Jump to content
FAS Goran
marko.jovanovic

Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D

Recommended Posts

Znam samo da je postao bučniji posle cca 8000km. U motoru je bila Selenia wr 5w40. I još nešto, ja većinom vozim po Beogradu , prosečna brzina mi je 18-22km/h, na deonicama od oko 700km, što znači da mi motor radi više na leru nego u nekom radnom opsegu obrtaja . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je 90% gradska voznja po NS-u onda i sada.

Elem, na moja zadnja 3 servisa u Ideju sam sipao NIS-ovu sintetiku i radila je posao sjajno

 

sto se tice buke, to jedino mozes pretraziti sistem od pumpe visokog pritiska do dizni 

Na formumu sam procitao, ako je bucan kada je hladan a kada se zagreje, buka se malo smanji, to je prvi znak potrosenosti dizni

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic Skoro je kolegi prezupcio 1.3 mjtd na Idei,ne bi verovao kolika je muka bila da se izvade dizne..4 dana je trajao problem,tri su nekako i izasle,ali cetvrta nikako.Na kraju je pomogao neki sprej od 2000+ dinara.Naprska se,ostavi se par sati da odstoji i onda cukaj onaj teg dok ruka ne poplavi :) (naravno sve je radio majstor,mi se zanimali tu sa njim)

Takodje menjam ulje na 10k,ali je kod mene taksi voznja u pitanju.Ne bih ga menjao pre 15k da nije taksija.

Ako nisi menjao lanac,proveri stanje za svaki slucaj(Nema veze sa problemom,nego cisto onako)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slikao sam danas, okrugla cifra :D

Auto sam kupio 12.4.2016 sa 187350km. Znači prešao sam 12650km za nepunih 8 meseci. Sve šljaka kako treba, paljenje nisam sredio, tj i dalje povremeno izbaci na bordu "system not available".

Rešio sam lupanje u trapu, zamenio sam čauru letve, sada je mir i tišina, isto kao kod kolege werp690. EGR sam blindirao pre tipa 3 meseca, kada sam i sredio letvu.

Za poslednjih 1700km prosečna brzina mi je 19km/h, potrošnja po bordu 6,2l/100km, što mu dođe 7.2l/100km. Na prethodnom sipanju prosečna brzina je bila 18km/h, prešao sam tako, preko 600km, mislim da nisam ni jednom imao ni noćnu vožnju bez gužve. Potrošnja po bordu je bila 6,6l/100km, na sipanju 7.6l/100km, sa temperaturama oko 0C.

Poslednjih 1000km vozim sa isključenim protokomerom, čini mi se da bolje ide na većim obrtajima, puni lakše tipa od 3500 do 4500rpm.

Inače, ne mogu se baš složiti sa konstatacijom da idea ima loše grejanje, i da magli. Za sada sam zadovoljan, greje bolje nego Bravo 1.9JTD, a bogami i hladi, i radi termoregulacija (to me je zezalo na Bravu, ili se skuvaš ili se smrzneš, sve živo sam probao i nisam sredio to, ali je moja žena rešila problem na radikalan način :P).

0-02-05-b652eea1984839ac30e3e7c4dfd5b1d5247bd78187b01b442a5850723ab1b02e_full.jpg

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast Marko,eto ja sam pre neki dan spucao 200k,a sad i ti,vidis mali auto,ali sjajan

a ti si stalno po guzvi po gradu,kad ti je mala prosecna,meni je skoro uvek negde oko 30 prosecna,nekad i vise,zato ti je i potrosnja veca

sta si dobio sto si blindirao EGR jel ima neke promene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me posle dužeg vremena.

