Jump to content

Recommended Posts

Uvezena iz Italije u stvarno odlicnom  stanju.Tu i tamo poneka sitna ogrebotnica od parkiranja,ali nista sto poliranje nece resiti.Trap perfektan,enterijer stvarno ocuvan,motor radi i zvuci odlicno,dijagnostika ne pokazuje nikakve greske.142+khm na satu.Uradio servis,sipana Selenia wr 5w-30,zamenjeni svi filteri,stavljeni Ufi..Nekih 10tak dana na taksiju u Beogradu.

 

IMAG1661.jpgIMAG1670.jpg

IMAG1671.jpgIMAG1659.jpgIMAG1658.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, werp690 said:

...Nekih 10tak dana na taksiju u Beogradu

 

Koliko ljudi je najviše stalo u nju do sada... :D:D 

Evo joj je ''sestra'' i po boji čak:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikada preko petoro.Toliko ljudi je osigurano u svakom trenutku.Sto se tice kabine,tu nema problema,niti je tesno,najveci hendikep je gepek.Nadam se samo da ce se pokazati dobro,kao sto se pokazala i mojim kolegama.Mala potrosnja,3 litre ulja,lanac,registracija.itd..Posto na taksiju kilometri lete,treba gledati sve.Auto ce biti maksimalno dobro odrzavan i servisiran kao i svaki do sada.Musa je odlicna! Ispratio sam temu i pre registracije na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo jos jedan sjajan auto,Idea je super auto,sa srecom da ga vozis,a to si u pravu gepek je onako manji,sve zavisi sta se vozi i koliko prtljaga imas,npr za mene i moje potrebe je sasvom ok

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na lepim zeljama! Da je automobil za moje potrebe,bio bih zadovoljan gepekom,a za neka "veca" putovanja sa porodicom bi koristio krovni kofer.Pricao sam iz aspekta taksiste(kocijasa pre 100 godina :) ) i iz tog ugla je gepek mali.Tesko da bih uspeo da spakujem vise od dva kofera u gepek,mada mozda ako bi ih redjao u visinu...Videcu kako ce se gepek pokazati u letnjoj sezoni kada ima najvise voznji do ''Nikole Tesle"...

Elem uskoro stavljam stiker Italijanske zastave,nekako mi fali na Italijanskom automobilu :)  i idem u potragu za torexima jer je nemoguce bilo sta uraditi na ovom automobilu bez posedovanja istih.Kao kljuc 10 i kljuc 13 na predhodnom Hyundaiu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stavljene presvlake kod Grka u Pancevu.Bas i nisam ljubitelj presvlaka,ali bolje i presvlake nego da mi se sedista skroz upropaste.

Neke slike,pre i posle..

IMAG1706.jpg

IMAG1708.jpg

IMAG1712.jpg

IMAG1714.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fina, bas je cista unutra.

Edited by jtds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presao sa Idejom 11.000 km (malo manje ) i dosao je na red mali servis.Promenio filtere vazduha i klime kao i ulozak filtera ulja.Zamenjen je i jedan grejac,jer mi se pojavila greska na bordu.

Stavio sam Denso grejac,a pre mene su Italijani stavili Bosh.

 

U medjuvremenu zamenje i prednje plocice,stavljene Delphie i nista drugo nije uradjeno za ovih 11.000 km koliko je automobil kod mene.

Negde sam procitao da ljudi nisu zadovoljni radom klime,a kod mene toliko ohladi da se bukvalno stranke zale na hladnocu kada udju.Od mene pohvale za klimu.

Potrosnja po bordu mi se krece u rasponima od 5.2 do 6.1 lit,po cepu nisam merio.Zanimljivo da mi je razlika izmedju brzinomera i gps,a zanemarljiva,rekao bih u par kilometra,skoro i da ne laze.Za sada sam stvarno zadovoljan sa automobilom.Vrlo cesto ga i ne ugasim po 8-9h.Izadjem iz kuce,upalim auto,pustim klimu i vise ga ne gasim dok ne zavrsim sa poslom tj.dok ne udjem u grazu.Za toliko rada i vremena potrosnja u novcu bude izmedju 1300 i 1500 dinara(Odusevljen)

 

13723923_1238024966209083_8187631167388747819_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast,vidi se da sjajno odrzavas Ideu i da te sluzi bez problema,samo Marku dosadila,sto mu je kao spora,a auto odlican i sa dosta opreme

a i super potrosnja,iako ti je kao sto kazes stalno klima upaljena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, svaka čast na autu i želim ti da te i dalje dobro služi. 

Ja ću na  mojoj da uradim dizne, izgleda da ne valja preliv na nekim, pa me zeza ponekad oko paljenja, neće da kresne odmah. Sve ostalo oko motora je ok, katalizator je maknut, čim uradim dizne idem na remap. Video sam da iz tog motora 1.3mjet od čeličnih 70ks može da se izvuče 89ks i 215Nm, bez čačkanja pritiska turbine. Motor je glup, nema N75 ventil, ne može iz ECU da se reguliše pritisak punjenja, a kažu da nije pametno da se menja fabrička vrednost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic Hvala na cestitkama! Bas me zanima kako ce ici posle remapa,valjda ce to biti to sto i ocekujes.Probao sam od drugara verziju od 90ks i ne vidim neku razliku izmedju moje i njegove i ako moja po saobracajnoj ima 69ks..Mozda je vec neko cackao nesto oko kompa,iskreno nisam gledao niti proveravao.

Mozemo da se nadjemo neko vece,pa da isprobamo automobile,posto vidim da si iz Micigena kao i ja.

Jel zna neko koja je fora sa onim Multijet bedzevima? Vidim varijantu na kojoj pise samo Multijet(onako klasicno,niklovano ili sta vec) i varijantu gde je j obojeno u plavo.Jel to cista estetika ili ?!?

@silenci Veruj mi da klimu retko kada ugasim,zbog posla naravo.Da se ja pitam ne bih je ni palio,ne volim je bas nesto..."Tek sam skinuo podgace,a vec se hladim" :) -Cvarkov Dj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da pali ko jtd, mjt mora da zavergla duze, tako radi svaki zbog veceg pritiska goriva u sistemu. Nemoj da cackas bezveze. Evo ja ponekad vozim komsijin punto klasik, 40hkm na satu i par puta me zezne da ne upalim iz prve :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo treba da ide u moju temu, al nema veze, staviću posle. 

Evo klipa kada neće da upali. Inače hoću da sredim dizne jer dimi kad je stisnem, a nije remapirana. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulator pritiska goriva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dim kada ga isturiram u mestu na 4500-5000, i što slabije vuče preko 3200 rpm neko nego Idea od werp960?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vetovatno zato sto je zgazio 493000 umesto 193000 :)

A regulator, senzor, pritiska goriva ako je na izdisaju ne moze da izdrzi / podrzi gasiranje preko 3200rpm...

Nadji dobrog dijagnosticara a posle mehanicara...

Meni niko na forumu nije opravio auto, tako da...

Vozi i ne misli, dizel ne ide na 3200 svaki dan, mislim, ide, al' opet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, nenad said:

Vozi i ne misli, dizel ne ide na 3200 svaki dan, mislim, ide, al' opet ;)

 

Šta bre ne ide? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ne ide?!? Idea se samo tako i vozi..Kao nekada Mercedes 123 200d,tu gas i nepustas...Ja i ne saltam ispod 3200 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×