Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lapo Eduard Elkann nazad u auto biznisu

Recommended Posts

wqwqsp001.jpg

 

Verovatno već znate za ovo ime. Pored toga što je do sada već obavljao dosta funkcija i ostavio zapaženi trag iza sebe, i dalje mu je najbolja vizit karta ''unuk Giovanni Agnelli''-a. Napustio je Fiat 2005. godine, tokom koje i umalo nije umro od predoziranja drogom. Dve godie kasnije počeo je novi biznis pod brendom ''Italia Independent'', ali je to vezano pre svega za modu. Ono važnije je da je pre nekih 6 meseci (novembar 2015.), započeo još jedan novi biznis - ''Garage Italia''. Nova firma radi prilagođavanje izgleda (spoljašnosti i/ili unutrašnjosti) svega što se kreće željama njihovih vlasnika. Automobili, helikopteri, jahte, motocikli, privatni avioni. Godišnje se u svetu potroši skoro 600 milijardi dolara za ove namene, od čega automobili ''vuku'' najveći deo, oko 93 milijarde, tako da je i novoj firmi prioritet upravo rad na automobilima. U intervjuu za Automotive News Europe, Lapo Elkann ističe još par detalja o svojim planovima i aktivnostima.

 

Šta su Vam glavni poslovni ciljevi?
Da ''dođemo na nulu'' za nekih 3-4 godine. Do sada smo investirali oko 8 miliona evra. Dugoročno, nebo je limit. Na svetu ima sve više ljudi koji sebi mogu da priušte ovakvu uslugu i mi želimo da im ponudimo najbolje.

 

Ferrari ima svoj program ''Ferrari’s Tailor Made'' čije pokretanje ste svojevremeno pomogli. Ima li ''Garage Italia'' veze sa njima danas?
Imao sam priliku da radim sa Ferarijem, to je veliko iskustvo za mene iz kojeg sam dosta naučio. Ali, uz svo poštovanje prema njima, taj program Ferarija je ''kastomizacija'' 2.0, ovo naše je na nivou 5.0. Zašto? Zato što nemamo restrikcije koje nameće brend, niti smo ograničeni na par modela. Možemo da radimo sve, bez obzira na marku, i do sada smo radili BMW, Fiat, Mercedes, Jeep, Smart...

 

Kada ćete se proširiti van Italije?
U drugoj polovini godine planiramo Majami, a posle toga verovatno nešto na Bliskom Istoku.

 

Čemu težite?
Želimo da kroz kooperaciju sa vrhunskim italijanskim kompanijama poput Brembo, Pirelli, Alcantara napravimo proizvode koji neće biti vrhunski samo po pitanju tehnologije, nego će biti prava umetnička dela po pitanju lepote.

 

Koliko košta da ''Garage Italia'' uradi jedan auto?
Sve zavisi šta želite. Od npr. 1.000 evra za prelepljivanje folijom određenog dela automobila, do 6.000 evra ako se ceo auto radi u foliju. Naše farabanje automobila košta od 5.000 do 15.000 evra, a ista ta suma vam treba ukoliko vam unapređujemo unutrašnjost automobila. Mada, tu možete doći i do 300.000 evra ako želite gomilu karobona unutra i drugih luksuznih materijala. 

 

Da li unapređujete motor?
Ne, to nije naš osnovni posao. Mi želimo da naši auti izgledaju jedinstveno, a ukoliko vlasnik želi još bolje performanse, preporučićemo vrhunske tjunere.

 

Možda nekada napravite potpuno svoj auto, u seriji 1 od 1?
Imam gomilu gotovih mogućih izgleda, dizajna celog automobila, i naravno da bih voleo da jednog dana neki od tih automobila zaživi u stvarnosti. U realnosti je proces homologacije za 1 automobil preveliki teret za firmu koja ne postoji još ni godinu dana. Ali, nikad ne recite nikada. Možda jednog dana u saradnji sa nekim proizvođačem dobijemo posao da uradimo neki njihov model od nule.

 

Šta bi ste rekli ako bi vam neka od velikih automobilskih kompanija sutra ponudila posao?
U ovom momentu bih rekao ''Ne, hvala''. Trenutno imam 310 ljudi na platnom spisku u ''Italia Independent'', i još 40 ljudi u ''Garage Italia'', i oni su moj prioritet. Kada jednog dana te komapnije budu čvrsto stajale na svojim nogama, onda je moguće da razmotrim prihvatanje posla punog obima u autoindustriji, ili nekoj drugoj industriji.

 

preuzeto sa - europe.autonews.com

 

 

Edited by neshaoct
popravljena slika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modifikovani Garage Italia Customs Fiat 500 u Pepsi bojama, predstavljen na događaju Milano Design Week 2016:

 

gic%20500%201.jpg gic%20500%2011.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garage Italia Customs 555RR

 

garage%201111.jpg

 

Saradnjom Renza Rossa (osnivač brenda Diesel) i firme Garage Italia Customs nastao je ovaj specijalni Fiat 500C, nazvan Garage Italia Customs 555RR.

 

garage%201.jpg

 

Vozilo se ističe crnim eksterijerom, mat crnom trakom na prednjem i zadnjem delu, crvenim akcentima, dvobojnim točkovima, Swarowski kristalima, sportskim sedištima sa Foglizzo kožom, rajsferšlusm iznad suvozačevog pretinca, crvenim vrhom ručice menjača...

 

garage%20111.jpg garage%2011.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Cherokee, Renegade i Grand Cherokee za Jazz festival u Švajcarskoj

 

jeep%20g%201.jpg

 

Jeep i Garage Italia Customs su se ponovo pozabavili doterivanjem modela ove američke marke, a u ovom slučaju to su Cherokee, Renegade i Grand Cherokee. Ovako modifikovana vozila su prikazana na Montreux Jazz Festivalu u Švajcarskoj, koji inače ove godine obeležava 50. izdanje. Ukratko, Cherokee Jazz se bazira na modelu Cherokee Limited sa 2.2 litarskim Multijet II dizel motorom, pri čemu se ističu crno-crveni eksterijer, crni petokraki točkovi i Foglizzo koža u enterijeru.

 

jeep%20g%201111.jpg

 

Sledi Renegade Vinyl, baziran na modelu Renegade Trailhawk, takođe sa dizelašem, a pažnju privlači Electric Blue eksterijerom i crnim kožnim enterijerom sa alkantarom.

 

jeep%20g%2011.jpg

 

Na kraju, tu je i Grand Cherokee Score, u zlatnoj boji i sa muzičkim notama na crnoj pozadini. Ovde je kao baza poslužio Grand Cherokee 75th anniversary edition, sa dizel motorom i kožnim enterijerom.

 

jeep%20g%20111.jpg jeep%20g%2011111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhapšen unuk osnivača Fiata

 

elkan.jpg

 

Lapo Elkann je uhapšen nakon što je dva dana konzumirao alkohol, kokain i marihuanu pa zatim sam režirao vlastitu otmicu. Zloglasni playboy Lapo Elkann opet je zapao u probleme, jer ga je uhapsila policija u Njujorku zbog lažnog podnošenja prijave. Naime, kako piše Daily Beast, Elkann je pušten iz pritvora, ali mora da se pojavi pred sudom zbog toga što je za vikend doleteo u Njujork, povezao se s muškom prostitutkom a zatim su njih dvojica zajedno otišli u socijalne stanove na Menhetnu gde su pili, konzumirali kokain i marihuanu. Zabava je trajala skoro dva dana pre nego što je Elkannu nestalo gotovine pa je kontaktirao porodicu tvrdeći da je zatočen i da za njegovo puštanje treba 10.000 dolara. Porodica je kontaktirala policiju a zatim u dogovoru s njima i ''otmičare'' govoreći da je novac spreman, a po njega su došli Elkann i njegov partner u zločinu. Kada ih je policija uhapsila, saznali su o kome se u stvari radi i koja je pozadina priče pa su uhapsili i Elkanna i 29-godišnjeg radnika eskort službe. Elkannu ovo nije prvi put da je uhvaćen u sličnim uslovima. Pre 11 godina je uhvaćen predoziran sa transseksualnom prostitutkom u hotelskoj sobi u Italiji, a otada se, tvrdi, posvetio samo poslu, odnosno automobilima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari GTC4 Azzurra

 

ferrai azzurra 1.jpg

 

Da ste unuk legendarnog Fiatovog imena Gianni Agnelli (njegov deda Giovanni Agnelli je bio osnivač Fiata 1899.), onda bi kao Lapo Elkann mogli da si pruštite ekskluzivnu firmu ''Garage Italia'' za izradu nečeg veoma posebnog kao što je super automobil pod imenom Ferrari GTC4 Azzurra.

 

ferrari azzurra 11111.jpg

 

Ljubitelji Italije i fanovi Adriana Celentana znaju da ''Azzurro'' nije samo plavo, već plavo neba i mora. Imajući to u vidu tako je nastala konverzija četvorosedne verzije super automobila Ferrari GTC4 Lusso.

 

ferrari azzurra 11.jpg

 

Samo prema zahtevu Lapo Elkanna pomešane su nove boje, pa su tako prednji branik i traka na haubi, krovu i poklopcu prtljažnika u svetlijoj plavoj boji ''Azzurro Lapo'', a ostatak karoserije je u tamno plavoj.

 

ferrari azzurra 111.jpg

 

Unutrašnjost automobila Ferrari GTC4 Azzurra je cela u plavoj boji, bolje reći u nekoliko nijansi plave, što ostavlja pomalo prešareni utisak.

 

ferrari azzurra 1111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 Spiaggina by Garage Italia & Pininfarina

 

Fiat_500-Spiaggina 1.jpg

 

Unikatni dvosed bez krova je napravljen povodom 60-godišnjice Fiata 500 Jolly Spiaggina.

 

Fiat_500-Spiaggina 11.jpg

 

Eksterijer u kombinaciji boja Azzurro Volare i Bianco Perla. Enterijer sa Foglizzo kožom.

 

Fiat_500-Spiaggina 111.jpg Fiat_500-Spiaggina 1111.jpg

 

Točkovi su Fiat 500 Vintage 1957. Iznad glava putnika je zaštitni luk, a umesto prednjeg vetrobrana postoji samo mala zaštita.

 

Fiat_500-spiaggina 11111.jpg

 

Umesto zadnjih sedišta predviđen je povećani prtljažni prostor.

Pripremljena je i specijalna edicija nazvana 500 Spiaggina '58 koja će biti proizvedena u ograničenoj seriji od 1.958 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra mi i ova verzija, verovatno za amere i kolekcionare
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lapo Elkan prodaje svoj Pagani Huayra sa svega 8 pređenih kilometara

 

182791-pagani h 1.jpg

 

Pagani Huayra Lampo model, specijalno kreiran za Lapa Elkana i kompaniju ''Garage Italia Customs'' prošle godine, definitivno predstavlja jedan od najupadljivijih automobila ovog brenda ikada proizveden.

 

182792-pagani h 11.jpg

 

Listovan na aukciji od strane ''Pagani Newport Beach'' brenda, po cifri koja za sada ostaje tajna, ovaj hiperautomobil poseduje svega pet milja na odometru i definitivno će predstavljati pravi mamac za određene kolekcionare automobila na svetu. Nakon svega, proizvodnja Huayra kupe automobila nedavno se završila, što samo znači ih zainteresovani kupci više ne mogu dobiti iz fabričkih krugova. Huayra Lampo automobil svoju inspiraciju duguje ''Fiat Turbina Concept'' varijanti nastaloj 1954. godine. Kao takav, on poseduje kombinaciju belo ofarbanih panela karoserije i svetlo narandžastih karbonskih i akcentih delova, uključujući i one na prednjim i zadnjim delovima. Suptilne italijanske zastave takođe su vidljive na eksterijeru modela i kočionim kleštima. Besprekorni zlatni točkovi poseduju Pirelli gume sa crvenim oznakama.

 

182794-pagani h 1111.jpg

 

Unutar enterijera putničke kabine, Lampo uključuje savršene kožne presvlake u obrascima šahovske table, ručno kreirane od strane torinskih umetnika. Kada pogledamo ostatak putničke kabine možemo primetiti obilje sjajnih karbonskih vlakana i poliranih aluminijumskih delova, kao i kod ostalih modela Huayra.

 

182793-pagani h 111.jpg

 

Baš kao i kod ostali ''standardnih'' Huayra modelia, snaga dolazi iz šestolitarskog V12 motora sa dve turbine, dobrog za 730 ks i 1.000 Nm obrtnog momenta. Za sada ostaje nepoznato zašto je poznati multimilijarder odlučio da proda ovaj prelepi automobil i da li je njegova namera da ga proda direktno privatnom kupcu. Koji god slučaj da je u pitanju, ne možemo očekivati da će biti ponovo dostupan u skorije vreme, ali jedno je sigurno, svako ko je znao da će se njegova linija uskoro okončati, sa dovoljno novca kreirao je veoma dobru investiciju za ubuduće, baš kao što je slučaj sa ovim posebnim modelom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Fiat 500 Jolly Icon-E

 

fiat-500-jolly 1.jpg fiat-500-jolly 111.jpg

 

Kreacija italijanske kompanije Garage Italia koja navodi da autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi do 120 km, a najveća brzina 85 km/h.

 

fiat-500-jolly 1111.jpg fiat-500-jolly 11.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Garage Italia Duetto Icon-e

 

202241-garage 03.jpg

 

Garage Italia Customs je sa nekoliko crteža i kratkim saopštenjem najavio svoj novi projekat iz Icon-E programa, a što u praksi znači da ćemo uskoro videti njihovu električnu verziju klasičnog Alfa Romeo Spidera (ovde nazvan Garage Italia Duetto Icon-e).

 

202240-garage 02.jpg

 

Ovaj ''restomod'' projekat pored elektropogona (za sada nema detalja o elektromotoru, baterijama i autonomiji) podrazumeva između ostalog i modifikovano oslanjanje, zelenu boju eksterijera, LED prednja svetla, set petokrakih alu točkova u boji bronze, nove ručice na vratima, zadnji spojler, transparentni krov i doterani enterijer sa novim sedištima, prednjim panelom i sabvuferom iza sedišta.

 

202242-garage 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volite plavu boju?

 

gi b01.jpg

 

Lapo Elkann, unuk Giannija Agnellija i osnivač ''Garage Italia'', ima jedinstveni ukus u automobilima. Uzmite naprimer njegove Ferrari GTC4 Lusso i Abarth 595, koji će 16. Jula biti na humanitarnoj aukciji.

Prihod od prodaje ove specijalne serije ''Azzurra'' 1 od 1 Ferrari i Fiat, ići će fondaciji LAPS. Tačnije, idu projektu posvećenom ''oporavku mladih sa problemima zavisnosti od droga'' i dece ''u riziku da upadnu u kriminalni svet'', kao i programa ''usmerenog na borbu protiv digitalne zavisnosti''.

 

gi b02.jpg gi b03.jpg gi b04.jpg

 

Očekuje se da će cena oba auta dostići između 375.000 i 750.000 evra, aukcijska kuća Wannenes se odriče naknade tako da cela pobednička ponuda ide u dobrotvorne svrhe. Naravno da su dva automobila prilično posebna i veoma, veoma plava. Samo pogledajte unutrašnjost Ferrarija. Lapo kaže da su završili u njegovim ''omiljenim bojama, Azzurro Lapo, i Blue Navi Garage Italia'', i da se ''lično pobrinuo za sve detalje jer sam želeo da oni postanu zaista jedinstveni i ikonični automobili''.

 

gi b05.jpg gi b06.jpg gi b07.jpg

gi b08.jpg gi b09.jpg gi b010.jpg

gi b014.jpg gi b013.jpg gi b012.jpg gi b011.jpg   

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...