Jump to content
FAS Goran
nenadpetrovic

Lancia Kappa 2.0 20vT - turbina kasno povlači?

Recommended Posts

Pozdrav svim clanovima imam jedno pitanje. Vozim kappu 20 v turbo na kome je stavljena nova turbina mada pali je tj.poteze tek oko 4000 obrtaja.

Dobro bi mi dosao neki odgovor ili misljenje. Zamenjen je transformator pritiska, blow off ventil drugi, aktuator je podesen dobro ali nije proveren da li pusta, ociscen protokomer...nigde ne sisti vakum ili slicno, opran interkuler, kad je hladan nece da ide dok ne spusti obrtaje u normalu.

unapred hvala...poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi li vgt dobro, pusta li negdi možda zrak- neko crijevo ili interkuler ako ga ima ( meni je cijev koja ide sa egr na usisnu pukla i tu je gubija zrak (egr blokiran kod ispusne) , kad sam stavija pločicu i na usis auto je poletija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam ja egr vec rasteretni ventil pre leptira gasa koji ispusta visak vazduha ponovo u dovodno crevo na turbo...e taj ventil mi los....a wastegate na turbu mi je dobar i jaku oprugu ima...nigde na falsira vazduh...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da nemaš egr, to sam uzeo kao usporedbu . Onda znaš do čega je, drago mi je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kažeš da je do tog rasteretnog ventila . Ja sam kod sebe pločicu stavija di se crijevo od egra spaja na usisnu granu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen raseretni ventil i MAF-protokomer. I dalje poteze tek oko 4000 obtaja a od 3000 do 4000 rpm kao da ima 50 konja... Na manjim obrtajima krene lepo i zaleti do 3000, onda staje  kao da nema turbinu... Ima li neko ideju ili nesto... Jos jedna stvar ujutru kad je hladan motor nece uzbrdo nikako dok ne spusti sauh.. Ja dajem gas ali nece da primi. A upali bez greske i lepo radi na leru... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako znas da ti ne pusta pritisak negde? Kako si testirao to?

Preporucio bih ti da nabavis cukicu za pritisak turba, cisto da znas sta ti turbo radi.

Sta ti je transformator pritiska, sta podrazumevas pod tim?

Kad kazes da je aktuator  podesen dobro, na stam mislis kad kazes da ne pusta aktuator nigde?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovako,curenje vazduha sam testirao tako sto sam naduvao sistem sa vazduhom preko usisa turbine,na 2 bara sam cak naterao,popravio sve gde je pokazalo mehurice jer sam spojeve prskao sapunjavom vodom iz prskalice.Transformator pritiska(solenoid)je onaj ventilcic sto u njega ide vakum crevo,crevo sa turbine isto kao vakum tj.pritisak i crevce na aktiator.Aktuator nigde ne pusta takodje naduvavan.Opasan problem a sigurno je glupa stvar...:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina druze, ako nema da vuce uzbrdo, dobila je aksijalni i verovatno radijalni luft previse...

Isto se ponasala Alfa 156 jtd 16v, juce je skinuta turbina, raspala se prakticno...

Odvezi se ako mozes ili skini turbinu i posalji na proveru...

Turbina ti ne radi iz nekog razloga.

Navedi bar koji je tip turba kod tebe. Na benincima koliko se secam turbine rade na jako malom pritisku, ta 2bar-a sto si izmerio ne valjaju nikako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina je npva pre 4 meseca stavljena.600 e.A 2 bara sam ja pumpao u sistem sa kompresorom da proverim da li negde pusta vazduh.Ne znam koliko mi puni tirbina.Znam da je nova...licno kupio i nema lufta negde.Jedino me interesuje ta rupa od 3000 do 4000 rpm...ide uzbrdo ubija samo kad prwdje 4000 obrtaja...i do 3000 nije lose.Samo je problem sto na 3000 stane sa ubrzanjem i do 4000 kao yugo...posle 4000 ubija hoce da propne....:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi danas je ugradjen zavoli sekvent na auto ista situacija je kao i sa benzinom.Kasno pali turbinu i dalje.Moguce da je problem u zupcenju kad su radjene gumice ventila.Misljenje?Pritom se javio problem sa trzanjem kad upali turbinu.Moram da mu nadjem meru na gasu da bi ubrzao kako tako...MISLJENJE....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na plinu i radi drugacije ali nije kao na benzin..Slabija je na plin,normalno,ali isto se ponasa.Mozda neki komp sto regulise to gprivo i mesavinu...nesto zajednicko za plin i benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedna radosna vest.Sredio sam auto.PRODAT JE.....:D daleko joj lepa kuca i konstruktoru koji je izmislio turbo benzinac...sad se vozi kappa 2.0 20 v VIS...i uziva se...pozz drugari,ne kupujte turbo kapu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...