NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Pozdrav moja croma 2.4 147kw gubi vodu a nisam nasao da negdje pusta.Sta da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 19, 2016 Idi da ti to majstor proveri, nabiju pritisak u sistem i oni ce videti gde gubi. Tj nadaj se da hoce, inace voda ide gde ne sme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Hvala puno na savjetu idem danas pa javim Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Nisam pametan dal da idem kod istog majstora jer sam vec radio motor,tj dvije dizne su mi procurile i progorile klipove.Mjenjao sa klipove, stavio druge dizne ispitane, karike nove,drugu turbinu lezece i letece lezajeve sve nove dihtunge,rekao je da je ispitao glavu i kada je sklopio motor naravno veliki servis!Bojim se da nije dobro stegao glavu motora jer nije stavio nove vijke!Presao sam od prilike 15000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 19, 2016 Pa...tu je svasta moguce. Jel treba i da se doteze glava posle 1000km? Tako mi nesto sad palo na pamet. A za proveru slobodno idi kod drugog majstora, on nece dirati nista sto je ovaj radio. Kazes mu da zelis proveru sistema. Naduvace pritisak i pregledati sva creva i hladnjak. Sasvim je moguce da negde tek tek pusta. Meni su nasli da pusta na selni. Slucajno sam primetio da mi je potrosio sa MAX na MIN za 6.000km Koliko tebi svuce vode, za koju kilometrazu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Na nekih 30 km svuklo oko 1.5l bez problema pali nema razlike u vuci niti plavog ili bjelog dima,Osjetio sam da nesto nije u redu jedan dan po povratku sa posla na nekih 10 km postigao radnu temp iako je termostat ostao u otvorenom polozaju ( nisam ga zamjenio jel nismo nasli u bl )i odjednom uz malu uzbrdicu temperatura se zakucala.Isao sam kod tog sto je radio i on kaze vjerovatno sistem nije bio ozracen naisao vruc vazduh i zakucao temp.Jutros sam upalio voda cirkulise cim dodam malo gasa pocnu cirkulisati mjehurici a kad otvorim iz posude se pusi a tecnost jos hladna Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 19, 2016 Tebi je verovatno neko crevo bušno. 1.5l na 30km je baš dosta vode. Kada je bušan hladnjak ili kriva glava motora ne troši toliko vode (moje iskustvo). Zagrej motor na radnu temp i onda de zavuci i gledaj u creva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Grijao sam motor stavio karton ispod nista nisam primjetio,prestalo mi raditi grijanje u kabini,kada ga ugasim a jos hladan cuje se nekakvo grgutanje kao da je prokuvao.Naso sam jedan ventil za ozraku na hladnjaku a postoji i drugi kojeg ne mogu naci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 19, 2016 Jesi vise putao dosuo po 1.5litara? Ili samo jednom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Dosuo sam 3 puta sve kratke relacije,sad ga parkirao i cekam da majstor bude slobodan da ga pregleda,kaze mi danas guzva da ce me zvati Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7733 Posted April 19, 2016 Jesi li otvarao cep za dolivanje ulja i vadio sipku za nivo? Pogledaj i auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Nivo ulja ok radio prije 1000km mali servis a sto se tice izduva sve ok nikakvog dima!ali primjetio sam danas da u posudi jad dam gas ubacuje kao nekakvu pjenu koja kasnije nestane.Jel mi trebao dotezati glavu poslije predjenih cc1000km kada je radio motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 19, 2016 Kako upali auto i kako sklopi motor na prvo paljenje? Da li su ti patosnice u kabini suve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Auto upalilo bez problema presao oko 15000km i onda se javio problem patosnice suve ko barut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted April 19, 2016 Na dizelu je obavezna zamena vijaka glave, ali obavezna. Ako ne nađeš da gubi tečnost ka napolje, trebalo bi proveriti da li sipa u cilindre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Kakve sam ja srece prije ce biti da sipa u cilindre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 19, 2016 Pitam kako sada pali? Da li trokira dok ne sastavi rad na prvo paljenje ujutru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 i sad pali bez ikakvih problema uopste ne trokira Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 19, 2016 Nadam se da nisi jedan od onih sto postavi pitanje, pa nestane I nadam se (zbog tebe) da je neka teska glupost u pitanju. Za pocetak na proveru sistema, to nije puno para. Pa posle javi sta se desava...1.5 litra mora negde biti, a najgore mesto je da je u motoru, sa uljem sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 19, 2016 Ovaj mi je forum ok i sigurno necu nestati inace prije crome sam ima stila 2003 godiste onaj motor 19 jtd 85 kw al sam imao nesrecu sa njim sletio u vodu,bukvalno ga potopio jedva izvukao zivu glavu,a prije fiata sam vozio opel.fiat me odusevio a ova croma ide ko zmaj udobna a ima i prostora jer inace imam troje djece Quote Share this post Link to post Share on other sites
stojan23 0 Posted April 20, 2016 Kod mene gubi vodu, pomalo, mijenjao vodenu pumpu, majstori rekli da je do nje ali opet isto. Primjetio sam da je plastika ispod volana masna, u visini podesavanja klime, prlja mi koljena dok vozim. Da nije hladnjak kabine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 20, 2016 Moguce da ti mali hladnjak negdje pusta. Evo ja cu danas prvo rastaviti hladnjak egr ventila kazu da on moze uvlaciti vodu,ako to nije onda skidanje i ravnanje glave Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 20, 2016 Deo je izdvojen u novu temu https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/71453-fiat-nuova-bravo-20-mjet-gubi-vodu/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
NIKOLA1984 0 Posted April 21, 2016 Evo mene opet.Skidanje glave i obrada mi negine ,kad vec radim skidam dpf,egr cu zatvoriti idem da mi ubaci novi softver podici jos konja!Nove gume ljetnje podvozije sredio promjenim sva crijeva i onda mislim da cu imati koliko toliko sigurnu cromu!Vasa iskustva za koliko da podignem konja a vec sad ima 200?Jel istina da smanji potrosnju ako se cipuje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7733 Posted April 21, 2016 Pa nema tu za koliko nego ce ti reci za koliko moze da bude "normalno" i da ne skodi ili koliko moze da izvuces neli maxum Creva ne moras da menjas sva, menjaj ako ima lose neko, mada ne verujem da ce biti neko za zamenu Quote Share this post Link to post Share on other sites