Žile97 2 Posted July 17, 2016 2 hours ago, ViktorBG said: Nadji ako ima workshop manual za Tipa a sigurno ima, imas diagrame za ubrizgavanje, imas tu i za sve vakume, senzore Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk Imam haynes manual i porter fiat tipo tempra manual. Ali mislim da nema, haynes je dobar ali ima samo tipo sa karbom, nema sa monopoint ubrizgavanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted July 18, 2016 Au buco kud nisi nesto blizi... :-) i kod mene isto ima kojekakvih crevca na sve strane, neka cepovana sa srafovima, neka visila slobodno pa ih moj majstor povezao sta je mogao da provali a ostatak cepovao... nikako da stignem da se bacim pod haubu opet, a od danas krecem i limariju da radim, tako da ce biti veselo Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 18, 2016 E hbg. Preko fona sam pa ne vidim lepo. Vidi ako imas nekog iole malo krstenog i koji se razume da ti to poveze. Mozda i kolega@dezurni nadje vremena pa baci oko na slike. Ja sam eto samo to iskidao-polomio i skinuo u fazonu, ne smeta mu, pali radi ide. A da to crevo kad mi je bilo polomljeno nije mi radio onaj economer za trenutnu potrosnju. Da li radi to tebi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 18, 2016 Džabe da se pobodu creva, ako je nešto crklo u sistemu. Verovatno je zbog su toga i poskidana. Ne vidim odakle si. Jedino rešenje, ako hoćeš da vratiš na fabričko je da nađeš majstora u blizini koji zna to da ti reši, jer ovaj tvoj to očigledno ne zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Žile97 2 Posted July 18, 2016 3 hours ago, Dezurni said: Džabe da se pobodu creva, ako je nešto crklo u sistemu. Verovatno je zbog su toga i poskidana. Ne vidim odakle si. Jedino rešenje, ako hoćeš da vratiš na fabričko je da nađeš majstora u blizini koji zna to da ti reši, jer ovaj tvoj to očigledno ne zna. Iz Čačka sam. Ne znam šta je tu crklo alu on trosi ko tenk. Javlja gresku za ubrizgavanje, majator kaže da ne radi iat senzor, danas sam ga pronašao i zamenicu ga ali mislim da ništa nisam uradio dik se ta creva ne povežu i vidi gde je kvar. Svaki majstor vodi svoju politiku i svi pokušavaju da mi uvale karb od keca ili juga 3 hours ago, Buca_Tipo said: E hbg. Preko fona sam pa ne vidim lepo. Vidi ako imas nekog iole malo krstenog i koji se razume da ti to poveze. Mozda i kolega@dezurni nadje vremena pa baci oko na slike. Ja sam eto samo to iskidao-polomio i skinuo u fazonu, ne smeta mu, pali radi ide. A da to crevo kad mi je bilo polomljeno nije mi radio onaj economer za trenutnu potrosnju. Da li radi to tebi? E da, ekometar radi, na oko 2500 obrtaja se pali lampica power a lampica economy sija stalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted July 26, 2016 Ja sam vozio tipo 1.4 bio monopoint pa prepravljen na karb od keca. I trosio je bio normalno oko 10-11-12l sve do jednog dana kad potrosnja nije udaralila u 25l plina Vozio tako 2 meseca i jedva izaso na kraj. Za to vreme svasta sam mu radio. Remontovao plinski uredjaj, menjane membrane, filter svasta nesto i tad sam uspeo da spustim potrosnju na 18-20l. Dok mi jedan dan nije nesto cunulo u glavu da pogledam. Od kompijutera sto je na pozarnom zidu je bilo jedno crevce, vakum, koje sam zakacio i polomio sisicu sto je na kompu, ali nisam obracao gde ide dalje taj vakum, dok nisam video da ide na granu i kad sam vratio to crevo(zalepio nekako, nabudzio) gle cuda potrosnja 10l. Jbg dancaMu su mi otekla za ta 2 meseca. Posle kako god sam ga vozio nije trosio vise od 11l sa 16" felne. Buco da nije ovo to kompjuterce sto si rekao? Pukla mi sajla gasa neki dan i sad skidao kuciste filtera i ne znam ni ja sta sam se zavlacio na tu stranu i vidim jednu slobodnu sisicu(tu sam natakao crevce jedno sto mi visilo slobodno pa sam ga premestao na sve strane ali bez uspeha nekog...) Mada koliko sam gledao i pipao iza, ne lrimecijem da od te sisice ima nekih daljih vodova :-\ Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2016 E bas to. Vidi ovo crno crevce gde ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted July 27, 2016 E bas to. Vidi ovo crno crevce gde ide Ono ide u usisnu granu, ali je meni jednostavno visilo na sve strane od kad sam uzeo tipaca(bilo je spojeno na usis ali nisam mogao da provalim gde ide drugi kraj)... mozda i umisljam ali kao da za nijansu bolje i vuce kad stisnem gas :-) Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 27, 2016 Ako nije bio udzekan a sada jeste. Sad mu meri potrosnju pa dugujes pivo kad se javis kroz dan dva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted July 27, 2016 Buco, ako je to to, duzan sam ti mnogo vise od piva. Tipa i neki vinjau dodatno ;-) Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 27, 2016 Aj sad se vozi pa proveri. Bitno da ide crevo do racve pa do usisne grane. Bar je meni tako bilo. I to mi je jedva smanjilo potrosnju na duplo manje. Pisao sam u mojoj temi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted July 27, 2016 Znam da sam i procitao u tvojoj temi da si imao neki problem sa potrosnjom ali se ne secam da sam procitao kako si ga resio... nema sta, sad testiranje :-) Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Žile97 2 Posted July 27, 2016 Koliko ja vidim na 1. slici je map senzor, to sa zelenim džekom. To je meni diglo potrošnju i ja kupim novi smanji potrošnju ali opet preko 15l benzina! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 30, 2016 Ima li razlike ili jok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted July 30, 2016 Napravio sam propust, bacio sam papirce gde sam kilometrazu zapisao :-) danas sam opet napunio bocu pa ce vidimo za 100-tku :-) ali snage definitivno ima vise. Videcemo za dan-dva-tri Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted August 10, 2016 Nikako da napisem stogod novo ovde. 3 puta sam vec sipao na 100km i opet je ista prica, 16-18, a ono sto mi se desilo da je nekako dobio na snazi i da lepse vuce-sve palo u vodu i vratilo se na staro. A jos jedna problem mi se javlja-kako padne kisa(vlazan vazduh) a neka je temperatura i preko 20 na prvom paljenju i dok se ne ugreje se ponasa kao da je -20, nikako da pocne normalno da vuce dok ne predjem par km pa pocne da dolazi sebi. Opasno se razmisljam da odvrnem bocu i bacim sibicu pod njega :-\ Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted August 11, 2016 Taj singlepoint (monopoint) je odlican motor dok neko ne pocne da "cacka" oko njega. Kako vidim na slikama, koje si uzgred lose napravio jer se skoro nista ne vidi, neko je tu "previse strucan" svasta radio. Nebih da te razocaram ali tesko ces to resiti. Bolje ti je resenje karburator ili multipoint, toga bar imas na svakom koraku. Ako se odlucis za MPI imam par kompleta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted August 12, 2016 Imas sa kucistem filtera? Daj resavaj i mene bede nolim te, kolega zile je svoje muke resio tako a i ja to konacno moram da resim Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted August 13, 2016 Imam. Nazovi na 063-216-512. Tu sam do kraja Avgusta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted August 13, 2016 Ma nema resenja za taj 1.6 motor 8v. Trosi ubija, ali i ide za sve pare. To je moje petogodisnje iskustvo probao sam ama bas sve standardni monpoint, dvogrli weber i jednogrli jugo-kec. Ide sa svakim isto osim jugo-kec, trosi isto 18-20l plina. Na otvorenom magistralnom putu uz postovanje ogranicenja umeo je da spusti na 12l plina. Montirao sam i novih i polovnih isparivaca odvijao i zavijao stel saf, ali on je morao da potrosi svoje. Sve sam se borio dok jednom prilikom nepuce zupcasti kais kupljen u gepeku al nedostatak vremena. E kada sam skinuo glavu i vidio pećine od cilindara i klipove kao od kamiona sve mi je bilo jasno i zasto ide kao metak i zasto trosi kao tenk. Svejedno volio sam taj auto majstor sam imam svoju radionicu i radno iskustvo od 18 god. nije mi bilo tesko, a ni žao da uložim u taj auto. Ja sam takav da volim da stisnem gas do patosa tipo mi nikad nije ostao dužan i zahfalan sam mu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted August 13, 2016 Zovem te sutra prijatelju.. A meni je problem sto i pored tolike potrosnje ne ide bas najbolje, pogotovo sa karbom obicnim od keca sto nije isao :-) sa ovim monopointom ide bolje malo ali ni priblizno kako sam cuo da treba da ide Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 13, 2016 Cim mnogo trosi ne moze ni priblizno normalno da ide, a kamo li dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted August 14, 2016 Nije li ti puklo crevo od servo pojacivaca do usisne grane,kad ono pukne ili se osteti,potrosnja drasticno skace! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shole 0 Posted August 15, 2016 Nije li ti puklo crevo od servo pojacivaca do usisne grane,kad ono pukne ili se osteti,potrosnja drasticno skace! To crevo vec neko vreme hocu da zamenim pa nikako da stignem,a stoji mi u podrumu...nekako kao da se malo spljostilo, a postoji jedna sisica na sred tog creva, i ona je od kako sam ga uzeo bez icega tako slobodna. Ima li ko predstavu sta bi tu jos trebalo da se pristeka? Sutra cu odma da menjam to crevo, nisam ni mogao da pretpostavim da ono moze da pravi toliko problema :-\ Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites