driftwood1 34 Posted April 23, 2016 Danas odem da uradim mali servis i da zamjenim gumicu/brtvilo pumpe koja je uzrok pojavljivanja upozorenja "oil pressure low".Kad ono pi$darija ziva...posuda za antifriz prazna totalno...pa mi proleti kroz glavu da sam prosli vikend primjetio kako se nekakva izmaglica dize iznad haube,ali posto sam se bio naliizo neke domace brlje te je bila pohladna noc...ma sigurno topla masina,kondenzacije,hladno vani...rakija mi um pomutila Tek danas kad otvorih haubu skonta o cemu se radi.... Nego, primjetio sam jedan dio (plasticno kuciste,kao kakav kompresor,motor...???) blage veze nemam ni sta je ni cemu sluzi, samo znam da sam primjetio da iz njega curi antifriz i to opasno curi...svako prosvjetljenje o cemu se radi i koja bi cijena mogla biti zamjenskog dijela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 23, 2016 Da si makar napisao koji auto i koji motor, ali ajde deluje da je delta 1.6 ili 2.0mjtd, izgleda da je to izmenjivac toplote egr ventila, izgleda da je na novijim motorima plastican.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted April 23, 2016 Pise sa strane ...ali dobro lanica delta 1.9 twinturbo 2009 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 23, 2016 Aj ja opet da pomognem. Deo/plastika na kojoj ti curi antifriz je kućište EGR ventila (znam da zvuči čudno pošto je on pozadi do kabine ali je to pošto se proteže do napred). Košta oko 100e i česta je boljka na 1.9 i 2 0 motorima. Ja nisam imao taj problem ali znam ponešto Menjao je kolega Skile na svojoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 23, 2016 On 4/23/2016 at 6:21 PM, driftwood1 said: Pise sa strane ...ali dobro lanica delta 1.9 twinturbo 2009 godina Preko telefona sam pa ne vidim, jbg. Vazno da smo uboli sta je Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted April 23, 2016 Danas sam bio kod majstora kako vec navede ranije..momak stvarno radi maksimalno profesionalnoi i vjesto svoj posao (veliki poklonik talijanskih automobila) mijenjao mi je i radijator kabine-napamet je znao rapored i sarafa,kablova i svi ostali budalastina iako se prvi put susreo lanciom deltom sve je bilo vraceno pod konac (svaki put provedem cijelokupno vrijeme dok servisira dodajuci kljuceve i saraficgere ).Ono sto cijenim kod njega je to da ako u nesto nije siguran,kaze da ne zna i da to ne bi dirao na svoju ruku-RESPECT.NIje od onih sto te bezobarzno nesavjesno tjeraju na trosak. Elem da prestanem sa marketingom...danas kad je pogledao nije bio siguran o cemu se radi obzirom da to prvi put vidi.Predpostavio je da bi to mogao biti egr ventil,iako je komentarisao da na njegovoj alfi gt 1.9,bas kao sto rekoste egr ne dodje sprijeda. E sad..odlucio sam da kupim to kuciste za egr i obzirom da vjerujem majstoru da mi on to i zamijeni. Marko da li imas kavih par savjeta da nas uputis da li je potrebno uzeti samo to kuciste ili ima jos kakvih dodatnih dijelova i tako to na tu temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 23, 2016 Samo kućište se menja. Sad ću probati da ti nađem kataloški broj mada i ti možeš pogledati u ePeru za svaki slučaj da ne bude da postoji razlika između 1.9 i 2.0 motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefanan 33 Posted April 23, 2016 Ko ti održava auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 23, 2016 (edited) Inače to takozvano kompletno kućište EGR-a se proteže od tog plastičnog dela sa prednje strane koji je tebi napukao pa preko desne strane motora (gledano spreda) skroz do EGR ventila koji se nalazi u pravcu sredine požarnog zida. Za to kućište ili ti celu tu skalameruju je i moj majstor rekao da prvi put vidi na i jednom motoru. To je praktično komora gde prolazi i antifriz i izduvni gasovi. Isti se tu hlade i tako pothlađeni idu preko EGR ventila u usis. Ja sam to malo prostudirao kada smo na mom autu čistili usisnu granu pa smo ceo taj sklop morali skinuti ne bi li usis sišao sa brezona. 5 minutes ago, stefanan said: Ko ti održava auto? Sent from my MI 4LTE using Tapatalk Kolega je iz BIH Edited April 23, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted April 23, 2016 (edited) Da malo pripomognem, posto sam ja to menjao. :-) Ja sam menjao samo kutiju ( broj 17 na slici ) Da napomonem da je ovo za 2.0 motor. Trebalo bi da je isto i za tvoj motor, ali ko ce ga znati. Evo ga kako izgleda: Edited April 23, 2016 by skile86 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 23, 2016 Part number 71772987 Trebalo bi da je to to i kod tebe, proveri u ePeru svakako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted April 23, 2016 Majstor mlad poceo skoro samostalno raditi,a 3 godine radio kod probisvijeta koji je bio glavni uvoznik