Jump to content
FAS Goran
neshaoct

SUV prvi put u istoriji najprodavaniji segment novih auta u Evropi

Recommended Posts

Snimljen najmanji Hyundai SUV

 

209186-hyundai maliSUV03.jpg

 

Hyundai je pre nekoliko dana najavio manji SUV model Bayon za evropsko tržište, ali južnokorejska marka tu ne staje jer za pojedina tržišta priprema još manji SUV. Špijunske slike potvrđuju da je u pripemi mali SUV, dugačak 370-380 cm.

 

209187-hyundai maliSUV02.jpg

 

Pojedini mediji navode da Hyundai ovaj projekat vodi pod kodnom oznakom AX1, kao i da će glavno tržište za ovaj model biti Indija. Međutim, moguće je da će se prodavati i u drugim azijskim zemljama, pa možda i u Južnoj Americi. U Evropi ga najverovatnije nećemo videti mada bi ovakav model bio interesantna alternativa Suzukijevom Ignisu.

 

209188-hyundai maliSUV01.jpg

 

U svakom slučaju, novi model bi trebalo da koristi istu platformu kao i gradski Hyundai Santro, dok će se za pogon verovatno brinuti 1,2 litarski četvorocilindrični atmosferski i 1.0 litarski trocilindrični turbo motori. U zavisnosti od motora, očekuju se 5-stepeni manuelni i 5-stepeni AMT menjač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedna SUV grdoba u najavi, vidi se i proporcijama, obliku karoserije, prozora, dizajnu...

I deluje kao za jeftina trzista, logicno da ga necemo videti u Evropi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subaru takođe razvija električni SUV

 

subaru ev.jpg

 

Priloženi renderi su sa Motor.es, a na njima se upravo nalazi novi električni Subaru za 2022. Ovo bi trebalo da je vizuelni opis Subaru Evoltisa, mada nema bilo kakve potvrde da će poneti taj naziv. Nakon što je Toyota najavila novi EV SUV, u fokus je stigao i Subaruov pandan, koji će najverovatnije počivati na e-TNGA platformi većeg japanskog proizvođača, prenose Vrele Gume.

 

Kao što je poznato dotična arhitektura podržava pogon na sve točkove, ali isto tako može da ugosti konfiguraciju koja podrazumeva prednji pogon. Kazuhiro Abe, Subaruov potpredsednik za planiranje proizvoda, kaže da bi novi elektromobil mogao da koristi varijantu s jednim motorom i prednjim pogonom, odnosno dva motora i integralnim pogonom, što je praktično isto kao i u slučaju Toyote. Zapravo, Subaru će se u velikoj meri osloniti upravo na Toyotu pri kreiranju svog prvog čisto električnog automobila. Dok veća kompanija planira da lansira čitav portfolio baterijski pogonjenih proizvoda, Subaru će 2022. lansirati samo jedan model, uz ograničenu dostupnost.

 

Šef Subaru-a, Tomomi Nakamura, izjavio je nedavno da će novi Subaruov EV SUV biti u skladu sa kalifornijskom regulativom, što jasno ukazuje da je američko tržište u ovom slučaju prioritetno. Razlog je taj što japanska marka prodaje 66% svoje ukupne proizvodnje u Americi, tako da odluka uopšte ne čudi. Subaru će verovatno pratiti Toyotino vođstvo u svom, opreznom stilu, i u međuvremenu implementirati električnu tehnologiju u čitavu gamu. Ovaj japanski proizvođač će se takođe osloniti na hibridnu tehnologiju, a ujedno je najavio da će imati elektrifikovan portfolio do sredine 2030-ih. Ovaj plan naravno uključuje hibride, plug-in hibride i električni model.

 

Subaru ne očekuje da potražnja za električnim automobilima u Americi poraste značajno pre sredine 2030-ih. ''Ne znam kada, ali u jednom momentu će se zahtevi za elektromobilima povećati'', rekao je Abe. m''Smatramo da će se proširiti značajno, možda ne početkom tridesetih, možda krajem te dekade ili početkom četrdesetih.'' Novi električni Subaru će biti otprilike iste veličine kao Forester. Mada će biti razvijen u saradnji sa Toyotom, zadržaće tipičan Subaruov identitet. Nakamura kaže da im partnerstvo sa najvećom japanskom automobilskom kompanijom pruža pristup novoj tehnologiji. ''Oni imaju veliko znanje u oblasti elektrifikovanih vozila, tako da će nam saradnja sa njima pomoći da brže u priču uvedemo čisto električni SUV i hibrid. Možemo apsorbovati Toyotino znanje.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smart priprema SUV model

 

smart cross.jpg

 

Smart je ugled u automobilskoj industriji stekao praveći male automobile, a sada žele da naprave iskorak, piše B92.

Smart će to pokazati već sledećim svojim modelom, spremni su da naprave krupan korak i otkriju svoj prvi SUV, rekao je potpredsednik odseka za prodaju, Danijel Leskou. On je to otkrio u razgovoru za Automobilwoche, rekavši da će Smartov SUV biti rađen po uzoru na Geely, tačnije po njihovoj platformi. ''Dužina vozila nam više nije glavni faktor, promenili smo fokus. Želimo da radimo na malo drugačijoj vrsti vozila, naravno, visokog kvaliteta. Potencijalno imamo dobru situaciju ne samo u Evropi, već i u Kini. SUV automobil su sa godinama sve popularniji, pa ćemo ga zato prikazati prvo na kineskom i evropskom tržištu'', rekao je Leskou.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguarom uleteo u vodu, nije dobro prošao...

 

jaguar r voda.jpg

 

U naletu SUV-a nije stradala niti jedna patka. Štaviše, nalet Jaguarovog SUV-a nije ih previše impresionirao. Tako bar deluje na snimku događaja od pri nekoliko dana koji se desio u Velikoj Britaniji.

Vlasnik Jaguara je nalete navodenu prepreku, i to punom brzinom. Nepoznato je da li je to učinio namerno misleći da je prepreka puno plića ili je jednostavno bio uveren da njegov moćni SUV može da savlada duboku vodu. Kako god, epilog je bio najgori mogući. Izlazak ogromnih količina vode iz izduvnih cevi znači samo jedno, a to je vrlo skup servis ili jednostavno otpis vozila. Recimo i da ovaj primerak pokazuje još jednu razliku između modernog SUV-a i klasičnog terenca. Takođe, da je kojim slučajem sporije ušao u vodu vrlo verovatno da se motor ne bi napio vode, pa bi prošao prepreku bez većih posledica.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Mercedes GLA vs GLB vs GLC vs GLE vs GLS

 

Koji Mercedesov SUV je najbolji, ili najodgovarajući...ili najpovoljniji?

GLA i GLB su na istoj platformi, isto kao što su GLE i GLS na istoj osnovi. GLB skoro da nije ništa manji auto od GLC, ali je potpuno drugačije pozicioniran sa ozbiljnom razlikom u ceni.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda proizvela 2 miliona SUV vozila

 

skoda kamiq 2m.jpg

 

Dvomilioniti model iz SUV kategorije je pušten sa proizvodne trake u glavnom pogonu Škoda Auto u Mladá Boleslavu. Slavljenički model je ujedno i 250.000. po redu Kamiq. Ogromne brojke i velike isporuke zabeležene u 2020. pokazuju koliki potencijal nose SUV modeli. Svi redom, Škoda Kodiaq, Karoq i Kamiq čine oko 40% svih vozila proizvedenih od strane Škode. Naravno, Octavia i dalje prednjači u svim okvirima...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo planira da proširi ponudu crossover i SUV modela

 

volvo xc60 3.jpg

 

U švedskoj automobilskoj kompaniji planiraju da prošire ponudu svojih crossover i SUV modela, jer 75 posto njihove prodaje čine modeli sa oznakom XC. I u Volvou smatraju da se vreme klasičnih limuzina i karavana neumitno bliži kraju, jer se sve više kupaca odlučuje za crossovere i SUV-ove. Podstaknuti činjenicom da 75% od njihove ukupne prodaje čine manji i veći SUV-ovi, u švedskoj automobilskoj kompaniji koja posluje pod okriljem kineske kompanije Geely spremaju se da prošire ponudu modela sa oznakom XC i istovremeno iz ponude povuku pojedine trovolumenske i karavanske modele iz Serija S i V. Prvi čovek švedske kompanije Hakan Samuelsson obećao je da će Volvo u ponudi i dalje imati klasične limuzine i karavane, ali će ih zbog smanjene potražnje biti znatno manje.

 

volvo xc60 2.jpg

 

Uz najavljenu potpunu elektrifikaciju do kraja decenije, ljubiteljima podignutih automobila Volvo će uskoro ponuditi najmanji model XC20, a u Geteborgu se i dalje razmišlja o ranije pomenutoj SUV perjanici koja bi se krila iza oznake XC100 i bila švedski odgovor na BMW X7.

 

volvo xc60 1.jpg

 

Na kraju,Volvo je za novu modelsku godinu blago restilizovao i model XC60 (na slikama). Promene se tiču redizajniranih branika, izduvnih cevi, novih točkova, šire palete boja kao i infotainment sistema baziranog na Google-u.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Nissan Patrol Nismo

 

Patrol Nismo će dobiti aerodinamički paket (izmeneni branici, crni zadnji difuzor...), crvene detalje, V-Motion prednju masku, modifikovano oslanjanje, poboljšano upravljanje, nove izduvne cevi, set 22-inčnih Rays točkova, kao i doteranu unutrašnjost. Za pogon će se brinuti 5.6 V8 motor sa 428KS. Premijera je zakazana za 31. mart.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiv clanak:

SUV/krosover ili karavan – šta je praktičniji i korisniji izbor

 

prtljaznik_koferi.jpg.59e767d662c562d627bfb5d1b7d6e5f0.jpg

 

Vozači kojima je potrebno praktično porodično vozilo, sa većim prtljažnikom, često se dvoume između SUV-a, krosovera i klasičnog karavana.

Međutim, šta je to uopšte krosover? Recimo da tu svrstavamo sva vozila koja nisu SUV-ovi, ali liče na njih, odnosno imaju neke njihove karakteristike. Nema jasne granice.

Po pitanju pogona takođe nema pravila – neki su dostupni isključivo sa pogonom na svim točkovima, kod drugih može da se bira, treći mogu da se kupe samo sa prednjim pogonom.

Krosover može da bude čak i „prepravljena“ verzija klasičnog karavana koji dobije pogon na svim točkovima, drugačije branike, plastične zaštitne obloge (na pragovima, donjem delu vrata, oko rubova „blatobrana“), zaštitu ispod vozila, off-road mod vožnje, povećan klirens, veće felne i gume...

Tako je spreman i za ozbiljniji silazak sa asfalta, a neki primeri su Mercedes-Benz E 200 4M T All-Terrain, Audi A6 allroad, Volvo V90 Cross Country, Škoda Superb Scout...

Zato nećemo da ulazimo u ovu problematiku, nego ćemo u ovom tekstu da ih stavimo u jedan „tim“: SUV/krosover.

 

Praktičnost ili imidž?
Ako vam je praktičnost zaista na prvom mestu, a ne služi vam samo kao izgovor da biste kupili nešto što liči na „džipa“, onda krenimo korak po korak.

1)    Veličina prtljažnika

Generalno – karavan je u prednosti ako ga sa SUV/krosoverom poredimo na osnovu dimenzija, mase i cene.

SUV/krosoveri neretko razočaraju potencijalne vlasnike prtljažnim prostorom. Vozač na osnovu njihove veličine, odnosno bolje reći visine, očekuje zaista mnogo prostora za prtljag, ali se ubrzo razočara.

Jedan od problema je to što vozila sa pogonom na svim točkovima imaju zadnji diferencijal koji „otima“ određenu količinu prostora od prtljažnika. Tu su i drugi faktori, kao npr. veći hod točkova (po visini).

Naravno, postoje SUV/krosoveri bez pogona na svim točkovima (opciono ili standardno), kao i klasični karavani sa pogonom na svim točkovima (i njima zadnji diferencijal zauzima prostor), pa je svaka generalizacija nezahvalna.

Jednostavno, sve zavisi od toga kako su konstruktori odlučili da naprave vozilo.

Zato sami proverite uživo koliki je prtljažnik. Zvanične podatke uzmite sa velikom dozom rezerve, pošto je merenje zapremine prtljažnika prilično „siva“ zona.

Takođe, uzalud impresivna zapremina ako je otvor prtljažnika suviše uzak, prag previsok, unutrašnjost takvog oblika da ne mogu da se ubace veliki/široki predmeti...

Interesuje nas upotrebljivost u praksi. Obratite pažnju na sledeće, bez obzira da li je u pitanju SUV/krosover ili karavan:

    a)    Točkovi „kradu“ prtljažni prostor. Proverite koliko točkovi „prodiru“ u prtljažnik, a naročito na to kolika je širina između lukova u kojima su točkovi. Impresivna maksimalna širina prtljažnika ne znači vam mnogo ukoliko lukovi oduzmu mnogo prostora na sredini, odnosno praktično mu toliko smanje širinu na tom delu da postaje neupotrebljiv za transport širokih predmeta.

    b)    Dimenzije i oblik otvora prtljažnika. Idealno bi bilo da je otvor prtljažnika što viši i širi, da ima pravilan oblik i da ima što niži tovarni prag (kao npr. VW Caddy ili Citroen Berlingo).

Nažalost, zbog konstrukcionih rešenja (povećanje krutosti karoserije uz istovremeno smanjenje mase, bezbednost, aerodinamika, itd.), ali i atraktivnijeg dizajna (npr. spuštena linija krova pozadi da bi vozilo izgledalo „sportskije“), mnoga vozila imaju neočekivano mali otvor prtljažnika, tako da ubacivanje većih predmeta predstavlja pravu agoniju.

    c)    Duplo dno i dodatne pregrade. Neka vozila imaju multifunkcionalnu konfiguraciju prtljažnika, pa vozač može da bira. Npr, želite li da pod bude u ravni sa tovarnim pragom uz dodatni prostor ispod ili „dublji“ prtljažnik koji može da primi veće predmete ali bez dodatnog prostora ispod poda?

Mnogo je varijacija na ovu temu, pa se unapred upoznajte sa raznim mogućnostima i opcijama. Neke opcije se doplaćuju, pa nije ista situacija kod svih primeraka određenog modela.

Kod karavana pod je niži, pa je lakše ubacivati teže i kabastije predmete. Naravno, džaba niži pod ako teret morate da prebacite preko visokog tovarnog praga, koji neki karavani imaju.

    d)    Obaranje naslona zadnje klupe. Kod nekih vozila ostaje ravna površina kada se obore nasloni zadnje klupe, kod nekih ne – zato proverite tu stavku (ukoliko vam je važna).

Za većinu savremenih vozila na internetu možete da nađete razne podatke po pitanju dimenzija prtljažnika, kao što su:

- visina tovarnog praga
- visina od poda prtljažnika do vrha naslona zadnje klupe, odnosno roletne, daske, police ili kako god da nazivamo ono što pokriva prtljažni prostor
- širina prtljažnika na različitim mestima
- dužina prtljažnog prostora
- dužina prtljažnog prostora sa oborenim naslonom zadnje klupe
- širina otvora prtljažnika (širina nije ista svuda – pri dnu otvor može da bude uži, zatim se širi, pa ponovo sužava)
- visina otvora prtljažnika
itd.
Ti podaci važni isto koliko i ukupna zapremina zbog mogućnosti prevoza većih predmeta, kao što su dečja kolica, bicikl, itd.

 

2)    Lakši ulazak i izlazak

Visoka pozicija sedišta u velikoj meri olakšava ulazak i izlazak iz vozila. Mlađi vozači ovo obično ne razumeju, ali razumeće kada dođu u određene godine...

Šalu na stranu, tu je SUV/krosover u velikoj prednosti. Postoje značajne razlike i među njima, ali u odnosu na prosečan karavan, situacija je znatno bolja.

Kod nekih karavana imate osećaj kao da se „uvlačite“ u sportski kupe bez obzira što je sedište maksimalno podignuto, a pozadi situacija može da bude još gora.

3)    Lakše ubacivanje dece u dečja sedišta

I ovde je SUV/krosover u velikoj prednosti. Što je dečje sedište niže postavljeno, to morate više da savijate kičmu kako biste ubacili dete u njega.

4)    Tri dečja sedišta na zadnjoj klupi

Ukoliko imate troje dece koja moraju da se voze u dečjim sedištima, ne donosite preuranjen zaključak da je u tom slučaju logičan izbor neki SUV pošto je veći i širi od klasičnog automobila.

Jedini način da proverite mogu li tri dečja sedišta da se montiraju na zadnju klupu određenog vozila jeste da pokušate da ih montirate.

Čak i ako na internetu nađete listu takvih vozila, savetujemo da pre kupovine lično proverite, pošto nisu sva dečja sedišta istih dimenzija, pa možete da se nađete u vrlo neprijatnoj situaciji. 

5)    Bolji pregled puta iz SUV/krosovera

Zbog visoke pozicije sedenja vozač u SUV/krosoveru može bolje da vidi situaciju ispred sebe, odnosno ispred vozila koje je direktno ispred njega, što može da mu pomogne da brže reaguje (uspori ili zakoči).

Vozač u karavanu sedi nisko, pa vožnja iza nekog SUV/krosovera ili drugog auta sa zatamnjenim staklima može da bude prilično neprijatna.

6)    Prostor na zadnjoj klupi

Ovde nema pravila. Napomenimo ipak da, kao i kada je u pitanju prtljažni prostor, neki SUV-ovi mogu vrlo neprijatno da iznenade manjom ponudom prostora na zadnjoj klupi od onoga što potencijalni kupac očekuje.

7)    SUV/krosoveri bolje podnose loše puteve

U suštini da, mada nije sve tako jednostavno. Savremeni SUV/krosover nije vozilo pripremljeno za off-road trke, što znači da mu razni elementi vešanja stradaju isto kao i kod karavana.

Kod nekih je vešanje značajno izdržljivije i otpornije na habanje i oštećenja prilikom prelaska preko udarnih rupa i šahtova, penjanja uz ivičnjake i slično – ali kod drugih nije. Zavisi od modela do modela. Zavisi i od vrste vešanja, kao i od dimenzija guma.

8)    Vožnja po snegu

Pošto ima veći klirens, SUV/krosoveru manje smeta neočišćen put kada padne sneg, čak i ako nema pogon na svim točkovima, manja je mogućnost oštećenja prilikom parkiranja na snegom pokrivenom parking mestu, a treba li uopšte pominjati odlazak u planinske predele...

Naravno, mnogi karavani mogu da imaju pogon na svim točkovima, ali su ipak niski, pa sneg može da predstavlja problem.

9)    Silazak sa asfalta

Čak i ukoliko vam ne pada na pamet da prljate, grebete i „mučite“ svoj SUV/krosover nekim off-road avanturama, ipak imate veću dozu sigurnosti da ćete moći da se izvučete iz raznih nepredviđenih situacija ili prođete neku prepreku koja bi zaustavila karavan.

  

Kako odlučiti?
Bez poređenja dva konkretna rivala ne možemo da proglasimo pobednika.

Zato, ukoliko ste u dilemi između ove dve (ili tri) kategorije vozila, savetujemo da stavite na papir svoje želje, realne potrebe i finansijske mogućnosti, pa napravite „široku“ listu kandidata.

Zatim polako skidajte sa liste one koji ne ispunjavaju neke vama važne kriterijume...

 

 

Preuzeto sa: polovniautomobili.com

 

Edited by Ivan
Sadrzaj prebacen na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se gleda prakticnost i koristan prostor, mogli su da na listu za poredjenje dodaju i najprakticniji segment - MPV.

U vecini navedenih stavki opusteno tuku SUV/Crossover. Ali jbg, marketing i moda (da ne kazem nesto drugo) su cudo :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

na stranu SUVa je samo trenutna mega popularnost, retko ko ide van asfalta, većina se kurci, svaka čast ostalima

 

MPV, fantazija za porodicu, karavan, za one kojima treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaže moj kolega treba da ide na vakcinaciju ali muka gde da se parkira.Ja reko pa imaš tamo ispred sajma parking uvek ima mesta.Na to on kaže to kad kupim freelandera kao ti ja sa Brvom ne mogu da se popnem,iako je redovan parking.

Da ne pričam o preglednosti, ležećim,rupama ,snegu i silasku sa asfalta.

Da u gradu sam 90% SUV vozilom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre kod sajma ne moze da se parkira, ferari bi tamo lagano parkirao, a ne bravca :)  

 

Kapiram suv i razumem svakakve subjektivne tripove, ali poceli ljudi da kupuju suv za autoput, a i za grad, a po gradu se ubedljivo najlakse parkira neki manji hecbek tipa bravo ili jos bolje punto/clio itd :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, vagenovac said:

Kako bre kod sajma ne moze da se parkira, ferari bi tamo lagano parkirao, a ne bravca :)  

 

Kapiram suv i razumem svakakve subjektivne tripove, ali poceli ljudi da kupuju suv za autoput, a i za grad, a po gradu se ubedljivo najlakse parkira neki manji hecbek tipa bravo ili jos bolje punto/clio itd :)  

Na parkingu ispred hale u Hajduk Veljkovoj teško.Moj auto je za nijansu veći od Grande punta i skoro isti kao Bravo

Edited by jevta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš ispred hale sam se parkirao Alfom 159, troje u kolima, kad sam išao na vakcinaciju/revakcinaciju.

Pažljivo prilazio bankini i pažljivo ga spuštao da ne ”padne” na ivici bankine i nikakvih problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/8/2021 at 11:45 AM, Ivan said:

Ako se gleda prakticnost i koristan prostor, mogli su da na listu za poredjenje dodaju i najprakticniji segment - MPV.

U vecini navedenih stavki opusteno tuku SUV/Crossover. Ali jbg, marketing i moda (da ne kazem nesto drugo) su cudo :) .

Da, ali, pogledaj ti koliko košta taj MPV, npr. nov S-max u Srbiji ... Košta dosta  :) On jeste veći i komforniji nego SUV Ford Kuga, ali, i značajno je skuplji od njega. Naravno, nisu ni ista "veličina" ( jedan je MPV D segmenta, a drugi SUV C segmenta).

 

https://fordcms.blob.core.windows.net/media/Serbia/2021/Ford S Max MY2021.5.pdf

 

Ili, cene za Mondeo karavan .. Pa, čovek da pomisli da je žrtva skrivene kamere:

 

https://fordcms.blob.core.windows.net/media/Serbia/2021/Ford Mondeo MY2021.25.pdf

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Novi Subaru Outback

 

Subaru Outback nije ni samo SUV, ni karavan, a ni terenac. A šta je zapravo i kakav je u vožnji, proverio je Jura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: BMW X1 vs X2 vs X3 vs X4 vs X5 vs X6 vs X7

 

Svi SUV modeli BMW-a detaljno - i da, takav klip mora da traje dugo, ovaj malo preko 5 sati. :D 

Naravno, tu je opcija za preskakanje:

 

- 00:00 BMW SUV pregled
04:47 BMW X1 PHEV
40:25 BMW X2 M35i
1:19:48 BMW X3 PHEV
1:50:40 BMW X4 M
2:23:21 BMW X5 PHEV
3:06:36 BMW X6 M50i
3:50:17 BMW X7 V8
5:03:40 Zaključak

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Hyundai Santa Fe testira Nenad Jezdić

 

Saznajte kakav je vozač naš glumac Nenad Jezdić, i zašto je Hyundai Santa Fe njegov omiljeni automobil:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih svakome preporučio da pogleda ovaj video.

Santa Fe je zaista odlično vozilo, ali, prosto je degutantno na koji način i u kojoj meri su ova dvojica ( Piroški i Jezdić ) hvalili to vozilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...