Jump to content
FAS Goran
vnvedad

Fiat Stilo 1.9 JTD - podiže temperaturu

Recommended Posts

Prije mjesec sam radio veliki servis pa sam poslije toga mjenjao turbinu pa gumistucnu sto ide sa turbine na intekuler

jer je krenulo da se kvari jedno za drugim.medjutim poslije servisa cuo sam i da mi nesto skripi kad upalim auto pa sam promjenio dodatno remenicu neku veliku ali opet je skripilo udara u glavu zvuk kad kais polijem vodom odma prestaje....haj sve to sam nekako zaboravio kad sam danas krenuo prvi put poslije servisa malo uzbrdo i primjetio sam da mi se kazaljka od grijanja popela preko pola sto sam citao ovdje da se nesmije to desavati.znaci vozao sam ga ovda po ravnom i turirao vako nako medjutim kazaljka se nedize preko pole ali uzastranu cim krenem odma predje polu.e sad sam gledao ventilator se upalio .imali neko da mu se slicno desavalo ili sta mi je raditi...

inace ovaj stilo je u mene nekih 6 godina i nikad nisam imao nekih vecih kvarova jednom senzor radilice i to je to....

i jos da napomenem izjutra mi se pali ona lampica i ispise mi low oil presure... ali samo izjutra.

 

ako ima neka pomoc hvala unaprijed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sto dize temperaturu ili ti ta pumpa za vodu ne valja ili imas vazduh u sistemu negde a moze da ti je prljav i hladnjak. To sto pisti kais i prestane cim sipnes malo vode lici na los pk kais.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam citao danas pa sam negdje nasao da bi i hladnjak trebao biti vruc ako se motor pregrijao ja kad sam rukom dirao hladnjak on je bio hladan ima li to ikakve veze ....jer nebi smio vise testirati ovo moracu odma u nekog majstora ici ...da nebi napravio goru stvar....

\i jos jedno pitanje dali majstor moze preko dijagnostike proveriti dali mi ventilator radi kako treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti je hladan hladnjak a motor ide u crveno s temperaturom, moze biti da ti je zaglavio termostat na zatvoreno i ne pusta vodu u hladnjak...

majstor moze proveriti obe brzine ventiltora

 

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije isao skroz u crveno nego jedno polje do crvenog ali opet kad promislim citav dan po gradu sam vozio semafori guzve prva druga i uvjek na pola kazaljka

kako sam ja malo citao da je zaglavio termostat zakucao bi se u crveno i po gradu a ne samo kad sam isao uza stranu...ali hvala vam na odgovorima vidicu sa ponedeljka da odem negdje do nekog servisa ili lokalnog majstora pa da trazim gresku ....vjerovatno oni znaju odakle krenuti prvo...hvala vam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radi ti reostat, tj. ne pali se prva brzina ventilatora pa se on zagreje, a ventilator pali samo drugu brzinu...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

e vidis i to sam negdje citao o tom reostatu jeli problem veliki to promjeniti i gdje se on nalazi

i da dodam ovo postavljeno pitanje kad mi je majstor ovaj radio servis kaze meni neradi mi ventilator on probao preko dijagnostike da pokrene i meni je pokazivao bila su neka dva polja ventilatora medjutim nije se ni na jedan pokrenuo kaze meni neradi ti nesto ali otidji najbolje ti je u autoelektricara,

medjutim kad se auto danas ugrijalo ja sam provjerio ventilator se okrece....medjutim moguce je da ta jedna brzina neradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti kosta 1.500 dinara i nalazi se dole izmedju ventilatora, u visini branika...

Mozes i sam da zamenis, ali bolje idi do majstora lagano :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala nenade odradicu to pa cu napisati sta se desilo ...jos da pitam jeli moguce taj reostat provjeriti dali je crknuo da ne bi mjenjao to dzabe ili nemogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videces kad ga skines, a najlakse je proveriti dijagnostikom, u softveru postoje stavke za testiranje brzine ventilatora, prva i druga.

Samo sto auto mora da bude na kontaktu a ne upaljen kada teatiras ventilatore.

Ako ti je majstor testirao dok je bio upaljen auto, zato ti i ne radi nijedna brzina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je temperatura tolika a hladan hladnjak, kakve veze imaju ventilatori onda?

Po meni je to ono sto sam nabrojao a i tacno sto kaze kolega Sky da postoji velika verovatnoca da je termostat zaglavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na odgovorima 

nista necemo znati dok ne provjerim u ponedeljak i tad cu se abd i javiti i napisati sta sam uradio...opet da se nadovezem na zadnji odgovor ako je do termostata ..vjerovatno bi kazaljka presla pola skale i po gradu danas posto je bilo danas nekih 25 stepeni a guzva velika vozio sam auto neki 45 minuta konstantno u prvoj i drugoj brzini i u leru je bilo pola vremena .pa mi nije jasno .ali eto oticu do servisa da oni pogledaju u cemu je problem.hvala na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jedino ako nije skroz zaglavio inace bi trebalo veoma brzo da zakuca i u crveno cak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo ti odradi ono sto sam ti rekao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bio sam kod majstora ovakva situacija

prva i druga brzina se pale .upalili auto i sacekali upali se prva bez problema.

digao cep od vode i sacekali upali prvu brzinu a nije bilo mjehurova u vodi.

druga opcija ja ga opet probao uzastranu opet se grije cim nizastranu odma opada kazaljka ispod pole i to pada pravo skroz na prvu bazu.

Rekao mi je da auto ujutro dovezem posto imaju ona neka dva slaufa ovaj desni vruc a ovaj desni hladan.kaze provjerice pumpu videnu da nije proklizala.a servis sam radio prije 20 dana

provjerili smo hladnjak je vruc bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos da napisem ujutro kad auto palim 

poslije servisa mi se pali lampica oil low pressure moram ga ugasiti i onda opet upaliti .

i to mi se desilo kad mi se auto ugrijalo danas upali se ta sijalica i ugasi se nakon pet sekunda.

gore sam pogresio desno crevo vruce lijevo hladno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skinuo termostat skopcan bez termostata i ociscen hladnjak sad se bolje ponasa ne grije se odma ko prije sad mu bas treba nekih trikilometra da se temperatura pocne peti preko pole 

tad stanem opipam dovod i odvod jedno vrelo drugo hladno.majstor je rekao da uzmem nov hladnjak i vjerovatno je do njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da zavrsim temu posto sam promjenio neki dan i termostat i hladnjak sam stavio nov i sad je sve u redu neprelazi temperatura pola nikako .to jest sad je cim se auto upali nekih et minuta i kazaljka je na pola i nigdje se ne pomjera zakucana je tako i nemrda . hvala svima na odgovorima i na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim Fiata Stila, Izbacuje mi na board komp. High temperature engine stop. I upali se crvena lampica od temp. I odma se ugasi 

Tako 3/4 puta mi izbaci na komp. I odma ugasi gresku ne ostaje greska al izbacuje je. Vode ima taman na max je.Ovo mi se prvi put desilo jel imo ko kakvog iskustva

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...