Jump to content
FAS Goran
Trofeo

Fiat Bravo/a - voda u kabini

Recommended Posts

Nisam primetio da gubi vodu,ali kad sam hteo da operem patosnice izvadim patosnicu vidim mokar tepih... Sta moze biti? grejanje radi... Hvala.

 

DSC_0447.jpg

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nije bilo kise da ti se zacepeli odvodi pa da ide preko.....mozda neko ima drugu ideju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojima uzeo sam auto skoro...I primetim mokar patos,i onda  nadjem gde pusta i eto uslikam,pa reko mozda neko zna... inace vidi se da curi antifriz na slici ima "crvene kapljice" vidi se... Inace auto nema trunku korozije na patosu... tako da se odatle sliva voda i uglavnom na vozacevu stranu...Bas je mokro.... Pre 10-ak  dana sam to primetio ali je bilo neke kise a patosnica mi pukla ja reko to mi je od ulazenja izlazenja  ali nece da bude :D Inace lik od koga sam uzeo mi je rekao da klima treba samo da se dopuni... kao sto rekoh grejanje radi ,voda stoji na istom nivou... nisam primetio da je nesto drasticno opao nivo... Ali me nervira taj mokar patos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta si ovo slikao, jel ovo mali hladnjak? Ne lici mi na njega. Ova plastika u donjem desnom uglu ( centralna konzola) bi trebala biti mnogo dalje od hladnjaka. Takodje mi deluje da je ovo slikano sa vozaceve strane?

Edited by kaskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curi ti mali hladnjak kao sto neko rece...jbg.

Ja sam menjao prosle zime, procureo kad sam sipao novi antifriz.

U sustini sam radijator se lako menja, veci problem je da dodjes do njega. Na tvojoj slici sam obelezio crvenom strelicom gde imas jedan imbus sraf(mislim da je M6-nisam siguran), kome je jako tesko prici klasicnim imbus kljucem jer je jako malo mesta....meni je on napravio najvise problema oko skidanja....cisto da znas da ne napinjes i polomis onu plastiku sto sluzi da voda ne curi na elektroniku od airbag-a.

Moraces da skines i motor ventilatora, jer ne mozes da izvuces radijator od njega. Obavezno vodi racuna kad vadis cevi iz radijatora jer ce ti curiti antifriz koji je ostao u cevima.

Jos jedna stvar, ako mozes gledaj da kupis original radijator, nije mnogo skup(ja sam platio oko 3200din original)...ovi Turski ili ne znam vec ciji, mnogo slabije greju nego originalni.

DSC_0447.jpg.0348798fc99ef89cbc5b8d973e6009e2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slikano je sa vozaceve strane(ovo nije hladnjak slikan bar koliko se ja razumem :D ) I mokar je tepih sa vozaceve ne suvozaceve strane... Malo mi nelogicno da je hladnjak,ali vrlo moguce... Kao sto rekoh relativno skoro sam uzeo auto i uopste se ne razumem u Italijanska vozila :)

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam da je hladnjak vise ka nogama tj prema kabini... Kao sto rekoh nemam pojima nista oko italijana...

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali hladnjak se nalazi sa suvozaceve strane iza kasete da se tako izrazim , jedino ako kod modela Bravo nije sa vozaceve strane. Ima njih ovde koji voze bravo 1.6 pa ne bi bilo lose da kazu gde se nalazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad sam pogledao kod mene u kolima,ta palstika sa koje se sliva antifriz je kao neko postolje za cevi od dovoda i povrate antifriza koje idu do malog hladnjaka, a cevi su u padu pa se verovatno sliva. inace hladnjak je sa suvozaceve strane.

Edited by kaskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci hladnjak zapusen ili prosvirao :D:) U Petak cu ici do majstora da vidim sta ce da kaze pa javljam.... btw Hvala svima koji su pomogli.Hvala:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi kad budes isao kod majstora da te ne muze tamo kako je to posao ovo-ono, meni je sa sve novim antifrizom uzeo 2.000 din + hladnjak naravno. posle sam dihtung gumice sam menjao, jer kad jednom skines one stare skoro obavezno pustaju posle i to treba da znas i  da obratis paznju ako zamenis mali hladnjak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek ima isti problem kao i ja sto sam imao pre god dana :D interesuje me da li moze da dopuni klimu i da li ce raditi ako mu curi taj mali hladnjak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

radice mu klima ako je ispravna, mali hladnjak nema veze sa klimom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaj hladnjak dok ne procuri skroz pa ti istece po kolima kao meni. Jedva sam osusio kola.

Čitao sam po nekim forumima da se to desava kad se ne menja redovno antifiz koji izgubi antikorozivnu zastitu i pocne da nagriza aluminijum. Kad se zameni novim on isprere koroziju i pojave se rupe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kaskabgd Hvala matori,ziv bio :)  @jocifer93 Meni je brate pustao pola godine a takav sam auto i uzeo ko zna koliko je pre toga pustao :D Dao sam 5000 za zamenu prosle godine u Julu koliko se secam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

juce u toku dana palio sam klimu,radila normaLNO,mada se dosta dugo cuo neki zvuk,neko ,,šištanje,, ,normalno je hladilo...sinoc ona kisa ,jutros pogledam ispod vozacevog sedista bara...nekako crvenkasta ...proverio sam antifriz puna je boca...ili je kisnica negde probila ili je mali hladnjak..ne mogu naci cenu istog za bravo 1.6??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je riknuo hladnjak obicno se antifriz sliva na suvozacevoj strani, ispod nogu. Onda bi moralo da ti fali tecnosti u posudi.

 

https://www.kupujemprodajem.com//Automobili-Delovi-i-alati/Auto-Motorna-grupa/Fiat-BRAVO-I-182-Mali-Hladnjak-Grejac-Kabine-NOVO-54550966-oglas.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...