Jump to content
FAS Goran
nemanja1

Fiat Bravo 1.6 16V 1996

Recommended Posts

Kupio sam ga Novembra 2015 platio sam ga 1,450e sa papirima i nekim servisima izasao oko 1800. zamenjen set kvacila ulje svecice i td, ima venturi plin, za sada problem samo sa malim loncem ima rupu oko 2cm pa se cuje kao kawasaki zzr :D to cu za koji mesec srediti ceo izduv nov :) Farban je ceo nije udaran ali je menjano sve na njemu, pre mu je bila matirala farba a taj prethodni vlasnik imao stranca pa sve menjao i na kraj ofarbao lepo me sluzi, moram jos zameniti bocu i ostali sistem i uraditi atest, ovde je atest 60e. to je to, 

13077349_2012490282309823_664992849_n.jp

13101347_2012490288976489_901409227_n.jp

13077286_2012490258976492_1318731227_n.j

13077289_2012490272309824_1450546367_n.j

Image_Handler_1.jpg

Image_Handler_2.jpg

Image_Handler_3.jpg

Image_Handler.jpg

Edited by nemanja1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel si resio ono sto nisi mogao nikad ulje da mu izmeris, u cemu je bio problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e bio sam ispustio ulje da izmerim i imalo je oko 2L :D sipao sam novo neko jeftinije samo da proverim da l ce da nestaje za sad je dobro nje otislo drzi konstantno taman ce da mi ispere malo motor pre zamene kvalitetnijim planiram da mu sipam valvoline 10W-40

 

a cinjenica da sam mu pre ispustanja sipao oko 2l znaci da sam ga vozio bez ulja mogo da nastrada u pm nejasno mi je gde je nestalo motor suv, 2-3 majstora gledali ne mesa ulje i gorivo, ne pokazuje znake da trosi, normalno malo dim ipak ima 20 god ne znam nisam pametak kao da mi neko ukro ulje preko noci :D malo mi pusta manzetna poluosovine do menjaca i to cu srediti sad za koji dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

super :D bilo je malo cudno kako ne mozes da izmeris kad si pisao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamisli meni kolko cudno znam da sam imao izmedju pola i max i aj da izmerim jedan dan ni da pipne ventili se ne cuju pa sam sumnjao da sipka nije org nista poceli ventili da se cuju dosuo 1l ne pipa dosuo 2l samo vrh malo, i aj ispustim sve kad ono jedva 2l :D dobro nije zaribao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa masina, kod mene a i kod komsije na 1.6 kad merimo ulje dva puta mozes da ubodes sipku da pokaze posle nece.Mora da se upali malo da odradi motor pa ugasis i meris.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nemanja1 said:

Sad mi je dobro na oko 3mm od max mi je namerno sam ga ostavio tako da vidim da l ce da mi potrosi ili ode negde vec duze vreme je od kako sam stavio novo i ne mrda

13101347_2012490288976489_901409227_n.jpg

ImageHandler.jpg

ImageHandler (1).jpg

13077286_2012490258976492_1318731227_n.jpg

sad cu uskoro i da ga ispoliram, samo cekam lepo vreme da stanu kise 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako mislis na crevo sto sam izolirao lepse tako nego onako fabricki mnogo ruzno crevo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jos kad sam ga kupio bilo je crevo krpljeno a spojkama sa nekom trakom kafenom i ruzno je mnogo :D pa cisto stavio ovako a u potrazi sam za neko gibljivo crevo da zamenim ali nikako da naletim, a i zbog tog creva ne mogu zatvoriti haubu lepo ona zatvori ali na toj strani je vislja zbog creva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa fali ti kuciste filtera sa fabrickim crevom,kuciste ide ispod levog krila,zato ti se ne zatvara hauba sto ovo crevo sto imas ide preko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stavljan je k&n filter pa zato prepravljano crevo moram da nabavim neko bolje fleksibilnije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znaci ti puno k&n filter ako vozis obican gasni uredjaj,mozda ima neko znacenje ako je sekvent a ovako,tesko,moze samo da ti pravi problem zbog veceg protoka vazduha,vozim Mareu sa tim motorom pa znam,crevo od kucista filtera poluzatvorena da ne uvlaci vise vazduha,neko iskusniji ce ti mozda bolje objasniti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleme u vidu cega? obrtaji motora ili je l se javljali vama problemi, on ovako ide lepo vuce mnogo dobro bez problema, sistem venturi samo trebam odneti plinadziji da podesi lepo posto mi srce preko 10l na 100 a na benzin ga retko vozim sad posto moram oprati dizne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene Marea sa tim motorom na otvorenom trosi manje od 8l plina,po gradu max 10,letos ga testirao do Grcke...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, milan81 said:

Kod mene Marea sa tim motorom na otvorenom trosi manje od 8l plina,po gradu max 10,letos ga testirao do Grcke...

Haha, u kom gradu? Jel to gracka vožnja? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi moguce za na otvoreno ali u gradu ne verujem max 10l, moj jos nisam probao na otvorenom ali jeste da mi srce oko 12-13l ali ide kao avion :) jos mu je auspuh izbusen pa imas osecaj kao da vozis mustang, nisam se pokajao da ponovo kupujem auto ponovo bi bio Bravo.

Edited by nemanja1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema povredjenih sam sam bio brza foznja i tap spasio me pojas i sedista izvuko sam se bez ogrebotine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...