despotbg 0 Posted March 23, 2016 Pojavila su mi se 3 problema do sada (star 5 meseci presao 8000km) - Kada upalim prvi put imam neravnomerne obrtaje i ponekad se upali i check engine lampica https://www.dropbox.com/s/k6fylv0938pxcg5/2016-03-15%2021.55.05.mp4?dl=0 - Cini mi se kao da osecam blag miris antifriza kad upalim tek kola - Prilikom voznje u 4oj negde oko 50km/h cuje se blago krcanje (predpostavljam) sistema prenosa Jel neko imao slicne probleme? Bio sam u servisu ocitali gresku na kompu obrnuli bobine ocistili svecice i rekli da dodjem opet kad se ponovi da vide dal je do bobina i da im ostavim auto na par dana (bili su jako usluzni AC radulovic) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted March 23, 2016 -sta ima u dropboxu? -jel ti gubi tecnost ako osecas antifriz bobinu ti dirali zbog ovog prvog problema? sta kazu za krckanje menjaca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted March 23, 2016 @Zhorz - Snimak variranja obrtaja - Trenutno ne (primeceno tek juce to cu pratiti) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted March 23, 2016 nemas na YT i slicno? da li lamoica se upali kada obrtaji padnu mnogo nisko skoro da se ugasi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted March 23, 2016 @ZhorzTrebalo bi da i ovo sa dropboxa mozes otvoriti bez problema... Ne obrtaji variraju izmedju 1000-1200rpm onda krene da treperi check engine i onda prestane i motor se ustabili... Pomenuo mi je nesto kao nepotpuno, neravnomerno sagorevanje na 2 i 4 cilindru ili nesto tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 23, 2016 @despotbg Zadržimo se u ovoj temi na priči oko variranja obrtaja, neravnomernog rada motora, paljenja lampice. - Oko antifriza otvoriti novu temu. - Oko zvukova iz menjača ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62706-fiat-500l-14-zujanje-menjača/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
despotbg 0 Posted April 4, 2016 Samo da javim... Posle zamene svecica sve ok. Odradjeno u Radulovicu, sve pohvale za njih Quote Share this post Link to post Share on other sites
vatra 3 Posted November 2, 2017 Od kako je počelo ovo hladno vreme, ovaj problem izgleda postaje ponovo aktuelan. Već sam u kontaktu sa despotom i nažalost problem sa prvim startovanjem motora ili je možda bolji izraz hladnim startom nije rešio zamenom svećica. Kako imam sličan odnosno isti problem da se auto na prvom startu ponaša tako što podigne obrtaje na 1500 i to traje 1 do 2 sec. zatim ili nastavi neravnomerno da radi neko vreme (10 sec) ili se potpuno ugasi. Nakon sledećeg starta sve radi normalno. Posetio sam ovlašćeni servis, ali iz njihovog odgovora da se to i drugima dešavalo i sa izraza njihovih lica cenim da oni nemaju rešenje za ovaj problem. Da li neko ima slične probleme i kako ih rešava? Motor 1.4 95ks benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted November 2, 2017 Bio na Zlatiboru i isti problem sa 500l,prvo jutro nisam nista ni primetio jer auto pali na pola kljuca,dok sam namestao pojas vidim treperi zuta lampica za motor,nije mi bilo svedno nije auto moj ...ugasim, upalim sve normalno. Sutra ista stvar samo sad se ugasio bez paljenja cek endzin lampice ponovo startovanje sve ok.3 dan nakon startovanja dodao sam malo gasa i sve normalno,to jutarnje paljenje je cudno pali na pola kljuca ali kad je hladno ili blize 0 c nece da radi ravnomerno tj.sve dok se nedoda malo gasa,da je bilo sta pokvareno sa strujom ili sa dotokom benzina ono bi zezalo stalno a ne samo na jutarnjem startu i to samo zimi. Kola su kod mene vec 15 dana jutros je bilo 7 c u plusu i nije pravio problem,probajte to sa malo gasa odma nakon paljenja kod ovog 500l to pomaze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted November 2, 2017 (edited) @dach@ @vatraElem ja sam se sa tim mucio pune 3 godine. Letos mi je odradjen update softvera motora i opet je bio problem. Sa ovim prvim hladnim vremenom poceo je i check engine lampicu da pali. Zvao servis. Oni mi rekli da sipam od 98 i 100oktana. I pazi stvarno,auto sad pali kao mina. Inace sipao sam od 100 oktana na NISu . Probajte pa javite. Oni kao kazu da kao je novim updateom predvidjeno da u motor ide od 98 oktana,ali ja ipak mislim da je gorivo lose od 95oktana. Boga pitaj da li i ima 95oktana. A inace bio sam jedan od onih koji su bili ubedjeni da nema razlike u gorivu na zapadu i ovde. Bar na vecim pumpama. Edited November 2, 2017 by VladaG9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted November 2, 2017 Meni se ne gasi ali malo neravnomernije radi dok ne krenem. E sad, ranijih zima sam sipao 98 ili 100 oktana i nisam imao ovakvih problema. Kad potrosim ovaj rezervoar sipacu opet to od 100 pa javljam. Vredi probati sa tim. Pazi ko da smo se dogovorili Quote Share this post Link to post Share on other sites
vatra 3 Posted November 3, 2017 Sve sam ubeđeniji da se definitivno radi o fabričkoj grešci pošto danas naletim na 500l, auto kupljen nepunih mesec dana posle mene, i budem bezobrazan priđem i pitam čoveka u kolima da li mu se dešava da mu se auto gasi pri hladnom startu. Naravno dobijem potvrdan odgovor. Već sam počeo da sipam aditivirano gorivo pa ću da vidim kroz nekoliko dolivanja kad se potpuno zameni gorivo u rezervoaru da li to daje neke rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted November 3, 2017 @vatra Pa i jeste bila jedna serija sa fabrickom greskom. Imas jednu temu otvorenu u vezi 500L ,kod mene su pokusavali svasta . Od sipanja aditiva (auto je presao 3000km),do bregasta nije u fazi,pa do zamene celog motora,i na kraju do toga da je u pitanju bio softver motora. Ubacen je novi program,i zbog toga su koliko ja znam ljudi pozivani u servis,barem oni koji su imali tih problema. Meni je to odradjeno letos ,u junu.I nakon toga sam imao problema. Ali sada od kako sam sipao 100 oktana auto pali ko mina. Zakuca obrtomer i ne pomera ni milimetar. Gledaj da isteras to staro gorivo iz rezervoara sto vise pa naspi od 98 ili 100 oktana. Ja sam primetio razliku vec posle prvog sipanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nesavr 2 Posted November 7, 2017 Ja imam isti problem, o cemu sam pisao u temi o karakteristicnim problemima 500l-a. U januaru mi je radjeno u mig auto u nisu azuriranje softvera, navodno preko interneta direktno sa Torinom (tako su rekli), i 7-8 meseci nisam imao problema (jednom mi se samo upalila lampica na moru). Medjutim od septembra problem je sve ucestaliji, toliko da to vec pocinje da zestoko iritira, jednostavno da nov auto (manje od godinu i po) palis dva puta, nije normalno. Reklamirao sam opet mig autu, bio na dijagnostici, i kao poslat izvestaj FAS-u i evo cekam vec skoro mesec dana. Pricao sam sa nekim iz servisa koji mi je rekao da fiat navodno nema takvih problema na zapadu, u Francuskoj, Italiji i dr. zemljama gde su najvise prodali 500l-ova, i da je njihov zakljucak da je uzrok los kvalitet naseg goriva. Tako da je pitanje da li cemo moci da resimo ovaj problem, ima dosta ljudi kojima se to desava. Napominjem da apsolutno nista nisu drugo radili u servisu u januaru, problem je samo di softvera za paljenje, koji prijavljuje gresku i motor neravnomerno radi. Kod drugog paljenja i nadalje i voznji sve je savrseno. Sorry na duzem postu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted November 7, 2017 @Nesavr pa jesi li probao bolje gorivo da sipas u njega? Bar to sad nije problem,svaka druga nisova pumpa ima ovaj od 100 oktana. A vecina ostalih pumpi imaju od 98. Na eko pumpi ne sipam jer im je od 98 bezobrazno skup. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nesavr 2 Posted November 8, 2017 Nisam, sad cu ovih dana vledam da ispraznim sto vise rezervoar pa onda. NIS-ova u vr nema od 98, tako da cu na nekoj drugoj, EKO, OMW ili Lukoil. Mada postavlja se pitanje na kojoj je najkvalitetniji benzin, jer koliko sam se raspitao svi uzumaju id NIS-a, tako da je prakticni svuda isti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted November 8, 2017 @Nesavr Jeste svi oni nabavljaju od NISa gorivo. Nema veze sipaj na bilo kojoj,jedino ne preporucujem one manje pumpe kao npr Knez,sipao sam jednom u skuter kod njega i morao da praznim ceo rezervoar,a iz nekih starijih kola koja smo imali smo izvukli dobrih 10l mulja,vode,ili sta li je vec. I naspi od 98 ili 100. Izgleda da ovaj od 95 nema dobru oktansku vrednost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted November 8, 2017 Ima li kod vas nekog efekta dodavanje malo gasa nakon jutarnjeg paljenja,kod mene nakon toga sve mirno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted November 10, 2017 Sipam gde stignem, uvek 95 oktana, uvek najjeftinije gorivo i nikada probleme nisam imao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted November 10, 2017 2 hours ago, Madra said: Sipam gde stignem, uvek 95 oktana, uvek najjeftinije gorivo i nikada probleme nisam imao. Benzinci su manje nezni od dizela, ali ovaj pristup svakako ne preporucujem. Naravno da neces imati probleme na kolima koja imaju < 50 000km, ali posle moze da bude svasta. Ja sipam Ultra D od kad sam uzeo kola i na Zmaju 2 uvek. Cenim da ce mi se to isplatiti ako auto ostane kod meje 150+kkm na trajnosti dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted November 23, 2017 On 11/8/2017 at 2:34 PM, VladaG9 said: Jeste svi oni nabavljaju od NISa gorivo. nikako nisi u pravu Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted November 23, 2017 @Zhorz Znas koje pumpe uvoze benzin? Koliko ja znam benzin svi nabavljaju iz NISove rafinerije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted November 23, 2017 Znam 1 Markobgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted December 24, 2017 Kao sto ljudi rekose sve je u benzinu izgleda i benzin ima letnji i zimski tj.letnji verovatno je slabiji,sipan stalno na omw maxmotion 95 oktana i pocetkom zime je zezao tj.nemiran rad 5-10 sek.nakon prvog paljenja a prosle nedelje je bio lep minus i sve ok zakuca kazaljka nakon paljenja kao leti sa tim 95 oktana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 29, 2017 a jesi probao obican 95 a ne te aditivirane? mozda puntu ne odgovaraju ti aditivi a narocito leti.....a nisam bas ni razumeo sta si hteo da kazes.... Quote Share this post Link to post Share on other sites