Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Šokantno iskustvo Beograđanina: Dao 300.000 evra za tri BMW-a, sva tri crkla

Recommended Posts

nikola-culic-bmw-03_f.jpg

 

Kako se može osećati neko ko je platio 300.000 evra za tri BMW-a, sva tri su mu crkla, a u ''Delta motorsu'', uvozniku, zastupniku i serviseru nemačkog brenda za Srbiju, tretiraju ga kao da im je dao 30 evra i na sve moguće načine pokušavaju da ga prevare. Beograđanin Nikola Čulić je ljut, ogorčen, zaprepašćen... Dodajte šta god hoćete i nećete pogrešiti.

 

Ova nesvakidašnja priča počinje 2007. godine, kada je Čulić kupio svoj prvi BMW u ''Delta motorsu'' - X5 za oko 100.000 evra.

Vozilo je redovno održavano i servisirano u Delta motorsu, a onda je na 103.000 pređenih kilometara, samo 3.000 nakon isteka garancije, pukao lanac na motoru. Priču dalje nastavlja Nikola Čulić:

- U ovom slučaju Delta motors je ispao relativno korektan, znatno su umanjili troškove zamene motora i tu se priča završila. Ta kola imam i dalje i rade, ali uz probleme koje ni dan-danas nisu uspeli da reše. Naime, kad se otvore sva četvora vrata i gepek, na primer kad se pere auto, kompjuter se sam resetuje i onda svaki put moram iznova da podešavam sve parametre. Dovoljno da čoveka strašno iznervira, posebno što su kola tolike vrednosti.

 

Onda je Nikola, kako kaže, načinio veliku grešku i 2011. kupio novi BMW - 640i kabrio, u vrednosti 110.000 evra.

- Tu su problemi počeli bukvalno već na prvom semaforu. Pojavio se problem sa motorom koji u Delta motorsu nisu uspeli da reše ni za punih osam meseci, a na sve su se nadovezali i problemi sa krovom, prozorima. Na kraju, predložili su mi da po sistemu staro za novo uzmem treći BMW, na šta sam pristao samo da se ne bih zlopatio sa postojećim, i ponovo sam 2012. uzeo vozilo vredno 130.000 evra - priča Čulić.

 

Kod tih trećih kola kap je prelila čašu.

- Uzeo sam BMW "640d XD" kabrio i ni sam ne znam koliko puta sam morao da ga vozim u servis Delta motorsa sa reklamacijama najrazličitije vrste. Konačno, na pređenih 94.000 kilometara crkao je motor. Kvar je bio toliko veliki da su u Delta motorsu konstatovali da motor mora da se zameni. Od tog dana počinje moje preganjanje sa firmom od koje sam kupio sva tri BMW-a i njihovi pokušaji da me prevare i uskrate mi prava koja po ugovoru imam na sve moguće načine. Čulić napominje da je gotovo deset godina klijent Delta motorsa i da se za to vreme nije desilo da vozilo koje je izašlo sa servisa nije vraćeno na reklamaciju na obavljene radove. - Najveći problem se dogodio sa trećim kolima, kod zamene motora, prilikom koje sam primetio da su na novi motor ugrađeni delovi sa starog motora, kao što su kaiš, dizne i slično. To sam video svojim očima, kada sam se vratio na reklamaciju usled nedovršenih radova, kao što je nedostatak pojedinih zavrtnjeva, otvorenog, a nesastavljenog dela vozila u kome se nalaze osigurači, zaostalog otpada koji sam zatekao u vozilu. Tada sam doživeo ono što nisam ni sanjao da može da se desi u bilo kojem servisu, a pogotovo u servisu generalnog zastupnika za jednu zemlju - kaže Čulić i nastavlja: - Zbog sumnji izazvanih time da je ovo već drugo vozilo na kojem se menja motor i kojem vek trajanja nije bio ni 100.000 kilometara, insistirao sam da mi nakon servisa otvore i pokažu filtere da se uverim da su zaista promenjeni. To su morali da učine, a ja sam ostao bez teksta jer nijedan filter nije zamenjen i veliko je pitanje da li je ikada i menjan, osim filtera za ulje koji je stigao uz novi motor.

