Lufti 690 Posted May 17, 2018 Taj spojler je bio suvise ekstravagantan za moje poimanje estetike...Ovaj je taman kako treba, mada sam se dvoumio izmedju njega i abarth varijante...Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted June 12, 2018 Htedoh da uhvatim danas okruglu cifru ali mi se nije dalo...Posle 12 godina, 200 000 km bez kvara na motoru...za respekt...Sent from my SM-A510F using Tapatalk 1 Pluto reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted December 1, 2018 Nakon par meseci trazenja, uzet ženomobil, malo drugačija zverka u odnosu na plavu munju: Punto Evo 1.3 mtjd 84KS, 2010. Skoro u full-u sto se opreme tice ali nista sto ne moze da se naknadno ugradi. Bitno da je lepša polovina srecna i zadovoljna (za sada...)...Ja sam licno egzaltiran, ali to je manje vazno. Za sada par slika, trebalo bi uskoro da se radi veliki servis i pretresanje svega pa cu detaljniji opis dati posle...Sent from my SM-A510F using Tapatalk 3 hibi011, Reacher Gilt and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 970 Posted December 2, 2018 Mašina prva liga! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5951 Posted December 2, 2018 Dobra oprema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted December 18, 2018 Dobra oprema!To je bio uslov prilikom kupovine, da ima sto vise opreme...ogromna je razlika u odnosu na klot verzije ( ja najbolje znam...), kao da se vozi auto više klase... Elem, plava munja je dobila jos jedan upgrade: Sent from my SM-A510F using Tapatalk Ugradio sam led osvetljenje u kasetu sa kontra prekidacem tako da se svetlo pali kada je kaseta otvorena a gasi prilikom zatvaranja, jednostavno a prakticno resenje... Sent from my SM-A510F using Tapatalk A uskoro sledi ugradnja jos jednog detalja, u pitanju je drzac naocara za sunce koji ce biti instaliran na mesto rukohvata iznad vozeceve glave...Inace, drzac je transplantovan sa 500L-a i fituje savrseno na grandisku, sa unutrasnje strane je gumiran tako da ne moze doci do ostecenja naocara...Sad bi trebalo iseci rupe u nebu i usrafiti ga u lim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
AbarthGP 86 Posted January 5, 2019 Odlicna tema i odlican projekat, avaka cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted January 8, 2019 Zimska idila na fiat-ov nacin:Sent from my SM-A510F using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted January 8, 2019 Siva strela i plava munja... Sto se sivog sokola tice, odradjen veliki i mali servis, remont dizni i ciscenje egr-a, usisne grane i otklonjeni jos neki sitniji mehanicki problemi. Auto sada ide odlicno, presli smo vec nekih 2000 km i potrosnja se ustalila na 6,5 l/100 km. S obzirom da stalno iskljucujem start/stop sistem jer nisam jos kupio odgovarajuci heavy duty akumulator, ici ce potrosnja jos dole. Auto se lako vozi i sve funkcionise kako treba (da ga ne ureknem)... Interesantno je da je Blue&Me podesen na italijanski jezik (iako je auto iz Holandije) i kada se telefon upari cita poruke na srpskom sa italijanskim naglaskom, stalno joj zadajem nesto sa č, đ, š da procita pa se slatko ismejem, skoro kao nova A klasse-a... S obzirom na nivo opreme, u odnosu na plavi auto, kao da se vozim u visoj klasi a i svako ko je seo u auto se oseca prijatno... Sto se kozmetike tice, zamenio sam mat poklopce retrovizora za sjajne crne, cini mi se da je to bolja opcija jer se slazu sa panoramom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted January 8, 2019 3 hours ago, lufti said: S obzirom na nivo opreme, u odnosu na plavi auto, kao da se vozim u visoj klasi a i svako ko je seo u auto se oseca prijatno... S obzirom na trenutnu prilicnu ponudu i raspon cena kod Fiata, uvek kazem da je steta za relativno sitnu razliku ne uzeti auto sa dobrom opremom i jacom motorizacijom. Totalno drugaciji dozivljaj jednog istog modela. 3 hours ago, lufti said: S obzirom da stalno iskljucujem start/stop sistem jer nisam jos kupio odgovarajuci heavy duty akumulator, ici ce potrosnja jos dole. Ne racunaj na neku primetnu ustedu, bar iz mog iskustva na vise vozila. Moderni motori trose samo par dl/h u leru. Mizerna usteda za stalno akanje auta paljenjem i gasenjem, rad svih potrosaca sa sve svetlima samo na akumulatoru i arcenje i losije punjenje istog. Pogotovo ako se auto vecinom vozi po gradu... Kod mene je to sra*e uvek prvo na redu za gasenje cim se motor startuje, a planiram da vidim da li dijagnostikom moze automatski da se ubije po paljenju ili da bar pamti zadnju zadatu vrednost. Inace, ako ti je akumulator slab ili ispraznjen, ne moras da gasis S&S na dugme posto ce u tom slucaju javiti da je sistem Unavailable zbog punjenja akumulatora. 1 krajo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted January 9, 2019 Hvala na savetu i podeljenim iskustvima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 970 Posted January 9, 2019 Na Pug 508 S/S sistem je aktivan ovisno o stanju akumulatora. Ovisi o akumlatoru, temperaturi motora, temperaturi u kabini (ako je leto upali motor zbog klime ili zimi zbog grejanja) to sam za sada pohvatao... Inače ne BiH se složio oko potrošnje od par decilitra na sat. Mislim da se radi o dobroj litri. A po gradu se za dva sata vožnje nakupi dobrih 20 minuta stajanja i to kada nije gužva. Ja sam protivnik tog sranj. ali gotovo da sam promenio mišljenje s obzirom na cenu goriva. Ušteda u gužvi nije zanemariva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 9, 2019 2.0 TDi od 140ks, pumpa dizna, troši u mestu 0,5l/h. Šta mogu da uštedim sa start/stop sistemom? Pa skoro ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted January 9, 2019 Na novijim vidjam i po 0,4 l/h. Ako bas idemo u sitna crevca, to je 57-63 din/h. A na kraj pameti mi nije da tako gledam situaciju, ne bih koristio S&S ni da trosi puno vise. Jednostavno mi smeta to konstantno akanje sklopova ili strecanje kada treba iznenada ostrije da krenes. Neka motor meni lepo prede i radi to sto treba, ionako srecom nemam toliko teske gradske guzve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 970 Posted January 10, 2019 Ako zaista troši pola litra na sat onda S/S apsolutno nema smisla! 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted January 11, 2019 On 9.1.2019. at 12:14 PM, marko.jovanovic said: 2.0 TDi od 140ks, pumpa dizna, troši u mestu 0,5l/h. Šta mogu da uštedim sa start/stop sistemom? Pa skoro ništa. Druže teško da troši samo pola litre,da je tako taksisti nebi gasili naftarice dok stoje na stanici.Meni je realnije bar 2 litre na sat za svaki motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 11, 2019 U redu ako tako kažeš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted January 11, 2019 @dach@ tako nesto trose. Superb 2.0 140ks trosi kad je hladan oko 0.7-8 a kad se zagreje oko 0.4-5l/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted January 11, 2019 Meni to samo deluje baš malo,ja nisam merio da znam. Burazer je taksirao sa pasatom 5,5 oko 130 konja 1.9 .Zimi vožnja plus grejanje na stanici nikad ispod 12 l i više,zato sad vozi na plin.Potrošnja 12-15 l isto zimi pasat 1.8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted January 11, 2019 (edited) 2 hours ago, dach@ said: Druže teško da troši samo pola litre. Meni je realnije bar 2 litre na sat za svaki motor Meni to samo deluje baš malo, ja nisam merio da znam. Za vozila koja ne ocitavaju trenutnu potrosnju na boardu, lako moze da se prati dijagnostikom, preko parametra "Fuel Consumption" (doduse nije ukljucen na ovoj slici): Na oba nacina dobijaju se vrednosti koje pominjemo, par dl/h... A i gledajuci zdravom logikom, normalnom voznjom magistralom (prosek brzine 60km/h) moderni dizeli postizu opusteno oko ili nesto preko 4l/100km. Sto mu za tih 1h voznje dodje oko 2,5l nafte. Tako da ce poprilicno tesko u leru ostvariti toliku potrosnju po satu koju ocekujes (identicnu nezahtevnoj voznji magistralom). Edited January 11, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted January 11, 2019 (edited) On 1/8/2019 at 7:16 PM, lufti said: Interesantno je da je Blue&Me podesen na italijanski jezik (iako je auto iz Holandije) i kada se telefon upari cita poruke na srpskom sa italijanskim naglaskom Prebacimo ga na engleski za minut On 1/8/2019 at 10:23 PM, Ivan said: Kod mene je to sra*e uvek prvo na redu za gasenje cim se motor startuje, a planiram da vidim da li dijagnostikom moze automatski da se ubije po paljenju Kod mene je to isključeno, mada je to uradio prethodnik Inače da se malo nadovežem na temu Start and Stop sistema. U firmi imamo službene FIAT 500L, na nekoliko modela taj sistem je redovno pravio probleme i prijavljivao greške, a auto je ulazio u safe mode. Kola su nova iz salona tako da su ljudi iz ovlašćenog servisa otklanjali te greške i defekte u sistemu, ali problem se vraćao nekoliko puta... I jedno lično iskustvo vezano za S&S, ove godine, put na more, Opel Vivaro BiTurbo, na pola puta do Grčke motor pali grešku na S&S sistemu i ulazi u safe mode. Agonija u pola noći na sred autoputa, a pred nama još 500 km! Nakon ne znam koliko km i kraće pauze greška se ugasila, ali motor opet ulazi u safe mode sa istom greškom na S&S jedno 150 km pre destinacije. Kada smo stigli na odredište pravac u servis gde su problem naravno rešili, ali bilo je neviđeno jeb***nje Samo bih dodao na ovu diskusiju o uštedi goriva kada je S&S upaljen. Da se ne lažemo taj sistem je pre svega zbog emisije štetnih gasova, smatram da mu je to primarna funkcija usled sve većeg angažovanja na očuvanju životne sredine, a ne zbog uštede goriva Edited January 11, 2019 by hibi011 2 krajo and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted January 11, 2019 (edited) 5 minutes ago, hibi011 said: Prebacimo ga na engleski za minut Zgodno je da je Blue&Me na engleskom najvise zbog glasovnih komandi (izuzev ako neko nece da "prica" sa autom na prethodno definisanom jeziku ). A imamo proceduru update-a detaljno objasnjenu u odgovarajucoj temi, sa sve potrebnim fajlovima, ako nekome zatreba. Edited January 11, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted January 11, 2019 5 minutes ago, Ivan said: A imamo proceduru update-a detaljno objasnjenu u odgovarajucoj temi, sa sve potrebnim fajlovima, ako nekome zatreba. Ja sam se tom temom i vodio, a dopisao sam i svoje iskustvo obzirom da sam to uradio baš skoro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted January 30, 2019 To do or not do do...Sent from my SM-A510F using Tapatalk...Sent from my SM-A510F using Tapatalk 1 hibi011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 30, 2019 Ih, pa to ti je prosto! Ako udjes, kajaces se, ako ne udjes, kajaces se Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites