Jump to content
FAS Goran
nenadpetrovic

Lancia Kappa 2.0 20v T / 2.0 20v - koje motorno ulje?

Recommended Posts

Koje ulje ide u ovaj motor?
Pozdrav sva.Od skoro sam vlasnik Lancie Kappe i interesuje me koje je najbolje ulje za ovaj motor?

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada kliknem na service on mi izbaci 10w40.Znaci racing bi bilo nejbolje?Zbog turbine...Pitam jer mi se desava da mi auto dimi plavo na prvo paljenje a zamenio sam gumice ventila pre 5 dana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da ti je turbina problem ako dimi plavo kad upalis a zatim dim nestane.

A sto se tice ulja najbolje ti je da sipas racing.

Edited by BOJKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam.Auto ide dobro turbina ne zvizdi mada kad je hladan malko se cuje...prvi minut...posle nista...Kako da je proverim neki predlog...?nisam menjao ulje nego sam malo dolivao seleniju plava boca pa posle neko ulje bez veze...mozda je to problem?Inace na meracu nilad ne pokazuje ulje.ma koliko dolio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini downpipe i crevo za vazduh pa proveri luftove i eventualno da li ima tragova curenja ulja.

Moj je auto isto to radio kada sam ga kupio.

Mozes i da je ostavis u leru kad je zagrejana da radi malo duze.Ako pocne da dimi posle nekog vremena,to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drugari...skinuo sam crevo sto ide od turbine u interkuler i nema nikakvih tragova ulja...oprao interkuler,turbo ima vrlo malecki luft ali mislim da je to u granicama normale...Misljenje???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dimi i zagrejan,recimo tipa voziš ga zagreje se ugasiš,i posle opet kad pališ baci dim onda tu ima još problema vođice,sami ventili i ostalo.Tako je emni na Corsi dva puta menjane gumice ventila na kraju skinuta glava i dijagnoza bila otišle vođice i sicevi,pa je uvek nalivao ulje u komore kad malo odstoji.Zamena gumica samo smanjila količinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jel tebi auto trosi ili gubi ulje nekako? kako na merecu ne mozes da vidis nivo ulja? kako znas koliko da dolijes kad ne vidis nivo?

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa o tome se radi...od kako imam auto nema ulja na meracu a dosipao sam jednom 1 litar a posle jos 2 litra i nema na meracu nista.Cak sam uzimao od ortaka njegov merac sa kappe...isto...Lampica za ulje ne gori...nemam ni jedan chek upaljen u autu....sve ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a cekaj, kako motor radi, pravi li neke zvukove? kako dostize radnu temperaturu? nemoguce da 2 meraca ne mogu da mu izmere nivo ulja. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor radi ok ne bas savrseno po mom ukusu ima malene vibracije na volanu...lenja je u startu sacuvaj boze...ja sam u cudu...od 2000 do3000 ubrzava pa rupa do 4000 posle ide lepo...temperatura nikad preko 75-80 stepeni...normalno dize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam sta da ti kazem, ja bi da je moj auto ako nista drugo ispustio ulje da vidim ima li ga uopste i koliko :D a posle bi nasuo odgovarajucu kolicinu u pratio sta se desava, dal pravi fleke, dal nestaje itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo pe sam dosao sa posla znaci ceo dan auto ugasen.Pre paljenja skinem ja crevo sto ide od interkulera u usis i upalim...Dima skoro uopste nema...vrlo malo....kad se ugasio vratim crevo i raskacim lambdu sondu,upalim krene samo kondez iz auspuha a dima nigde...mozda je sonda problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jel ti svetli takozvana lampica greske motora? ako je lamda sonda u problemu svetlece ti greska. ali opet, lamda sonda nema nikakve veze sa uljem i time sto ne mozes isto da izmeris

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

visak goriva ne dimi plavo vec crno i stipa za oci. vidi ti ispusti to ulje iz auto i sipaj novo, i sam kazes da si prvo dolivao seleniu pa posle neko drugo ulje tako da je taj MIX zreo za menjanje. Sipaj odgovoarajucu kolicinu ulja, ako merac nije polomljen pokazace ti novo normalno, i onda prati potrosnju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo pe sam dosao sa posla znaci ceo dan auto ugasen.Pre paljenja skinem ja crevo sto ide od interkulera u usis i upalim...Dima skoro uopste nema...vrlo malo....kad se ugasio vratim crevo i raskacim lambdu sondu,upalim krene samo kondez iz auspuha a dima nigde...mozda je sonda problem?

 

Nece da dimi plavo ako je zbog sonde. Te turbine imaju problem i ubacuju ulje u izduvni - pogonski deo turbine. Malo nakaplje kad prenoci i ujutro oblak belog ili plavog dima, ali mora dobro da odstoji da se to dogodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si siguran ti da ti dimi plavo?Nema sonda dodirnih tačaka sa pojavom plavog dima,jer nema veze sa bilo čime vezanim za ulje.Sačekaj ti da otopli da se izgubi kondezat koji sad svaki auto baca na auspuh pa onda utvrdi.I nemoj da voziš bez sonde nije zdravo po motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...