 

Odgovor ''Delta motorsa'': Vozilo se nasilnički koristi. Na pitanja Zaštitnika potrošača iz Delta motorsa stigao je kratak odgovor koji prenosimo u celosti:

- U pitanju je polovno vozilo staro četiri godine, koje se koristi na neodgovarajući i neadekvatan, usuđujemo se da kažemo čak i nasilnički način, u šta možete da se uverite pregledom snimaka na YouTube koje je vlasnik postavio. I pored toga, servis Delta motors maksimalno profesionalno i korektno svaki put izvrši servisnu intervenciju u skladu sa klijentovim zahtevima, iako nimalo nije jednostavno popravljati vozilo koje se ekstremno koristi. Desilo se jednom da je čak i kompletan automobil bio uništen i izgreban, a na nekoliko mesta probušen platneni krov.

Čulić na ovo odgovara da vozilo održava isključivo kod njih, a oni to valjda čine u skladu sa garancijom. Samo jednom je bilo potpuno izgrebano. To je uradio nepoznati počinilac dok je bilo parkirano na javnom parkingu, što je prijavljeno policiji. Takođe, ističe da je navodna nasilnička vožnja notorna laž.

 

Slagali ga za garanciju

Nikola Čulić optužuje Delta motors i da su ga doveli u zabludu prilikom kupovine vozila. - To se odnosi na garanciju, tačnije ''BMW mobiliti'' uslugu, za koju su mi rekli da je sastavni deo garancije od četiri godine. Ipak, na veoma tužan način sam se uverio da je istekla nakon dve godine kada sam prvo ostao bez podrške na putu, a potom i mesec dana bez svog vozila, kao i bez obaveznog zamenskog, što mi je prouzrokovalo dodatne troškove - objašnjava Čulić. Takođe, kada je menjan motor, pokušali su da mu ''prodaju'' priču da novi ima garanciju samo još nekoliko meseci, do isteka garancije automobila, umesto dve godine od ugradnje. Takođe, kaže naš sagovornik, sumnja i da ulje nikada nije menjano. - Mislim da su prilikom servisa samo dolivali ulje i resetovali kompjuter. Zbog toga je i došlo do havarija na motorima. Sve u svemu, zaprepašćen sam načinom na koji me tretiraju, s obzirom na to koliko sam im novca ostavio za pomenute automobile, od kojih, kako se ispostavilo, nijedan nije bio ispravan. Pa zar treba da dam 100.000 evra da bih prešao 100.000 kilometara - zaključuje Čulić.

 

Jedan račun 1.8 miliona, drugi 2.2

Da se nešto čudno dešava u Delta motorsu, Čulić dokumentuje i sa dva različita računa koja je dobio nakon zamene motora. - Iako je automobil u garanciji, oni su mi izdali račune da bi se videla kolika je vrednost obavljenih radova. I tu ništa ne bi bilo sporno, pošto su oni snosili sve troškove, da jedan račun nije glasio na 1.8 miliona dinara, a drugi na 2.2 miliona, dakle punih 400.000 dinara više, što je za mene neobjašnjivo - navodi naš sagovornik.

 

Nije dobio zamensko vozilo

Kakav je tretman Delta motorsa bio prema Nikoli Čuliću on potkrepljuje i činjenicom da za sve vreme silnih kvarova i popravki, tokom kojeg je vozilo bilo u servisu, nijednog trenutka nije dobio zamensko vozilo, na šta ima pravo po ugovoru. To mu nije omogućeno čak ni kada je ove godine od 30. januara do početka marta čekao na zamenu motora. Neki od kvarova zbog kojih je treći BMW morao na servis:

 

bmw%20hamann.jpg

 

- ne rade kamere, u nekoliko navrata

- crevo za usisavanje vazduha ne stoji dobro

- čuje se zvuk iz točka

- zamena regulatora pritiska turbine

- zamena odbojnih guma

- iskrzao se konac krova

- pojas na vozačevom sedištu menjan više puta

- ne rade komande za radio na volanu

- sirena ne radi, posle zamene ponovo ponekad ne radi

- krov se ne podiže i spušta kako treba

- zamena pojačala

- zamena spoljne obloge naslona

- eliminisanje zvukova na šasiji

- zamena lambda sonde

- prskalice vetrobrana ne prskaju svaki put

- jednom propala kočnica

- kvar masažera sedišta "bezbroj" puta

- čuje se škripa kada se vozi nizbrdo

- ljušti se prednji branik

- staklo levih vrata krči kada se podiže i spušta

- stakla se posle podizanja ne spuštaju do kraja kada se vraćaju

- zvučnik u levim vratima zuji

- gepek se teško zatvara

- dešava se da se auto sam upali

- prskalica u braniku se ne vraća u branik

- čudan zvuk u desnom točku kada se pređe preko neke neravnine

- naslon za ruku ponekad neće da se otvori

- fali jedan šraf na prednjem braniku

- kada je vlažno vreme ili posle pranja dešava se da ne rade displej na centralnoj konzoli i kamera

- klaparanje i zveckanje iz zadnjeg dela vozila tokom vožnje

- čudan zvuk kada se vozi brže od 100 km na sat

- lupka daska na gepeku sa unutrašnje strane

- krov neće da se spusti daljinskim

- kada padne kiša ugasi se muzika, ako kiša nastavi da pada ugasi se kompletna struja

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ali i i ovaj baja BMW fan je kriv, da je vozio nešto poput fabie, gp i slično ne bi mu se to desilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno mu je sledeci auto sedmica :lol: Nisam iznenadjen, poceli su da izbacuju vozila sa raznim greskama, a ovom se sve zalomilo. Ali nisu jedini, znam coveka kome je na 150 000 na S500 morao da se menja motor isto van garancije. Sve ide ka konfekciji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada me više uopšte ne čudi ni ovo pomenuto neadekvatno održavanje u ovlašćenim servisima (čast izuzecima). Jedan Fordaš je auto održavao isključivo u Grandu, redovno su mu godinama naplaćivali i filter klime prilikom servisa, a skoro je na istom našao godinu proizvodnje koja se poklapa sa godinom proizvodnje auta

Dakle, ili ga nikad nisu menjali (a njihova evidencija kaže da jesu), ili se baš potrefilo da je na lageru u magacinu bio filter star nekoliko godina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ovaj lik potpuno nejasan. Das enormne pare, zeznes se, opet pa se zeznes, pa onda staro za novo kod istih tih ljudi :blink:

Ocigledno da je su kolicina novca i razuma obrnuto proporcionalni kod ovog tipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno je harmonikaš pocepao krov :D

A ceo slučaj bi bio zanimljiv za emisiju "potrošački savetnik".

 

3 hours ago, totti said:
Mada me više uopšte ne čudi ni ovo pomenuto neadekvatno održavanje u ovlašćenim servisima (čast izuzecima). Jedan Fordaš je auto održavao isključivo u Grandu, redovno su mu godinama naplaćivali i filter klime prilikom servisa, a skoro je na istom našao godinu proizvodnje koja se poklapa sa godinom proizvodnje auta

Dakle, ili ga nikad nisu menjali (a njihova evidencija kaže da jesu), ili se baš potrefilo da je na lageru u magacinu bio filter star nekoliko godina

 

Na kombiju jedne firme u garanciji su zamenili rezervni točak. Uzeli nov, a vratili pocepan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, dellas said:

Koliko ja znam WTF vozi ovaj gospodin i nada nase omladine i politike

 

@dellasto je ta njuška samo pustio kosicu da ga ne provale...:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali i stvarno vozi kao lud. Vozio sam se par puta, ma to je bio horor.. A inače sarađuje sa Miškovićem pa je bio uslovljen da uzima aute od Delte inače mislim da nebi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne može parama sve da se kupi :D

 

kad nekad napišem da nije problem u donošenju zakona, već u njegovoj primeni, mislim na ovakve debile, vozi i pije, kad ubije nekog, sredi sve sa par hiljada evra i on je miran ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem kakve veze ima kako se auto koristi?! Može da bude da ne važi garancija na gume, da ne važi garancija na trap (što inače i ne važi), ali kakve veze ima to sve sa motorom?! Ako hoću, voziću ga sve vreme na 5000 obrtaja to je moja odluka, nigde ne piše da ne smem. A obrazloženje - vlasnik siluje auto, možete videti i na youtube... o Bože odakle nekome mozak da to napiše. :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dovla said:

A obrazloženje - vlasnik siluje auto, možete videti i na youtube... o Bože odakle nekome mozak da to napiše. :S

Imali su već situaciju sa vlasnikom BMW X6 pre par godina na NAVAKU, onaj lik koji je na stazi svirao Bojketovom drugaru da se skloni. Posle te vožnje mu je riknula lamela, oni mu zamenili pa tek posle videli snimak sa NAVAKa. Svako trošenje nekog dela koje nije posledica greške u proizvodnji ne podleže garanciji.

 

Inače, lik navodi vrednost kupljenih vozila a ne koliko ih je platio, diskusija je napisao da sarađuje sa Miškovićem a oni veoma često uslovljavaju kooperante da umesto plaćanja uzimaju automobile u kompenzaciji. Koštali su ga ti automobili dosta jeftinije. Sada je nešto puklo u odnosima pa je rešio da im .ebe mater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez obzira na sve, ovo je jos jedan od dokaza da zivimo gde zivimo. Dobio je auto proizveden za "trzista u razvoju", desavaju se stvari isto kao i na Tojotama a mi se jos bunimo sto se na 500l desavaju stvari sto se u drugim "razvijenim" zemljama ne  desavaju.

O servisima sam vec bio pisao na tu temu!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bez obzira na sve, ovo je jos jedan od dokaza da zivimo gde zivimo. Dobio je auto proizveden za "trzista u razvoju", desavaju se stvari isto kao i na Tojotama a mi se jos bunimo sto se na 500l desavaju stvari sto se u drugim "razvijenim" zemljama ne  desavaju.

O servisima sam vec bio pisao na tu temu!!!

Kako se ne dešavaju? Pa jel beše u Nemačkoj onaj lik olupao baš BMW-a ispred predstavništva/dilera?

A lično i ne verujem da rade šestice posebno za tržišta u razvoju

Edit: Evo ga

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ništa ja više nisam siguran!

Nakon svih tih priča i slučajeva najbolja je opcija kupiti godinu dana star polovnjak iz uvoza sa proverenom istorijom. Ako bude problema kažeš sebi pa kupio sam polovan auto... a ne kao ovaj, kupi sportski auto i onda kao on ga je pokvario jer ga vozi sportski! Pa zbog čega ga je kupio nego da ga tako vozi? Nije kupio golfa ili neku drugu promaju pa da ga mazi i pazi i uživa u solidnoj nemačkoj izradi!

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imali su već situaciju sa vlasnikom BMW X6 pre par godina na NAVAKU, onaj lik koji je na stazi svirao Bojketovom drugaru da se skloni. Posle te vožnje mu je riknula lamela, oni mu zamenili pa tek posle videli snimak sa NAVAKa. Svako trošenje nekog dela koje nije posledica greške u proizvodnji ne podleže garanciji.

 

Inače, lik navodi vrednost kupljenih vozila a ne koliko ih je platio, diskusija je napisao da sarađuje sa Miškovićem a oni veoma često uslovljavaju kooperante da umesto plaćanja uzimaju automobile u kompenzaciji. Koštali su ga ti automobili dosta jeftinije. Sada je nešto puklo u odnosima pa je rešio da im .ebe mater.

Za X5 ne znam, ali ove dve sestice su placene koliko i pise, a da li saradjuje sa miskom nisam upucen.

Inace lik je debilcina teska, sve je to tata kupio i kad tata zavrne slavinu onda ne sme da izadje iz kuce....

Inace u tom ovlascenom servisu je bukvalno svaki dan i smara ljude ubija, sto oko toga sto menjaju krov koji mu neko isekao, sto od zamene enterijera posto mu se neko posro u auto, sto od grebanja kljucevima, mislim da vam je sve jasno kakva je to njuska i koje tezine su njegove reci.

Inace ide da mu se menjaju sedista kada se sav na sedistu malo mrdne od farmerki... lik koji tamo radi kazeda ne izbija iz servisa, nema dana da ga nema.

A inace prvoj 6ici je menjan ceo enterijer postosu mu demolirali pa je valjda ubacio M, pa mu onda bila skupa voznja na benzin pa je zamenioza dizelku i M paketu, to je prica koja ovde kruzi od prvog dana, inace zivi 1 minut od mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...