Jump to content
FAS Goran
Shole

K: usisna grana, karburator i kuciste filtera vazduha

Recommended Posts

pozdrav drugari/kolege, pomagajte,

vozim Tipo 1.6 66kW sa 2 bregaste, fabricki je bio monopoint ali ko god mu je ugradjivao plin to je sve poskidao i tutnuo mu usisnu i karb obican od yugica :/  Muku mucim vec 2 meseca, obrcem brdo brojeva, otpada i slicno trazeci ove delove. Receno mi je da je taj motor isao u regate 100s, malo redje u tipa i kao sto sam se vec uverio, da ga je tesko naci...

unapred zahvalan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim istog tipa. Tesko je naći delove za njega, redak je to motor. Ugradjivao se u regatu i u lanciu deltu 1.6 Gti. Ja sam počeoda ga sredjujem, menjao sam sondu, senzore ali nisam nikako uspeo da nastelujempotrošnju. Majstor mi je savetovao da stavim karburator od keca jer njemu ne trebaju senzori i može da se steluje potrosnja. Fabricki karburator ima elektronsku diznu koja radi preko računara. Kakvo je tvoje iskustvo sa jugovim karburatorom i koliko ti troši? Imam i broj od jednog čoveka iz Bg koji ima delove

Share this post


Link to post
Share on other sites
On Thursday, February 04, 2016 at 0:31 AM, Shole said:

av drugari/kolege, pomagajte,

vozim Tipo 1.6 66kW sa 2bregaste, fabricki je bio monopoint ali ko god mu je ugradjivao plin to je sve poskidao i tutnuo mu usisnu i karb obican od yugica :/  Muku mucim vec 2 meseca, obrcem brdo brojeva, otpada i slicno trazeci ove delove. Receno mi je da je taj motor isao u regate 100s, malo redje u tipa i kao sto sam se vec uverio, da ga je tesko naci...

unapred zahvalan :D

Kako si zadovoljan sa karburatorom od juga i koliko ti trosi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini sad sam tek video poruku i od neki dan. Sve u svemu jedva sam docekao da skinem taj karb, jer je trosio bukvalno istu kolicinu goriva a snage nije imao uopste. Kad je dolazilo do toga da hocu da preticem na otvorenom putu, morao sam dobro da razmislim, tako da ti ne preporucujem to da radis. Savetovan sam da stavim bar neki dvogrli mehanicki karb ali nikako da stignem opet do te stavke... sta ti pravi probleme uopste?

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Shole said:

Izvini sad sam tek video porsauku i od neki dan. Sve u svemuam docekao da skinem taj kar b, jer je trosio bukvalno istu kolicinu goriva a snage nije imao uopad je dolazilo do toga da ho cu da preticem na otvorenom putu, morao sam dobro da razmislim, tako da ti ne preporucujem to da radis. Savetovan sam da stavim bar neki dvogrli mehanicki karb ali nikako da stignem opet do te stavke... sta ti pravi probleme uopste?

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока

Velika potrosnja. Zamenio sam lambda sondu, map senzor i senzor temperature rashladne tecnosti, ali se potrosnja nije smanjila, naprotiv skocila je na oko 15-20l benzina. Vozi se samo na benzin, plin je skinut. Jedan majstor mi je rekao da mi stavi dvogrli karburator za 150e. Otisao sam kod drugog i on je rekao da greska ne moze da se n adje i da mi stavi jednogrli za 50e i da izvadimo racunar i senzore. Ne znam sta da radim, ne mogu da vozim auto uopste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam krenuo ovog mog da sredjujem, igrankama nikad kraja. Uglavnom meni je motor poceo i druge probleme da pravi, po recima mog majstora "umoran je motor i zapostavljen od prefhodnih vlasnika" tako da ja vijam drugi da nadjem, dovedem u red i zamenim. Inace i meni je poceo da trosi cak i do 18 ponekad :-\

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Shole said:

I ja sam krenuo ovog mogsa da sredjujem, igrankama nikad kraja. Uglavnom meni je motor poceo i druge probleme da pravi, po recima mog majstora "umoran je motor i zapostavljen od prefhodnih vlasnika" tako da ja vijam drugi da nadjem, dovedem u red i zamenim. Inace i meni je poceo da trosi cak i do 18 ponekad :-\

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока

I moj je bio zapusten, ni ulje nije menjano. Sad g a dovodim u red polako. Motor je dobar ali eto trosi kao tenk da vozim. Koji ti sad karburator imas originalni ili neki drugi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam neki monopoint i njega sam nabacio cisto da imam koliko-toliko vise snage u njemu, ali kazem ti potrosnja se i nije promenila... ovaj moj su otvarali neki pajseri ko zna kad i umesto dihtunga i zaptivaca, svuda su zalivali silikonom, tako da mi je motor pun silikona i to mi i pravi najvise problema, pored lezajeva radilice i ko zna cega jos, samo nisam hteo ni sebe ni majstora da mucim sa daljim otvaranjem nego vijam drugi motor

