Jump to content
FAS Goran
spektar

Lancia Kappa 2.0 20v - problem sa curenjem ulja

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Jel moze neko da me uputi u sledeci problem, naime pre par dana sam primetio da mi curka ulja ispod motora, stavio sam beli papir ispod i preko noci sam nasao dva traga jedan ispod alansera a drugi sa leve strane do abs-a. Ono sto sam primetio jeste da vise curka kad ga parkiram na bankinu pa je pod kosinom. Motor lepo radi na benzinu, ne duva na chepu,nemam nikakve namaze na cepovima,nikad nije prokuvao,drzi lepi temperaturu i nivo antifriza. Ja ga svakako teram kod majstora ovih dana jer trebam da pocnem sa pripremom za tehnicki i za registraciju,al zbog radnog vremena vecinu dana sam na poslu i ne mogu da odem do majstora. Da li neko moze da nasluti sta je u pitanju? I ono sto mi je najbitnije da li je bezbedno da ga vozim ovako jos kojo dan? Bojim se da nesto se ne desi motoru.

 

zza1655.jpgzza1656.jpg

zza1657.jpg

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li jtd ili benzin? Izgleda mi kao jtd

Ulje mi izgleda kao da ti dolazi sa brtve poklopca ventila, ako je jtd od vezi auto na stelanje ventila (u hr je oko 30 eura) i odmah će ti i brtvu (dihtung) promijeniti. Nije opasno ako lagano curi. Također ako je dizel provjeri fleksibilnu crvenkastu cijev Šta ide sa egra na ulaz, meni je od nje ulje curilo jer je dolazilo iz usisne grane(ne puno , ali dovoljno da isprlja cili motorni prosotor)

 

Ako misliš sam mjenjati brtvu dobro pazi da ne pukne poklopac u kutu jer je tamo jako slab materijal (mislim da je ovo bi ja problem kod benzinca )

Edited by sp

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ti i jtd a benz. dizne isterase oci :)

diht. poklopca redovno odrzavanje

sto ne bi vozio pa ne curi litar nego slini malo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebiga,  zajeba sam se :lol:

Ali nisam pogrisija u dijagnostici B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci hvala puno na brzim odgovorima, samo jedno glupo pitanje, ne zamerite, taj dihtung poklopca nije isto sto i dihtung glave motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo jos update-a, ubi ov.aj posao, od kad sam uzeo auto nikako da se potpuno posvetim automobilu, pa sam malo danas zagledao. Nasao sam gde curka sa desne strane, ovde na spoju kod selne curka lagano, nemam pojma sta je ovo.

 

zza1658.jpg

 

I ovde je masno, pretpostavljam sajla gasa / klapna

 

zza1659.jpg

 

Sta god da je ovo,ovo crevo je pravi horor.

 

zza1660.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva slika,  druga selna za početak-ako nastavi onda i drugo crijevo.

Druga slika nemam pojma otkuda

Treća slika, nije ni čudo kad se crijevo raspalo, trebaš novo crijevo i novu selu. 

Vjerojatno nećes nigdje naći ta crijeva tako da se slobodno potrudi pronaći nekoga tko ih izrađuje.  

Znam da ih je kod nas gotovo nemoguće nabaviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to na prvoj slici sto si slikao i sto spominjes, cini mi se da je to deo vodenog sistema kud voda ide, mislim da tu nema ulja vec da ti se sve to sliva sa dihtunga poklopca ventila, nek me neko ispravi ako gresim

treca slika ti je crevo iberlaufa, vidi se da je lose pa pusta i masti

 

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam ugrabio slobodan dan, otisao sam do majstora da nakupljene probleme pokusam da resim. Posto nije imao kabl za lancie pre 2001, odgodili smo dijagnostiku za koji dan.

 

Kad sam dosao kod majstora, konstatovali smo da je nivo ulja u motoru na minimumu, sto znaci da je za ukupno 1031 km potrosio citavu litru Selenie Gold 10w40.

Merena je kompresija na cilindrima i majstor je konstatovao da je kompresija u granicama normale - nit sjajna, niti losa da bi bila potrebna generalka. Kaze da je za tu kilometrazu to uobicajno (auto je presao 330.000 km). Ne znam tacno koje su bile vrednosti, morao sam nesto kuci pre nego sto je uzeo da meri kompresiju.

 

Majstor mi predlaze da se odradi osvezavanje motora (minimum 300+ eura), mada generalno savet je bio da se sipa neko drugo ulje, da operem motor i stavim auto na oglas. 

 

Jedino mi nije jasno kako je mogao da proguta toliko ulja za tako kratku voznju. Proslo je 24 dana od proslog dolivanja ulja.  Auto ne przim preko 3.5k obrtaja, imam neke ustaljene navike da sacekam da se motor ugreje pre voznje i jedino sam ga malo poterao zustrije pre koji dan kad je poceo da trza i da se gushi. Ulje je malo curkalo sa dihtunga, ali opet, ne toliko da svuche ceo litar za dvadeset dana.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najjeftinije ti je rješenje riješiti di curi ulje i onda staviti 10w60 . Ako i dalje troši onda na obnovu motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...