Milan_B 2 Posted May 30, 2016 7 hours ago, lapobb said: evo predjoh i ja prvih 1000 km za 39 dana. auto prede,lepo vuche,ume da zarezi...par puta probao 3. brz. 4500 obrt. nishta ne shkripi,upravljachki mehanizam top,kochnice top,"elektronika" sve radi kako treba, takodje i muzika. pitanje: da li je to normalno? imam li razloga za brigu ? pozz svima! ja u brizi ... malo mi se na komandoj tabli čuje neki zvuk ... ne uvek, ali ipak. kod svih automobila koje sam vozio ti bezvezni zvukovi su me nervirali do zla boga. svojevremeno, vlasnik Nisan Gaga servisa mi je rekao POJAČAJ MUZIKU i ... ne davi sledeći vikend ga teram malo do brda (Ivanjica, Sjenica, Uvac) pa me baš interesuje kako to izgleda. Ovo po ravnom i nije baš do kraja merodavno. Nisam ga još nagurao do 4500 obrt. Em nije bilo potrebe, em ... da ga ne maltretiram. Ali ... to mu je u najavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 30, 2016 (edited) A jel moze pribliznije kada je to u najavi, da se pripazimo i sklonimo sa ulica? Jutros do posla sam ga hladnog razvukao do 6300 Edited May 30, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted May 30, 2016 Nemoj tako kolega. Za neke je 4.500 magična granica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 30, 2016 Ima nas koji za snagu nema potrebe ni 3000 da dobacimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 30, 2016 On 5/30/2016 at 9:50 AM, Milutin-NS said: Jutros do posla sam ga hladnog razvukao do 6300 A pre je bio kul lik, terao do blokade... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 30, 2016 Nema potrebe, na 6300 je peak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted May 30, 2016 On 5/30/2016 at 9:27 AM, Milan_B said: ja u brizi ... malo mi se na komandoj tabli čuje neki zvuk ... ne uvek, ali ipak. kod svih automobila koje sam vozio ti bezvezni zvukovi su me nervirali do zla boga. svojevremeno, vlasnik Nisan Gaga servisa mi je rekao POJAČAJ MUZIKU i ... ne davi sledeći vikend ga teram malo do brda (Ivanjica, Sjenica, Uvac) pa me baš interesuje kako to izgleda. Ovo po ravnom i nije baš do kraja merodavno. Nisam ga još nagurao do 4500 obrt. Em nije bilo potrebe, em ... da ga ne maltretiram. Ali ... to mu je u najavi. Prošli vikend smo išli na srndaća u taj kraj,ako ideš na G.Milanovac gledaj da ideš preko Graba,a ne preko Jelice novije je put i manje je krivudav i u Ivanjici pre kružnog toka gde se odvaja put za SJenicu i Goliju kod one pumpe odmah iza krivine pazi na muriju jer tu stoje 90% vremena i snimaju,a onde lep put pa da te ne povuče da ga zgaziš Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 30, 2016 (edited) 19 minutes ago, Milutin-NS said: Nema potrebe, na 6300 je peak Ima ima, treba prevrteti da obrtaji nakon saltanja padnu na vise obrtaje gde ima vise snage Evo primer, da kazemo da izmedju saltanja obrtaji padaju oko 2200 obrtaja a da je pik snage na 6600 Pre i posle saltanja, motor ima jednaku snagu i u proseku koristis vise ks pri ubrzanju nego da saltas na 6600 i da padne na 4400 Edited May 30, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted May 30, 2016 Moraš malo da ga nagaziš da se ne ulenji, imaš indikator za promenu brzine negde preko 5.000 (kao i onaj za "eco" vožnju na preko 2.000). Osim toga, treba da "naučiš" koliko može da povuče kada ti bude trebalo, ja u neka obilaženja krećem sa 4.000 obrtaja ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 30, 2016 12 minutes ago, YUgisa said: Ima ima, treba prevrteti da obrtaji nakon saltanja padnu na vise obrtaje gde ima vise snage Evo primer, da kazemo da izmedju saltanja obrtaji padaju oko 2200 obrtaja a da je pik snage na 6600 Pre i posle saltanja, motor ima jednaku snagu i u proseku koristis vise ks pri ubrzanju nego da saltas na 6600 i da padne na 4400 A dobro, jutros sa pumpe da bih izasao pre nekih kamiona nisam bas hteo da ga blokadiram na miseluku kada sve odradim kako treba ne idem preko 6300-6500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 30, 2016 On 5/30/2016 at 11:15 AM, Markobgd said: Ima nas koji za snagu nema potrebe ni 3000 da dobacimo To ti je isto kao što je nekima dovoljno da samo pogledaju ženu i da joj je sve jasno, a drugi moraju da se deru i opet ništa ne vredi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted May 30, 2016 On 5/30/2016 at 1:02 PM, totti said: To ti je isto kao što je nekima dovoljno da samo pogledaju ženu i da joj je sve jasno, a drugi moraju da se deru i opet ništa ne vredi On 5/30/2016 at 9:50 AM, Milutin-NS said: A jel moze pribliznije kada je to u najavi, da se pripazimo i sklonimo sa ulica? Jutros do posla sam ga hladnog razvukao do 6300 šta znam ... možda ove godine ... možda sledeće ... ih do 2020 ima da nam bude tako dobro da ću da pazarim novi ... turbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
