YUgisa 2528 Posted September 24, 2021 (edited) On 9/23/2021 at 6:54 PM, DiscoVolante said: Jedno pitanje, montirati skraćene Bumpstopove naprijed na B8 amortizer ili montirati bez njih? Po internetu su razne informacije pa ako se netko susretao... Sad je vec kasno i pretpostavljam da si resio situaciju, ali usustini ako je "inverzni" tip za tvoj model sto u prevedeno znaci ako je klip (hromiran deo) amortizera 35+mm debljine onda on ima ugradjeno u sebi odbojnike i ne koriste se fabricki, ako je klip debljine kao kod standardnih amortizera (24mm ili tanje) onda se koriste standardne odbojne gume, odnosno ako su uz sportske opruge eventualno dolazile skrace odbojne gume, onda se koriste one. Koliko ja vidim po katalogu, prednji jesu inverzni, zadnji nisu. Edited September 24, 2021 by YUgisa 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 24, 2021 Da, naprijed smo ih montirali bez Bumpstopova.Nekih 70ak km sam napravio popodne i čini mi se da je to to. 2 YUgisa and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 29, 2021 Promijenjena i ekspanziona posuda, 280 kn (malo manje od 40€). Imala je par mikropukotina, navodno tipična mana na Giulietti, kaže mi mehaničar da je ne bi bilo loše svako 5 godina promjeniti. Nije neki kvar ali sramotno mi je da nema senzor rashladne tekućine koji bi javio kad padne na minimum. Inače, na Bilstein B8 se vozi vrhunski, baš je trebalo to, klasu je bolje. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 29, 2021 Moze li neka rekapitulacija sad sto se tice amortizera, pratio sam temu, ali mi nije bas najjasnije. Jesu bilstein b8 kraci od obicnih amortizera, jel pasu na fabricke opruge i kakva je razlika u odnosu na fabriku (posto si ti koliko shvatam promenio fabriku i pre prelaska na b8)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 29, 2021 (edited) B6 su tvrdji, sportskiji, sa normalnim hodom za fabricke opruge, a B8 su ti isti ali skraceni, za opruge sa kracim hodom... Edited September 29, 2021 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 29, 2021 Moze li neka rekapitulacija sad sto se tice amortizera, pratio sam temu, ali mi nije bas najjasnije. Jesu bilstein b8 kraci od obicnih amortizera, jel pasu na fabricke opruge i kakva je razlika u odnosu na fabriku (posto si ti koliko shvatam promenio fabriku i pre prelaska na b8)?B8 su kraći, imaju kraći hod, i cca 20% su tvrđi od originalnih.Amortizer je totalno drukčije koncepcije, dovoljno je samo usporediti promjer osovine amortizera u odnosu na standardni.Razlika je neusporediva, zna biti tvrdo prilikom gradske vožnje, ali puno bolje je upijanje rupa, čitav Damping, auto ljepše upija, ne idu van radnog hoda, manje naginjanja... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted September 29, 2021 Hvala momci, kopka me nesto taj b6 onda, ne bih spustao autoПослато са SM-A528B помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 29, 2021 47 minutes ago, horvat said: B6 su tvrdji, sportskiji, sa normalnim hodom za fabricke opruge, a B8 su ti isti ali skraceni, za opruge sa kracim hodom... Nije to tvrdji i sportskiji nego taman kako treba 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted October 2, 2021 Promijenjena ekspanziona posuda, Ricambi Originali, cca 40€. I zbog ovakvih detalja volim Alfu, u doba dok svi stavljaju oznake X16C i slične hijeroglife, jednostavna oznaka Turbo Benzina koja vraća u doba nabrijanih talijanskih zujalica. 3 horvat, PremieRacing and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 2, 2021 Djulijeta JTDm-2 has entered the chat Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted October 2, 2021 Da je bio 2.0 JTD u ovakvom stanju, vjerojatno bi bio on umjesto benzinca. Ali, ima nešto u brboljanju na leru na prvom paljenju, lijepom zvuku, mirnom radu, i vrtnji motora.Jučer sam išao do Dubrovnika, prazna magistrala, i kad nema prometa na cesti, nema pomisli o dizelu.Za pretjecanja ipak moment dizela caruje, te ovdje fali 40-50 konja kako bi bilo taman. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 3, 2021 Okacio sam djulijetu jtd vise zbog hijeroglifa koje si spominjao. A za uzivanje na putu je najbitnije (osim dobrog oslanjanja i sedista) je da motor ima dovoljno snage, pogonsko gorivo je maltene nebitno. Svakako kada vrtis motor do kraja radis to u zadnjih 1000-1500rpm, tako da je nebitno koliko obrtaja imas ispod toga. Eh da jos jedna stvar, najvise uzivam kad je prazan put, kad mogu da vozim kako hocu Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted October 3, 2021 X je faktora, od ovjesa, kočnica... S ovim Setupom ovjesa mi je duplo slađi auto za voziti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted October 3, 2021 6 hours ago, vagenovac said: Okacio sam djulijetu jtd vise zbog hijeroglifa koje si spominjao. A za uzivanje na putu je najbitnije (osim dobrog oslanjanja i sedista) je da motor ima dovoljno snage, pogonsko gorivo je maltene nebitno. Svakako kada vrtis motor do kraja radis to u zadnjih 1000-1500rpm, tako da je nebitno koliko obrtaja imas ispod toga. Eh da jos jedna stvar, najvise uzivam kad je prazan put, kad mogu da vozim kako hocu Sasvim su slucajno hijeroglifi na dizelu 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 3, 2021 Hijeroglifi su za neupucene u jtd legendu Послато са SM-A528B помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted November 13, 2021 Prinova u voznom parku, Mini One 1.4 D, mjenjač Getrag sa 6 brzina, odmah je išao remap na 100 konja, imao je neke seljačke naljepnice na haubi koje su skinute, čitav auto ispoliran kao i farovi, stavljena nova zadnja svjetla, popravljen mehanizam sjedala... Po trapu je dobar, trebam dvije unutarnje kugle promjeniti, prošli vlasnik je zadnja ramena promjenio i sva 4 amortizera, i vanjske kugle na ramenima. Auto je kao karting, tvrd, nema naginjanja, direktan volan, imaš osjećaj da može podnijeti još 100 konja snage... Za ženski dio obitelji je i ovako dovoljno. 6 Decak Iz Vode, horvat, Dzimbo and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted November 23, 2021 Jedan mali DIY za sve vlasnike Giuliette koji su imali/imaju problem sa ventilatorom kabine pa da ne rastavljaju pola instrument table. Nakon dužeg stajanja auta nije mi radila ventilacija u kabini, kompresor klime je uredno uključivao, ali okretanje tipke ventilacije nije imalo utjecaja. Skoro sam naručio novi otpornik, ali nije do njega, ventilator kabine je zablokirao u određenom položaju. Skine se filter kabine i otpornik, i dugom kacavidom se ručno zavrti ventilator par puta, nakon toga se vrati otpornik i filter i trebalo bi sve funkcionirati. Pa eto, ako nekome treba, možda uštedi vrijeme i novac. I jedna slika čisto da je tu, čekamo na remap pa će to biti to. 6 silenci, stex_pb, Dzimbo and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted January 28, 2022 Tehnički rješen, sad smo mi mirni godinu dana. Lakši 250€... Nadam se uskoro remapu i Brembu pa da kompletiramo priču. 3 Reacher Gilt, dekirs and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted April 13, 2022 Ništa novo, trenutno smo tek na 62 t km... Ono što sam radio je uređivanje farova, nije rađena klasično poliranje već postupak polimerizacije. Rezultati su odlični na prvu, farove je vratilo u stanje novih, nema paukove mreže po noći koja se ocrtava pod upaljenim svjetlima. Ostaje jedino vidjeti kako će se nositi s vremenom. Još nije došao Brembo ni remap, ali nadam se da će uskoro. 4 Dzimbo, horvat, Dale and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted April 13, 2022 Remap je prvi, sve ostalo je kozmetika. Lepo da te služe !Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted May 8, 2022 Za vikend se vozila Velika nagrada Biokova, prva brdska trka nakon više od 40 godina u Makarskoj.Bilo je jebeno, konfiguracija staze vrhunska, asfalt odličan, kombinacija brzih i sporih krivina, vrhunski sve.Za prijatelje koji su nastupili s trkaćim automobilima sam odradio jedno popisivanje staze s Giuliettom, bez ikakvih forsiranja i obaranja brzinskih rekorda, mokra i balava cesta, ali lijepo je čuti zvuk T-Jeta.Kako se svakodnevno koristim autom, vjerojatno sam se navikao na zvuk, ali ovako sa snimke, zvuk oduševljava s obzirom da je riječ o serijskom kompaktnom autu s malim motorićem ispod haube. 8 MS PK, dach@, Ivan and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5315 Posted May 9, 2022 10 hours ago, DiscoVolante said: Za vikend se vozila Velika nagrada Biokova, prva brdska trka nakon više od 40 godina u Makarskoj. Bilo je jebeno, konfiguracija staze vrhunska, asfalt odličan, kombinacija brzih i sporih krivina, vrhunski sve. Za prijatelje koji su nastupili s trkaćim automobilima sam odradio jedno popisivanje staze s Giuliettom, bez ikakvih forsiranja i obaranja brzinskih rekorda, mokra i balava cesta, ali lijepo je čuti zvuk T-Jeta... Big like, ali ja iz nekog razloga nemam zvuk na tvom klipu... I sledeći itinerer ti želim da praviš za sebe, kad već voliš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted May 9, 2022 (edited) 14 hours ago, DiscoVolante said: Za vikend se vozila Velika nagrada Biokova, prva brdska trka nakon više od 40 godina u Makarskoj. Bilo je jebeno, konfiguracija staze vrhunska, asfalt odličan, kombinacija brzih i sporih krivina, vrhunski sve. Apsolutno se slazem, pravi merak za voznju . Tebi je svakodnevica, ali mi kao kontinentalci uvek isticemo i uzivanje u prelepoj panorami, suncu, moru u pozadini... Kada se sve to, uz dobar put i krivine, stopi u jedinstveni efekat uzivanja za Petrolheadse. Ti si snimao Hillclimb sa T-Jet, a ja Downhill sa bivsom 1.9 dizelcinom (bolje sto nema zvuka). Izvinjavam se sto upadam, identicna deonica od 0:08 i 0:38 , Avgust 2017.: Edited May 9, 2022 by Ivan 2 Grafit and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted May 9, 2022 Big like, ali ja iz nekog razloga nemam zvuk na tvom klipu... I sledeći itinerer ti želim da praviš za sebe, kad već voliš Nema eksternog mikrofona, ali kod mene ima zvuka...Iskreno, iznenadio me zvuk auta na snimci, baš se lijepo čuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted May 10, 2022 (edited) Malo kontre na 1:45 , a ispod provalija. Vidim da su vozili do malo iznad "Veze" i skretanja nizbrdo u Šimiće: Edited May 10, 2022 by Ivan 2 MiloshBg and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites