili 500L trekking vozila koji imaju kasetu za hlađenje. Kod mene to hladi nezadovoljavajuće (moje mišljenje), ali ako tako hladi i kod ostalih vlasnika trekkinga nema mi pomoći.

Svaki proizvođač ima svoj sistemm tako da pozivanje i postavljanje slika Škode ili nekih drugih vozila ništa ne pomaže.

Hvala na trudu, ali tako je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Ajde da i ja dodam jos nesto,posto ste se raspisali a bilo je raznih informacija o tome kolika je temperatura vazduha na izduvu kad radi klima...

Ta temperatura varira u zavisnosti od spoljasnje temperature,da ne pomisli sad neko kako mu je klima uredjaj neispravan...

 

Quote

Nakon 6 minuta od uključivanja klime, proverite temperaturu vazduha koji izlazi iz centralnog ventilacionog otvora.
Uporedite tu temperaturu sa temperaturom datom u tabeli. Temperature ne bi smele da se razlikuju za više od ±0,5°C.
Temperatura vazduha u automobilu Temperatura vazduha na izlazu iz centralnog ventilacionog otvora
15˚C između 4˚C i 8˚C
20˚C između 6˚C i 10˚C
25˚C između 8˚C i 13˚C
30˚C između 12˚C i 16˚C
35˚C između 17˚C i 20˚C
40˚C između 21˚C i 25˚C
Ukoliko se temperature razlikuju za više od ±0,5°C od gore zadatih, nešto nije u redu sa klima uređajem u Vašem autu. U tom slučaju pokušajte da identifikujete kvar, ili potražite pomoć servisa.

 

 

I sve ovo vazi kad je auto u hladu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prilično "zaštitnička" tabela sa odnosima temperatura...podseća na onu sa potrošnjom ulja (sve do 400g na 1000km je ok).

Cenim da je iz nekog korisničkog uputstva tabela izvučena;)

 

Ima kolega na forumu koji se bave auto klimama više od mene pa nek potvrde ali ne bih se složio sa ovom tabelom;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kakva tabela!!! na 40C napolju ,duva oko 8-9C bez problema

Ako treba sacekacemo T 40C pa da i dokazemo.

Mozda je ovo tabela iz 90tih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja se ne slazem s'ovom tabelom ali na +40c napolju nema teoretske sanse da temp. na izduvu ventilacije bude 8-9stepeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora!

Kada bi na +40 duvala 10 stepeni to bi bilo veoma opasno.

Mislim da se pri toj temperaturi radi o oko 18ak stepeni tako da tabela verovatno ne odstupa puno a možda je i tačna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čisto jedan hint a u vezi temperatura izduva...

 

IMG_20160623_100427.jpg 

 

Prva brzina ventilatora. Doblo je u pitanju.

 

IMG_20160623_114539.jpg 

 

Temperatura vazuha u kabini. Termometar nije bio na suncu.

Biće i iz Delte, Ypsilonke....samo da se nađe vremena za njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JOŠ JEDNOM ... pitanje (problem) je vezan za hlađenje u kaseti, a ne za klimu. klima u trekkingu radi besprekorno (i čini mi se da ne opterećuje mnogo motor iako je ovo slabašni 95KS)
i da ... sutra sam zakazao servis u Auto Kole. oni misle da bi to trebalo da hladi mnogo bolje, pa ćemo proveriti sutra

javiću šta su ustanovili

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MarkobgdSamo sam cekao kad ces da okacis slike:)

Ne vazi se na prvoj brzini manji protok vazduha pa se sporije "skida" temperatura sa izmenjivaca:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milan_B znam da nemaš problem sa klimo ali kako se ovde povela priča sa opcionim temperaturama vatduha na izduvu klime morao sam da uručim određeni demanti jer mi struka to nalaže:D

@@bane@ Kolega, sve se razumemo

Varam kad znam kako:rofl::rofl::rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Markobgd said:

@Milan_B znam da nemaš problem sa klimo ali kako se ovde povela priča sa opcionim temperaturama vatduha na izduvu klime morao sam da uručim određeni demanti jer mi struka to nalaže:D

@@bane@ Kolega, sve se razumemo

Varam kad znam kako:rofl::rofl::rofl:

primljeno k znanju ;)
biću srećan ko detence sutra ako se utvrdi da kaseta može bolje da hladi i ako mi to srede :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...