Da krenemo redom:

- sređen komplet zadnji trap: amorti monroe reflex, opruge Kilen, zamenjeni silen blokovi i odbojne gume (nema više lupanja preko ležećih, i ne ljulja u krivinama). Inače opruge su pukle, u korenu gde se oslanjaju na šasiju

- rešen problem sa svetlima koja nisam mogao da ugasim. Ispostavilo se na kraju da je problem u body kompjuteru u koji je nekako ušla voda, i spalila deo ploče. Ugrađen je drugi body kompjuter, veliko hvala servisu Goran na Altini :)

- rešen problem sa greškom "system not available", kada nije hteo da pali:

 

rešenje je elementarno: kupio sam nov akumulator, i nema problema. I to mi je Goran posavetovao da uradim, i problem je rešen. Znao sam da mnogo pada napon pri verglanju, i na kraju sam ga zamenio, jednom nije hteo da upali na -15C, nema više zezanja.

 

 

A tek danas šta mi se desilo, jbt. Isparkiravam se, i čujem tup, reko nije ništa, odem pola metra još u nazad i čujem pssss, ode guma. Izađem, vidim staklo, reko ma to je. Da se vratim napred, pošto sam preprečio saobraćaj, kad ono teško ide, zapinje. Pogledam bolje, kad imam šta da vidim - pukla je prednja desna opruga, i iscepala gumu, i ispalo je parče opruge, jedan polukrug. Ode guma u večna lovišta. Sutra tovarim auto na šlep i opet kod Gorana, našli smo prednje opruge Kayaba.

 

Pitam se zašto su mi opruge pukle? Zadnje su od korozije, a sigurno i prednje. Samo što se na zadnjim ništa nije primećivalo u toku vožnje, jer se nisu raspale. Ovo mi je za nauk, auto iz Austrije ne kupovati nikada više!

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, marko.jovanovic said:

 

 

Pitam se zašto su mi opruge pukle? Zadnje su od korozije, a sigurno i prednje. Samo što se na zadnjim ništa nije primećivalo u toku vožnje, jer se nisu raspale. Ovo mi je za nauk, auto iz Austrije ne kupovati nikada više!

 

Moj je iz Nemačke, pa mi je isto pukla opruga. To je do naših ''divnih'' puteva pre svega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za zadnje opruge sam procitao negde da znaju da prave problem kod naseg modela automobila.Kako je usla voda u body kompjuter,gde on stoji? Nadam se da si otkrio odakle je ta voda dosla?

Ovo za system not available mi u zivotu ne bi palo napamet(umemorisao zlu ne trebalo)...

Zar nisi auto uzeo kod nas? Valjevo bese? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja ulaganja,ne zezaj...Akumulator svi menjamo pre ili kasnije(resio sistem)..Amortizere takodje..Jedino ovde je maler sto je ta opruga iscepala gumu...A opruge moze i polovne da stavi 1000 din komad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da Mićo, trebao sam buljavu Mečku da kupim i da me vidi Bog. Tamo se ništa ne kvari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl:

Ajaojjjjj brate,placem od smeha!

:rofl::rofl::rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast Marko,sredio si Ideu skroz i eto koliko kilometara si presao ,ta ulaganja su nista a jos i mala potrosnja

jbg te opruge i amortizeri dobro i odradjuju posao,kakvi su nasi putevi,ja isto moram da prekontrolisem trap,nesto mi sumnjivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da pametujem ali neispravni amortizeri u ogromnoj meri dovode do pucanja opruga. Upravo njihova uloga i jeste da kontroliŝe i umiri sabijanje i rastezanje opruga. Ono naše čuveno "može to još", kasnije izađe na nos !

Послато са HUAWEI P7-L10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko, može 1.3mjet i više da troši. Utešiću te malo, mada je ovo službeni auto i potrošnja je nebitna.
Stariji Doblo 1.9 JTD, 2003god, ne prelazi 9lit pri istim uslovima (ne može gore, taxi vožnja je glisiranje).fde5339385e3b206cf002264c0cd686f.jpg6ecbe83e98eb476a263baf10432c5860.jpg49b61cf2ba2d2c649ff616b1812cd700.jpgb09cb10f604611039e296e74fdc2b8e8.jpgba625d00d9d7373e73ca063cc191f4e7.jpg9c48b7b56ca514730598cae27c08368c.jpg

Послато са HUAWEI P7-L10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...