fiatovih dijelova i polovnih vozila fiat grupacije za zapadni dio BiH....uglavnom zna znanje,posten i prilicno je jeftin. A vama momci hvala puno ove informacije su mi od velike pomoci do srijede budem nabavio dio i chim ga zamijenim budem vam javio Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted April 27, 2016 Ima nas još iz BiH, ne bi bilo loše da napišeš o kom majstoru se radi, gdje se nalazi i neki kontakt telefon Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted May 24, 2016 E ovako stvar stoji...nisam nista htio da vam javljam nista dok ne provjerim auto nakon malo vece kilometraze.Zamjenjeno kuciste egr ventila i nema vise problema sa curenjem antifriza, za sada sve radi ok. Hvala jos jednom na korisnim savjetima koji su doveli prestanka glavobolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 24, 2016 Koliko te izašla popravka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted May 25, 2016 Nisi napisao o kom majstoru se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted June 2, 2016 Popravka kostala 110 eura hladnjak egr i majstor 30 eura (plus mijenjao ulje i filtere) Stefane majstor radi u Velikoj Kladusi...ako te bude interesovao broj ili nesto drugo javi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sina72 0 Posted February 6, 2017 Lancia 1.6 mjtd. 2009 god. Seletronic mjenjač. Imam problem sa kvačilom. Tj. Index kvačila. Auto kad se naštima kod majstora radi 2 dana.Onda se sve poremeti i trza kao lud.Index kvačila sa 4000 ode na 11000. Bilo kakva pomoć bi mi dobrodošla. Tri puta sam skidao mjenjač i kvačilo. Nova lamela korpa druk ležaj plivajući zamajac.Očajan sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
yoxa 133 Posted September 5, 2020 (edited) Pozdrav ljudi, Treba mi asistencija, jer ne uspevam da pronadjem kako se zove deo sa slike. Bio sam do Cubija (jer su mi najblizi koji rade subotom) i otkrili smo da mi tu curi antifriz, ali nemaju pojma kako se deo zove i sta treba da kupim. Auto je Lancia Delta 1.9 MultiJet TwinTurbo. Nalazi se napred pored izduva/turbina. Sinoc kada mi je zadimio auto, mislio sam da se zapalio, koliko je gust beli dim kuljao ispod haube. Srecom, ispostavilo se da je puklo to plasticno kuciste i da je izbacivao Antifriz pod pritiskom po turbinama. Zna li neko sta treba da trazim da kupim? Edited September 5, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 5, 2020 @yoxa Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted September 5, 2020 Ovo na prvoj slici ti je kuciste hladnjaka egr-a. (ne vidi se bas najbolje da li je to to i na drugoj slici) Proveri samo da li pase sa Opela, posto je deo bio osetno jeftiniji. Ako pase, racunaj na 10-ak hiljada sa rukama, ako ne, dodaj jos 50e. (Ugrubo su te cene kad sam ja menjao na 2.0 Delti). Quote Share this post Link to post Share on other sites
yoxa 133 Posted September 5, 2020 Jel moguce da to toliko cesto pukne? Jos i da pitam da li postoji korelacija izmedju egr delete i ovog problema? Da li neko ima predstavu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted September 6, 2020 Kod mene je ugašen EGR (uradio Bojan pri servisu Goran na Altini) pre oko godinu i po, nikakvih problema ove vrste. 1 yoxa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
yoxa 133 Posted September 7, 2020 (edited) Našao sam deo. Niko nije znao da ga nađe napamet odnosno prema imenu "Poklopac hladnjaka EGR ventila", pa sam malo kopao po netu i našao PartNumber - odjednom ga svi magično imaju na lageru. Cena je oko 8.000 dinara. Evo ga PN i slika dela: Edited September 7, 2020 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 1 1 neshaoct and McSteel reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted September 7, 2020 (edited) 6 hours ago, yoxa said: Niko nije znao da ga nađe napamet odnosno prema imenu "Poklopac hladnjaka EGR ventila", pa sam malo kopao po netu i našao PartNumber Za takve stvari i da ne bi gubio vreme sa neukim prodavcima (cast izuzecima), ePer je tata-mata, imas sve do detalja... Auto raskupusan bukvalno do poslednjeg srafa, lako nadjes sve sto te zanima, a konkretno za taj poklopac bi onda video da pase sa gomile modela, a i drugih motorizacija (npr. 1.6 i 2.0)... Sto kaze imenjak, treba proveriti i kod Opela, posto se i ja secam da je kuciste bilo znatno jeftinije. Evo konkretno tog poklopca u ePer: A evo i Compatibility liste za njega - ne moze da stane na jednu stranu na koje sve modele ide, morao sam da smanjim Zoom . Grande, Evo, Bravo pre i posle restyle, Delta pre i posle restyle (izvukao sam ti bas da je identicno sa 2.0), Musa, Idea, Linea, Sedici, 159, Giulietta, Mito, Doblo, Ducato...: Edited September 7, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites