Jump to content
FAS Goran
ivan.ik

Seat Ateca

Recommended Posts

DF Automotive Seat Ateca

 

df%20ateca%201.jpg

 

U slučaju da ste vlasnik nove Seat Atece sa 2.0 TDI dizelašem i želite više snage, DF Automotive ima paket koji bi trebalo da zadovolji vaše zahteve. Dok fabrički primerak raspolaže sa 150KS i 340 Nm, DF Automotive verzija ima 63KS i 120 Nm više, dakle 213KS i 460 Nm obrtnog momenta.

 

df%20ateca%2011.jpg

 

Tu su i modifikovano KW oslanjanje i komplet 20-inčnih MSW 48 točkova, sa gumama 235/35 Hankook.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg Emisija SAT: Test Seat Ateca

 

Ovo je Seat Ateca, a deli platformu sa još dva automobila - Volkswagen Tiguan i Škoda Kodiak. Seat Ateca je dugačka četiri metra i 36 centimetara, odnosno za 12 centimetara je kraća od Tiguana i čak 33 kraća od Škode. Mada je međuosovinsko rastojanje od dva i 63 takođe nešto kraće, ali za samo nijansu.  Mnogo važnija činjenica je da su inženjeri Seata desetinama sitnih, naizgled kozmetičkih izmena na oslanjanju i održavanjem male mase dobili potpuno drugačiji osećaj u vožnji. Ateca je živahna, okretna, tečna, bez obzira koji motor je pokreće.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Seat Ateca FR

 

seat ateca fr.jpg

 

Sa najbržim modelom Seat Ateca, verzijom FR koju pokreće provereni 2.0 TDI motor čijih se 190 KS prenosi na sva četiri točka putem fantastičnog sedmostepenog DSG menjača, otišli smo na trku ''Najbržeg cirkusa''. Odmah, već na samom početku, moram priznati da me je Ateca nekako zaobišla tokom ove dve godine od kako je na tržištu. Ovaj, prvi SUV iz kuće Seat tokom prethodna dva ''gostovanja'' u našoj redakciji, samo sam ''okrznuo krajičkom oka'', ali nisam vozio… Niti seo u isti, izuzimajući prezentaciju, ako se to može računati u nešto bitno i zato sam sa nestrpljenjem očekivao susret sa ovim, bar kako se meni u prvi mah učinilo ''naduvanim'' Leonom?!

 

DSC_4870.jpg

 

Ipak, ovo nije jednostavno ''naduvani lav''… Ili? Pardon, ovaj jeste ''naduvan'' i to u onom najpozitivnijem smislu, jer radi se o sportskoj verziji FR, koja ne samo da ima motor sa svim cilindrima na broju, pa još provereni TDI, već je taj model i najsnažniji i najagilniji u kompletnoj familiji Ateca. Ukratko… Ne može biti bolje, pogotovo kada se uzme u obzir da je tu i fantastični DSG menjač koji je uvek oduševi.

 

DSC_4969.jpg

 

Ovo je, dakle, pravo vozilo za put, duži ili kraći, a pogotovo na jedan sportski događaj kakav je trka F1! Njime prkosite pomodnim trendovima i ponosno možete da se pohvalite da nemate baterije ili vam nije potreban produžni kabal za punjenje. I onda još ta, crvena… Velvet Red boja. Ma, sve je na mestu. Sad, nekome zasmeta to što, realno, ovo nije previše originalan SUV, jer španski proizvođač se u ovaj segment uključio tek nedavno.

 

DSC_4908.jpg

 

I onda je, u skladu sa sveopštim trendovima, malo kombinovao, odnosno Seat ga je ''podigao'' na dobro poznatoj modlularnoj MQB platformi iz VW koncerna, na kojoj su i Volkswagen Tiguan, ali i Škoda Kodiaq, ali to zaista nema veze. Čak nije ni bitno što Ateca možda nije toliko praktična kao spomenuti rođaci, no kada je u pitanju dinamičnost, agilnost i uživanje u vožnji, tu ih uveliko prevazilazi. I ne samo njih, već i ostalo društvo u ovom segmentu.

 

DSC_3670.jpg

 

No, zbog toga tu plaća danak udobnosti. Oslanjanje je prilično tvrdo, a naginjanje karoserije u krivinama minimalno, uzimajući u obzir visninu od 1.6 metara. Zapravo, rekao bih da je samo buka nešto veća i da se rad ogibljenja pre čuje, nego što se oseti prilikom vožnje po neravninama. Kod ove verzije sa pogonom na sva četiri točka, multilink na zadnjoj osovini to dosta i priguši, tako da veći deo zvuka potiče od točkova napred. To možda nekome deluje zbunjujuće, mada Ateca u svakom momentu ostaje u odličnom kontaktu sa podlogom. Realno komfor vožnje nije ugrožen, pogotovo ako se izuzme taj šum koji dolazi spolja.

 

DSC_3672.jpg

 

Naravno, ovde značajnu ulogu igra i dimenzija točkova i guma, pa je tako sa 18 cola i nešto debljim bokovima pneumatika, kako što je bilo u ovom slučaju, situacija bolja. Ovaj krosover srednje klase, jer dug je 4.3 i širok tek preko 2 metra, računajući i, meni lično veoma simpatične retrovizore, veoma poslušno izvršava sve zadatke koje mu vozač ''izda'' upravljačem. Ma ne poslušno, već za primer svima ostalima!

 

DSC_3661.jpg

 

E sad, ukolko preterate sa brzinom, što je u slučaju Atece FR veoma lako, prvo sledi podupravljanje, koje je lako kontrolisati uz blago oduzimanje gasa, a potom će peta generacija Haldex spojnice preneti dovoljno snage zadnjim točkovima da ovaj SUV ostane u balnasu.

 

DSC_4951.jpg

 

Mada, iskreno, ovaj SEAT nije pravljen za ovakav ''napadački'' stil vožnje, ali nešto vas prosto navodi na to?! Možda činjenica da izgleda veoma dobro. Agresivan i dinamičan dizajn spoljašnjosti, sa tim naglašenim oštrim linijama i formama, na primer dosta izražen kod LED svetlosnih grupa napred i nazad, prenet je i u enterijer. Čak i da zanemarite oznaku FR, već samo letimičan pogled dovoljan je da shvatite kako ova Ateca koketira sa sportom, a onda je teško ostati hladnokrvan!

 

DSC_3675.jpg

 

Tu su i nešto tvrđa, ali opet dovoljno udobna, gotovo sportska prednja sedišta sa izraženim bokovima i mogućnošću podešavanja lumbalnog dela. Ona su kao i zadnja klupa, svakako sa preklapanjem naslona u odnosu 60:40 presvučena kombinacijom tekstila i alkantare, i naravno, štepana crvenim koncem! Mutlifunkcionalni upravljač, takođe… Uz to, ruke ga odlično ''hvataju'' i raspored komandi na njemu, ali i generalno u kokpitu je sasvim logičan i ergonomičan.

 

DSC_3692.jpg

 

Grafika displeja koji je tu umesto instrument table je dobra, baš kao i centralnog ekrana od 8 inča osetljivog na dodir, mada se, recimo, zapaža razlika da je ovo prethodna generacija istih imajući u vidu one koje sam susreo kod novijeg i manjeg modela Arona. Kao i kod svih modernih automobila, ovaj multifunkcionalni displej postao je značajniji od mnogih drugih delova. Povezivanje sa pametnim telefonom moguće je i putem Apple play i Android aplikacija, a tu su i svi ostale informacije počev od onih sa putnog računara, pa preko podešavanja raznih parametara na vozilu, sve do prikaza sa kamere za vožnju unazad! Srećom, i tu je sve jasno, pedantno i logično. I uopšte posmatrano, kvalitet izrade ovog Seata mnogo odudara od onog srereotipa o španskoj opuštenosti.

 

DSC_3678.jpg

 

Ipak, ono što je najvažnije od svega jeste činjenica da Seat ovde nije pokušavao da pobegne od sebe i svoje ''sportske prošlosti''. I dobro je što mu u VW Grupi nisu ''uvalili'' neki hibridni ili, ne daj Bože, električni pogon, već je tu stari, dobri i provereni agregat sa tri dobro znana slova - TDI. Redni turbo-dizel motor, srećom, sa sva četiri cilindra i ''normalnom'' zapreminom od dve litre je zapravo pravo ''lavlje srce'' ovog nešto preko 1.5 tone teškog krosovera. Konačno ovo je Ateca FR, najsnažnja u familiji, koja po performansama i bolja od verzije sa TSI, tj. benzinskim motorom.

 

DSC_3703.jpg

 

Odmah čim se oglasi, malo dubljim ''glasom'', agilni dizel odmah i povuče. I to do 80 km/h za manje od 5, tačnije za 4.7 sekundi. To i ne čudi, jer svih 190 KS je aktivno u području između 3.500 i 4.000 obrtaja u minuti, a maksimalni obrtni moment od 400 Nm dostupan je već od 1.750 do 3.250 o/min. Tako Ateca FR sa 2.0 TDI motorom, te izuzetnim DSG sedmostepenim menjačem stotku dostiže za 7.5 sekundi, a maksimalna brzina mu je 212 km/h. I na sve to treba dodati i 4Drive tj. pogon na sva četiri točka!

 

DSC_3702.jpg

 

Tiptronik komande automatskog menjača, smeštene iza upravljača, čine vožnju ovog SUV još zabavnijom i prosto mame vozača da se sa njima ''igra''. Za one još ambicioznije, tu je i mogućnost izbora profila vožnje (Driving Profile Selection) kod koje je moguća personalizacija određenog moda, uz već standardni izbor različitih opcija (Eco, Normal, Sport, Individual, Offroad i Snow). Sve to moguće je izabrati putem rotacione komande smeštene na centralnom grebenu, ali i na samom displeju.

 

DSC_3690.jpg

 

U ovom, najvišem, paketu opreme Ateca dolazi i sa mnogim sisitemima aktivne i pasivne bezbednosti. Putnici su ''ušuškani'' gomilom vazdušnih jastuka i zavesa, a vozaču su na raspolaganju i sistemi kojima se preventivno deluje ili samo pomaže. To znači da ovaj Seat ima i aktiviranja dodatnih svetala prilikom skretanja, aktivni tempomat sa funkcijom zaustavljanja, detekciju vozila u tzv. mrtvom uglu, prepoznavanje saobraćajnih znakova i tako dalje. Međutim, meni je nekako najdraže što je ovaj ''naduvani lav'' ili bolje ''Leon većeg volumena'', zahvaljujući ''lavljem srcu'', zadržao onu dozu nephodne oštrine, bez obzira što je u pitanju SUV. On je ''hrabar'' i sposoban da se upusti u oštriju borbu sa konkurencijom, pri čemu je rođake iz koncerna već nadvladao.

 

CAN_7578.jpg

 

I na kraju, Ateca FR je uz sve navedeno i sasvim ekonomična. Tokom putovanja do Budimpešte i nazad, te višednevne vožnje ulicama glavnog grada Mađarske, prosečna potrošnja nije prešla 7.3 litre na 100 kilometara. Dobro, to je dve litre više od onog što je deklarisano, ali u obzir treba uzeti i nešto veću količinu prtljaga, gužve i naravno konstante provere agilnosti. To su realni uslovi vožnje koje je ovaj Seat sa svojim ''lavljim srcem'' podneo lavovski i ostavio izuzetno povoljan utisak, koji čak ni cena od 34.825 evra ne može da pokvari!

 

Tekst: Zoran Živkov/TopSpeed

Fotografije: TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

JE Design Seat Ateca All-Terrain

 

187127-je seat 1111.jpg

 

Dok su ranije pažnju privlačili pažnju brojnim modifikovanim verzijama Seatovog Leona, u tjuning kući JE Design su za svoju najnoviju kreaciju izabrali SUV model Ateca.

 

187126-je seat 111.jpg

 

Kao baza je poslužila Ateca 2.0 TDI Xcellence sa 140 kW/190KS, a rezultat je JE Design SEAT Ateca All-Terrain sa unapređenim off-road karakteristikama.

 

187124-je seat 1.jpg

 

Automobil naime sada ima za 30 mm viši klirens, alu točkove od 16 inča sa all-terrrain gumama 215/65 R16, kao i zaštitne elemente.

 

187125-je seat 11.jpg

 

Treba pomenuti i proširenja blatobrana (+35 mm), LED svetla na krovu, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, mat ''Khaki'' foliju za eksterijer i natpis ''All-Terrain'' na vratima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seat Ateca FR 2.0 TDI na testu Auto magazina

 

ska 030.jpg

 

Nije samo fantastična troslojna crvena boja ta koja izaziva radost na ovom autu, već i najsnažniji 2.0 TDI motor sa jednom turbinom. Ovo je najsportskiji standardan SUV koji smo do sada imali prilike da testiramo. Seat Ateca je već neko vreme na tržištu. To je prvi SUV španskog proizvođača inače poznat po tome što nudi više prostora od drugih modela C segmenta, sa veoma komfornim zadnjim sedištima i velikim prtljažnikom. Ponuda motora i opreme je raznovrsna a cene kreću od 21.522 evra. Vrhunac u gami predstavlja FR verzija, koja uz veliki broj sportskih detalja i podešavanja pod haubom ima najjaču verziju 2.0 TDI motora sa jednom turbinom.

 

ska 029.jpg

 

Reč je o motoru sa 190 konjskih snaga, sedmostepenim automatizovanim DSG menjačem i 4Drive pogonom na sva četiri točka. Sa veoma bogatom standardnom opremom može da se nabavi po akcijskoj ceni od 34.460 evra. Ono što nas je iznenadilo je količina sportskog duha koji Ateca izražava na svakom koraku. Osim diskretnih spojlera i velikih točkova prečnika 18 inča, način na koji se auto vozi ide u prilog svima onima koji žele SUV, a pri tom ne žele da se odreknu sportskih karakteristika.

 

ska 028.jpg

 

Do sada je spoj ovih osobina bio rezervisan za modele premium proizvođača, a Ateca je pravi primer da takav auto uopšte ne mora da bude preskup i nedostižan. O estetici ćemo kasnije a ono što prvo primetite u vožnji je izuzetno direktan volan, najsportskiji među ''smrtničkim'' modelima.

 

ska 027.jpg

 

Ima svega dva kruga i uopšte nema prejako servo asistenciju; neočekivano dobro prenosi informacije sa podloge, pa lako primetite razliku u debljini glazure na horizontalnoj signalizaciji na asfaltu. Sedmostepeni DSG menjač je standardno podešen na komforni režim, što znači da brzine menja vrlo rano, na oko 1.900 obrtaja.

 

ska 026.jpg

 

Rezultat svega je prilično niska potrošnja od oko 7.5 litara po gradu. Maksimalni obrtni moment od 400 njutn-metara je više nego dovoljan da menjač nema potrebu da vraća nekoliko brzina niže kako bi snažno povukao; na veći pritisak gasa prijatno promeni zvuk na dublju intonaciju i zalepi za sedište. I taman kada se poradujemo kako sve to lepo funkcioniše, na red dolazi sportski mod koji aktiviramo velikim preklopnikom smeštenim ispred ručice menjača. Ateca drastično promeni karakter; pre svega, odziv na gas postaje neuporedivo brži.

 

ska 025.jpg

 

Ler-gas raste na oko 1.100 obrtaja, tako da auto u svakom trenutku postaje spreman na trenutnu reakciju. Ovo su momenti kojima ne mogu da odole čak ni najveći protivnici SUV modela i dizel motora. Zahvaljujući pogonu na sva četiri točka Ateca FR grize asfalt sa lakoćom, tako da putnici ostaju potpuno iznenađeni performansama koje ne popuštaju čak i pri vrlo visokim putnim brzinama.

 

ska 024.jpg

 

Sa 130 km/h lako stiže do daleko većih vrednosti. Istina, motor prilično grubo radi i dosta se čuje u kabini, ali nešto slabiju zvučnu izolaciju praštate čim osetite zaista sjajne performanse, koje vas mame na nagla ubrzanja. Ogibljenje je takođe podešeno prilično sportski. Auto je relativno tvrd, što je i razumljivo s obzirom na karakter.

 

ska 023.jpg

 

U odnosu na standardne SUV modele naginjanje u krivinama je minimalno, sa vrlo visokim limitom proklizavanja koji se ne dostiže tako lako. Sa druge strane, silazak sa asfalta i vožnja po makadamu iznenađuje; Ateca FR je prilično udobna u ovim uslovima vožnje, tako da bez problema možete da je koristite i za avanture u prirodi.

 

ska 022.jpg

 

Za te situacije Seat je obezbedio dodatne modove vožnje sa posebnim programiranjem kontrole proklizavanja točkova. Inače, sportski detalji u kabini su prisutni na sve strane. Crveni štep je ''lajtmotiv'', kao i primena velike količine alkantare u tapacirunzima vrata i na sedištima.

 

ska 021.jpg

 

Sve površine su uglavnom od meke plastike, a kvalitet završne obrade je na visokom nivou. Atmosferu upotpunjuje i atraktivno ambijentalno osvetljenje (boja može da se menja), sa skrivenim LED elementima u vratima i u predelu nogu putnika na prednjim sedištima. Interesantno je da se napred sedi dosta nisko i poluzavaljeno, skoro kao u limuzini, pa je to još jedan plus za one koji žele SUV i da zadrže sportske karakteristike.

 

ska 020.jpg

 

Sedišta imaju vrlo izraženu bočnu podršku, tako da je osećaj za volanom više nego atraktivan. Osim dizelaša, Seat u Atecu FR ugrađuje i 2.0 TSI motor iste snage. Doduše, za sada nije dostupan na našem tržištu, što i nije neka šteta s obzirom da dizelaš ima za 0.4 sekunde bolje ubrzanje do stotke i osetno nižu potrošnju.

 

ska 019.jpg

 

Pri 130 km/h u sedmoj brzini vrti se na 1.900 obrtaja i tada troši oko 7.3 l/100 km, što je idealno na dužim putovanjima. Za one koji vole manuelnu promenu brzina tu su komande na volanu. Mi smo ih uglavnom koristili za kočenje motorom. U sportskom modu hoće da se dogodi da menjač ne odreaguje trenutno na komandu vozača, ali zato u standardnom nema tih problema.

 

ska 018.jpg

 

Seat Ateca FR je zaista redak primer sportskog SUV modela koji za relativno skroman iznos nudi zaista sjajne performanse i vrlo bogatu opremu. Standard su LED glavna svetla, beskontaktno otključavanje i startovanje motora, sjajno ozvučenje sa velikim multimedijalnim displejem, aluminijumske nožne komande, a tu je čak i atraktivni projektor koji na asfalt pored auta sa obe strane projektuje Ateca logo sa konturama karoserije.

 

ska 017.jpg

 

Lepa vest je da i doplate nisu skupe, pa tako adaptivni tempomat do 210 km/h košta svega 174 evra, a bežični punjač mobilnih 165 evra. Za jedan od svakako najatraktivnijih detalja enterijera, digitalnu instrument tablu, treba doplatiti 375 evra.

 

ska 016.jpg

 

Ateca ima ukupno četiri USB priključka. Dva su napred a dva nazad. Zadnji imaju vrlo praktičnu mrežicu tako da u pregradu možete da stavite telefon tokom punjenja.

 

ska 015.jpg

 

Uz doplatu od 165 evra može da se poruči bežično punjenje mobilnih. Ogromna pregrada ispred ručice menjača prima i najveće telefone.

 

ska 014.jpg

 

Širom kabine je veliki broj praktičnih pregrada za sitnice. U prednjem naslonu ispod lakta krije se ne baš prostrana ali duboka ostava. Ateca FR je najsportskiji SUV model jednog ne-premium proizvođača. Osim tvrđeg ogibljenja, direktnijeg volana i snažnog motora, tu je i ''fabrički čip-tjuning'' koji se jednostavno aktivira prebacivanjem preklopnika u ''Sport'' mod.

 

ska 013.jpg

 

 

Motor tada postaje daleko agresivniji sa međuubrzanjima koja navlače veliki osmeh na lice. Bez obzira na sportski karakter ovim automobilom bez problema možete da siđete van asfalta. Za to su predviđeni ''ofroud'' i mod za sneg, koji omogućavaju poseban režim sistema za kontrolu proklizavanja točkova.

 

ska 012.jpg

 

Ono što svakako privlači veliku pažnju u sportskom enterijeru „ateke FR“ jesu digitalni instrumenti. U ponudi je nekoliko opcija prikaza, od toga da se mapa navigacije vidi preko celog ekrana, do prikaza sportskih instrumenata. Moguća je i opcija prikaza mape između klasičnih brzinomera i obrtomera.

 

ska 011.jpg ska 010.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: Test Seat Ateca

 

Seat počev od 2012. godine ima 6 uzastopnih godina u kojima povećava proizvodnju, a dobar deo tog rasta duguje svojim SUV modelima. Ateca je sada već postala najstariji SUV u ponudi koji Seat nudi kupcima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen obnovljeni Seat Ateca

 

seat ateca 2020.jpg

 

Nakon promocije novog Leona, Seat nastavlja da podmlađuje svoju gamu pa je tako najavio da će uskoro predstaviti i obnovljenu verziju svog prvog SUV modela Ateca. Ateca se inače pojavila u martu 2016. godine na sajmu automobila u Ženevi i od tada je prodata u više od 300.000 primeraka. Kako bi nastavio da privlači kupce, Seat će 15. juna predstaviti značajno obnovljenu Atecu. Kako se najavljuje, restilizovana Ateca će dobiti doterani izgled, inspirisan novijim modelima ove marke. Osim toga, očekuju se i modernizovani enterijer, izmene infortainment sistema, sistemi povezivosti, bogatija oprema, kao i šira lista bezbednosnih i sistema pomoći vozaču. Takođe, najavljuje se i gama efikasnijih motora, ali konkretni detalji tek slede...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Seat Ateca

 

seat ateca 2020 5.jpg

 

Nakon promocije novog Leona, Seat nastavlja da podmlađuje svoju gamu pa je tako danas predstavljena obnovljena verzija njihovog prvog SUV modela Ateca.

 

seat ateca 2020 4.jpg

 

Ateca se inače pojavila u martu 2016. godine na sajmu automobula u Ženevi i od tada je prodata u više od 300.000 primeraka. Kako bi nastavio da privlači kupce Seat sada nudi značajno obnovljenu Atecu.

 

seat ateca 2020 3.jpg

 

Očekivano, restilizovana Ateca jee dobila doterani izgled inspirisan novijim modelima ove marke (drugačija prednja maska, redizajnirani branici i LED svetala).

 

seat ateca 2020 2.jpg

 

Zbog izmenjenih branika automobil je duži 18 mm (sada 4.381 mm), dok su širina (1.841 mm) i viisna (1.615 mm) ostale neizmenjene. Ovde i podatak da zapremina prtljažnika iznosi 510 litara. Osim toga, tu su i šira paleta boja (sada su tu Bila White, Energy Blue, Dark Camouflage, Lava Blue, Velvet Red, Rhodium Grey, Reflex Silver, Black Magic, Crystal Black i Nevada White), kao i novi dizajn alu točkova (od 17 do 19 inča). Naravno, modernizovan je i enterijer, pre svega sa novim volanom i unapređenim infortainment sistemom sa 8.25 ili 9.2-inčnim ekranom (uz CarPlay i Android Auto).

 

seat ateca 2020 1.jpg

 

Sve to uz bogatiju opremu i širu listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču (između ostalog sistem automatskog kočenja i novi adaptivni tempomat). Takođe, u vesti se kaže da su benzinski i dizel motori sada štedljiviji, a gama izgleda ovako:

Benzinci:

  • 1.0L 3-cylinder TSI 81kW/110KS, manuelni menjač
  • 1.0L 3-cylinder TSI 85kW/115KS, manuelni menjač
  • 1.5L 4-cylinder TSI 110kW/150KS, manuelni menjač
  • 1.5L 4-cylinder TSI 110kW/150KS, DSG menjač
  • 2.0L 4-cylinder TSI 140kW/190KS, DSG menjač & 4Drive pogon

Dizelaši:

  • 2.0L 4-cylinder TDI 85kW/115KS, manuelni menjač
  • 2.0L 4-cylinder TDI 110kW/150KS, manuelni menjač
  • 2.0L 4-cylinder TDI 110kW/150KS, DSG menjač
  • 2.0L 4-cylinder TDI 110kW/150KS, DSG menjač & 4Drive pogon

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cupra Ateca facelift

 

cupra_ateca 2020 03.jpg

 

Restilizovanu verziju Seatovog SUV modela Ateca smo videli prošle nedelje, a u međuvremenu se pojavila i obnovljena Cupra Ateca. I Cupra Ateca je dobila doterani izgled, inspirisan novijim modelima ove marke (drugačija prednja maska, redizajnirani branici i LED svetala), a tu su i novi alu točkovi.

 

cupra_ateca 2020 02.jpg

 

Modernizovan je i enterijer, uključujući novi volan i unapređeni infortainment sistem, uz bogatiju opremu, šira listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču.

 

cupra_ateca 2020 01.jpg

 

Automobil pokreće 2.0 turbo benzinac, u kombinaciji sa DSG automatskim menjačem. U paketu su i pogon na sva četiri točka, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler), sportski izduvni sistem sa četiri izduve cevi, sportski podešeno oslanjanje, jače kočnice, kao i doterani enterijer (sportska sedišta i volan, koža, sportske pedale...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Seat Ateca facelift

 

Pogledajte detaljno sve izmene spolja i unutra koje donosi facelift ovog Seat automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Seat Ateca facelift

 

Nakon 4 godine na tržištu u Seatu su odlučili da je vreme za zatezanje bora na Ateci. Pogledajmo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Seat Ateca facelift

 

Nakon 4 godine na tržištu u Seatu su odlučili da je vreme za redizajn popularne Atece.

Pogledajmo što je sve novo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Test Seat Ateca

 

Ne dešava se često da proizvođač odmah od prve generacije novog modela ''ubode'' i to toliko dobro da mu nov model postane najprodavaniji auto u ponudi.

Upravo to je uradio Seat sa modelom Ateca jer ih je od 2016. do danas prodato malo preko 300.000 komada. Sada je na red došao restajling, u kojem je dobila malo drugačiji spoljni izgled, moderniju unutrašnjost, nove bezbedosne sisteme i novije motore:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas imah priliku da malo provozam jednu Atecu - Excellence,2018.g,1.4tsi,kupljena nova u Austriji..maltene full oprema sa sve panorama krovom,iako nije FR..malo je reci da sam se odusevio. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: 2021. Seat Ateca

 

Seat je osvežio Atecu, koja je na tržištu od 2016. godine.

Izmene su pretežno kozmetičke, npr. novi branici i maska, full zadnja LED svetla...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: Seat Ateca 1.5 TSI

 

U današnje vreme kada se u automobile stavlja sve više i više novih tehnoloških naprava/displeja, ne uzimajući u obzir šta od toga uopšte treba korisnicima, Ateca je dašak svežeg vazduha:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...