Jump to content
FAS Goran
bojankov

Renault Scenic 1.5dCi

Recommended Posts

Skoro 3000km presao, da kucnem u drvo, jedino mi je sijalica kratkog svijetla crkla. Samo sipaj i vozi za sad :-)

Nema nista novo osim sto planiram DRL da ugradjujem.

Vidjecu da li modul samo da ugradim pa da duga rade sa 40% kao DRL ili da uzmem led pa da ih ugradim u branik, oboje bi bilo sa auto funkcijom nakon pocetka punjenja alternatora

Dajte misljenje, posto imam senzore kombinacija dnevnih svjetala i senzora bi rezultovala da ne moram da razmisljam vise o paljenju svjetala nego da sve samo regulise, da li da idem na prvu kombinaciju sa drl u dugim ili na led drl u branik da ugradim?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro 6000km presao, do sada nemam kvarova. Danas sam ga castio.

Zamjenjen filter klime, odradjena dezinfekcija ventilacije uz pomoc spreja, odradjen servis klime (freon+ulje) od 550gr koliko staje bilo je samo oko 300gr freona unutra. Sad bolje hladi :-)

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A polovno auto, mora nesto da fali kad oces da ga picanis :-) vozim ga Mica evo 6k skoro presao za par mjeseci, vise od 1k mjesecno :-)@Mikvuk sonax sprej, 5e kosta, upali se klima, zatvori sve, upali recirkulacija i klima i otvoris na sve otvore da duva,stavis ga na pod pritisnes i ostavis da radi 15 min. Nakon toga otvoris auto i izracis, sad vise nema onog neprijatnog mirisa kada se pali-gasi klima...reklamiraju 99.9% uklanja gljivice, mikroorganizme i mirise. Sad se osjeca kao blagi mentol. Prezadovoljan :-)

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaaaaaaaaa,hvala na objašnjenju,uglavnom prodavci ne znaju kako se koristi,zato ga i nisam kupio do sad:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep senic zaista vidim zadovoljan si s njim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas zamjenjene zadnje plocice.

Ono sto zelim da podjelim sa vama je da u servisnoj stoji da su zamjenjeni prednji diskovi i plocice i zadnji diskovi prije godinu-dvije, nigdje nije upisano da su zamjenjene zadnje plocice i ladno izgleda i nisu bile zamjenjene jer je sve ostalo u super stanju a zadnje plocice koje se manje trose su dosle skoro do metala :-)

Stvarno

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamjenjen akumulator :-) zbog lose ponude koja je bila dostupna kada sam kupovao, podrzao sam vasu fabriku akumulatora...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto da ne? Oces da kazes da su losi? :-) Imaju garanciju istu kao i najbolji. A jednom u dvije godine mogu izdvojiti 50e za akumulator vala mada i ne planiram da ga zadrzavam vise od toga kod mene :-)

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi vranac, to raga obicna :D

Pa traju bukvalno kolko i garancija, tako da ako gledas samo na 2god onda je ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav i sa srećom.

Obrati pažnju na pumpu za gorivo. Raniji modeli su znali da im se raspadne lezaj u pumpi pa spon ode u dizne i napravi dar mar. Pored toga posle mora se radi pumpa, sve dizne rezervar za gorivo i dovod sa filterima. Problem je kao resen posle 2005 god. ali nije ti na odmet znati da i ako se pretegne zupcasti kais isto moze da se desi. Zato veliki servis samo kod proverenog majstora koji zna šta radi.

Popravka je u tom slucaju izlazila oko 450 do 500 evr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je bosch siemens ubrizgavanje i nije delphi pumpa koja je pravila problem. Mada mislim da uz redovno odrzavanje ne bi trebalo da bude problema obzirom da je prava kilometraza i da je ta problematicna pumpa a nije... Stavio sam mann filtere i mjenjacu ih cesce a veliki servis ne bi trebalo da utice na rad pumpe ali evo skoro 8k sam presao od velikog servisa... Na kraju i da crkne u njegovu glavu, ja sam njega kupio i necu da se sjekiram unaprijed :-)

Svakako planiram da ga za godinu dvije mjenjam sa novijim 2012+ :-)

@Mica da ga jasem dvije godine bez problema a onda opet 50e i ceraj :-)

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce zamjenjeno ulje elf evolution sxr 5-40 i Mann filter ulja

Usput prevedena tabla na engleski :-)

Ovo je neka delphi dijagnostika pa nema smanjenje intervala sa 20k na 10k ili nismo umjeli to odraditi :-) 7754915ff40a9aca20325bff5be88ad1.jpg

Sent from my SM-G930F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si se naviko na "prazan" prostor ispred vozaca i na digitalnu tablu?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako su siemensove dize onda nemas brige, pazi jedino na kvalitetu nafte i mjenjaj filter nafte cesce...... pozz i puno sretnih km....

 

Edited by Dejan Abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic iskreno mislio sam da ce mi to biti problem ali sam se navikao i sada mi je sasvim ok. Samo ovako mi zena vise zvoca jer uvijek vidi koliko idemo :-)

@DejanAbarth jeste siemens ubrizgavanje, stavljam MANN filtere(ne znam koje bi bolje u CG nasao) i mjenjam ih na pola fabricki preporucenog intervala ulje na 10k(umjesto na 20k) vazduha na 20k(fabricki 40k) a goriva na 30k(fabricki 60k). Mislim da je to ok interval i da nemam potrebe cesce od toga... sta mislis?

Sent from my SM-G930F

Share this post


Link to post
Share on other sites

MANN je ok,kod mene u servisu di radim drzimo servisni interval svakih 15km,tada mjenjamo ulje i sve filtere(zraka,ulja,klime,osim goriva) ,filter goriva mjenjamo svakih 45km ali u servisnim intervalima izmedju njih ispustamo vodu iz njih. to vrijedi za diesel vozila bez DPFa.   tvoji su intervali ok,samo si ispustaj vodu iz filtera goriva  u medjuvremenu..  S tim dizama smo imali jedino problema na velikoj kilometrazi npr 300 000 km i slicno..  bilo je par slucajeva na nizim kilometrazama zbog loseg goriva... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes li mi objasniti kako da ispustim ako je moguce prici mu bez skidanja djelova jer mislim da je na vrlo nezgodnom mjestu...hvala na sugestiji. Reci cu to majstoru.

Sent from my SM-G930F

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguce je odsarafiti mali čep na filteru za ispustanje vode na filteru nafte ako zavuces ruku ispod oplate desnog kotaca, malo je usko ali je moguce, ili skinuti kotac i oplatu blatobrana i ispustiti.15 min posla,zavisi sta ti je lakse..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije par dana odradjen servis.Znaci presao 20k od februara prosle godine... Zamjenjeno ulje na 10k

Sipano opet full sintetika elf 5-40, MANN filtet ulja i zamjenjen na 20kkm MANN filter vazduha kao i filter klime pred sezonu.

Usput sam odradio reparaciju ruke brisaca (u sopstvenoj reziji,zamjenjeni lezajevi i sve sredjeno jer je jedan skroz otisao, bio fabricki). Drugo iskustvo sa brisacima.

Edit: zaboravio sam da pisem ovdje zamjenio sam jos nedje ranije zadnje pakne...prednje su kao nove ali zadnje otisle. Stavio delphi...za nazad odlicne

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...