Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

IMG_20160208_093500.thumb.jpg.c09d7f436e

Pozdrav svima , eto konačno i ja imam JTD u garaži ! Tipa sam uzeo od dilera sa zakašnjenjem ali bitno da je sada kod mene :lol: ! 

Dakle , Tipo Opening Edition , motor 1.6 JTDm2 , boja bela pastel , standardni paket opreme ... 

Prve slike koje ću vam prikazati su one iz prodajnog salona , dan kada smo ga uzeli .... 

IMG_20160221_161914.jpg  IMG_20160221_162031.jpg  IMG_20160221_162047.jpg

IMG_20160221_161941.jpg  IMG_20160208_093731.jpg  IMG_20160208_093700.jpg

IMG_20160208_093522.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam ove slike i pitam se zašto svi auti u salonu imaju italijanske table,

kad ono, vlasnik iz Breše :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvenac na forumu :) Neka je sa srećom i da te u zdravlju služi.

Jedva čekam da pročitam review o Tipu i kakvi su utisci posle par hiljada kilometara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je vracena kilometraza? Cuje li se zamajac i u kakvom je stanju kvacilo? Planiras li veliki servis i zatvaranje EGR?

Salu na stranu, novo je novo. Motor pun pogodak, najbolje sto Fiat ima u tom segmentu... Puno uzivanja i bezbednih kilometara ti zelim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjajan autic video sam ga uzivo par puta... a taj motor je cini se neprej...v

odlican odnos snage i kubikaze...

jel ima 5 ili 6 brzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

MiltiJet II 120 (u ovom slucaju Euro 6), kao i njegovi prethodnici, uparen je sa sestobrzincem.

Nisam se interesovao koji je menjac ovde u pitanju, starije verzije su imale poznat problem sa "cuvenim" GM-ovim M32 menjacem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Hvala svima na cestitkama !   Citava porodica je zadovoljna zbog kupnje novog automobila , jos smo svi pod euforijom ...

Za sada sam uspeo da spalim jedan rezervar , sve funkcionise kako treba , , , Sa punim tankom presao sam 700 km , 90% od uradjenih kilometara je bila gradska voznja ! Po bordu potrosnja je 6.1 a pravu istinu cu znati kada naspem pun rezervoar pa ondak da racunamo malo :whistle: 

 

Sto se tice motorizacije tu sam 100% zadovoljan , stavise odusevljen . Agregat nije nesto tisi u odnosu na ostale fiatove dizele iste kubikaze( al lazu oni u fiatu : tih,tisi,najtisi ) ali je poslusan i okretan u svim situacijam i rezimima rada . Za razliku od Marea 2.4 JTD  ( moj predhodni Fiat ) koja je imala petostepeni menjac - na Tipu imam sestostepeni na koji nemogu da se naviknem . Prenosni odnosi mi deluju kratki a " krivac " za to je motor koji veselo odgovara na komandu gasa relativno na niskim obrtajima pa ja sticem utisak da mu treba visi stepen prenosa ... Za sada sam pazio kako vozim i koliko mu doziram gasa , sve polako ko po jajima ,,, pa dobro - moram da priznam - juce sam ga malko stisnuo tek da vidim kako povlaci ;) . Prva , kuplung , druga i proklizavanje na mokrom asfaltu :thumbup: , a to nisam ocekivao od ovog motora ! Ocigledno da 320 Nm cini svoje iliti : sila Boga ne moli !!! 

 

Kada se radi o ponasnju na putu Tipo je tvrd automobil  . Na probnoj voznji vozili sam Tipo sa felnama od 17 cola i na prvih 100 metara smo zakljucili da je tvrd , recimo nesto u kategoriji Fiat Coupe . Po meni to je previse neudobno za jedan sedan i ocekivao sam vise po tom pitanju . Na mom Tipu su 16-ke ali mislim da nije nesto ekstra dobio na mekoci ili tvrdoci vesanja . Nije da mi super smeta to sto je tvrd ali u gradu i na losim putevima mi ide na zivce jer stalno poskakujem u sedistu dok na otvorenom putu postaje udobniji i bolje podnosi losiju cestu . Razlog ovakovom ponasanju mogu da budu razni faktori : godisnje doba , vozilo je novo - sve pase na mm , ako su gasni amori na njemu onda je to tipicno ponasanje za njih , otkud znam . Mislim da zbog klimatskih uveta bas i nece nesto biti promena kada dodje ljeto i temerature skoce na 35 stepeni , ali ostaje da se vidi .  Po mom misljenju Marea je bila udobniji automobil . Ovo je ipak moj prvi nov automobil u zivotu pa su mozda neke moje impresije skroz pogresne , ili mozda previse zalim za Mareicom koja me verno  sluzila ?

Eto , toliko od mene za ovaj puta , pisati cu jos ali treba mi vremena dok se misao slije od dupeta do mozga pa dobijem inspiraciju :popo: 

Kacim jos koju sliku sa zamene guma posto je Tipisa kupljen sa letnjim ,,,

 

IMG_20160208_155139.jpgIMG_20160208_155129.jpgIMG_20160208_155121.jpgIMG_20160208_155337.jpg

IMG_20160208_154615.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane , juče sam malo gledao menjač i na zvonu  ima oznaku  FPT - Fenner Power Transmission . Druge oznake nisam nasao ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/28/2016 at 1:10 PM, Matteo11 said:

   Kada se radi o ponasnju na putu Tipo je tvrd automobil  . Na probnoj voznji vozili sam Tipo sa felnama od 17 cola i na prvih 100 metara smo zakljucili da je tvrd , recimo nesto u kategoriji Fiat Coupe . Po meni to je previse neudobno za jedan sedan i ocekivao sam vise po tom pitanju . Na mom Tipu su 16-ke ali mislim da nije nesto ekstra dobio na mekoci ili tvrdoci vesanja . Nije da mi super smeta to sto je tvrd ali u gradu i na losim putevima mi ide na zivce jer stalno poskakujem u sedistu dok na otvorenom putu postaje udobniji i bolje podnosi losiju cestu . Razlog ovakovom ponasanju mogu da budu razni faktori : godisnje doba , vozilo je novo - sve pase na mm , ako su gasni amori na njemu onda je to tipicno ponasanje za njih , otkud znam . Mislim da zbog klimatskih uveta bas i nece nesto biti promena kada dodje ljeto i temerature skoce na 35 stepeni , ali ostaje da se vidi .  Po mom misljenju Marea je bila udobniji automobil .

 

Nismo u 80im godinama proslog veka pa da je to tipicno ponasanje gasnih amortizera, u danasnjem vremenu je veca sansa da bude auto udobniji jer ih ima, mada retko kad je auto udobniji od obicnih uljnih, nego su slicni po udobnosti ali sa gasnima se dobije na stabilnosti. Istina gasni zadrzavaju uvek svoje karateristike za razliku od uljnih koje ako vozis puno po neravnom kolovozu dodje do penusanja ulja koje smanjuje mogucnost amortizacije, auto jeste kao udobniji (pod uslovom da ne dolazi do totalnog sabijanja amortizera) ali i puno nestabilniji... Poenta je da vozis visok i tezak auto i da je nemoguce zadovoljiti danasnje bezbednosne propise, a da ne bude tvrdog oslanjanja. Isto tako ne moze da dobije puno na udobnosti od guma jer se vise ne voze neki smesni visoki profili ko za terenca i nove gume moraju da imaju sve tvrdje bokove jer su auti sve tezi... Fiziku jos niko nije pobedio ;)

 

I cestitam na kupovini i neka te sluzi dugo bez problema ;)

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda sam nedorečen :  tipično ponašanje za gasne amore jeste tvrdoća na malim brzinama i mekoća na većim brzinama . Uljni rade sve obrnuto . 

YUgisa , to sto oni imaju zadatak da prave sve sigurnije automobile a da pritom isti budu sve veći i teži .... Pa to nije moj problem , to je stvar me'anćara, ba ! 

Necu ja sa njime trke da vozim . 

Ali dobro , svako ima svoje mišljenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet kazem, gasni amortizeri ne funkcinisu tako :lol: Da ne bude da ja namecem svoje (ne)znanje, prelistaj malo na internetu o vrstama amortizera i kako koje karateristike amortizera deluju na osobine u ponasanju vozila. I mislim na neku strucnu stranu literaturu, ne na nase mitove iz 80ih ;) Karakteristike koje ti kazes su samo kako sam rekao posledica velike mase vozila i zahteva u konstrukciji opruga. Ne mogu da koriste neke cake u proizvodnji opruga (najvise oko termicke obrade pri kaljenju) jer je auto previse tezak i opruge to nece podrzati, a da koriste odredjene karakteristike u izradi koje bi omogucile bolju udobnost povecavaju drasticno ulozen novac jer se koristi puno vise materijala. Zato recimo na mnogim novijim vozilima, opruge pucaju dok kod starih vozila opruga je pukla samo kad istrune...

 

Mislim ja se izvinjavam sto kvarim temu, ali kad cujem nesto netacno po pitanju gasnih amortizera, to mi je gore nego kad kazu da je dizel bolji od benzinaca :lol: A JTD forumasi ce znati koliko je to strasno :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kvariš ništa , sve ok ! Svako stručno objašnjenje je dobrodošlo a osobito nekome ko je laik kao ja . Jedno znanje više!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...