Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Evo da i ja predstavim moj auto,s obzirom da sam vec dugo na forumu.Rec je o Fiat Puntu prve generacije 1600 kubika 88 konja,1996 godiste sa maksimalnom opremom za tu generaciju tj. ELX.Auto trenutno ima 173.000 km i ja sam prezadovoljan,ide kao metak,mozda je malo veca potrosnja u gradu,ali to mi nista ne smeta,mali zvrk.Nista posebno nisam radio na autu po pitanju estetike ali na prolece planiram i time da se pozabavim,najpre alu felne pa posle polako jedno po jedno.Evo nekih slicica pomenutog auta.

 

wqwq800.jpgwq801.jpgq802.jpg
wqwq803.jpgwqwq804.jpgwqwq805.jpg
 
 
Edited by neshaoct
sredio slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala,trudim se da ga maksimalno dobro odrzavam i da bude uvek cist,jer on to zasluzuje,a ime Fiat mora da se postuje.Jako je brz i startan,iako nije bas lagan,na auto putu 180 km/h bez problema.Od proleca krecem sredjivanje po pitanju estetike da puntic bude jos lepsi,a krenucu od felni.Sta mislite,koja sirina alu felni bi mu najvise odgovarala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retko je da se vidi ovako ocuvan, trebalo bi da je 86ks.

Ja sam imao Punta mk1, 1.2 75hp, 2010 godine, za 13 meseci koliko je bio kod mene presao sam sa njim 18.000km, slatko sam se navozao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retko je da se vidi ovako ocuvan, trebalo bi da je 86ks.

Ja sam imao Punta mk1, 1.2 75hp, 2010 godine, za 13 meseci koliko je bio kod mene presao sam sa njim 18.000km, slatko sam se navozao.

Nije druze,motor u njemu je 1.6 8v 88 konja mada negde stoji 90 ks,taj motor je ugradjivan do 1997,posle su presli na 1.2 16v  sa 86 konja,ako se dobro secam.Taj 1.6 8v motor je fantastican,sa lakocom nosi taj auto,jedina njegova mana,ako moze tako da se kaze je sto malo vise trosi,ali sve zavisi od toga kakva je noga na gasu.Nisam imao prilike da vozim punta sa 86 ks pa ne mogu da ocenim koji je zivahniji.

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7401941/fiat-punto-sport-12-dugo-reg malo da olakasamo prilikom izbora felni,jesu ceste,ali su nepogresive :D

Te felne su favorit,inace obozavam petokrake felne,tako da mislim da bi one bile pun pogodak

Edited by Duki 91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocuvan super  :thumbsup:

 

Mozes i da nadjes neke felnice koje nisu fiatove.

Ja recimo trazim ovo od felne:

- malo srce

- malo krakova da se vidi sta je iza felne

- krak da vizuelno ide sto vise do ivice felne(tako felna izgleda vizuelno veca, nekad cak za celu dimenziju)

 

Koje su dimenzije ovih sad felni sto imas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini druze sto kasnim sa odgovorom.Na slikama su 165/70 R14 za et i jot nisam siguran jer sam davno gledao a posle samo skidao i stavljao zimske posto imam dve garniture pa samo prebacim tockove,mada mislim da je 5,5j et 35,ali provericu pa javljam.Ono sto se primecuje je da su tockovi "uzi" i da bi ih trebalo malo "izbaciti" napolje,ali sa takvim sam ga kupio,na prolece planiram 185/65 verovatno 15-ce jer su mi i 14-ce nekako male,a opet auto je po snazi odmah ispod punta gt.Najvise mi se svidjaju one felne od punta mk.2 sporting ali naravno nisam striktno za njih,gledam sve sto je na raspolaganju i sto bi lepo stajalo,tako da delim tvoje misljenje da ne moraju biti fiatove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasima!

Odavno me nije bilo,red je da konacno osvezim temu.Da kucnem u drvo,auto radi odlicno,na satu je oko 199.000 km,redovno se odrzava,a to vraca pouzdanoscu i pruzanjem uzivanja dok se vozi.Prosle godine je ispit odlaska do mora u Crnoj gori polozio sa cistom desetkom.Od skorasnjih intervencija napomenuo bih nov akumulator Taxxon,razmisljao sam,citao koji akumulator staviti i odlucio sam se za njega iz razloga sto sam od vise ljudi dobio preporuku,a drugar na sluzbenom kliu dizel ima taj akumulator i cele zime pali kao mina.Pored toga,nisam imao veliki izbor zbog dimenzija akumulatora,jer je prostor za akumulator smanjen zbog postavljanja racunara za sekvent tng.Uz to procitao sam podeljena misljenja o bosch akumulatorima i resih da uzmem ovaj,uostalom imam dve godine garancije pa cemo videti.Stavljene su nove svecice Beru namenjene za voznju na tng,auto jako lepo radi sa njima.Zamenjen je filter goriva,stavljen je Mann,a danas je zamenjen termostat,ugradjen je Vernet termostat.Uskoro me ocekuje mali servis,razmisljam koje ulje sipati,da li selenia ili wolf za koje sam dobio dosta preporuka.Za ovih 6 godina i 60.000 km koliko sam presao sa njim ja sam prezadovoljan i nadam se da ce me i ubuduce dobro sluziti.Dok ne postavim jos novih slika evo jedne skorasnje:

 

IMG_20180228_135100.jpg

Edited by Duki 91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!Treba mi pomoc.Od pre nekoliko dana na puntu sam primetio da hladan pali bez problema medjutim kada se zagreje teze pali u smislu da duze vergla i kada upali iz auspuha izadje izrazito crn dim.Nakon toga auto radi normalno i u voznji se normalno ponasa.Isto vuce,ne primecuje se gubitak snage.Osim toga auto radi ok,drugih problema nema.Sta bi to moglo da bude?Na satu je skoro 230.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...