Jump to content
FAS Goran
marko.jovanovic

Nisam imao ideju šta da kupim, pa sam kupio Fiat Ideu :D

Recommended Posts

Evo slike se kače. Drago mi je da sam ovde na forumu pročitao jedan pošten post od svežeg vlasnika 500L treking, kome taj auto pri prosečnoj brzini 24km/h po bordu troši 9.5l, što mu realno dođe skoro 10.5l, samo da se ohrabri da sipa par puta pun rezervoar pa da vidi koliko mu laže bord pri različitim uslovima. Kao što rekoh, treba da ljubim svoju ideu sa realnom potrošnjom od 6.1l pri proseku 24km/h, i 6.5l pri prosečnoj brzini 21km/h, na uzorku od oko 600km.

IMG_20160701_142834.jpg

IMG_20160627_145638.jpg

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratili smo se sa mora, sve je bilo super, i vreme provedeno tamo, i nije bilo nikakvih problema u putu. Jedino što Idea 1.3MJET "srče" sa krovnim koferom. Sipao sam gorivo u Gevgeliji, i dosuo danas u Beogradu, juče i danas sam se vozio po gradu. Prosek po bordu 6,5l/100km. na pumpi skoro 7,2l/100km.U prilogu je log iz iGo, od Gevgelije do kuće. Kao što se vidi, sa koferom, bez klime može da ide 145km/h, na 22C spoljne temperature. Kao što sam već napisao, sa krovnim koferom i klimom na 36C neće vise od 138km/h po navigaciji.

Screenshot_2016-07-08-00-15-14.png

I morao sam da opalim jednu sliku na auto putu kod nas :D

IMG_20160705_205314.jpg

A ovako smo se držali većinu puta

IMG_20160705_205240.jpg

 

Po gradu sam prešao još cca 100km i sipao sam gorivo. Ulje nisam dolivao, nema potrebe :D

Moram da otvorim temu u fazonu: Kolika vam je maksimalna potrošnja goriva sa Idea/Musa sa svim tipovima motora :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S.

Sada sam našao svoju evidenciju potrošnje dok sam vozio Bravo 1.9JTD, na istoj relaciji sa krovnim koferom. 2014 godine potrošnja mi je bila 7,5l/100km, ali sa dosta većom prosečnom brzinom. mislim da sam ga najbrže vozio  170km/h po navigaciji, i da sam održavao oko 150km/h (gde je moguće), dok sam sa ideom, kao što se vidi, držao brzinu između 120 i 130.

2013 godine na istoj relaciji potrošnja mi je bila 6,2l, sa otprilike istim prosekom brzine kao i ove godine.

Definitivno Idea 1.3MJET, naročito sa koferom, nije za preko 120km/h, samo ko će vozi baš toliko.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, marko.jovanovic said:

Jedino što Idea 1.3MJET "srče" sa krovnim koferom. Sipao sam gorivo u Gevgeliji, i dosuo danas u Beogradu

 

Srče taj motor i bez kofera na velikim brzinama, mora puno da se vrti 

Jedna od stvari zašto ti se rezervoar brzo prazni na autoputu jeste što Idea ima relativno mali rezervar, nekih 45-46 litara jer je taj auto koncipiran za grad

 

8 hours ago, marko.jovanovic said:

Moram da otvorim temu u fazonu: Kolika vam je maksimalna potrošnja goriva sa Idea/Musa sa svim tipovima motora

 

 

Ja sam imao 1.9 multiJet i po gradu na mojim relacijama je pila oko 6.5-7L goriva

Kad sam je vozio 80-100km/h na neki kraci put bila je baš štedljiva, nekih 4-4,2L sa klimom

 

Na autoputu sam je vozio 120km/h jer mu je to optimala pošto ima 100ks i tu je isao oko 5,5-6L

Preko te brzine je stvarala virove u rezervoaru, dakle 130km/h+

 

I da, samo informacija, taj kompjter na Idei mi nikad nije bio tacan po gradu, lazeeee nevidjeno

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti je to potrošnja po bordu ili realna? Koje su ti bile prosečne brzine po gradu? 

Laže i meni kompjuter, kao pas. Po gradu sa brzinom od 21km/h pokazuje 5.9-6.0, a kada sipam bude 6.5-6.6l/100km.

Ali laže i na otvorenom, kao što se vidi, možda ima veze to što mi je auto možda sat vremena radio u mestu sa klimom. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam stigao, a i želim da zamenim jedan nosač motora. Nadam se da ću to obaviti u narednih mesec dana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, marko.jovanovic said:

Da li ti je to potrošnja po bordu ili realna? Koje su ti bile prosečne brzine po gradu? 

