Jump to content
FAS Goran
DiscoVolante

Grande Punto Sporting > Alfa Romeo GT > Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

Da! Ali nije samo Fiat imun na to, BMWovi N47 također pate od toga, samo kod njih je to dosta skuplje, i motor mora uglavnom van karoserije da bi se napravila izmjena.
Ali, gledajući s pozitivne strane, bar neću razbijati glavu oko lanca kad dođe planirani Remap. :)

 

Bez obzira na te sitnice, autić mi se stvarno svidio, dosta dobro ide za 90 konja, lijepo se vozi i leži dobro na cesti, praktičan je, malo troši, atraktivno izgleda, i stvarno sam zadovoljan istim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Platio sam ih 150 kuna, cca 20€. Definitivno su preporod za noćnu vožnju, iako se ne može usporediti s pravim Xenonom. Vidjeti ću koliko će trajati, imam iste na motoru, ugradio sam ih ovo ljeto i prije koji dan vidim da mi dugo svijetlo ne radi. Na Grande Puntu nije toliko komplicirana zamjena, jedino na vozačevoj strani malo smeta kutija od osigurača...

 

@gorank82:Hvala, pazim ga skoro kao sebe, hahaha! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ih imam više od dve godine i još rade s tim što ih sa 50% koristim kao dnevna.

rođak i drugar su uzeli h7 ali im nisu dugo trajale.

moje su NB Plus a navodno da su NB unlimited trajne kao standardne u šta sumnjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, DiscoVolante said:

 

Ako su tebi ispilane opruge, Xenoni od 8000K bez leće, spojleri i slične gluposti kojima seljo tjuneri poduži rejting u svom selu normalni, onda se očito ne voziš dovoljno po cesti i ne nagledaš se lokalnih Schumachera. Dosta često vozim noću, i kad lola raspali Xenone u raspadnutom E36, Golfu 3 ili nekom drugog popularnom primjerku auta ispred lokalnih kafana, ne vidiš doslovno prst pred nosom. Neki red mora postojati...

 

Btw, danas sam kupio SKFov set faznog lanca, nije ni čudo da pukne na malim kilometražima, BMX bicikla ima deblji lanac! Auti od prije 50 godina su dolazili s Duplex lancom, a mnogi proizvođači danas štede na tome...

 

 

vozim se ja i to dosta i ima toga u mom kraju i slazem se sta se tice seljacina sta imaju xenone 8000k i spustene golf dvojke sa zatamjnenim staklima. nisam na to mislija. nego primjerice vracaju za takve sitnice da ti dode da povratis. evo recimo naprimjer znam jednog kojeg su vratili sa tehnickog jer nije ispod boce za autoplin (koja je stala umisto rezervnog kola) nije ima spuzvastu podlogu. kad sam ima punta mk2 na desnom faru mi je sa desne strane skroz u cosku nacikla malo plastika iz vanka i on meni kao sta cemo sa ovim svitlom ja kazem kako pa jel svitli jel baca dobar snop kaze on meni je al to ces tribat prominit i onda pocela standardna prica tribas prominit far znam ti ja jednog bla bla reko dobro otic cu. naravno nisam otisa kuci sam ima druge farove rastavija ih i prominija i rjeseno. zato sam reka da se bave glupostima. tuning is not a crime naravno ako je u normali tipa xenoni 4300k ili sl

Share this post


Link to post
Share on other sites

I set faznog lanca je promijenjen, mogu reći da auto dosta tiše i mirnije radi, nisam ga puno vozio pa ne mogu neke druge benefite primjetiti, eventualno eliminiranje straha od pucanja. I čini mi se da je lakše upalio na hladan motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa vrijedno spomena se ne događa s autom, ali malo smo putovali, vozili se pa evo par slika.

 

32952324676_7d0b8e6022_c.jpg

 

32952275766_e9e3f3c3ca_c.jpg

 

32838913102_fb82afea37_c.jpg

 

Promijenio sam prednji znak, stari je već počeo blijediti, pa sam naručio drugi s Ebaya. Za skinuti masku treba skinuti branik, ali meni se nije dalo pa sam je iščupao, ionako ima previše kopči.

 

Na satu je 139 000, u zadnje vrijeme mi se tu i tamo počela paliti lampica od grijača, ionako ću uskoro raditi servis pa će ih onda mehaničar promijeniti.

 

Do pisanja!

Edited by DiscoVolante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ta maska sa znakom sama krenula da se odvaja na suvozacevoj strani pa sam morao da je srafim. A i donja nista bolje ne drzi...

Odlicne fotke!

Edited by lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opet mali update teme...

142 000 su na satu, napravili smo 11 tisuća od zadnjeg servisa (negdje u 11. mjesec) pa je opet došao na red.
Promijenjeno je ulje, filter ulja, filter nafte, filter zraka, filter kabine i sva 4 grijača jer mi je po većim hladnoćama javljao grešku za iste. Eh sad, naravno da ne može sve ići glatko s ovim autom pa su dva grijača zapekla i pukla prilikom mijenjanja, tako da je posao od pola sata trajao čitavo poslijepodne i majstor je bio oduševljen istim.
Bio sam i na optici trapa, 17" kotači, spušten ovjes i grbave ceste se baš i ne vole, tako da je trebalo naštimati trag i kut na desnoj strani.
Evo samo jedna slika...

33366698191_f791484439_c.jpg
 
Kako dolaze ljepši dani, tako će i Punto sve manje biti u pogonu, a dva kotača će preuzeti primat.
Tvorničke felge su dosta teške, tako da ću gledati u dogledno vrijeme naći nešto zanimljivo, zbog oklijevanja su mi pobjegle jedne dosta zanimljive felge koje bi se gotovo idealno uklopile, OZ Prodrive P1, nadam se da će nešto zanimljivo naletjeti, Ats Dtc mi je primarni izbor...
Eto, ništa pretjerano novo, ali ovako mi je lakše pratiti sve radove i servise na autu.
 
Do pisanja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjajno izgleda grande,a ti ga bas vozis za4 meseca 11 hiljada,svaka cast,a i kako ga odrzavas

e koliko sam puta bio u Makarskoj,kad sam bio dete,jos dok sam ziveo u Bosni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam prije par dana sjedio s prijateljem na kavi, nešto se povela tema o autima, govorim mu da ću grijače promjeniti, a na to će on "Zašto? Ionako se motor ne stigne ohladiti! :D"

Poklopilo se par putovanja, tako da se nakupilo kilometraže.

Svakako da Punto nije idealan auto za mlatiti kilometre, ali nije ni govnara, fino se vozi bez puno naginjanja, ima dobra sjedala i muziku, a i motor se veselo vozi i vrti ako nema pretjerano gužve i pretjecanja. Jedan E46 330Ci bi bio idealan za to, ali potrošnja i cijena održavanja Punta mi odgovaraju (gore spomenute dijelove za servis sam platio cca 130€), ne želim da mi drugi aspekti pate zbog auta, a auto i dan danas moderno i atraktivno djeluje, bar meni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DiscoVolante said:

a auto i dan danas moderno i atraktivno djeluje, bar meni.

Skroz se slazem s tobom! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za razliku od dizajna koji Fiat, nazalost, u poslednje vreme vrti (pogotovo enterijera).

Sjajna fotka, moram da pohvalim, odmah mi se seda na put za more :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ekipa na komentarima!

 

Što se puta tiče, nedavno je dokazao da prefiks Sport u imenu nije bezveze, 400 km magistralne ceste je odradio uz dosta visok brzinski prosjek (cca 90 km/h) . Nije nimalo loše za dizelskih niti 1300 kubika...

Edited by DiscoVolante

Share this post


Link to post
Share on other sites
I, Drljoni strikes again...
 
Prije nekoliko dana mi se pojavio čudan zvuk siktanja, pogotovo na leru, mehaničar je još malo pritegnuo grijač i zvuk je nestao.
 
Imao sam i situaciju gdje je auto izgubio snagu do 2000 okretaja, danas smo ga vozikali, spajali na dijagnostiku, gonili do 170 km/h, očitavali pritisak goriva, turbine, i sve je u redu, očito je to dio talijanskog šarma.
 
I tako, samo da je Bella Figura!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DiscoVolante

 

Kad god tako auto izgubi snagu, prvo pomislim na protokomer. :) 

Tako je i meni znalo da bude, da na autoputu neće preko 180 km/h, a sa otkačenim protokomerom bez problema ide koliko i treba da ide. Nije ništa prijavljivao...

Zna i da EGR ostane zaglavljen na otvorenom, pa da to zeza onda...

Ako možda niste, pogledajte te parametre dok vozite auto, mada može i u leru ovo za EGR, pokazaće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mjerač protoka zraka je promijenjen prilikom kupnje auta, tako da ne vjerujem da je do njega. EGR ventil nije čišćen, ali kažem, auto smo vozikali, normalno je radio, ubrzavao, bez ikakvih nuspojava... Sad je već par dana parkiran, toplo je vrijeme pa sam na dva kotača.

 

Evo jedne slike, je da je talijanska dizelska klaparica, ali kad se tvrd ovjes upari sa dobrom cestom i sunčanim danom, stvarno je uživanje!

 

pnt001.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...