Jump to content
FAS Goran
neshaoct

DB Polish Studio - poliranje automobila, farova, reparacije farova...

Recommended Posts

Svaka cast, deluje sada stvarno novo.
Bolje da ne pokazujem slike Alfe iz Italije.. Ono po sedistima ko da se neko israo, gepek kao pilice i kerove da su prevozili, uzas.
Ne znam sta je sa ljudima i kako mogu uopste da udju u takav auto..
Ne znam al francuz ovakav ne pamtim
Talijani su prica za sebe ima ok al sve vise su ovakvai dolaze od preka... 3 dana sam radio ovo e sad ostalo je sitne dlacice valjda je ker pa moram jos jednom da se usisa
Koliko toliko je cisto bar je sve dezinfikovano

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nadam se da si znao da naplatis ovo dobro za 3 dana rada
Vidis ne mozes naplatiti puno jer dnas svi to rade ovo radim jer volim jednostavno uzivas u tome da dodblvedes u red a ne da se samo stanaca tipa opere i gotovo..
Iskreno ovo sam naplatio 50 e ni manje ni vise obicno dubinsko, do 4000 dinara...

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam gledao kako idu cene, al za 3 dana posla malo. Kapiram te, jbg sad svi to rade, al nije naivno uopste jebavati se 3 dana posle onakve prljavstine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisam gledao kako idu cene, al za 3 dana posla malo. Kapiram te, jbg sad svi to rade, al nije naivno uopste jebavati se 3 dana posle onakve prljavstine. 
Znqm al svi se sad prave pametni kad sam radio dal je bilo jedan dva coveka... Sad svi satro ko mehanicari jednom zavrno saraf sad cupa motor... I takvi obaraju cenu
Ne derem ljude. Nego posgujem svaci dinar jer je krvavo zaradjen e sad uvek postoji stvar dogovora

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasno.. Svaka cast za razmišljanje i za rad.
Dovoljno iskustva i osluskivanja sta kolko moze i kolko moze... Niti cu ja biti bogat niti oni siromasni... Tako razmisljam sredina. Za sve najbolje

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo kazem radim svoj posao sto mogu najbolje i dajem sve od sebe najbolje da se uradi po PS ima stvari koje ne mogu tipa kamencicca ili dubokih kratera od kljuceva gde fali lak e sad ne kazem da moze nego sta bi bilo najbolje da se uradi pa twk polirati i sve ostalo a ne samo daj pare da se uradi i ko ga j..e...

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pf ni Nemci nisu nista bolji.Mozda cak i gori od Italijana.

P.S jednog pitanje,verovatno je glupo.Ali lik koji radi u Pancevu na nekom auto placu,kaze da imaju hemiju za skidanje svirlova.Ja naravno ne verujem u to,al cisto da pitam i tebe ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, danijel55 said:

Pf ni Nemci nisu nista bolji.Mozda cak i gori od Italijana.

P.S jednog pitanje,verovatno je glupo.Ali lik koji radi u Pancevu na nekom auto placu,kaze da imaju hemiju za skidanje svirlova.Ja naravno ne verujem u to,al cisto da pitam i tebe ovde.

Što da ne? Orbiter-polirka + neki glossy filler-finisher i eto ga :)

Samo hemija bez propisnog alata, teško... Ali ne i potpuno nemoguće.

 

Mene zanima, možda i malo glupo pitanje sa moje strane, ali... @db_polish, da li radiš i sa mat finišima i njih sređuješ? Naravno, jasno mi je da to ne može poliranjem, ali može drugim sredstvima i tehnikama, a vidim koliko si predan poslu i temeljan, zaista impresivno, pa se nekako nadam... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto nije glupo pitanje ako mat finish tesko da ima popravke vecinom farbaju deo mada postoji keramika i za to.. Jer tesko mozes mat da zafarbas samo kao kod nas smrtnika na laku..

Sto se tice dubinskog vadim sve napolje

Jer tesko da se osusi unutar vozila rade..

E sad sto se tice hemije uzimma od preko jer nisu svi materijali isti.. Tipa fiat nemac talijan ako previse tavis kad se osusi hoce fleka da izadje ne kazem da znam sve al ucim u hodu jbga meni je bitnije da bude narod zadovoljan.. Dubnsko ti uradis jednom i tek za par godina ponovo ili neko i ne radi

 

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svirlovi su nastali od brisanja krpom cetke. To su ti oni kruzici kad gledas na suncu
Sve je od brisanja lakse kad vuces krpu ravno nego kao ovde u krug..

E sad ako tvrd. Lak moras ga iseci uradices deo ali od jakog sundjera i paste ostane po jos koji
Onda uzmes finiju pastu i finiji sudjer pa predjes preko tog
Slika3
Ond ocistis sve jos jednom i stavis tipa vosak ili ako ces keramiku ali moras dooobro da se odmasti od pasta da bi imala za sta da se uvati isto i za vosak
Jer ako ne predjes finom pastom posle grube... Pojavljuju se gostovi tj vidi se de si sekao lak posle pranja
Mada ljudi to uzmu spice jednom prelazu i kraj...

Slika 4
To ti je kad zavrsisi jedan deo naspam onog sto nisi pipno...

Tamna boja je nabolja za rad jer vidisi i ti i ja sta se uradilo..ea70034a8331ad61f78291220a75fcaf.jpg4719952168b3fd36d0b0e35a843ad068.jpgc04dffea7b8118c7342126c6fa4a8130.jpg1ee5a65d7643b8a5b4a863abbced6fcb.jpg69464d5f432787a72b3395a894a61d49.jpg

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedno pitanje.Par farbara sam pitao i misljenja su drugacija.Po tebi da li je dobro prati auto na samousluznim perionicama?Tačnije mislim da li topla voda i njihova hemija steti laku,tj boji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jos jedno pitanje.Par farbara sam pitao i misljenja su drugacija.Po tebi da li je dobro prati auto na samousluznim perionicama?Tačnije mislim da li topla voda i njihova hemija steti laku,tj boji?
Iskreno ukusi su razliciti.. Nisam merodavan da sad tupim ovo nemoj ovo uradi ovako nako. Stvar izbora jednostavno po meni ja gledam tako ni jedna ta praonica nemoze bolje i sigurnije oprati auto od tebe samog ja po sebi bar sat vremena perem i da ga lepo osusim.,jer voda je teska ima dosta kamenca i ako ga ne obrises kak ovalja dolazi do fleka... Cisto sumnjam da ciste filtere azurno za vodu...jer tipa dodje kisa blato koliko god ti drzo pusku ona skine sloj blata ali ostane sloj ispod tj na laku i mislis skino krenes krpom i eto belaja... Sto se tice onih isto voskova gledao sam kola kad izadju puste da se osusi i tipa pogotovo na tamnim bojama postane mlecno kad povuces prstom ispod bude cist lak.. Ja se trudim kolko tolko sam da perem ako vreme nedozvoljava ne diram jer mozes na praonicu al da imas krpe i tipa neki silant tecni koji ce da stera vodu sa kola i da ostavi sjaj
Cinjenica da vi u bg ns vecim gradovima kuburite sa tim jer radite ili nemate uslova da lepo operete jer ste u zgradama, ahteli bi da lepo operete kola

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije in resio nego je jednostavno moralo

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...