lapobb 1 Posted May 30, 2016 500 L einfach the best. On 5/30/2016 at 11:15 AM, Markobgd said: Ima nas koji za snagu nema potrebe ni 3000 da dobacimo vama dizelashima veca je frka oko trenerke nego oko makine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted May 30, 2016 3 minutes ago, lapobb said: 500 L einfach the best. vama dizelashima,veca je frka oko trenerke ,nego oko makine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lapobb 1 Posted May 30, 2016 @Milan_B ,da chujem druge utiske , o 500 L-u ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted May 31, 2016 Setih se danas jedne super funkcije koju sam imao na Mondeu, pa ajd da proverim na trekkingu: izađeš iz auta, a ostaviš spuštene prozore. Pritisneš malo duže na taster za zaključavanje i ... voila ... RADI . Prozori se dižu, a vrata se zaključavaju. Svaka čast Fiatu-u. Sitnica, al' veseli čoveka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 31, 2016 Imaš i obrnuti smer. Zadržiš otključavanje i prozori se otvaraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted May 31, 2016 da, da - znam i to. ali, stvano me je obradovalo da su tu funkciju uključili. isto tako im je super ideja sa palenjem leve ili desne maglenke kad se skreće u tu stranu. jeftino i efikasno rešenje dodatnog osvetljavanja prostora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted June 1, 2016 20 hours ago, Milan_B said: Setih se danas jedne super funkcije koju sam imao na Mondeu, pa ajd da proverim na trekkingu Još nisi stigao da pročitaš uputstvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted June 1, 2016 2 hours ago, Deda Jung said: Još nisi stigao da pročitaš uputstvo ma ni pogledao lepše mi kad otkrivam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted June 6, 2016 Prva vožnja van BGD. I to ozbiljna. BGD, Topola, Čačak, Guča (preko brda), Ivanjica, Kušići, sledeći dan Uvac (nekih 2 km off road po prilično nezgodnom putu - nije mi bilo svejedno - uključio i TRACTION funkciju, ali nisam primetio da li se negde aktivirala), Sjenica, Kušići, pa treći dan do Ušća, Bogutovac, Kraljevo, Kragujevac i auto putem do BGD. Mališa se neočekivano dobro drži na svim tim krivinama i uzbrdicama. Sve vreme sam bez većih problema pratio Antaru i Insigniju (2.0 dizelaši). Malo zaostanem na izlasku iz krivina (ako je ravnija deonica) ali ih opet do sledeće krivine sustignem. Dodjoh i ja do skoro 5000 o/m u trećoj . Potrošnja: board 6,7 - stvarna čep/čep 7,33. I tu imam ozbiljnu primedbu na board. Prešao sam ceo put sa jednim rezervoarom. cca 627 km. Gorivo NIS 98 okt. Na povratku, u Kraljevu sam imao range preko 300km. Na ulasku na auto put oko 200 Negde kod Malog Požarevca mi se upalila lampica i range je oko 105 km. Pada lagano do 88, da bi na Begaljičkom brdu range naglo pao na 67 km. I ispred naplatne rampe range se ugasi i ide upozorenje Low Fuel. Odlučio da testiram do kraja pa šta bude. Sipao tek u Mije Kovačevića (gde inače uvek sipam). Nasuo bukvalno do kraja (malo se i prelilo) 45,7 L. Kad sam preuzeo auto kod Koleta znam da sam tada na onoj benzinskoj kod Koleta sipao tačno 49,5 L (valjda mu je rezervoar 50L!!!). Dakle board mu poprilično laže. Ajd što laže po pitanju potrošnje, ali sa informacijom za rezervu ga baš pretera. I da ... upalila mi se lampica za tyer pressure na autoputu u povratku. Pre polaska sam gume naduvao na 2,6 / 2,8 ali nisam znao da treba da resetujem (eto ti biiip, kad ne čitaš uputstvo). Kad se upalila lampica nije mi bilo svejedno. Stao vidim sve gume izgledaju OK. Teraj dalje. Pročitao upustvo i resetovao. IMA DA PROČITAM UPUTSTVO DO POČETKA DO KRAJA. Časna pionirska A u petak, baš pred polazak mi stigle bele sijalice za DLR (dnevno svetlo). Ubacio. Rade. Izdržale ceo put. Definitivno izgledju lepše od onih čudno žutih (ali o ukusima ne raspravljati). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2016 5 hours ago, Milan_B said: ali sa informacijom za rezervu ga baš pretera. Normalno je da se ''range'' tokom vožnje povećava ili smanjuje, jer board to preračunava na osnovu trenutne potrošnje. Sa istom količinom goriva u rezervoaru, preostali broj kilometara koji se može preći sa tom količinom (range) će varirati zavisno od uslova vožnje. Zato može tokom iste vožnje da opada brže nego što prelaziš stvarni broj kilometara, ili da se povećava iako prelaziš kilometre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 7, 2016 ili npr vozis AP i onda stanes u Ustanickoj po hleb i dok ti auto radi sa ukljucenom klimom Range pocne da se povecava....znaci vise km ces preci dok ti auto radi u mestu nego da jurcas AP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted June 7, 2016 Otprilike tako I prethodni automobili su mi imali board i svi su lagali po pitanju potrošnje, ali mi ni jedan nije davao ovako čudnu informaciju u vezi preostalog goriva i kilometraže koju mogu da pređem. Baš je nenormalno da sa 105 vrlo brzho padne na 67 pa da se nakon par kilometara (smanjena brzina) spusti na 0 t.j nema više "range" informacije. Verovatno ću ga u budućoj eksploataciji provaliti, a i neću se baš inatiti da dođem do dna rezervoara. Quote Share this post Link to post Share on other sites