Matteo11 104 Posted February 22, 2016 Pozdrav svima , eto konačno i ja imam JTD u garaži ! Tipa sam uzeo od dilera sa zakašnjenjem ali bitno da je sada kod mene ! Dakle , Tipo Opening Edition , motor 1.6 JTDm2 , boja bela pastel , standardni paket opreme ... Prve slike koje ću vam prikazati su one iz prodajnog salona , dan kada smo ga uzeli .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted February 22, 2016 Alal vera, lutka Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted February 22, 2016 Lepotan,da se navozaš sa njim ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted February 22, 2016 Svaka cast,cestitke od mene i da predjes sto vise bezbriznih km Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 22, 2016 Eto ga prvi novi Tipo na forumu. Nek je sa srećom kolega. Lepo mu stoji ova boja baš! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 22, 2016 Auu sto je lep kad je beo! Neka je sa srecom kolega, pa pisi prve utiske! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 22, 2016 @Matteo11 Što se kaže, kao da je iz salona. Kako ide, oooovaj kol'ko može da razvije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
toma ks 19 Posted February 23, 2016 Neka je sa srecom Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 23, 2016 Čestitam, nek je sa srećom. Da te služi bar milionče km Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 23, 2016 Gledam ove slike i pitam se zašto svi auti u salonu imaju italijanske table, kad ono, vlasnik iz Breše Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted February 23, 2016 Lep auto nema sta,sa srecom i da uzivas u njemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted February 23, 2016 Prvenac na forumu Neka je sa srećom i da te u zdravlju služi. Jedva čekam da pročitam review o Tipu i kakvi su utisci posle par hiljada kilometara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted February 23, 2016 Koliko je vracena kilometraza? Cuje li se zamajac i u kakvom je stanju kvacilo? Planiras li veliki servis i zatvaranje EGR? Salu na stranu, novo je novo. Motor pun pogodak, najbolje sto Fiat ima u tom segmentu... Puno uzivanja i bezbednih kilometara ti zelim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted February 23, 2016 sjajan autic video sam ga uzivo par puta... a taj motor je cini se neprej...v odlican odnos snage i kubikaze... jel ima 5 ili 6 brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted February 23, 2016 MiltiJet II 120 (u ovom slucaju Euro 6), kao i njegovi prethodnici, uparen je sa sestobrzincem. Nisam se interesovao koji je menjac ovde u pitanju, starije verzije su imale poznat problem sa "cuvenim" GM-ovim M32 menjacem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted February 28, 2016 Hvala svima na cestitkama ! Citava porodica je zadovoljna zbog kupnje novog automobila , jos smo svi pod euforijom ... Za sada sam uspeo da spalim jedan rezervar , sve funkcionise kako treba , , , Sa punim tankom presao sam 700 km , 90% od uradjenih kilometara je bila gradska voznja ! Po bordu potrosnja je 6.1 a pravu istinu cu znati kada naspem pun rezervoar pa ondak da racunamo malo Sto se tice motorizacije tu sam 100% zadovoljan , stavise odusevljen . Agregat nije nesto tisi u odnosu na ostale fiatove dizele iste kubikaze( al lazu oni u fiatu : tih,tisi,najtisi ) ali je poslusan i okretan u svim situacijam i rezimima rada . Za razliku od Marea 2.4 JTD ( moj predhodni Fiat ) koja je imala petostepeni menjac - na Tipu imam sestostepeni na koji nemogu da se naviknem . Prenosni odnosi mi deluju kratki a " krivac " za to je motor koji veselo odgovara na komandu gasa relativno na niskim obrtajima pa ja sticem utisak da mu treba visi stepen prenosa ... Za sada sam pazio kako vozim i koliko mu doziram gasa , sve polako ko po jajima ,,, pa dobro - moram da priznam - juce sam ga malko stisnuo tek da vidim kako povlaci . Prva , kuplung , druga i proklizavanje na mokrom asfaltu , a to nisam ocekivao od ovog motora ! Ocigledno da 320 Nm cini svoje iliti : sila Boga ne moli !!! Kada se radi o ponasnju na putu Tipo je tvrd automobil . Na probnoj voznji vozili sam Tipo sa felnama od 17 cola i na prvih 100 metara smo zakljucili da je tvrd , recimo nesto u kategoriji Fiat Coupe . Po meni to je previse neudobno za jedan sedan i ocekivao sam vise po tom pitanju . Na mom Tipu su 16-ke ali mislim da nije nesto ekstra dobio na mekoci ili tvrdoci vesanja . Nije da mi super smeta to sto je tvrd ali u gradu i na losim putevima mi ide na zivce jer stalno poskakujem u sedistu dok na otvorenom putu postaje udobniji i bolje podnosi losiju cestu . Razlog ovakovom ponasanju mogu da budu razni faktori : godisnje doba , vozilo je novo - sve pase na mm , ako su gasni amori na njemu onda je to tipicno ponasanje za njih , otkud znam . Mislim da zbog klimatskih uveta bas i nece nesto biti promena kada dodje ljeto i temerature skoce na 35 stepeni , ali ostaje da se vidi . Po mom misljenju Marea je bila udobniji automobil . Ovo je ipak moj prvi nov automobil u zivotu pa su mozda neke moje impresije skroz pogresne , ili mozda previse zalim za Mareicom koja me verno sluzila ? Eto , toliko od mene za ovaj puta , pisati cu jos ali treba mi vremena dok se misao slije od dupeta do mozga pa dobijem inspiraciju Kacim jos koju sliku sa zamene guma posto je Tipisa kupljen sa letnjim ,,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 28, 2016 Nek je sa srecom da te u zdravlju sluzi. Zavidim ti a vjerovatno i ostali :-) Lagano dok se ne razradi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted February 28, 2016 Cestitke i puno km vam zelim!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 28, 2016 Bas je dobar iako je beo. Cestitke. U zdravlje da vas sluzi i puno km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted March 7, 2016 Ivane , juče sam malo gledao menjač i na zvonu ima oznaku FPT - Fenner Power Transmission . Druge oznake nisam nasao ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 7, 2016 (edited) On 2/28/2016 at 1:10 PM, Matteo11 said: Kada se radi o ponasnju na putu Tipo je tvrd automobil . Na probnoj voznji vozili sam Tipo sa felnama od 17 cola i na prvih 100 metara smo zakljucili da je tvrd , recimo nesto u kategoriji Fiat Coupe . Po meni to je previse neudobno za jedan sedan i ocekivao sam vise po tom pitanju . Na mom Tipu su 16-ke ali mislim da nije nesto ekstra dobio na mekoci ili tvrdoci vesanja . Nije da mi super smeta to sto je tvrd ali u gradu i na losim putevima mi ide na zivce jer stalno poskakujem u sedistu dok na otvorenom putu postaje udobniji i bolje podnosi losiju cestu . Razlog ovakovom ponasanju mogu da budu razni faktori : godisnje doba , vozilo je novo - sve pase na mm , ako su gasni amori na njemu onda je to tipicno ponasanje za njih , otkud znam . Mislim da zbog klimatskih uveta bas i nece nesto biti promena kada dodje ljeto i temerature skoce na 35 stepeni , ali ostaje da se vidi . Po mom misljenju Marea je bila udobniji automobil . Nismo u 80im godinama proslog veka pa da je to tipicno ponasanje gasnih amortizera, u danasnjem vremenu je veca sansa da bude auto udobniji jer ih ima, mada retko kad je auto udobniji od obicnih uljnih, nego su slicni po udobnosti ali sa gasnima se dobije na stabilnosti. Istina gasni zadrzavaju uvek svoje karateristike za razliku od uljnih koje ako vozis puno po neravnom kolovozu dodje do penusanja ulja koje smanjuje mogucnost amortizacije, auto jeste kao udobniji (pod uslovom da ne dolazi do totalnog sabijanja amortizera) ali i puno nestabilniji... Poenta je da vozis visok i tezak auto i da je nemoguce zadovoljiti danasnje bezbednosne propise, a da ne bude tvrdog oslanjanja. Isto tako ne moze da dobije puno na udobnosti od guma jer se vise ne voze neki smesni visoki profili ko za terenca i nove gume moraju da imaju sve tvrdje bokove jer su auti sve tezi... Fiziku jos niko nije pobedio I cestitam na kupovini i neka te sluzi dugo bez problema Edited March 7, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted March 7, 2016 Mozda sam nedorečen : tipično ponašanje za gasne amore jeste tvrdoća na malim brzinama i mekoća na većim brzinama . Uljni rade sve obrnuto . YUgisa , to sto oni imaju zadatak da prave sve sigurnije automobile a da pritom isti budu sve veći i teži .... Pa to nije moj problem , to je stvar me'anćara, ba ! Necu ja sa njime trke da vozim . Ali dobro , svako ima svoje mišljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 7, 2016 (edited) Opet kazem, gasni amortizeri ne funkcinisu tako Da ne bude da ja namecem svoje (ne)znanje, prelistaj malo na internetu o vrstama amortizera i kako koje karateristike amortizera deluju na osobine u ponasanju vozila. I mislim na neku strucnu stranu literaturu, ne na nase mitove iz 80ih Karakteristike koje ti kazes su samo kako sam rekao posledica velike mase vozila i zahteva u konstrukciji opruga. Ne mogu da koriste neke cake u proizvodnji opruga (najvise oko termicke obrade pri kaljenju) jer je auto previse tezak i opruge to nece podrzati, a da koriste odredjene karakteristike u izradi koje bi omogucile bolju udobnost povecavaju drasticno ulozen novac jer se koristi puno vise materijala. Zato recimo na mnogim novijim vozilima, opruge pucaju dok kod starih vozila opruga je pukla samo kad istrune... Mislim ja se izvinjavam sto kvarim temu, ali kad cujem nesto netacno po pitanju gasnih amortizera, to mi je gore nego kad kazu da je dizel bolji od benzinaca A JTD forumasi ce znati koliko je to strasno Edited March 7, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted March 7, 2016 Ne kvariš ništa , sve ok ! Svako stručno objašnjenje je dobrodošlo a osobito nekome ko je laik kao ja . Jedno znanje više! Quote Share this post Link to post Share on other sites