nenadpetrovic 0 Posted April 29, 2016 Pozdrav svim clanovima imam jedno pitanje. Vozim kappu 20 v turbo na kome je stavljena nova turbina mada pali je tj.poteze tek oko 4000 obrtaja. Dobro bi mi dosao neki odgovor ili misljenje. Zamenjen je transformator pritiska, blow off ventil drugi, aktuator je podesen dobro ali nije proveren da li pusta, ociscen protokomer...nigde ne sisti vakum ili slicno, opran interkuler, kad je hladan nece da ide dok ne spusti obrtaje u normalu. unapred hvala...poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 4, 2016 Je li vgt turbo ili obični? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 5, 2016 Jest vgt turbo....rasteretni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 5, 2016 Radi li vgt dobro, pusta li negdi možda zrak- neko crijevo ili interkuler ako ga ima ( meni je cijev koja ide sa egr na usisnu pukla i tu je gubija zrak (egr blokiran kod ispusne) , kad sam stavija pločicu i na usis auto je poletija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 5, 2016 Nemam ja egr vec rasteretni ventil pre leptira gasa koji ispusta visak vazduha ponovo u dovodno crevo na turbo...e taj ventil mi los....a wastegate na turbu mi je dobar i jaku oprugu ima...nigde na falsira vazduh... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 5, 2016 Znam da nemaš egr, to sam uzeo kao usporedbu . Onda znaš do čega je, drago mi je Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 14, 2016 Do cega je?Ne razumem. Kakvu si plocicu stavio na usis?Gde imas niku sliku da mi pojasnis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 16, 2016 Pa kažeš da je do tog rasteretnog ventila . Ja sam kod sebe pločicu stavija di se crijevo od egra spaja na usisnu granu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted July 20, 2016 Zamenjen raseretni ventil i MAF-protokomer. I dalje poteze tek oko 4000 obtaja a od 3000 do 4000 rpm kao da ima 50 konja... Na manjim obrtajima krene lepo i zaleti do 3000, onda staje kao da nema turbinu... Ima li neko ideju ili nesto... Jos jedna stvar ujutru kad je hladan motor nece uzbrdo nikako dok ne spusti sauh.. Ja dajem gas ali nece da primi. A upali bez greske i lepo radi na leru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted July 28, 2016 Ima li neko neku odeju sta bi mogao da bude problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted July 28, 2016 Kako znas da ti ne pusta pritisak negde? Kako si testirao to? Preporucio bih ti da nabavis cukicu za pritisak turba, cisto da znas sta ti turbo radi. Sta ti je transformator pritiska, sta podrazumevas pod tim? Kad kazes da je aktuator podesen dobro, na stam mislis kad kazes da ne pusta aktuator nigde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted July 28, 2016 Pa ovako,curenje vazduha sam testirao tako sto sam naduvao sistem sa vazduhom preko usisa turbine,na 2 bara sam cak naterao,popravio sve gde je pokazalo mehurice jer sam spojeve prskao sapunjavom vodom iz prskalice.Transformator pritiska(solenoid)je onaj ventilcic sto u njega ide vakum crevo,crevo sa turbine isto kao vakum tj.pritisak i crevce na aktiator.Aktuator nigde ne pusta takodje naduvavan.Opasan problem a sigurno je glupa stvar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted August 3, 2016 Turbina druze, ako nema da vuce uzbrdo, dobila je aksijalni i verovatno radijalni luft previse... Isto se ponasala Alfa 156 jtd 16v, juce je skinuta turbina, raspala se prakticno... Odvezi se ako mozes ili skini turbinu i posalji na proveru... Turbina ti ne radi iz nekog razloga. Navedi bar koji je tip turba kod tebe. Na benincima koliko se secam turbine rade na jako malom pritisku, ta 2bar-a sto si izmerio ne valjaju nikako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted August 3, 2016 Turbina je npva pre 4 meseca stavljena.600 e.A 2 bara sam ja pumpao u sistem sa kompresorom da proverim da li negde pusta vazduh.Ne znam koliko mi puni tirbina.Znam da je nova...licno kupio i nema lufta negde.Jedino me interesuje ta rupa od 3000 do 4000 rpm...ide uzbrdo ubija samo kad prwdje 4000 obrtaja...i do 3000 nije lose.Samo je problem sto na 3000 stane sa ubrzanjem i do 4000 kao yugo...posle 4000 ubija hoce da propne.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted August 4, 2016 Tip turbine je waste gate sistem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted August 15, 2016 Ljudi danas je ugradjen zavoli sekvent na auto ista situacija je kao i sa benzinom.Kasno pali turbinu i dalje.Moguce da je problem u zupcenju kad su radjene gumice ventila.Misljenje?Pritom se javio problem sa trzanjem kad upali turbinu.Moram da mu nadjem meru na gasu da bi ubrzao kako tako...MISLJENJE.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted August 15, 2016 Svecice su neke dvokrake...ne znam koje mislim bosch...kpje preporucujes za taj motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted August 22, 2016 Neko mi rece da je to problem do dovpda goriva jer gorivo regulise neka elektronika...Moguce da je tu nesto zveknulo oko struje.Misljene.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 22, 2016 Misljenje je da bi onda na plinu trebala da radi drugacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted August 22, 2016 Na plinu i radi drugacije ali nije kao na benzin..Slabija je na plin,normalno,ali isto se ponasa.Mozda neki komp sto regulise to gprivo i mesavinu...nesto zajednicko za plin i benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted August 22, 2016 Nemas neki komp, imas jedan i on regulise sve. Ako imas rupu na oba goriva kao sto kazes nije do toga. Pogledaj kakve su ti svecice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted October 11, 2016 jedna radosna vest.Sredio sam auto.PRODAT JE..... daleko joj lepa kuca i konstruktoru koji je izmislio turbo benzinac...sad se vozi kappa 2.0 20 v VIS...i uziva se...pozz drugari,ne kupujte turbo kapu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 11, 2016 Logicno resenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted October 11, 2016 A u oglasu si pisao da je u extra stanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites