Jump to content
FAS Goran
DiscoVolante

Grande Punto Sporting > Alfa Romeo GT > Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

@DiscoVolante

 

"The electric dual-pinion steering is another new entry: the electric engine responsible for servoassisted system does not operate on the steering axle but it is directly engaged onto the rack, enabling to combine the low energy absorbency (this is typical in electric steering) with the precision of the hydraulic steering, because it eliminates the artificial feeling and impression of “poor fidelity” of the previous versions of this servo-control type."

 

Evo ako te zanima nesto vise za Giu. :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci nisi vozio bmw1 :D 

 

Cestitam srecnom vlasniku, dobar auto, a place za oprugama kao sto si i sam primetio, bukvalno kao da ima neko offroad ogibljenje svaka fabricka djulka.

Takodje mozda bi jeftin, a dobar upgrade bio i distanc za tockove :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam ;)

 

i E87 i F20 :) I dalje tvrdim to sto tvrdim :) 

 

Sto se distanca tice, trebalo bi ici na 16mm, jer ti nisu samo plocica koja smanjuje povrsinu naleganja na centralni prsten, nego sam distancer naleze celom povrsinom pa ima svoj novi centralni koji je jednak kao i na fabrickoj glavcini. Giulietta je basss osetljiva na bilo kakve promene na i oko tockova, i velika je verovatnoca da ce da trese volan ako bi se stavile samo plocice-distanceri... Ali, ne mora da znaci naravno :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprosti mu boze ne zna sta prica :D  

 

U principu je nemoguce ili skoro nemoguce da volan opterecen prednjom vucom ima isti osecaj kao rasterecen volan, drugaciji je filing, neko to voli, neko ne.

Svakako je volan na djulijeti dobar i iznad proseka za svoju klasu, oko toga se mozemo sloziti :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim ako zadnja vuca nekakvom magijom ne smanjuje brzinu letve sa 2.9 krugova na Alfinih 2.2, tesko da mogu da se slozim sa tobom :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim ako brzina letve nekom magijom ne utice na fidbek (povratni OSECAJ) na volanu, ne mogu ni ja da se slozim sa tobom :D 

 

Meni je bolji volan na bmw1 jer ima bolji osecaj, tebi je bolji volan na djulijeti jer je "ostriji".

 

Ima tu dosta i do licnih afiniteta, neko ne voli kada ga volan smara sa povratim informacijama, neko ne voli kada je volan previse direktan, neko ne voli lagan servo, neko ne voli tezak servo, da smo svi isti bilo bi dosadno svakako :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

50 minutes ago, vagenovac said:

Oprosti mu boze ne zna sta prica :D  

 

U principu je nemoguce ili skoro nemoguce da volan opterecen prednjom vucom ima isti osecaj kao rasterecen volan, drugaciji je filing, neko to voli, neko ne.

 

Da je tako, i Mercedes bi imao dobar osecaj na volanu, a svi znamo da je 'ko mrtva kobila'  :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/24/2020 at 1:12 PM, horvat said:
Jesam 

 

i E87 i F20  I dalje tvrdim to sto tvrdim  

 

Sto se distanca tice, trebalo bi ici na 16mm, jer ti nisu samo plocica koja smanjuje povrsinu naleganja na centralni prsten, nego sam distancer naleze celom povrsinom pa ima svoj novi centralni koji je jednak kao i na fabrickoj glavcini. Giulietta je basss osetljiva na bilo kakve promene na i oko tockova, i velika je verovatnoca da ce da trese volan ako bi se stavile samo plocice-distanceri... Ali, ne mora da znaci naravno  

Kažu da naprijed ide 16mm, natrag 20 mm bez zapinjanja.

 

Doći će vrijeme za to, auto mi se i bez opruga i distanci sasvim lijepo vozi.

 

Što se tiče volana, 147 mi ima bolji osjećaj na volanu, volan ljepše sjedi u ruci, ali daleko od toga da je ovo loše, baš guštam u vožnji, pogotovo uz zvuk benzinca.

 

F20 se prekrasno vozi, sjedi se niže nego u Giulietti, ispruženiji si, baš imaš osjećaj kao da je čitav auto građen oko vozača. Prednji/zadnji pogon su preferencije, BMW je puno tiši, upijanje rupa je neusporedivo s Giuliettom, bolja zvučna izolacija.

 

Giulietta mi je ljepša i naravno, dosta povoljnija, za BMW s ovom kilometražom, opremom i u ovakvom stanju bih morao iskeširati još bar 5k €, a i onda je upitno bi li ga odabrao prije Alfe.

 

Osobne preferencije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, DiscoVolante said:

Jutros, put za jug.

Dokle je stigla Dalmatina dole? Nisam prolazio vec pune 2 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Ploča je brza cesta, dalje magistrala, pa preko Neuma. Poboljšati će se situacija s izgradnjom Pelješkog mosta jer je taj jug katastrofalno prometno povezan.

 

Što se BMWa tiče, bolja zvučna izolacija, bolja sjedala sa milijun mogućnosti namještanja, mjenjač mi je bolji u Alfi. Snagu ne treba spominjati jer je ovaj 170ak konja, ali više mi odgovara osjećaj vožnje benzinca.

 

Ne razumijem da u Alfi nisu mogli staviti bar podešavanje suvozačevog sjedala po visini.

 

BMW je stvarno super auto iako su zasrali s kvalitetom nekih detalja i i ima svojih mušica, ali smatram da nije bolji od Giuliette oinoliko koliko je skuplji.

Edited by DiscoVolante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan nas interesuje :lol: :lol: 

 

Salim se. 

 

I meni su putevi u tom kraju, u jako lepom secanju, kvalitetan asfalt, lepe krivine, pogled na more, planine, bas pravi uzitak. 

 

Skroz delim misljenje sa tobom, enterijer i sedenje je u BMW brutalno.

 

Takodje, potpuno subjektivno, vozanje benzinca mi je znacajno veci ugodjaj, pa makar bio i slabiji. Odziv, zvuk, lakoca vrtenja u obrtaje...

 

edit: mozda vreme da otvoris Giulietti novu temu? :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, horvat said:

I meni su putevi u tom kraju, u jako lepom secanju, kvalitetan asfalt, lepe krivine, pogled na more, planine, bas pravi uzitak. 

Potpisujem, plus fenomenalni vidikovci da stanes i uzivas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel planiras mozda zameniti prednju masku onom sa drugog facelifta?

Meni je to mozda i najlepsa modifikacija (posle 18') koju sam odradio :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...