Dezurni 399 Posted September 24, 2016 Reče Rile, iskusni poznavalac T-jet motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 24, 2016 Milutin je ipak najbolji poznavalac T-Jet motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 24, 2016 Nema veceg petrol hed-a to je sigurno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 13, 2018 (edited) Da li neko zna, koje su razlike izmedju 1.4 t-jet 120 euro 5 (198A4000), koji je isao u Bravo (izmedju ostalog) i 1.4 t-jet 120 euro 6 (940B7000) koji sada ide u Tipo npr? Nasao sam ovde pdf sa tehnickim detaljima o euro5 t-jetu (svaka cast za to) , ali apsolutno nista ne uspevam da pronadjem na internetu o ovom novijem. Vidim da je obrtni moment malko drugaciji, a na jednom sajtu neke chip-tuning kuce sam procitao da je i ECU drugaciji i nista vise ne znam. Recimo da bi me najvise zanimalo, da li je isti turbo (IHI) i ako nije, koji je... Edited February 13, 2018 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted February 22, 2020 (edited) Fiat Nuova Bravo, 2007. 1.4 T-Jet 150 je u pitanju. Pri kupovini, uspela je da mi promakne jedna užasna stvar. Danas otvorim haubu i razgledam dok ćale unutra stiska kvačilo i takodje razgleda. Čuje se rekao bih potisni ležaj prilikom stiskanja kvačila, a 2 sekunde nakon puštanja kvačila, zvuk nestaje. Poslušajte i pogledajte video, pa prokomentarišite!! Edited February 22, 2020 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 22, 2020 Cuje se nesto svakako oko kvacila a rekao bih da se cuje nesto i oko zupcastog ili pk kaisa 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksa_Tomasevic 3 Posted February 22, 2020 (edited) Ja sam imao situaciju da se tako nešto prvo se čulo slabije, a onda je posle određenog vremena počelo jače i promenilo zvuk, da bi na kraju majstor rekao da je otišao set kvačila onda sam naručio novi set i to je sve prestalo! Moguće da je set :/ Edited February 22, 2020 by Aleksa_Tomasevic 1 1 Demian989 and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 22, 2020 (edited) Ti znas kada se tacno i kako zvuk javlja, ali ako je tokom pritiskanja kvacila, osim toga moze da bude i do nacetog plivajuceg zamajca. Redje se desava na benzincima, ali nije iskljuceno. Slazem se sa Micom, imas jos neki piskutavi zvuk, deluje da je nesto sa PK kruga. Edited February 22, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 22, 2020 Kupio sam Alfu sa tim motorom sa 28.000 km i isto je tako. Sada sam na 45.000 km, ni trunku nije promenilo zvuk. Cuo sam jos kod nekih. Teraj tako i ne brigaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted February 22, 2020 +1 Nije strašno ali da te neki majstori nebi plašili ... pojaviš se na skupu pa ti ljudi koji imaju isti motor malo ispregledaju auto i realno te posavetuju. Inače, meni deluje sa snimka da dopunski zvuk dolazi od turbine. Tako, sa snimka je teško realno proceniti te izbegavajući svaku paušalnu ocenu, pozivam se na predloženo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted February 25, 2020 (edited) Jedan majstor, prijatelj mi je ispregledao auto juče, kompletno. Što se tiče ovog brujanja koje dolazi kada se stisne kvačilo, ni manje ni više nego se čuje na izduvnoj grani. Isto tako kada se doda gas. Kojom logikom ne znam, ali kao da se motor malo optereti kada se stisne kvacilo pa, kao kada na starim autima upalite svetla i odmah padnu obrtaji. E na Bravu ne padaju obrtaji ali negde na izduvnoj grani ili na dihtungu ili je prso gus nege. Ostaje mi da poskidam one oplate i onda osluskujem. A ja se pitam odakle onakav sportski zvuk i brujanje, pogotovu ujutru kad je hladan. Edited February 25, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 25, 2020 Ponavljam - to je normalno. Nisam izucio do kraja, ali deluje mi kao funkcionalnost ECU-a (otvori klapnu gasa ili sta vec radi)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
prokaproks 0 Posted April 29, 2020 Zdravo svima,od skoro sam vlasnik punta evo multiair od 135 ks,presao je 144 000 km,uvezao sam ga iz svice,imam servisnu knjigu,i u opste dobrom stanju je autao... MA jedinica mu je zamenjena 2017 godine.... Hteo bih da ga cipujem,pa me interesuje sta mislite o tome. Do sada nisam imao losih iskustava sto se tice na dizelima,ali su mi benzinci malo nepoznatica sto se tice cipa. I trebao bih ulje da mu zamenim,pa me interesuje koja je vasa preporuka za ovaj motor ? Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 29, 2020 Cipovanje benzinaca je poprilicno teze i zahtevnije, i potencijalno opasnije, od cipovanja dizelasa. Dobro razmisli i da li ces, i ako hoces, kod koga ces... I nemoj ocekivati dobru mapu za malo para. Dobre mape za benzince uglavnom idu 350e-400e... Quote Share this post Link to post Share on other sites
prokaproks 0 Posted April 29, 2020 Ok, hvala na sugestiji, koje bi mi ulje preporucio ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 29, 2020 To najbolje pogledaj u svom uputstvu, ne znam tacno za MultiAir... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 161 Posted April 29, 2020 Mislim da bi ti odgovarala Selenia K Pure Energy 5w-40 Multiair,ali proveri svakako Quote Share this post Link to post Share on other sites
siki 218 Posted April 30, 2020 Taj motor podmazuje Selenija DIGITEK Pure energi SEA 0 W- 30 ACEA-C2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted April 30, 2020 Sta bi braca Grci rekli na ovo pitanje oko cipovanja? pogledaj na FB kakva cuda prave, mislim da su mozda i jaci od Italijana po tom pitanju... To je oko toga da li moze - MOZE, i te kako...e sad to kod nas gde i kako izvesti a da bude kako treba...veliko ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 30, 2020 Takodje je veliko pitanje koliko novaca si spreman da izdvojis. Ako ocekujes povecanje snage za ~150e kao sto je moguce na nekim dizelima, onda nista od posla. Sto kaze Milutinac, Grci stvarno cuda prave, ali i kosta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 30, 2020 Pa to sa Grcima za stage 1 nije ispod 400-500e.. Sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted April 30, 2020 Sto se ulja tice, fabrika propisuje Selenia KPE 5-40, tj. ACEA C3 ili Fiatova 9.55535-S2 specifikacija. Ili bilo koje drugo ulje koje to zadovoljava. Ulazim u trecu godinu, licno svo vreme sipam Shell Helix HX-7 ECT 5-40. Sa naglaskom na ECT (ne obicno HX-7). To nude i u ovlascenim servisima, kao trunku jeftiniju alternativu za Seleniu, takodje i kod naseg Gorana. Bitna stavka - ako je auto tek kupljen, pozeljno je zameniti i dodatni uljni filter MA jedinice. Smesten je u samom bloku jedinice, sa suvozacke strane. E sad, sto se tice cipovanja - na tu tezinu auta, sa nama dostupnim resursima po tom pitanju i da je motor ovde jos uvek redji a ima dodatak u vidu MA hidro-razvoda... Sto kaze Cola - "Ja tu ne b' nista dir'o". Pogotovo sto to ne kosta 50 EUR kod cunera iza coska, rekose vec kolege. Mislim da je 135 KS na GP za nase uslove na putevima i tako lagan auto puna kapa. Jedino sto je taj motor na Puntu malo "zavrnut" sa obrtnim, samo 206 Nm kao npr. stariji T-Jet. Na Bravu je opusteno na 230 Njutna, uz dodatnih cca 25 Njutna u Sport modu. Dok je tih 250 Njutna standardno na MA 170. Quote Share this post Link to post Share on other sites
prokaproks 0 Posted April 30, 2020 Radio sam cipovanje na dizelima, kod jednog tipa u ar, po prihvativoj ceni, da kazem i povoljnoj. Konkretno na 1.9 tdi 105 ps., i davalo je dosta rezultata, osetna razlika u snazi, i smanjenju potrosnje, manje vise. Nisam imao nikakbih problema, mada ni jedan od tih autta, se nije zadrzao duze od 2 god... Jedino bih cipovao punta, da bih mi nekako ravnomernije vukao... Sve nesto moram da nisanim, na kojim obrtajima povlaci i do kojih... Do 2000 obrtaja je trom, imam punta sportin 1.4 16v 95ps,i on je za njega osica na niskim obrttajima... Tako da ne znam ni sam sta da radim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted April 30, 2020 4 hours ago, prokaproks said: Do 2000 obrtaja je trom, imam punta sportin 1.4 16v 95ps,i on je za njega osica na niskim obrttajima... Onda nesto definitivno nije u redu. Turbak i atmosferac su na nizim obrtajima kao du*e i glava. Jos taj atmo ima 128 Njutna na 4500 rpm, a MA oko 80 Njutna vise i to vec od 1750 rpm (po fabrici). Skoro 70% vise i to iz bunara, malo li je ? Plus 95 KS vs 135 KS. Proveri sta se desava sa turbom, mozda je tu problem. Meni u Sport modu sa nizih obrtaja poteze maltene kao prethodni 8v dizel. Na benzincima zbog visoke temperature zna vremenom da glavi ventil na izduvnom delu, pretpostavljam da je i na njemu Garrett. Mozes da pogledas i banalno bez dijagnostike, pretpostavljam da imas onaj konfigurabilni displej. Izbacis da ti prikazuje Engine Info i pritisak turba, prikaz je kao skala. Ako ga patosiras, a pritisak stoji na par crtica umesto da puni - znas sta je. Tako da bih posle ove tvoje informacije definitivno odradio kontrolu stanja auta i turba ako je tek kupljen. Pre bilo kakvog cipovanja. U odnosu na taj atmo, mora da izuva odakle god da ga stisnes. 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
prokaproks 0 Posted May 2, 2020 (edited) Nemam ja u meniju tu opciju, malopre sam gledao... Edited May 2, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites