Jump to content
FAS Goran
marko.jovanovic

Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D

Recommended Posts

Mare, hoćemo li čuti neke utiske u vožnji, impresije. Koliko je bolje, jesi li zadovoljan, potrošnja i sl ?

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisao sam već:

Ide bolje, ništa specijalno, primeti se dobitak od 3000 do 4500 rpm.

Nemam pojma za potrošnju, to ću tek da vidim, nisam od onih koji mere potrošnju metodama baba Vange, bulje u trenutnu potrošnju...

Pre odlaska na remap potrošnja je bila po bordu 5.7l, prosečna brzina 24km/h, kilometraža recimo 350km. Posle remapa sam prešao 150km, po gradu sve, i išao sam na most Borča Zemun, gde sam ga stisnuo pun gas celo vreme, ono, nabio sam "čak" 165km/h, pa onda na auto put opet 120-130, pa po gradu vucaranje, uključujući i to što mi je trebalo skoro sat vremena jutros od Mirijeva do posla na NBGD. Potrošnja je i dalje 5,7l/100km, prosečna brzina i dalje 24km/h. Nebitno je da li će mi potrošnja ostati ista, biti veća 2-3 decilitra ili manja.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam da jedva čekam da je poteram uz Bubanj potok prema Beogradu, da vidim koliko može. Do sada sam izlazio sa cca 117-120km/h po satu, u četvrtoj. Uvek mi se nacrta neko, pa do pola uzbrdice idem 70-80, i onda ubrzam do tih 117-120 pre nego što počne blaži uspon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako te zena natjera sto ti nikad u glavi ne bi bilo...prodaji to i prestani se patiti vise :-)

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ce turbo da ti se razleti ako ne moze da se navrce uopste? Sve i da moze da ga odvrne nista mu nece biti, to je fiksna geometrija, mozes ga vrteti do sutra, nista nece da mu bude. Hoces da ti pokazem moj posle 7 godina na 2.5 bar? :D

 

Nemoj biti baba, nek ti odvrne to na bar 90, to je minimum za taj motor. I pozdravi mi Raleta kad odes na pojacavanje :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rale se zavukao u termoelektranu :D ne mogu da ga navatam. Zvao sam danas opet, sve mi se čini da ih mrzi da šteluju aktuator, jerbo treba da se digne auto na dizalicu, a poluga je iza katalizatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo su promenili stav,  ili je to moj utisak, nece da se cimaju kao ranije. Ranije sam dovozio megana 3 puta dok nismo izvukli sta sam hteo (cca 160hp), na mojoj bivsoj petici se iscimali i od 154ks sa koliko je dosla izvukli 223ks. U poslednje vreme cujem vise primera da nece da se cimaju, drugar odvezao 1.8t u savrsenom stanju, izbacio na fabrickoj mapi nesto preko 150hp i oni ga cipovali na 170 i rekli ne mozemo da se cimamo zbog jos par ks to mu je to, a taj motor ide i do 190hp chipom...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja I dalje smatram da su Idea i Lancia Musa odlični automobili, nego sam ja kupio truleks iz Austrije. Nekome je 1.3mjet od 70ks dovoljan, meni nije. 
Smatram da su pravi izbor 1.9JTD i 1.4 16v, i naravno, otvoriti 4 očiju. 
Cisto da dodam, posto citam temu od pocetka, nikako, ali nikako, 1.4 16v....za njega je tvoja idea ferari, najblaze receno.

Sent from my ZUK Z2131 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 jtd je u stvari prva generacija MultiJet masina koja je pocela da se ugradjuje u Fiata, imao sam je par godina, bila je zverka po gradu, verujem da bi čipovanje što šta doprinelo motoru i jeste mera ali kako bih ti rekao, kad već kupuješ veliki motor, kupi i veći auto, jer nije to auto za jurcanje (klimav u krivinama) nit za autoputeve (mali rezervar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko druze javi mi se na 060-4267543 ili mi daj br da te pozovem!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2016 at 12:11 AM, marko.jovanovic said:

Slikao sam danas, okrugla cifra :D

Auto sam kupio 12.4.2016 sa 187350km. Znači prešao sam 12650km za nepunih 8 meseci. Sve šljaka kako treba, paljenje nisam sredio, tj i dalje povremeno izbaci na bordu "system not available".

Rešio sam lupanje u trapu, zamenio sam čauru letve, sada je mir i tišina, isto kao kod kolege werp690. EGR sam blindirao pre tipa 3 meseca, kada sam i sredio letvu.

Za poslednjih 1700km prosečna brzina mi je 19km/h, potrošnja po bordu 6,2l/100km, što mu dođe 7.2l/100km. Na prethodnom sipanju prosečna brzina je bila 18km/h, prešao sam tako, preko 600km, mislim da nisam ni jednom imao ni noćnu vožnju bez gužve. Potrošnja po bordu je bila 6,6l/100km, na sipanju 7.6l/100km, sa temperaturama oko 0C.

Poslednjih 1000km vozim sa isključenim protokomerom, čini mi se da bolje ide na većim obrtajima, puni lakše tipa od 3500 do 4500rpm.

Inače, ne mogu se baš složiti sa konstatacijom da idea ima loše grejanje, i da magli. Za sada sam zadovoljan, greje bolje nego Bravo 1.9JTD, a bogami i hladi, i radi termoregulacija (to me je zezalo na Bravu, ili se skuvaš ili se smrzneš, sve živo sam probao i nisam sredio to, ali je moja žena rešila problem na radikalan način :P).

0-02-05-b652eea1984839ac30e3e7c4dfd5b1d5247bd78187b01b442a5850723ab1b02e_full.jpg

U stilu kolege silenci, okrugla cifra od 28.marta 2018. Ako sam dobro izračunao, za godinu dana i 4 meseca prešao sam 20.000km, od toga nisam išao na more autom (skucao sam ga u banderu prošlog leta), i bio je kod limara zbog sajtni, skoro 2 meseca nije vožen ukupno.

Da ne ureknem, eto, za to vreme je samo sipaj i vozi. Doduše, radio i dalje nisam sredio, ne stižem ni da ga slušam.

Auto i dalje isto ide, isto troši, dosadno jbt :D

 

idea 200k.jpg

 

Evo snimka ubrzanja 0-140 (izvinjavam se za gubitak fokusa, ne znam što se istripovao)

https://photos.app.goo.gl/YQM7ucIzwNC6eXc42

A evo i preticanja 80-140 (četvrtom i petom):

https://photos.app.goo.gl/Rw5WPv01elFg4KNO2

Pošto nemam kompleksa okačio sam ovu tugu, naročito me ubija u pojam 80-120, treba mu večnost, recimo 11s po satu od 85-125, što je tuuuuugaaaa.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema snimku ubrzanja od 0-100 joj sada treba oko 14s, što je malo bolje od fabričkih 15,4s. Premeriću ponovo kada dignem boost i metnem konačno letnje gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta bre jugo? Pa ispravna 65-ca pravi krugove oko nje. Po ubrzanju je kao krnto 1.2 60ks, tačnije mislim da je sada brža. Nikako da se nađem sa ortakom, on treba kao da uzme auto od žene i da ga otera na pranje, pa da se potegnemo. Mislim da ga dobijam :D

P.S.

Ne ubijam je, nego naprotiv, omogućavam jadnoj da diše punim plućima, da ne zakreči i ne ulenji se.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš na mene ? Samo da Gnojfa oteram kod Fiće na budženje kvačila. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahah, na tebe naravno. Samo da nas Kata ne izvali :P

Samo moramo prvo dobro da ugrejemo motore, da ne bude neke štete.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marko.jovanovic said:

Ahahah, na tebe naravno. Samo da nas Kata ne izvali :P

Samo moramo prvo dobro da ugrejemo motore, da ne bude neke štete.

To oko štete, to ti je nešto iz iskustva ? :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...