Jump to content
FAS Goran
despotbg

Fiat 500L 1.4 16v - neravnomeran rad motora

Recommended Posts

Pojavila su mi se 3 problema do sada (star 5 meseci presao 8000km)

- Kada upalim prvi put imam neravnomerne obrtaje i ponekad se upali i check engine lampica https://www.dropbox.com/s/k6fylv0938pxcg5/2016-03-15%2021.55.05.mp4?dl=0

- Cini mi se kao da osecam blag miris antifriza kad upalim tek kola

- Prilikom voznje u 4oj negde oko 50km/h cuje se blago krcanje (predpostavljam) sistema prenosa 

 

Jel neko imao slicne probleme? Bio sam u servisu ocitali gresku na kompu obrnuli bobine ocistili svecice i rekli da dodjem opet kad se ponovi da vide dal je do bobina i da im ostavim auto na par dana (bili su jako usluzni AC radulovic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

-sta ima u dropboxu?

-jel ti gubi tecnost ako osecas antifriz

 

bobinu ti dirali zbog ovog prvog problema? sta kazu za krckanje menjaca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemas na YT i slicno?

da li lamoica se upali kada obrtaji padnu mnogo nisko skoro da se ugasi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ZhorzTrebalo bi da i ovo sa dropboxa mozes otvoriti bez problema...

Ne obrtaji variraju izmedju 1000-1200rpm onda krene da treperi check engine i onda prestane i motor se ustabili... Pomenuo mi je nesto kao nepotpuno, neravnomerno sagorevanje na 2 i 4 cilindru ili nesto tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

@despotbg

 

Zadržimo se u ovoj temi na priči oko variranja obrtaja, neravnomernog rada motora, paljenja lampice.

 

- Oko antifriza otvoriti novu temu.

- Oko zvukova iz menjača ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62706-fiat-500l-14-zujanje-menjača/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kako je počelo ovo hladno vreme, ovaj problem izgleda postaje ponovo aktuelan. Već sam u kontaktu sa despotom i nažalost problem sa prvim startovanjem motora ili je možda bolji izraz hladnim startom nije rešio zamenom svećica. Kako imam sličan odnosno isti problem da se auto na prvom startu ponaša tako što podigne obrtaje na 1500 i to traje 1 do 2 sec. zatim ili nastavi neravnomerno da radi neko vreme (10 sec) ili se potpuno ugasi. Nakon sledećeg starta sve radi normalno.

Posetio sam ovlašćeni servis, ali iz njihovog odgovora da se to i drugima dešavalo i sa izraza njihovih lica cenim da oni nemaju rešenje za ovaj problem. 

Da li neko ima slične probleme i kako ih rešava?

Motor 1.4 95ks benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio na Zlatiboru i isti problem sa 500l,prvo jutro nisam nista ni primetio jer auto pali na pola kljuca,dok sam namestao pojas vidim treperi zuta lampica za motor,nije mi bilo svedno nije auto moj ...ugasim, upalim sve normalno. Sutra ista stvar samo sad se ugasio bez paljenja cek endzin lampice ponovo startovanje sve ok.3 dan nakon startovanja dodao sam malo gasa i sve normalno,to jutarnje paljenje je cudno pali na pola kljuca ali kad je hladno ili blize 0 c nece da radi ravnomerno tj.sve dok se nedoda malo gasa,da je bilo sta pokvareno sa strujom ili sa dotokom benzina ono bi zezalo stalno a ne samo na jutarnjem startu i to samo zimi. Kola su kod mene vec 15 dana jutros je bilo 7 c u plusu i nije pravio problem,probajte to sa malo gasa odma nakon paljenja kod ovog 500l to pomaze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dach@ @vatraElem ja sam se sa tim mucio pune 3 godine. Letos mi je odradjen update softvera motora i opet je bio problem. Sa ovim prvim hladnim vremenom poceo je i check engine lampicu da pali. Zvao servis. Oni mi rekli da sipam od 98 i 100oktana. I pazi stvarno,auto sad pali kao mina.  Inace sipao sam od 100 oktana na NISu . Probajte pa javite. Oni kao kazu da kao je novim updateom predvidjeno da u motor ide od 98 oktana,ali ja ipak mislim da je gorivo lose od 95oktana. Boga pitaj da li i ima 95oktana. A inace bio sam jedan od onih koji su bili ubedjeni da nema razlike u gorivu na zapadu i ovde. Bar na vecim pumpama.

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ne gasi ali malo neravnomernije radi dok ne krenem. E sad, ranijih zima sam sipao 98 ili 100 oktana i nisam imao ovakvih problema. Kad potrosim ovaj rezervoar sipacu opet to od 100 pa javljam. Vredi probati sa tim. 

Pazi ko da smo se dogovorili :):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sam ubeđeniji  da se definitivno radi o fabričkoj grešci pošto danas naletim na 500l, auto kupljen  nepunih mesec dana posle mene, i budem bezobrazan priđem i pitam čoveka u kolima da li mu se dešava da mu se auto gasi pri hladnom startu. Naravno dobijem potvrdan odgovor.

Već sam počeo da sipam aditivirano gorivo pa ću da vidim kroz nekoliko dolivanja kad se potpuno zameni gorivo u rezervoaru da li to daje neke rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vatra Pa i jeste bila jedna serija sa fabrickom greskom. Imas jednu temu otvorenu u vezi 500L ,kod mene su pokusavali svasta . Od sipanja aditiva (auto je presao 3000km),do bregasta nije u fazi,pa do zamene celog motora,i na kraju do toga da je u pitanju bio softver motora. Ubacen je novi program,i zbog toga su koliko ja znam ljudi pozivani u servis,barem oni koji su imali tih problema. Meni je to odradjeno letos ,u junu.I nakon toga sam imao problema. Ali sada od kako sam sipao 100 oktana auto pali ko mina. Zakuca obrtomer i ne pomera ni milimetar. Gledaj da isteras to staro gorivo iz rezervoara sto vise pa naspi od 98 ili 100 oktana. Ja sam primetio razliku vec posle prvog sipanja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam isti problem, o cemu sam pisao u temi o karakteristicnim problemima 500l-a. U januaru mi je radjeno u mig auto u  nisu azuriranje softvera, navodno preko interneta direktno sa Torinom (tako su rekli), i  7-8 meseci nisam imao problema (jednom mi se samo upalila lampica na moru). Medjutim od septembra problem je sve ucestaliji, toliko da to vec pocinje da zestoko iritira, jednostavno da nov auto (manje od godinu i po) palis dva puta, nije normalno. Reklamirao sam opet mig autu, bio na dijagnostici, i kao poslat izvestaj FAS-u i evo cekam vec skoro mesec dana. Pricao sam sa nekim iz servisa koji mi je rekao da fiat navodno nema takvih problema na zapadu, u Francuskoj, Italiji i dr. zemljama gde su najvise prodali 500l-ova, i da je njihov zakljucak da je uzrok los kvalitet naseg goriva. Tako da je pitanje da li cemo moci da resimo ovaj problem, ima dosta ljudi kojima se to desava. Napominjem da apsolutno nista nisu drugo radili u servisu u januaru, problem je samo di softvera za paljenje, koji prijavljuje gresku i motor neravnomerno radi. Kod drugog paljenja i nadalje i voznji sve je savrseno. Sorry na duzem postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nesavr pa jesi li probao bolje gorivo da sipas u njega? Bar to sad nije problem,svaka druga nisova pumpa ima ovaj od 100 oktana. A vecina ostalih pumpi imaju od 98. Na eko pumpi ne sipam jer im je od 98 bezobrazno skup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, sad cu ovih dana vledam da ispraznim sto vise rezervoar pa onda. NIS-ova u vr nema od 98, tako da cu na nekoj drugoj, EKO, OMW ili Lukoil. Mada postavlja se pitanje na kojoj je najkvalitetniji benzin, jer koliko sam se raspitao svi uzumaju id NIS-a, tako da je prakticni svuda isti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nesavr Jeste svi oni nabavljaju od NISa gorivo. Nema veze sipaj na bilo kojoj,jedino ne preporucujem one manje pumpe kao npr Knez,sipao sam jednom u skuter kod njega i morao da praznim ceo rezervoar,a iz nekih starijih kola koja smo imali smo izvukli dobrih 10l mulja,vode,ili sta li je vec. I naspi od 98 ili 100. Izgleda da ovaj od 95 nema dobru oktansku vrednost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipam gde stignem,  uvek 95 oktana, uvek najjeftinije gorivo i nikada probleme nisam imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Madra said:

Sipam gde stignem,  uvek 95 oktana, uvek najjeftinije gorivo i nikada probleme nisam imao.

 

Benzinci su manje nezni od dizela, ali ovaj pristup svakako ne preporucujem. Naravno da neces imati probleme na kolima koja imaju < 50 000km, ali posle moze da bude svasta.

 

Ja sipam Ultra D od kad sam uzeo kola i na Zmaju 2 uvek. Cenim da ce mi se to isplatiti ako auto ostane kod meje 150+kkm na trajnosti dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto ljudi rekose sve je u benzinu izgleda i benzin ima letnji i zimski tj.letnji verovatno je slabiji,sipan stalno na omw maxmotion 95 oktana i pocetkom zime je zezao tj.nemiran rad 5-10 sek.nakon prvog paljenja a prosle nedelje je bio lep minus i sve ok zakuca kazaljka nakon  paljenja kao leti sa tim 95 oktana

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jesi probao obican 95 a ne te aditivirane? mozda puntu ne odgovaraju ti aditivi a narocito leti.....a nisam bas ni razumeo sta si hteo da kazes....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...