spektar 0 Posted May 5, 2016 (edited) Pozdrav svima! Jel moze neko da me uputi u sledeci problem, naime pre par dana sam primetio da mi curka ulja ispod motora, stavio sam beli papir ispod i preko noci sam nasao dva traga jedan ispod alansera a drugi sa leve strane do abs-a. Ono sto sam primetio jeste da vise curka kad ga parkiram na bankinu pa je pod kosinom. Motor lepo radi na benzinu, ne duva na chepu,nemam nikakve namaze na cepovima,nikad nije prokuvao,drzi lepi temperaturu i nivo antifriza. Ja ga svakako teram kod majstora ovih dana jer trebam da pocnem sa pripremom za tehnicki i za registraciju,al zbog radnog vremena vecinu dana sam na poslu i ne mogu da odem do majstora. Da li neko moze da nasluti sta je u pitanju? I ono sto mi je najbitnije da li je bezbedno da ga vozim ovako jos kojo dan? Bojim se da nesto se ne desi motoru. Edited May 9, 2016 by neshaoct precizirao naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 5, 2016 (edited) Je li jtd ili benzin? Izgleda mi kao jtd Ulje mi izgleda kao da ti dolazi sa brtve poklopca ventila, ako je jtd od vezi auto na stelanje ventila (u hr je oko 30 eura) i odmah će ti i brtvu (dihtung) promijeniti. Nije opasno ako lagano curi. Također ako je dizel provjeri fleksibilnu crvenkastu cijev Šta ide sa egra na ulaz, meni je od nje ulje curilo jer je dolazilo iz usisne grane(ne puno , ali dovoljno da isprlja cili motorni prosotor) Ako misliš sam mjenjati brtvu dobro pazi da ne pukne poklopac u kutu jer je tamo jako slab materijal (mislim da je ovo bi ja problem kod benzinca ) Edited May 5, 2016 by sp Quote Share this post Link to post Share on other sites
spektar 0 Posted May 5, 2016 Benzin je u pitanju, 2.0 20v Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted May 5, 2016 e ti i jtd a benz. dizne isterase oci diht. poklopca redovno odrzavanje sto ne bi vozio pa ne curi litar nego slini malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 5, 2016 Jebiga, zajeba sam se Ali nisam pogrisija u dijagnostici Quote Share this post Link to post Share on other sites
spektar 0 Posted May 5, 2016 Momci hvala puno na brzim odgovorima, samo jedno glupo pitanje, ne zamerite, taj dihtung poklopca nije isto sto i dihtung glave motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
spektar 0 Posted May 7, 2016 Evo malo jos update-a, ubi ov.aj posao, od kad sam uzeo auto nikako da se potpuno posvetim automobilu, pa sam malo danas zagledao. Nasao sam gde curka sa desne strane, ovde na spoju kod selne curka lagano, nemam pojma sta je ovo. I ovde je masno, pretpostavljam sajla gasa / klapna Sta god da je ovo,ovo crevo je pravi horor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 7, 2016 Prva slika, druga selna za početak-ako nastavi onda i drugo crijevo. Druga slika nemam pojma otkuda Treća slika, nije ni čudo kad se crijevo raspalo, trebaš novo crijevo i novu selu. Vjerojatno nećes nigdje naći ta crijeva tako da se slobodno potrudi pronaći nekoga tko ih izrađuje. Znam da ih je kod nas gotovo nemoguće nabaviti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted May 8, 2016 (edited) to na prvoj slici sto si slikao i sto spominjes, cini mi se da je to deo vodenog sistema kud voda ide, mislim da tu nema ulja vec da ti se sve to sliva sa dihtunga poklopca ventila, nek me neko ispravi ako gresim treca slika ti je crevo iberlaufa, vidi se da je lose pa pusta i masti Edited May 8, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
spektar 0 Posted May 25, 2016 Posto sam ugrabio slobodan dan, otisao sam do majstora da nakupljene probleme pokusam da resim. Posto nije imao kabl za lancie pre 2001, odgodili smo dijagnostiku za koji dan. Kad sam dosao kod majstora, konstatovali smo da je nivo ulja u motoru na minimumu, sto znaci da je za ukupno 1031 km potrosio citavu litru Selenie Gold 10w40. Merena je kompresija na cilindrima i majstor je konstatovao da je kompresija u granicama normale - nit sjajna, niti losa da bi bila potrebna generalka. Kaze da je za tu kilometrazu to uobicajno (auto je presao 330.000 km). Ne znam tacno koje su bile vrednosti, morao sam nesto kuci pre nego sto je uzeo da meri kompresiju. Majstor mi predlaze da se odradi osvezavanje motora (minimum 300+ eura), mada generalno savet je bio da se sipa neko drugo ulje, da operem motor i stavim auto na oglas. Jedino mi nije jasno kako je mogao da proguta toliko ulja za tako kratku voznju. Proslo je 24 dana od proslog dolivanja ulja. Auto ne przim preko 3.5k obrtaja, imam neke ustaljene navike da sacekam da se motor ugreje pre voznje i jedino sam ga malo poterao zustrije pre koji dan kad je poceo da trza i da se gushi. Ulje je malo curkalo sa dihtunga, ali opet, ne toliko da svuche ceo litar za dvadeset dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spektar 0 Posted May 26, 2016 Ovo je šta nakapa preko noći Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 26, 2016 Najjeftinije ti je rješenje riješiti di curi ulje i onda staviti 10w60 . Ako i dalje troši onda na obnovu motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites