Markobgd 609 Posted May 8, 2016 Ako nema na Googlu nije se ni desilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blaza sasa 0 Posted May 9, 2016 Ja imam grande punta 1.4 tjet 88kw.Kod mene je 3 godine..selenia 5w40 KPI, oko 12 eura ili 25 maraka je litar ulja. veliki servis u Banjaluci je oko 500maraka,svijecice su oko 16 eura komad,gume fabricke su 17-ke, 205/45/17 jedna guma je oko 150 eura-prava guma koja moze biti 5godina.auto leti ali i trosi.zamjerka sto su u kabini bučni,nedostaje mu 6 brzina a mozda i 7-ma.i eletronika im je problem,sijalice,esp pogotov kad je kisa,vlaga stalno izbaciju gresku neku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted May 10, 2016 Ja sam sada uzeo GP 1.4 t -jet. Kasnije sam nasao na sajtu Petronas oil, ima spisak automobila za koja su njihova ulja preporucena. Znaci za 1.4 T-jet 5w-40 K Pure Energy ACEA C3 i stane 3.2 l a ne kao sto pise 2.6 l. Litar 1150 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blaza sasa 0 Posted May 11, 2016 imas u servisnoj knjizi, na haubi koje ulje,koju rashladnu tecnost,ulje za kocnice..meni uvijek stane 3 litre,i ulje mijenjam na 9000-10000km.ulje je kod vas jeftinije,to je oko 10 eura.ja ga kupujem u ovlastenom servisu FIAT.elektronika mu je cista 0. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 11, 2016 (edited) Da nije tvoj GP iz poplave? Nisam čuo da se nešto ljudi žale na elektroniku u GP. Možda nisam upućen, pošto ne pratim dešavanja oko GP. P. S. Kolika ti je potrošnja, i sa kojom prosečnom brzinom, koliko po bordu a koliko realno? Edited May 11, 2016 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blaza sasa 0 Posted May 11, 2016 Prijatelju ja sam svog uvezao iz Italije prije 3,5 godine,izgleda nisi ti čitao forum bas,to su njihove mane,nedostatci koje se pokazuju kod GP.vjeruj mi. Potrosnja moja procjena je 10litara po gradu,vozim ga 4 po gradu,bord nikad ne gledam jer po gradu pokazuje da trosi kao lud..isao sam na more u Hrvatsku i kroz Bosnu to je brdo,krivine,ma auto leti,ako se razumijes od Banjaluke do Bosanskog Grahova ima 180 km ja sam potrosio 14 litara,nisam mogao vjerovati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted July 7, 2016 Da li postoji neka druga razlika izmedju motora 1.4 90KS i 1.4 T-JET 120 KS koji ide u Bravo osim turbine? Posto je plivajuci zamajac za t-jet i na koliko strada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5844 Posted July 7, 2016 O ooooooo, poceo napad najveceg neprijatelja u СРБА i na tjet motorima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 7, 2016 (edited) Иди в задницу, чуть со стула не упал. Ajmo dalje, da li je skuuupa turbina I ono čuveno, to ima turbo, to troši Edited July 7, 2016 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted July 7, 2016 38000 dinara u AP sportu ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 7, 2016 On 7/7/2016 at 0:49 PM, Milutin-NS said: O ooooooo, poceo napad najveceg neprijatelja u СРБА i na tjet motorima... Kome smeta jak T-jet motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5844 Posted July 7, 2016 Evo ja ne znam brt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 16033 Posted July 7, 2016 On 7/7/2016 at 0:49 PM, Milutin-NS said: O ooooooo, poceo napad najveceg neprijatelja u СРБА i na tjet motorima... Uz dizne, turbinu i promaju - definitivno je plivajuci zamajac jedan od najvecih . Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted July 8, 2016 On 7/7/2016 at 0:49 PM, Milutin-NS said: O ooooooo, poceo napad najveceg neprijatelja u СРБА i na tjet motorima... Da nije "najveci neprijatelj" gradjana evropske unije, ne bi prodavali kola cim se primeti da je isti na izdisaju i onda ih mi kao takve kupovali Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 8, 2016 Ma da, a i prodaje se boje više od srbalja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted July 8, 2016 On 7/7/2016 at 1:01 PM, marko.jovanovic said: Иди в задницу, чуть со стула не упал. Ajmo dalje, da li je skuuupa turbina I ono čuveno, to ima turbo, to troši Valjda bar ljudi na forumu znaju da TB trose manje od klasicnih - atmosferskih benzinaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 16033 Posted July 8, 2016 On 7/8/2016 at 10:05 PM, chiki said: Da nije "najveci neprijatelj" gradjana evropske unije, ne bi prodavali kola cim se primeti da je isti na izdisaju i onda ih mi kao takve kupovali Za*ole njih za deo od 400 ili vise EUR, nije to za njih trosak u visini prosecne plate. Nego nakon 5 godina prebace lepo du*e u novi auto od 20K evrica . A kako ko ume da odabere - moze brzo da te klepne po usima, a mozes i slatko da se navozas bez ikakvih problema. Tako da nema mnogo razloga za brigu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4417 Posted July 11, 2016 Nije to tamo trosak od 400eura vec cesto i do 2000e, jer originalni set zamajac i kvacilo ide i kod nas do 1000e, a preko je i radni sat preko 100e, tako da je ta neka cena, neisplativo na autu kojem je to dobar procenat trenutne vrednosti. Recimo u nemackoj odrzavanje auta u tiptop stanju kosta dosta, a kod nas se cesto odrzava samo da se kotrlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 16033 Posted July 11, 2016 Apsolutno se slazem, samo sto je poenta posta bila - njih uglavnom za*ole i koliko kosta i u kakvom je stanju i koliko jos moze da tera - vecinom ionako prebacuju bu*u u novi auto nakon par godina, opet na lizing i tako u krug. A njihovi "oglodci" stizu kod nas, pa kako se kome zalomi u odabiru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted July 11, 2016 Razumemo se moja poenta je bila da mi nismo nista ni bolji ni gori od njih - oni kalkulisu kad je bolje da prodaju auto a mi gledamo da saznamo sto vise preko foruma i kalkulisemo da kupimo sto bolji auto sa manje iznenadjenja za manje para . Ovo definitivno nije strasna stavka za t-jet ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted July 21, 2016 (edited) Gledam oglase i aukcije pa naidjoh na Lanciu Deltu 1.4 MultiAir 140ks. Citam po drugim forumima da su ovi motori imali problema sa MultiAir jedinicom. Valjda se mora biti oprezan sa vrstom ulja i skratiti interval zamene posto ova jedinica koristi ulje iz motora. Stradaju nakon 30k-60k km. Tu je i neki mali filter ulja koji uopste nije ukljucen u servisne intervale. Nova jedinica je oko 600 EUR. Nigde ne mogu da nadjem da li je u naknadnim revizijama to sredjeno? Mozda je vreme da otvorimo odvojenu temu osim ako sam bio smotan da pronadjem postojecu. Edited July 21, 2016 by chiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted September 23, 2016 Trebalo bi sledece nedelje da postanem vlasnik Fiat Bravo 1.4 T-jet 120ks uvezenog iz Svajcarske. Kad bude registrovan predstavicu ga na forumu. Nasam sam uputstvo na srpskom ovde na forumu i tamo pise da se ulje (5w-40) i svecice menjaju na 20.000 km. Da li je taj period za ulje predugacak ? A za svecice prekratak? Kakva su iskustva ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7482 Posted September 23, 2016 Iskustva su ... takva da ih nema. Mnogi su trebali iskljucivo 1.4tjet da kupe pa nekako...nisu Prati plan odrzavanja kako je fabrika propisala. Interval za ulje skrati na pola slobodno. Videces i sam kako se ponasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted September 24, 2016 (edited) inace, plan odrzavanja u svajcarskoj je takav da se servisi rade na 30.000 km Edited September 24, 2016 by chiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 327 Posted September 24, 2016 5w40 slobodno menjaj na 15kkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites