Jump to content
FAS Goran
knezevic76

Mitsubishi Lancer glxi '92

Recommended Posts

Zamenjen filter benzina, ostale još dizne da se očiste i sledi zamena ležaja točka (dobio luft i čuje se ležaj) i manžetne. I jedan nosač motora. Zanimljivo je da je napred konusni ležaj kao i pozadi.

E sad, pojavio mi se ovaj zvuk
 


I to uglavnom kad je napolju ispod nule. Kad se motor zagreje, zvuk nestane. Tu je negde oko pumpe, serva i tih kaiševa.
Trenutno ga ne vozim , što zbog ležaja točka, što zbog predostrožnosti dok ne utvrdim šta krlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa posto je sad uglavnom iznad nule ako tako bude ostalo neces uskoro ni utvrditi. Dobro ti se inace ucinilo, stvarno se motor vrti brze od Mareinog 1,6. Taj Mitsubishi sam vozio pre mnogo godina i odusevio me je. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronađen izvor klaparanja, servo pumpa. Pošto je bilo toplo, nije si ni čulo, skinuli smo kaiševe, uzeli stetoskop i vrteli sve redom. U servo pumpi se čuje. Po majstoru je nije hića da se menja, ako blokira, samo iseći kaiš :) i u servis. Naravno, uradiću remont, ali nije žurba.

Kupljen ležaj prednjeg točka, "samo" 3000 din, ispade mi to najskuplja stavka na trapu. Manžetna homokinetičkog isto spremna za zamenu.
Ležaj zadnjeg točka isto 3000 somića, ali nije prioritet za sad.

Inače, nosač motora donji je 4500 somića. I ti ću neki polovan da nađem sa polovnjaka , jer ovi kineski od 1000 propadaju brzinom svetlosti.

Isproveravali smo ceo trap, prednji i zadnji, i nema više ništa za zamenu za sad. Tako da kad zamenim ležajeve, trebao bi biti miran neko vreme. Pošto sam se trudio da nađem originale delove.
I to bi bilo to.

Inače komplet za veliki servis bez ulja je 8500 dinara. Kaiševi, španer, semerinzi, vodena pumpa. Plus 4000 ulje i filteri.
Mislim da mi je za jugo jedino bilo jeftinije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prešlo se po cajgeru preko 400000km. U međuvremenu sređen anlaser, alternator i kupljen nov akumulator.
Našao sam razlog što mu auto ide bolje na LPG nego na benzin. Baja koji je ugradio plin, ugradio je venturi umesto sekventa. Ajd, razumem, ušteda, ali je mešač za plin na ulazu ispred usisa smanjo prečnik creva i nema potrebne količine vazduha, samim tim loša smesa.
Inače mi otišao još jedan ležaj točka, sad levi . Najsmešnija stvar što su ležajevi najskuplja stavka.
Nema potrošnje ulja i vode za ovih godinu ipo dana exploatacije. Ulje mi je mineralno, a sledeće sipanje ide polusintetika, po fabrici ovaj put. Njega mi je potrošio pola litre do zamene, ali sam mu dušu vadio i onda me majstor nagovori na mineralno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas odrađen mali servis, zamenjena tri ležaja točka, krajevi letve volana(iz predostrožnosti), nosač motora, predihtovan razvodnika paljenja, stavljene nove kočione pločice, urađena reglaža trapa.
Jedino čaura koje vezuju motor na šasiju nisu zamenjene, jer ih je teško naći, pa se nekad čuje TAK pri kretanju. Ništa strašno.

E sad jedno pitanje u vezi razvodnika paljenja. Ako se isti skine I vrati nazad ali se zakrene malo, dal se I broj obrtaja u leru onda promeni?

Meni su predihtovali razvodnik, jer je malo slinilo ulje na njemu, a auto sad ubija kako ide. Ler je isti kao što je i bio. Majstor kaže da ga je vratio kako je i bio.
Nemam za sad nikakve detonacije I slično, a auto povlači na oba goriva kao lud. Danas sam ga testirao, ide u prve tri brzine do blokade, ranije nije hteo, drugom izvlači 90, trećom 130.... Ali me nešto kopka da ne bude nekih nus pojava po motor, jer znam da ima neko ranije i kasnije paljenje smeše, pa se mogu javiti neke detonacije itd......

Generalno gledano stvari stoje ovako, sređen :
- anlaser
- alternator
- pumpa goriva
- ležajevi točkova
- manžetne letve
- manžetne homokinetičkih
- krajevi letve volana
- servis TNG
- sređena struja
- akumulator
- sileni na obe viljuške
- estetski neke sitnice u enterijeru i exterijeru

Ostalo da se sredi korozije kod zadnjih točkova na proleće. Limar pregledao, kaže da je ostalo u dobrom stanju, malo lak da se sanira na haubi I levo krilo da se prelakira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76

 

Ulažeš po stavkama dosta, svaka čast. Ne znam da li su i pojedinačno sve te stavke skupe, ili su približnih cena kao kod ovih malo novijih automobila, ali svejedno... :thumbsup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/4/2017 at 9:10 PM, neshaoct said:
[mention=15344]knezevic76[/mention]
 
Ulažeš po stavkama dosta, svaka čast. Ne znam da li su i pojedinačno sve te stavke skupe, ili su približnih cena kao kod ovih malo novijih automobila, ali svejedno...  

Pa po mojoj evidenciji, za delove i ruke majstorima sam dao 500€ od kad sam ga uzeo. Oko 150€ su ruke, ostalo delovi i potrošna rova. I to je neka cifra koju sam planirao.
Ovako to otprilike izgleda (jedino benzin nisam evidentira od početka), uračunate i dve registracije (trošak)

31fb31502e317e4ceb96f29cdb0a6a6e.jpg2c9cd020cfdf2114cf32829e32e872b1.jpg41d1277890aec003cedaa1056a388c47.jpge079ecb7017f254fe9bfffa719eb6a86.jpga4ab996b76847a69bee239cdd1e079a9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregazio već 400000 km, nema potrošnje ulja ni vode. Motul polusintetika se pokazala izvrsno, kao i uvek.
Konačno podešen razvodnik paljenja kako treba. Radi identično na oba goriva. Potrošnja ove zime oko 9l. Bez problema dostiže deklarisanog brzinu od 170 km/h.
Sad bi trebale svećice da se promene.
Imao sam jedan peh, upao sam u rupu na ulici dubine 15cm, desnom stranom i to pri ubrzavanju. Ako se tad nije raspao neće nikad. Moraću da svratim do trapadžije da vidim posledice.

Evo kako je palio na minusu


Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancer je našao novog vlasnika u roku od odmah.
Interesantno je da me je zvalo 58 ljudi plus par njih porukama i viberom.
Imao sam i ponude iznad cene na PA samo da njima prodam odmah, bez gledanja automobila.
Baš sam se iznenadio, iako sam naveo da je loša limarija, ističe atest, treba ručna da se sredi itd.
Evo i screen shot jednog profesionalca :)3bead14aef3c1fa131281160f8cdde96.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni Opel Vectra B u jako dobrom stanju bila na oglasima 3 meseca i ni jedan jedini poziv... Posle je uzeo kolega za nekog iz zenine familije...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...