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Shole said:

Nasao sam neki monopoint i njega sam nabacio cisto da imam koliko-toliko vise snage u njemu, ali kazem ti potrosnjbbca se i nije promenila... ovatj moj su otvarali neki pajseri ko zna kad i umesto dihtunga i zaptivaca, svuda su zalivali silikonom, tako da mi je motor pun silikona i to mi i pravi najvise problema, pored lezajeva radilice i ko zna cega jos, samo nisam hteo ni sebe ni majstora da mucim sa daljim otvaranjem nego vijam drugi motor

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока

Boze  sacuvaj. Sve atrucnjaci. Ja sam se nadao da cu da spustim potrosnju  zamenom tih senzora ali nisam uspeo. Verovatno cu da vidim da ubacim obican dvogrli karb. Imam jednog coveka u blizini Bg ima delove za ovog Tipa, mozda ima i motor mogu da ti posaljem broj ako ti treba. A sto se tice novih delova javni se meni mogu da ti objasnim kako da ih pronadjes jer velike su muke naci pravi deo za njega, u vecini radnji nemaju pojma koji je to auto 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne govori mi nista za delove, bukvalno sve sto sam kupovao, menjao sam minimum po jednom :-) za broj te cimam na PM

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Švajcarac :D

Ćale ima takvog Tipa 66kw, 90ks, dve bregaste... još od 2002

Imao je mnogo problema, ali poslo 5-6 majstora našli smo kasvetnog koji je sve lepo sredio i sad je ekstra. Ima plin radi lepo na oba goriva

Majstor je u okolini Leskovca, to ti malo dalje.

Možda i nije loše motor od floride 1,4 sa karburatorom i bog da te vidi. Možda se taj motor i ugrađivao u tima 1,4 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, pedjavw said:

Švajcarac :D

Ćale ima takvog Tipa 66kw, 90ks, dve bregaste... još od 2002

Imao je mnogo problema, ali poslo 5-6 majstora našli smo kasvetnog koji je sve lepo sredio i sad je ekstra. Ima plin radi lepo na oba goriva

Majstor je u okolini Leskovca, to ti malo dalje.

Možda i nije loše motor od floride 1,4 sa karburatorom i bog da te vidi. Možda se taj motor i ugrađivao u tima 1,4 ;)

Jesi li menjao karburator na njemu ili imas fabricki monopoint?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa nije menjano samo servisiran monopoint, zamenjen komutator, lamda sonda i to fukcioniše super već deset godina

Kad se rasturi monopoint na samoj dizni ima neka gumica koja je bila loša i bukvalno je curio benzin, a treba da izbacuje kao prskalica

Inače pre intervencije je počeo da se gasi, da troši nenormalno, loš rad.... katastrofa

Samo kršten majstor, da se malo posveti i stvar se resava:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, pedjavw said:

Ništa nije menjano samo servisiran monopointe srenjen komutator, lamda sond a i to fukcioniše super već deset godina

Kad se rasturi monopoint na samoj dizni ima neka gumica koja je bila loša i bukvalno je curio benzin, a treba da izbacuje kao prskalica

Inače pre intervencije je počeo da se gasi, da troši nenormalno, loš rad.... katastrofa

Samo kršten majstor, da se malo posveti i stvar se resava:D

Meni trosi nenormalno, zamenio sam lambda sondu, map senzor i senzor temperature rashladne tecnosti ali je samo pogorsalo stvar. 2 majstora nisu znala nista da nameste, a 3 za koga su mi rekli da je strucnjak za fiate preporucuje ugradnju zastavinog karba kao i prethodna dvojica. Dizna izbacuje mnogo goriva, izbacuje kao prskalica ali mnogo izlazi. Stvarno ne znam sta da radim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaj majstora :D 

Ista situacija i samnom

Sve sami stručnjaci i na kraju sam završio kod čoveka koji je verovatno imao strpljenja da to napravi kako valja

Lično nebi budžio karburator od keca ili bilo kog drugog vozila

Ima sigurno u tvom kraju neko ko to zna da namesti-ušteluje

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, pedjavw said:

Menjaj majstora :D 

Ista situacija i samnom

Sve sami stručnjaci i na kraju sam završio kod čoveka koji je verovatno imao strpljenja da to napravi kako valja

Lično nebi budžio karburator od keca ili bilo kog drugog vozila

Ima sigurno u tvom kraju neko ko to zna da namesti-ušteluje

Jedina 2 majstora koja znam iz Cacka ne znaju da nameste. Jedini majstor kome verujem radi samo mehaniku i ne razume se u karburatore. Videcu da pronadjem jos nekog strucnjaka za karburatore u blizini

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Markobgd said:

Probajte savet i rešenje da nađete kod člana @dobri nikola

:thumbup:

Poslao sam mu poruku, nadam se da ce mi pomoci. Covek stvarno poznaje karburatore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako odgovara od keca jednogrli predpostavljam da bi odgovarao i dvogrli samo mora i usisna grana za dvogrli uglavnom su Weber 32/32 DMTR/DMTE i ima da se nadju po oglasima za ~50e sa usisnom granom, jedino sto mora neki filter vazduha da se nabudzi ili neki sprint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio tipo 1.4 bio monopoint pa prepravljen na karb od keca. I trosio je bio normalno oko 10-11-12l sve do jednog dana kad potrosnja nije udaralila u 25l plina :D

Vozio tako 2 meseca i jedva izaso na kraj. Za to vreme svasta sam mu radio. Remontovao plinski uredjaj, menjane membrane, filter svasta nesto i tad sam uspeo da spustim potrosnju na 18-20l. Dok mi jedan dan nije nesto cunulo u glavu da pogledam. Od kompijutera sto je na pozarnom zidu je bilo jedno crevce, vakum, koje sam zakacio i polomio sisicu sto je na kompu, ali nisam obracao gde ide dalje taj vakum, dok nisam video da ide na granu i kad sam vratio to crevo(zalepio nekako, nabudzio) gle cuda potrosnja 10l. Jbg dancaMu su mi otekla za ta 2 meseca. Posle kako god sam ga vozio nije trosio vise od 11l sa 16" felne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je majstor predlozio da mi ugradi jednogrli od keca sve sa karbom bi me kostalo 50e i onda mi ne trebaju ni senzori ni racunar. E sad to i nije mnogo, mada se plasim da ce mi izgubiti mnogo snage, ipak je to 1.6 66kw motor sa 2 bregaste. Ne bih voleo da vozim auto koji trosi 10l benzina a nema nikakve snage. Drugi majstor mi je preporucio da ugradimo dvogrli i on bi mi uradio to za 150e i tvrdi da ne bi trosio vise od 7l u gradu(sto je po meni nemoguce). E sad nigde u Cacku nisam nasao nekoga ko bi mogao da mi sredi monopoint, svi mi govore da zamenin za zastavin karb. Stvarno ne znam sta da radim. Moze li da se prepravi postojeca usisna grana za dvogrli karb?

Edited by Žile97

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Buca_Tipo said:

Ja sam vozio tipo 1.4 bio monopoint pa prepravljen na karb od keca. I trosio je bio normalno oko 10-11-12l sve do jednog dana kad potrosnja nije udaralila u 25l plina :D

Vozio tako 2 meseca i jedva izaso na kraj. Za to vreme svasta sam mu radio. Remontovao plinski uredjaj, menjane membrane, filter svasta nesto i tad sam uspeo da spustim potrosnju na 18-20l. Dok mi jedan dan nije nesto cunulo u glavu da pogledam. Od kompijutera sto je na pozarnom zidu je bilo jedno crevce, vakum, koje sam zakacio i polomio sisicu sto je na kompu, ali nisam obracao gde ide dalje taj vakum, dok nisam video da ide na granu i kad sam vratio to crevo(zalepio nekako, nabudzio) gle cuda potrosnja 10l. Jbg dancaMu su mi otekla za ta 2 meseca. Posle kako god sam ga vozio nije trosio vise od 11l sa 16" felne.

Koliko sam te razumeo, jedno vakum crevo ide od racunara do grane? Moram da pogledam danas, pre neki dan sam video da je jedno malo crevo pokidano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam resio da pogledam sam auto. I kada sam otvorio haubu imao sam šta da vidim. Gomila nekih creva nije povezana. Ako neko ima vremena da mi pomogne da ih povežem gde treba. Na slici1 ima jedno veliko crevo koje ide iz ove metalne stvarcice(nalazi se odmah do bočice za ulje za servo) koja se vidi na desnoj strani slike. Na slici 2 i 3 je to isto crevo samo sto se spaja na neki okrugli deo koji takodje ima jedno malo crevo koje nije povezano. Na  slici 4 nalazi se kao neki senzor koji ima dve sisice ili pipka(mislim da se mozda u njih kaci neko malo crevo i nalazi se odmah do bočice za ulje za servo). Slika 5 je veliko crevo koje se kaci na kućište od filtera, ono ma malu sisicu na kojoj treba da se stavi neko crevo i poveže negde. Slika 6 je neko zapuseno crevo (možda je od plina, nisam siguran). Slika 7 je neko malo crevo koje je presečeno, a slika 8 je to crevo u karburatoru. Našao sam i 3 creva koja su zapusena, i ona su sigurno od plina. Molim vas da ako neko ima vremena da mi objasni ili da mi slika gde neko od ovih creva ide i čemu služi, mnogo bih bio zahvalan.

CAM00751.jpg

CAM00753.jpg

CAM00754.jpg

CAM00755.jpg

CAM00756.jpg

CAM00757.jpg

CAM00758.jpg

CAM00759.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadji ako ima workshop manual za Tipa a sigurno ima, imas diagrame za ubrizgavanje, imas tu i za sve vakume, senzore

Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...