Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Uno je od mog prijatelja, komplet je restauiran ulozeno mnogo para i vremena. Sve je bilo rastavljeno u sraf od motora do limarije, ofarban u komori. Ubacena veca turbina, dizne,pumpa benzina i jos nije zavrsen do kraja, treba jos da se ubaci druga instalacija koja ce moci da se mapira 

 

IMG_20160430_180701.jpgIMG_20160430_180710.jpgIMG_20160430_180800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mali crveni zvrk , spolja je ekstra - daj malo slika unutrasnjosti ako ste je zavrsili , inace abarth 17-ce se i dalje okrecu na mom stilu (ako se secas) ............. pozzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam takav auto 3 ipo godine i veliko je uzivanje za voznju... 118 ks na tu masu je vise nego dovoljno i ide odlicno. Ako mu je enterijer originalan i ocuvan onda taj autic i vredi. Umesto u remap ja bih ulozio pare u ozbiljno vesanje, jer ako je ispravan ici ce super i u fabrickoj konfiguraciji. To mi je bio prvi auto u kome je osecaj na 160 km/h bio kao da ides 60 :) (kada sam vratio vesanje u stanje kao da je juce izasao iz fabrike)

Edited by Dejan_Zvezdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

U una su ubacena sedista od suzuki swifta, to je prethodni vlasnik jos stavio, kad je bio rastavljen malo je skracen fabricki deo ispod sedista i sad se nize sedi.

Ubacen je crveni tepih iz mk1Ti.e koji  mu jako lepo stoji na ovu boju 

Spolja je jos ostalo da se namontira spojler zadnjih vrata i plasticne rubove

Bice jos slika kako je sve radjeno 

On 2. 5. 2016. at 1:29 AM, Dejan_Zvezdara said:

Imao sam takav auto 3 ipo godine i veliko je uzivanje za voznju... 118 ks na tu masu je vise nego dovoljno i ide odlicno. Ako mu je enterijer originalan i ocuvan onda taj autic i vredi. Umesto u remap ja bih ulozio pare u ozbiljno vesanje, jer ako je ispravan ici ce super i u fabrickoj konfiguraciji. To mi je bio prvi auto u kome je osecaj na 160 km/h bio kao da ides 60 :) (kada sam vratio vesanje u stanje kao da je juce izasao iz fabrike)

 

Mora da se radi remap, stavljena je turbina iz golfa1.8t i dizne sa istog motora, motor radi ali nije to to 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, imaćete vi tu onda posla da sve proradi kako treba :)

 

Dobro je ako ste sačuvali plastične rubove jer mu baš dobro stoje, bez njih nije to to...

Edited by Dejan_Zvezdara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam zapocet projekat ali nikad nisam stigao da zavrsim, bila je zamisao uno mk1 sa upakovanim novim 1.4 motorom od punta gt.  ispod haube sve da bude prepakovano, za sad stoji nazalost ceka neka bolja vremena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4.5.2016. at 7:41 PM, Damir_ZR said:

U una su ubacena sedista od suzuki swifta.../...Ubacen je crveni tepih iz mk1Ti...

Bice jos slika kako je sve radjeno.

 

 

:respect:

 

Čekamo  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Evo sedista slikana na brzinu :) ubacen satic za merenje smeše vazduha i goriva 

 

IMG_20160510_193309.jpg

IMG_20160523_220545.jpg

Edited by Damir_ZR

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Uno turbo i.e" je kod 1.3 /1.4 nisu imali Gt ili abarth oznaku 

Kod punta je krenula oznaka Gt 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

Projekat se jos radi,  sad u nedelju ide za Osjek na 402m 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stavljen spojler na zadnja vrata 

FB_IMG_1472758087716.jpg

FB_IMG_1472758130630.jpg

FB_IMG_1472758094450.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad zavrsis napisi najbolje vreme i kako je bilo, mada svi kazu da je osjek ozbiljan dogadjaj... Ja cu sledece godine 100% da idem...


Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, jevta BG said:

 

 

Probio klasu... 15.9 a vozio je 16. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo malo uputstava za projekat gt u una, ali uno mk2.... videh da pitas na fejsbuku za moj auto a slucajno te videh i ovde.... u principu prepravke su smesne kad se ukljuci kefalo, ako treba pomoc tu sam.... poz ;)

Edited by Saleuno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek malo da nesto razjasnimo :D ovaj uno sto sam predstavio je od mog prijatelja koji se zove Ljubisa Stamenkovic on ga je kupio pre 3 godine na moj predlog. Posto mnogo radi nije bas aktivan na forumu, cak mislim da je zaboravio sifru. Ja isto imam uno turbo  I punta gt vise komada na Fb. Damir Markov ili drugi profil tamatski napravljen "untonio puntic geteic" gde nemam za prijatelje dosadnu rodbinu nego ljude iz auto sveta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh: ukapirao sam.... on je pitao ciji je auto.... ali koliko sam ja razumeo ti ubacujes gt motor u una mk1 i stao si..... u mom unu mk2 je gt motor P1 136HP prva generacija iz punta 1 gt.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...