 

 

po pistolju

prosecne brzine, bem li ga, nemam pojma

znamo samo da je po zimi u gradu trosila 1L vise od letnjeg rezima

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro sad... Ali litar manje na 100 km na pređenih 15000 km godišnje je 20.000 din uštede. Eto registracije za džabe

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ja se neki dan vrati sa puta,al napisacu u putopisima,samo cu da napisem o potrosnji jer sam sa autom samo do budimpeste,posle sa avionom

kad sam isao ka budimpesti vozio sam plafon 130 skoro i bez klime,prosecna potrosnja po bordu oko 4.8,a realno sigurno malo vise

E sad kad sam se vracao za Bg em me je uhvatila guzva u Budimpesti trazili parking em sam ga cepao od 130 do 140, na autoputu pa ponekad i malo vise,sa sve upaljenom klimom,po bordu 5,7,a realno sigurno malo vise,bem li ga,u autu nas trojica i pun bio gepek,svratili u Tesco:pizza:malo

kao sto rece srdjos dosta trosi vise na autoputu na 130 negoli na 100 na sat,na 130 broj obrtaja je oko 3000 i mozda malo jace,meni je kad sam kuci,posao po lokalu i tako prosecna oko 4.5l

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/13/2016 at 7:59 PM, srdjos said:

Cek da dodje neka Musa prepucana opremom, mozda bude i tacka 6 sa one šeme

eto danas sam malo usisavao auto i provalio sam da ima ventilacione otvore ispod prednjih sedista,odnosno tacke 6 sa seme,a nisam ni znao da to ima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na lepim željama.

Nego nešto mi se čini da su prenosni odnosi mogli biti malo drugačiji, jer na velikoj uzbrdici iz prve u drugu moram da je šaltam na bar 3-3500rpm, da bi povukla u drugoj, jer ako prešaltam na "famoznih" 2500rpm obrtaji padnu isuviše nisko u drugoj (recimo na cca 1500rpm), i jedva ide Nisam od onih koji dave auto, ali kada je hladan je nezgodno, jer ne volim da "cepam" motor dok nema radnu temperaturu. Inače redovno dobija, po par puta dnevno (upravo zbog težine od 1200kg i prdavca od motora), svoju dozu od 4000-4500rpm :D Sa prethodnim Bravom 1.9 dže te de nisam imao tih "problema", em je bio nešto lakši, em je imao "samo" duplo više konja, i manju turbo rupu. 

@srdjos:

nisam primetio da duva ispod sedišta. Mrzelo me je da isprobavam, položaj duvanja je bio na sredini, i klima je radila. Možda duva kada je na grejanju i kada se smer prebaci na noge ili na sredinu i noge.

Da ne ureknem, pu pu, klima radi odlično!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duva ispod sedišta, položaj klapni mora biti na noge.

Malo pre sam zamenio nosač motora na menjaču, takozvanu kosku ili reket. Nema više cimanja napred nazad pri oduzimanju i dodavanju gasa u prvoj i drugoj, a i vibracije na volanu su skroz nestale, mada su i pre zamene bile skoro neprimetne. Stavio sam SWAG nosač (2194din). Videćemo koliko će izdržati. Inače, Lemforder ne postoji za FIAT-a. Ima SWAG, Acron i Ruvile. Kao SWAG je najbolji, ali ko zna, vreme će pokazati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram da kukam malo, al nemam sada kome, pa moram ovde na napišem.

Evo šta mi je ortak napisao malo pre:

sad cuti i vozi taj papučomobil i štedi 1000 rsd mesečno

:lol:

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pitanje je dal uštediš 1000 rsd mesečno ???

Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uštedim i više, jer neki veći i teži auto sa većim motorom troši više. Na primer, Lybra 1.9JTD sa prosečnom brzinom od 21km/h troši sigurno 8l. Pa Idea 1.9JTD nije daleka od te potrošnje.

Meni troši 6.5l/100km, neka taj troši 7,5l, što mu dođe 140 dinara razlike na 100km. Mesečno pređem  bar 1200km po toj gužvi, što mu dođe 140*12=1680din, plus vožnja tamo vamo, pa "uštedim" 2000 din mesečno. Nije nešto znam.

Kupio sam auto koji sam kupio, nema nazad, imam svoje razloge. Ideu vozi i žena, i mnogo lako se zaletala sa prehodnim autom, pa se nasadila na branik auta ispred sebe....

Jeste, hteo sam Leona FR od 150ks, ali sam se smorio, jer za 3500-4000eur sam nalazio sve neke leševe, već sam pisao, i rešio sam da okrenem drugi list :P

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/11/2016 at 8:26 PM, gile smederevo said:

E prc!! Oće to ali kod mnoogo ozbiljnijih auta. 

 

E prc!! Oće to ali kod mnoogo ozbiljnijih auta. 

Ima i kod Punta  i kod Muse.

Br. 6 

Screenshot_2016-06-11-20-31-42.png

sad sam proverio za poziciju 6 ventilaciju,duva kad se okrene prekidac za noge da duva,radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...