luka78 8 Posted January 16, 2016 Pozdrav,Evo i mene sa problemom čepa rezervoara. Meni je onaj "hepek" cilindra što viri pukao. Da li su čepovi od bravo/brava identični, nekako mi se čini da jesu, može li se tu šta kombinovati sa cilindrom/uloškom? Evo i dvije fotografije čepa od Bravo/a, izgleda da se radi o isto čepu kao i za Novi Bravo, šta mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted January 21, 2016 I meni se isto to desilo. Koliko mogu da vidim, cep izgleda identicno, al' ne mogu sa sigurnoscu da kazem. Najlakse ti je da odneses kod nekog majstora da ti to pogleda detaljno i prepakuje ako moze. Ako ne moze, kupi ulozak samo. U Sapcu ima dosta auto-otpada i cena uloska je oko 1500 dinara. Mada, najlakse je da ne diras nista, ne moze ti niko izvuci gorivo (ima ona resetka ako se ne varam), a i na pumpi nema cimanja oko otkljucavanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted January 21, 2016 Ma ja ga ne mogu ni zavrnuti. Vec je samo onako stavljen, pa kada zatvorim poklopac on drzi cep da ne ispadne. Danas odoh do otpada potraziti pa onda prepakovati ulozak. Javim ako pase od bravo/brava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted February 14, 2016 ljudi nda se nadovezem na temu...kupio sam polovan auto stilo 1.9 jtd 2004 god i meni se cep za rezervoar ne zakljucava.inace mogu da za zatvorim sve dok on se ne zategne ali ne mogu da okrenem kljuc da ga zakljucam.e sad pitanje -ako uzmem drugi ulozak samo verovatno mora neka fora posebna zbogkljuca posto je kodiran ili kako to ide i koliko kosta otprilike ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted February 15, 2016 Kod kljuca(imobilajzer) se koristi samo na kontakt bravi u automobilu, znaci da se kod u kljucu ne cita prilikom otkljucavanja vrata ili rezervoara vec samo prilikom paljenja kontakta. Tebe verovatno zeza cilindar u cepu od rezervara ili je cep od drugog stila pa ne pasuje sara tvog kljuca i zato ne mozes da okrenes cilindar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted February 15, 2016 pa moguce je da je cep od nekog drugog,kako sad mogu da to sredim narucim cilindar novi po tom kljucu ili mogu da kupim poseban cilindar uz koji dobijem poseban kljuc za rezervoar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted February 15, 2016 Skini postojeci cilindar u cepu rezervoara a tako dok je skinut ubaci tvoj kljuc i ako ima plocica koje vire iz cilindra samo ih poravnaj sa cilindrom i radice sigurno.Pozdrav i srecno u resavanju problema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted February 16, 2016 Evo da se i ja prijavim sa problemom sa čepom. Čep normalno upada i ključ je u položaju "otključano", odnosno na desno. Kad ubacim ključ u bravu, mogu da okrenem ključ ulevo (suprotno od kazaljke na satu) nekih 120 stepeni i ne mogu da izvučem ključ.Koliko mi je poznato, ključ bi trebao da može da se okreće 180 stepeni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted February 17, 2016 Evo update. Kupio sam cep od Punta. Mnogo bolji kvalitet materijala je koristen. Ali postoji jedna zackoljica. Ulaz za kljuc je pravljen za kljuceve koji imaju zube sa strane tj. otvor u bravici ima male izbocine jedno 1.5 mm. Kada se izvade listici, potrebno je turpijom isturpijati te izbocine (30ak min posla) da nas kljuc moze uci u bravicu, da ga nista ne blokira. Listice kada sam vratio od originaalnog kljuca nisu pasali, tako da sam ih izvadio. Sada mi sve radi na principu da bravicu "otkljucam" kljucem, a u stvari samo okrenem ulozak. Uglavnom sve radi, stavim cep, okrenem zakljucam i drzi ;-). Do duse moze se i sarafcigerom otkljucati, ali ko ce to jos probavati ;-). Dakle, cep od punta radi uz preinake. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted February 17, 2016 Luka, vidim da si skroz razmontirao svoj čep. Može li mali tutorijal kako da razmontiram, da tako kažem desnu stranu desne slike? Kako da odvojim bravicu od ovog belog, kako da izvadim ovu U šipkicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted February 18, 2016 (edited) Najtezi dio je da se razdvoji tzv poklopac cepa od ostatka kucista (dva plasticna pokretna crna najveca dijela na slici). Mora se sa dva veca sarafcigera podvuci i malo sile upotrijebiti da se rasklopi, iskoci. Onda da bi izvukao ulozak, moras izvuci taj metalni osigurac (kako ti kazes u sipkica), Ja sam ga izvlacio za manjim sarafcigerom, vidjeces jedan plasticni blokator, slobodno ga smotaj kada budes izvlacio, on smeta, taj osigurac metalni je kao zeder, na stranu ga izvlacis, ne zapinje previse. Onda se moze skinuti plasticni bijeli dio. Ostatak bravice skidas tako sto sa gornje strane, gdje ulazi kljuc polako ispod tog okruglog metalica sarafcigerom povlacis na vani. Mozes pomoci gurajuci ulozak ka vani sa druge strane. Edited February 18, 2016 by Luka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted February 18, 2016 Hvala, uspeo sam i sjeb'o sam Odnosno, izgleda da je onaj metalni pipak na cilindru bio kriv i ybog njega se nije vrtelo do kraja. Probao sam da ga ispravim (na silu, naravno) i polomio. Sad moram da negde nabavim taj cilindar. Ima li to negde da se kupi? Imaju li ga autobravari kao rezervni deo?Koliko sam shvatio, sa mog čepa se skinu ona mala čudesa pa se prebaci na drugi cilindar, prešifrira se. Sad samo da nađem odgovarajući... Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted February 18, 2016 Hvala, uspeo sam i sjeb'o sam Odnosno, izgleda da je onaj metalni pipak na cilindru bio kriv i ybog njega se nije vrtelo do kraja. Probao sam da ga ispravim (na silu, naravno) i polomio. Sad moram da negde nabavim taj cilindar. Ima li to negde da se kupi? Imaju li ga autobravari kao rezervni deo?Koliko sam shvatio, sa mog čepa se skinu ona mala čudesa pa se prebaci na drugi cilindar, prešifrira se. Sad samo da nađem odgovarajući...Sve sam to prosao vec i odustao, vjeruj ;-). I ja sam pokusao ispraviti pa je pukao. Ne isplati se, cepovi na STILU imaju isti problem. Zato sam ja nasao od punta i preradio. procitaj moj zadnji post. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted February 18, 2016 Ok, kupiću drugi čep pa ću da zamenim sve.Jel' mogu sam da izmenim te listiće, nije neki atomski posao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 18, 2016 (edited) Ako bude malo dobre volje i vremena, slobodno okinite i neku fotku, pa mozemo da napravimo DIY za odgovarajuci podforum: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/39-uradi-sam/ Edited February 18, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted February 18, 2016 Ma kakvi atomski. Radi pažljivo da ti samo oprugice ne iskoče koje se nalaze ispod listića. Mada, ja ih nisam ni vratio kao što sam napisao već. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin Hood 0 Posted February 18, 2016 Ako bude malo dobre volje i vremena, slobodno okinite i neku fotku, pa mozemo da napravimo DIY za odgovarajuci podforum: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/39-uradi-sam/ Nije problem, samo da uradim sve kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avko 32 Posted March 9, 2022 (edited) Edited March 9, 2022 by Ivan Sredjen YT link 1 DachoR reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites