Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

7 hours ago, lapobb said:

evo predjoh i ja  prvih 1000 km za 39 dana.

 

auto prede,lepo vuche,ume da zarezi...par puta probao 3. brz. 4500 obrt.

nishta ne shkripi,upravljachki mehanizam top,kochnice top,"elektronika" sve radi kako treba, takodje i  muzika.

 

pitanje: da li je to normalno?

imam li razloga za brigu ?

 

pozz svima!

 

ja u brizi ... malo mi se na komandoj tabli čuje neki zvuk ... ne uvek, ali ipak.

kod svih automobila koje sam vozio ti bezvezni zvukovi su me nervirali do zla boga.

svojevremeno, vlasnik Nisan Gaga servisa mi je rekao POJAČAJ MUZIKU i ... ne davi :)

sledeći vikend ga teram malo do brda (Ivanjica, Sjenica, Uvac) pa me baš interesuje kako to izgleda.

Ovo po ravnom i nije baš do kraja merodavno.

Nisam ga još nagurao do 4500 obrt. Em nije bilo potrebe, em ... da ga ne maltretiram. Ali ... to mu je u najavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel moze pribliznije kada je to u najavi, da se pripazimo i sklonimo sa ulica? :lol:

Jutros do posla sam ga hladnog razvukao do 6300 :rofl:

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2016 at 9:50 AM, Milutin-NS said:

Jutros do posla sam ga hladnog razvukao do 6300 :rofl:

 

A pre je bio kul lik, terao do blokade... :(

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2016 at 9:27 AM, Milan_B said:

ja u brizi ... malo mi se na komandoj tabli čuje neki zvuk ... ne uvek, ali ipak.

kod svih automobila koje sam vozio ti bezvezni zvukovi su me nervirali do zla boga.

svojevremeno, vlasnik Nisan Gaga servisa mi je rekao POJAČAJ MUZIKU i ... ne davi :)

sledeći vikend ga teram malo do brda (Ivanjica, Sjenica, Uvac) pa me baš interesuje kako to izgleda.

Ovo po ravnom i nije baš do kraja merodavno.

Nisam ga još nagurao do 4500 obrt. Em nije bilo potrebe, em ... da ga ne maltretiram. Ali ... to mu je u najavi.

 

Prošli vikend smo išli na srndaća u taj kraj,ako ideš na G.Milanovac gledaj da ideš preko Graba,a ne preko Jelice novije je put i manje je krivudav i u Ivanjici pre kružnog toka gde se odvaja put za SJenicu i Goliju kod one pumpe odmah iza krivine pazi na muriju jer tu stoje 90% vremena i snimaju,a onde lep put pa da te ne povuče da ga zgaziš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Milutin-NS said:

Nema potrebe, na 6300 je peak :)

 

Ima ima, treba prevrteti da obrtaji nakon saltanja padnu na vise obrtaje gde ima vise snage ;) Evo primer, da kazemo da izmedju saltanja obrtaji padaju oko 2200 obrtaja a da je pik snage na 6600 ;) Pre i posle saltanja, motor ima jednaku snagu i u proseku koristis vise ks pri ubrzanju nego da saltas na 6600 i da padne na 4400 ;)

Saltanje.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraš malo da ga nagaziš da se ne ulenji, imaš indikator za promenu brzine negde preko 5.000 (kao i onaj za "eco" vožnju na preko 2.000). Osim toga, treba da "naučiš" koliko može da povuče kada ti bude trebalo, ja u neka obilaženja krećem sa  4.000 obrtaja ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, YUgisa said:

 

Ima ima, treba prevrteti da obrtaji nakon saltanja padnu na vise obrtaje gde ima vise snage ;) Evo primer, da kazemo da izmedju saltanja obrtaji padaju oko 2200 obrtaja a da je pik snage na 6600 ;) Pre i posle saltanja, motor ima jednaku snagu i u proseku koristis vise ks pri ubrzanju nego da saltas na 6600 i da padne na 4400 ;)

Saltanje.jpg

 


A dobro, jutros sa pumpe da bih izasao pre nekih kamiona nisam bas hteo da ga blokadiram :D na miseluku kada sve odradim kako treba ne idem preko 6300-6500

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2016 at 11:15 AM, Markobgd said:
Ima nas koji za snagu nema potrebe ni 3000 da dobacimodefault_biggrin.pngdefault_biggrin.pngdefault_biggrin.png

 

 

To ti je isto kao što je nekima dovoljno da samo pogledaju ženu i da joj je sve jasno, a drugi moraju da se deru i opet ništa ne vredi

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2016 at 1:02 PM, totti said:

To ti je isto kao što je nekima dovoljno da samo pogledaju ženu i da joj je sve jasno, a drugi moraju da se deru i opet ništa ne vredi emoji1.png

:D

 

On 5/30/2016 at 9:50 AM, Milutin-NS said:

A jel moze pribliznije kada je to u najavi, da se pripazimo i sklonimo sa ulica? :lol:

Jutros do posla sam ga hladnog razvukao do 6300 :rofl:

 

šta znam ... možda ove godine ... možda sledeće ... ih do 2020 ima da nam bude tako dobro da ću da pazarim novi ... turbo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 L einfach the best.

 

On 5/30/2016 at 11:15 AM, Markobgd said:

Ima nas koji za snagu nema potrebe ni 3000 da dobacimo:D:D:D

 

vama dizelashima veca je frka oko trenerke nego oko makine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, lapobb said:

500 L einfach the best.

vama dizelashima,veca je frka oko trenerke ,nego oko makine.

:respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setih se danas jedne super funkcije koju sam imao na Mondeu, pa ajd da proverim na trekkingu: izađeš iz auta, a ostaviš spuštene prozore. Pritisneš malo duže na taster za zaključavanje i ... voila ... RADI .

Prozori se dižu, a vrata se zaključavaju.

Svaka čast Fiatu-u.
Sitnica, al' veseli čoveka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš i obrnuti smer. Zadržiš otključavanje i prozori se otvaraju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, da - znam i to. ali, stvano me je obradovalo da su tu funkciju uključili.

isto tako im je super ideja sa palenjem leve ili desne maglenke kad se skreće u tu stranu. jeftino i efikasno rešenje dodatnog osvetljavanja prostora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Milan_B said:

Setih se danas jedne super funkcije koju sam imao na Mondeu, pa ajd da proverim na trekkingu

 

Još nisi stigao da pročitaš uputstvo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Deda Jung said:

 

Još nisi stigao da pročitaš uputstvo ;)

ma ni pogledao :D

lepše mi kad otkrivam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva vožnja van BGD. I to ozbiljna.

BGD, Topola, Čačak, Guča (preko brda), Ivanjica, Kušići, sledeći dan Uvac (nekih 2 km off road po prilično nezgodnom putu - nije mi bilo svejedno - uključio i TRACTION funkciju, ali nisam primetio da li se negde aktivirala), Sjenica, Kušići, pa treći dan do Ušća, Bogutovac, Kraljevo, Kragujevac i auto putem do BGD.

Mališa se neočekivano dobro drži na svim tim krivinama i uzbrdicama. Sve vreme sam bez većih problema pratio Antaru i Insigniju (2.0 dizelaši). Malo zaostanem na izlasku iz krivina (ako je ravnija deonica) ali ih opet do sledeće krivine sustignem.

Dodjoh i ja do skoro 5000 o/m u trećoj :D.

Potrošnja: board 6,7 - stvarna čep/čep 7,33.

I tu imam ozbiljnu primedbu na board.

Prešao sam ceo put sa jednim rezervoarom.

cca 627 km. Gorivo NIS 98 okt.

Na povratku, u Kraljevu sam imao range preko 300km.

Na ulasku na auto put oko 200

Negde kod Malog Požarevca mi se upalila lampica i range je oko 105 km.

Pada lagano do 88, da bi na Begaljičkom brdu range naglo pao na 67 km. I ispred naplatne rampe  range se ugasi i ide upozorenje Low Fuel.

Odlučio da testiram do kraja pa šta bude. Sipao tek u Mije Kovačevića (gde inače uvek sipam).

Nasuo bukvalno do kraja (malo se i prelilo) 45,7 L.

Kad sam preuzeo auto kod Koleta znam da sam tada na onoj benzinskoj kod Koleta sipao tačno 49,5 L (valjda mu je rezervoar 50L!!!).

Dakle board mu poprilično laže. 

Ajd što laže po pitanju potrošnje, ali sa informacijom za rezervu ga baš pretera.

I da ... upalila mi se lampica za tyer pressure na autoputu u povratku. Pre polaska sam gume naduvao na 2,6 / 2,8 ali nisam znao da treba da resetujem (eto ti biiip, kad ne čitaš uputstvo).
Kad se upalila lampica nije mi bilo svejedno. Stao vidim sve gume izgledaju OK. Teraj dalje.

Pročitao upustvo i resetovao.

IMA DA PROČITAM UPUTSTVO DO POČETKA DO KRAJA.

Časna pionirska ^_^

A u petak, baš pred polazak mi stigle bele sijalice za DLR (dnevno svetlo). Ubacio. Rade. Izdržale ceo put. Definitivno izgledju lepše od onih čudno žutih (ali o ukusima ne raspravljati).

20160605_222929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Milan_B said:

ali sa informacijom za rezervu ga baš pretera.

 

Normalno je da se ''range'' tokom vožnje povećava ili smanjuje, jer board to preračunava na osnovu trenutne potrošnje. Sa istom količinom goriva u rezervoaru, preostali broj kilometara koji se može preći sa tom količinom (range) će varirati zavisno od uslova vožnje. Zato može tokom iste vožnje da opada brže nego što prelaziš stvarni broj kilometara, ili da se povećava iako prelaziš kilometre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili npr vozis AP i onda stanes u Ustanickoj po hleb i dok ti auto radi sa ukljucenom klimom Range pocne da se povecava....znaci vise km ces preci dok ti auto radi u mestu nego da jurcas AP :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otprilike tako :D
I prethodni automobili su mi imali board i svi su lagali po pitanju potrošnje, ali mi ni jedan nije davao ovako čudnu informaciju u vezi preostalog goriva i kilometraže koju mogu da pređem.

Baš je nenormalno da sa 105 vrlo brzho padne na 67 pa da se nakon par kilometara (smanjena brzina) spusti na 0 t.j nema više "range" informacije.

Verovatno ću ga u budućoj eksploataciji provaliti, a i neću se baš inatiti da dođem do dna rezervoara.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...