Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo JTD / MJet - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Mislim da je to ipak dovoljno da se motor ohladi. Probaj opet da se provozaš do radne temperature pa onda odmah da upališ.

 

Jel izbacio neku grešku?

Jesi slušao pumpu da li radi u tom trenutku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije izbacio nikakvu grešku, nisam slušao pumpu, previše sam se bio iznervirao da bi se setio :(

Ajmo ovako ako se upali odmah šta znači, i šta znači ako se ne upali?

Naravno kao što sam bio napisao ja jesam posle napravio mali krug po naselju i motor je dobio neku radnu temperaturu, jer je se kazaljka temperature već pomerila, jer ipak je bilo preko 30C napolju, pa mu ne treba valjda mnogo :), i dva puta sam ga  bio upalio posle toga.

a sad idem da pokušam opet 


Evo sad neće da startuje ...

a čuo sam pumpu

Edited by mwolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti dobro, tj jeftino rešenje.

 

Problem je 99% senzor položaja radilice (rpm senzor). Imaju dve vrste- sa kablom i bez i nalazi ti se sa donje strane motora, čini mi se da sam i pisao negde o zameni.

 

Nije problem zameniti, ali malo je gimnastika bez kanala.

Senzor je bio kada sam ja kupovao oko 2500din.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima neka fora da moze da se upali kada otkaze rpm senzor, da se bar stigne do kuce ili majstora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto se meni deailo juce. Nije hteo da upali pa posle par pokusaja konacnoupali i izbaci gresku conction lost i upali check engine. Proverio na dijadnozi i zamenio senzor radilice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa sad dužan sam  epilog da napišem :)

 

Majstor je gledao, i došao do zaključka da nije taj senzor radilice  problem (jer je očitavao na dijagnostici šta god da je očitao tj. valjda taj senzor da pokazuje), nego je problem bio u komunikaciji između kompijutera i dizni, pa je to sredio i zasad je sve kako treba. Stim da mi je rekao da mi je akumulator oslabio (pa posle onolikog verglanja i ja bi ...) tako da sutra kad se vratim skidam akumulator i stavljam ga na osvežavanje, ionako ima već godinu dana otkad sam ga uzeo.

Edited by mwolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

otkud znam nisam ja majstor :) 

Valjda ima neko ovde ko je više u tematici, jer ja ako nije običan PC ja to ne diram ... reče da ima tu nekih kablića od boarda pa ide ispod te plastične maske ... pojma nemam

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo drugari, imam problem sa fiat stilo jtd, fiat nece nikako da upali, ne dimi na auspuh kada verglam pumpa goriva u rezervoaru radi provjerio sam kada dam kontakt gorivo dolazi i do pumpe visokog pritiska jer kada slinem crijevo i dam kontakt gorivo izlazi van, ako ima neko neku ideju sta bi trebao promjeniti neka se javi. pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi imam zesci problem, a nemam pojma sta ga je prouzrokovalo.

 

Sve je pocelo time sto sam resio da zamenim sijalicu u levom faru (ne znam koji djavo me je terao da to radim ali ajde).Posto pri montazi sijalice zagubim onaj osigurac za sijalicu, resim da preteram auto na drugo mesto zbog kise  da skinem branik i da ga potrazim.Posto nisam znao gde su donji srafovi za branik odustanem od toga i resim da vratim sve kako je bilo pa da za vikend rasturim sve na kanalu.Prilikom montaze poklopca resim da proverim da li ostale sijalice radi da ih nisam poremetio i kada sam dao kontakt izbacio mi je gresku Water in Fuel Filter i brzo je nestala.Auto je upalio malo teze ali je upalio i u mestu super radio bez gresaka.

Ugasio sam ga namestio poklopac i opet probao da li radi ali tad je samo povecao broj gresaka, od ove vode u filteru do ASR (koji nemam na auto),EDB-a i na kraju Airbag problema (i ako do tog momenta nikakav problem nisam imao sa istim).Vratio sve na mesto otisao kuci presvukao se i resio sam do Zemuna da odem i kada sam probao da ga upalim nije hteo.Greske su sve prisutne, krene da zavergla i stane.Prilikom tog vergranja lampice na tabli polako krene da se gase ali cim prestanem zasiju normalno.

 

Probao sam da ga palim na kablove ali samo se pogorsalo.Naime pored gore navedenih gresaka javila se jos jedna Loose Connection i to da tabla sija kao bozicna jelka.Sve zive lampice sijaju dok traje check i posle nestanu.Posle toga su lampice pocele da trepere dok je na kontaktu, auto vise nece ni da zavergla i sve vreme dok ima kontakt cuje se "tik tik tik".

 

Probali smo na gurku da ga upalimo.Krene ali ne moze da sastavi.

 

Sad mene zanima gde da trazim prvo problem tj sta je vase misljenje jer pre vikenda ne mogu da servisa da odem pa da imam zanimaciju ova 3 dana.

 

Hvala unapred.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator si ispraznio davajući auto na kontakt ne bi li proverio sijalice. Napuni aku  ili upali na kablove i sve ćw biti ok!

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu posle da ga upalim drugim akumulatorom i nadam se da ce to resiti ove probleme.Nadam se da nije alternator (ne prijavljuje gresku) ili senzor radilice.

 

Takodje malo mi je cudno to za vodu u filteru da je od jednom poceo da prijavljuje, a sipam na NIS-u Ultra D i auto ne zalazi u rezervu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba da se držiš ovih grešaka u smislu da tražiš u tome uzrok. Treba samo da konstatuješ da je počeo da prijavljuje sve živo, a da se ne baviš konkretnim greškama jer ne može sve to da se pokvari na autu odjednom. :) Počeo je da ''divlja'', da prijavljuje šta mu padne na pamet. :) Kao što Marko reče, trebalo bi sve da se reši kada akumulator bude ok.

Usput, imaš onu plastiku što ide preko akumulatora i table sa relejima/osiguračima? Pitam kako bi izbacili iz priče da je možda voda došla tu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen zamenom akumulatora.Nema gresaka sve radi normalno.

 

Imam plastiku preko akumulatora.Citao sam za vodu u osiguracima.Pa sam i na to pomislio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znao sam za probleme oko paljenja i prazenjena akumulatora zimi na minusu, ali se nisam nadao da ce da mi se desi slicno na paklenim vrucinama u Grckoj. Stilo 1.9 MJ stajao je desetak dana na travnatom parkingu, paljen je dva puta za kratku voznju, i ceo put od Srbije po etapama je prosao bez problema. Nikakavo upozorenje alarm i slicno na tabli, sve kako treba. Medjutim, kad sam trebao da krenem nazad, tabla svetli ali ni da makne, ni da zavregla. Vec sam pomislio da je gotov, neki senzor, kompjuter ili ko zna sta od elektronike i da mogu da ga samo ostavim tu pa na autobus ;-( Srecom nadjoh kablove, a i komsija imao multiplu dizel, te ga lako upalismo, malo dok se akumulator pobudio,jedno verglanje i sve ok. Nakon toga sam ga isti dan vozio 400 km, palio gasio bez problema. Kako je moguce da se akuulator tako isprazni na vrucini, da li je neko imao slicna iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imali su ljudi, desava se. Prosto moze da bude da je oslabio sam po sebi, da ti nesto vuce struju. Cuo sam i price da hoce po velikoj vrucini da rikne ko i zimi ali to su samo price rekla kazala.. :) U svakom slucaju, nista cudno to nije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je aku izdao na vrućini pre 2 nedelje.
Nikakav znak slabosti nije pokazao iako je podosta star bio.

Zimus na -10 palio kao mina.
 

Vozio ga i ostavio 20minuta na sva 4 + radio je radio.

Kada sam hteo da zaverglam ni reč da kaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosao mu kraj meni je Varta ispustila dušu pre par dana.Uzeo novi i piči.Takodje mom kolegi je isto u Grčkoj pre par dana riknuo aku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me sada u Skoplju, definitivno je riknuo, pali na kablove ali ne drzi amper stuje. Sutra kupujem nov i valjda ce biti sve u redu. Inace radi se o vartinom dosta po meni za dizel slabom akumulatoru iako po katalogu odgovara. Takodje sam ga jedno vreme vozio sa labavom klemom, mozda ga je i to dokusurilo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ovde upisem pored juce navedenog problema :) menjao sijalice, sutradan treba da krenem na put, mrtav, palio na kablove, upalio i vozio ga tako do Bosne. Sutradan ujutru ni milimetar  u odnosu na dan pre. Isto je bila Varta 74 Ah, bio pre toga u Grckoj i nista nije bilo. E sada ponavalja se isti problem kao i sada sa novim aku, prvo paljenje je teze, svako sledece na pola kljuca, grejac mi jedan ne radi, ali kazu da se on pali na -5. E da i nemam poklopac koji pokriva aku i osiguracku tablu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...